Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Прокладка ГБЦ, Як Замінити пробитих Або прогорілий, Як Перевірити Кришку Головки Блоку Циліндрів, Які Ознаки Течі і Симптоми Несправності

  1. Ознаки несправності прокладки
  2. Можливі поломки прокладки і причини їх появи
  3. вибір прокладки
  4. Власноручне виготовлення прокладок
  5. Процедура заміни прокладки

Наша сеть партнеров Banwar

Головка блоку циліндрів - невід'ємний елемент двигуна внутрішнього згоряння. Структурно він являє собою досить-таки міцний сталевий блок, який має пази кріплення, спеціальні прорізи на поверхні і прокладку. Природно, з усього перерахованого видаткової деталлю є прокладка головки блоку циліндрів (скорочено - ГБЦ). Тимчасовий знос або прогар елемента вимагають його своєчасної заміни. Більш докладно про порядок проведення цієї процедури, її важливості та правилах добірки прокладки поговоримо сьогодні.

Більш докладно про порядок проведення цієї процедури, її важливості та правилах добірки прокладки поговоримо сьогодні

Ознаки несправності прокладки

Прокладка ГБЦ - це деталь в конструкції двигуна, що забезпечує герметичність між його найважливішими складовими (головки блоку і її кришки). Навіть незначний знос цього елемента провокує проблеми з мотором, які випливають в втрату компресії і неправильне функціонування системи в цілому. Подібне збіг обставин краще не допускати, тому прокладка кришки головки блоку циліндрів вимагає періодичного огляду і, при необхідності, заміни.

Природно, кожен раз розбирати мотор для перевірки стану даного вузла досить нераціонально, тому для проведення цієї операції набагато простіше оцінити те, як поводиться двигун і не проявляються ознаки несправності прокладки. Симптоми порушення її цілісності такі:

  • наявність патьоків масла під ГБЦ;
  • присутність в структурі масла білої емульсії (що потрапляє через пробиту прокладку антифризу);
  • швидкий витрата самого тосола;
  • нестабільна робота мотора;
  • неправильний нагар на свічках;
  • дим білого кольору з вихлопної труби;
  • порушена структура антифризу (поява бульбашок в радіаторі, наявність чорних вкраплень і т.п.);
  • скачки температури мотора;
  • сторонні шуми під капотом.

Відзначимо, що описані вище ознаки часто вказують саме на прогар прокладки ГБЦ. Однак в обмеженій кількості випадків вони також можуть бути сигналізаторами появи тріщин в самій голівці, несправності системи охолодження або наявності інших поломок двигуна. З огляду на цей нюанс, при появі подібної симптоматики найкраще провести комплексну перевірку двигуна. Заміна прокладки ГБЦ в такому випадку може бути звичайною профілактичним заходом, що вже точно не стане зайвою.

Можливі поломки прокладки і причини їх появи

Виготовлення прокладок ГБЦ здійснюється з досить-таки якісної сировини - метали або пароніти, тому природний знос цієї деталі двигуна трапляється дуже рідко. Основними причинами її поломки є втрата герметичності, пов'язана з механічним або хімічним впливом. Найчастіше трапляється пробою прокладки ГБЦ, так само званий - прогаром. Злегка рідше цей елемент мотора зношується з часом або псується через низькоякісні матеріалів виготовлення.

Варто відзначити, що ситуація, в якій пробило прокладку ГБЦ або вона зіпсувалася з інших причин, сама по собі не відбувається. Як правило, є попередні поломки чинники. Найбільш зустрічаються з них є:

  • неправильна установка елемента при його попередньої заміни;
  • неправильна затяжка болтів ГБЦ;
  • неправильний підбір прокладки при її попередньої заміни;
  • перегрів двигуна;
  • наявність його несправностей.

Даний перелік можливих причин проблем з головкою блоку застосовний виключно уже «досвідченим» автомобілів, тобто - мають такий-сякий пробіг. Якщо прогоріла прокладка ГБЦ нової машини, то що передує цьому фактор однозначно один - перегрів двигуна. Щоб не допустити подібної несправності, вкрай важливо правильно обкатувати новий авто, а при експлуатації старого транспортного досить дотримуватися всіх правил заміни прокладки.

вибір прокладки

Припустимо - автомобіль перестав їхати, антифриз закінчується швидко, масло тече під мотор. У такій ситуації міняти прокладку ГБЦ просто життєво важливо для двигуна машини. Відсутність своєчасного ремонту не просто буде доставляти дискомфорт при експлуатації автомобіля, але і здатне викликати поломку дорогих вузлів мотора. Чи потрібно це середньостатистичному автомобілісту? Багато хто погодиться - немає.

Перевірити прокладку головки блоку циліндрів нескладно - достатньо оцінити поведінку автомобіля і зняти сам елемент для огляду, а ось з вибором нової деталі у деяких автолюбителів виникає помітно більше проблем. Насправді особливо проблемним процес підбору не назвати. Для його грамотної реалізації досить звернути увагу на наступні нюанси вибору:

  • Матеріал нової прокладки. Тут, бажано робити вибір строго відповідно до сервісною книжкою до вашого автомобіля. Тобто, яку прокладку виробник радить встановлювати - таку і потрібно брати. Багато автомобілістів більше довіряють металевим прокладкам ГБЦ, хоча і сучасні паронітові деталі теж дуже якісні;
  • Розміри прокладки. Підбирати елемент потрібно строго під конкретний мотор, щоб все «село» правильно і безпроблемно. Знайти розмірність прокладки можна в тій же технічній літературі;
  • Прорізи прокладки. Ситуація аналогічна розмірності елемента. Дотримання даних параметрів має колосальну важливість, так як їх невідповідність нормі унеможливить використання купленої деталі.

Варто розуміти, що придбати прокладку конкретно під вашу ГБЦ якомога простішим способом, тобто - без оцінки описаних вище параметрів. Для цього власникам вітчизняних агрегатів необхідно знати назву мотора, до якого підбирається прокладка, а для власників іномарки - VIN-код двигуна. Використовуючи цю інформацію, будь-який продавець автомагазину зуміє надати клієнту відповідну деталь.

Власноручне виготовлення прокладок

Мало хто знає, але при необхідності замінити прокладку ГБЦ її цілком можна виготовити власноруч. Звичайно, подібний підхід не бажаний, але якщо іншого виходу немає, то чому б ні зробити деталь самостійно? Для виготовлення прокладок ГБК своїми руками будуть потрібні:

  • тонкий лист алюмінію площею, що повністю закриває ГБЦ;
  • розміри прокладки для вашого мотора, які можна заміряти самостійно або знайти у відповідній документації;
  • інструменти для різання металу.

Порядок виготовлення прокладки ГБЦ такий:

  1. В першу чергу, розбираємо головку і отримуємо доступ до посадкового місця майбутньої прокладки;
  2. Потім, отримавши необхідні розміри, переміщаємо їх на заздалегідь очищений лист алюмінію;
  3. Після цього вирізаємо деталь, діючи акуратно і відповідно до отриманих розмірами.

Повторимося, заміна прогоріла прокладки на зроблену своїми руками - процедура небажана, але в ряді випадків застосовна. Тим більше, якщо деталь буде зроблена якісно і з розумом.

Процедура заміни прокладки

Отже, як перевірити прокладку ГБЦ і де її дістати, розібралися. Логічним завершенням сьогоднішньої статті буде детальний огляд процесу заміни цієї деталі. Заміна прокладки головки блоку циліндрів проводиться в такому порядку:

  1. Спочатку готуємо безпосередньо ремонтну прокладку і інструмент для її установки;
  2. Після цього відключаємо мінусову клему АКБ і отримуємо доступ до приводу ГРМ;
  3. Демонтуємо останній і, отримавши доступ до ГБЦ, знімаємо її кришку;
  4. Знявши дану кришку, відразу стане зрозуміло - пробило прокладку ГБЦ, прогоріла вона або цілком ціла. Відзначимо, що навіть при загальній цілісності деталі її бажано поміняти, так скажімо, для профілактики. Крім установки прокладки ГБЦ, також бажано поміняти болти кріплення кришки і провести шліфування дотичних порожнин мотора (якщо це необхідно). Не забудьте перед монтажем нової прокладки очистити поверхні від наявних забруднень;
  5. Перед зворотного складанням мотора обов'язково знайдіть технічну документацію до нього, що описує правила даного процесу. Особливу увагу варто приділити порядку закрутки болтів ГБЦ і необхідного для цього зусилля. Найчастіше порушення саме цього етапу при заміні прокладок провокує нові поломки двигуна.

Найчастіше порушення саме цього етапу при заміні прокладок провокує нові поломки двигуна

Як бачите, особливих складнощів в ремонті прокладок ГБЦ немає. Сподіваємося, сьогоднішній матеріал був для вас корисний і дав відповіді на питання, що цікавлять. Удачі в обслуговуванні і експлуатації авто!

Чи потрібно це середньостатистичному автомобілісту?
Звичайно, подібний підхід не бажаний, але якщо іншого виходу немає, то чому б ні зробити деталь самостійно?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов