Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Пропало тиск масла в двигуні: причини, симптоми, як підняти »АвтоНоватор

  1. Сигналізатор аварійного тиску масла
  2. Перевірка сигналізатора
  3. Недостатній тиск масла в двигуні
  4. Причини зниження тиску
  5. Низький рівень масла
  6. Несвоєчасна заміна масла
  7. Невідповідність типу масла рекомендацій виробника
  8. Відео: в'язкість моториних масел
  9. Відео: в'язкість масел - коротко про головне
  10. Чи не працює масляний насос
  11. Природний знос двигуна
  12. Як підвищити тиск масла в двигуні
  13. Які присадки використовувати для збільшення тиску масла
  14. Як виміряти тиск масла в двигуні
  15. Таблиця: середні показники тиску масла в справних двигунах
  16. Відео: завмер тиску масла в двигуні автомобіля

Наша сеть партнеров Banwar

Двигун внутрішнього згоряння автомобіля, як відомо, складається з безлічі дотичних рухомих деталей. Його робота буде неможлива без якісної мастила всіх рухомих елементів. Мастило не тільки зменшує тертя, охолоджуючи металеві деталі, але і захищає їх від відкладень, які з'являються в процесі експлуатації. Для забезпечення надійної роботи двигуна необхідно, щоб тиск масла зберігалося в заданому конструкторами діапазоні на всіх режимах. Недостатнє або надлишковий тиск масла в двигуні рано чи пізно призведе до його поломки. Для того щоб уникнути великих проблем, пов'язаних з дорогим ремонтом, потрібно вчасно визначити несправність і відразу ж усунути її.

Сигналізатор аварійного тиску масла

На панелі приладів будь-якого автомобіля знаходиться сигналізатор аварійного тиску масла, простіше кажучи - лампочка. Він зазвичай виглядає у вигляді маслянки. Його функція полягає в тому, щоб моментально повідомити водієві про зниження тиску масла до критичної позначки. Сигналізатор з'єднаний з датчиком тиску масла, який знаходиться на двигуні. У разі спрацювання сигналізатора аварійного тиску масла необхідно негайно зупинити роботу двигуна. Запускати його повторно можна тільки після усунення несправності.

Перш ніж лампочка загориться, вона може періодично блимати, що також є ознакою падіння тиску масла. Краще не відкладати вирішення цієї проблеми, а відразу провести діагностику несправності.

Перевірка сигналізатора

Під час нормальної роботи двигуна сигналізатор не горить, тому може виникнути питання, а чи справний він? Перевірити його роботу дуже просто. Під час включення запалювання, перед стартом двигуна, загоряються всі сигналізатори на панелі приладів в тестовому режимі. Якщо лампочка тиску масла горить, значить, сигналізатор справний.

Якщо лампочка тиску масла горить, значить, сигналізатор справний

Панель приладів знаходиться в тестовому режимі під час включення запалювання - в цей момент загоряються всі лампочки для того, щоб перевірити їх роботу

Недостатній тиск масла в двигуні

По ряду причин тиск масла в двигуні може знизитися, що призведе до стану, коли деякі деталі двигуна отримуватимуть недостатня кількість мастила, т. Е. Масляне голодування. Двигун буде працювати в режимі підвищеного зносу деталей і в підсумку вийде з ладу.

Причини зниження тиску

Розглянемо причини, які можуть привести до зниження тиску масла.

Низький рівень масла

Недостатній рівень масла в двигуні приводить до зниження його тиску і виникненню масляного голодування. Контролювати рівень масла необхідно регулярно, не рідше одного разу в тиждень. Для цього в двигунах передбачений спеціальний щуп зі шкалою допустимого рівня.

  1. Встановити автомобіль на горизонтальній площадці, щоб не було похибки вимірювання. Добре, якщо автомобіль стоїть в гаражі з рівною підлогою.
  2. Заглушити двигун і почекати 3-5 хвилин, щоб масло стекло в піддон картера.
  3. Дістати щуп і протерти його ганчіркою.
  4. Вставити щуп на місце до упору вниз і знову дістати.
  5. Подивитися на шкалу і визначити рівень по сліду масла на щупі.

    Бажано підтримувати такий рівень масла в двигуні, щоб його слід на щупі заповнював приблизно 2/3 відстані між позначками MIN і MAX

Якщо рівень масла в двигуні занадто низький, його потрібно долити, але попередньо оглянути мотор на предмет підтікання. Масло може текти з-під будь-якого з'єднання деталей: з-під піддона картера, сальника коленвала, бензонасоса, масляного фільтра і т. Д. Корпус двигуна повинен бути сухим. Виявлену течу потрібно усунути якнайшвидше, пересуватися на автомобілі при цьому слід тільки при особливої ​​необхідності.

Виявлену течу потрібно усунути якнайшвидше, пересуватися на автомобілі при цьому слід тільки при особливої ​​необхідності

Масло може витікати в будь-якому місці з'єднання деталей двигуна, наприклад, з-під пошкодженої прокладки піддону картера

Старі зношені двигуни часто страждають проблемою течі масла, що називається «з усіх щілин». В цьому випадку дуже важко усунути всі джерела витоку, простіше зробити капітальний ремонт двигуна, а це, звичайно, обійдеться недешево. Тому краще постійно контролювати рівень масла, доливати його при необхідності, а при перших симптомах витоку усувати несправність.

У практиці автора був випадок, коли водій відтягував ремонт до останнього моменту, поки зношений двигун об'ємом 1,2 л не почала витрачати до 1 літра олії за 800 км пробігу. Після капітального ремонту все встало на свої місця, але кожен раз сподіватися по подібний результат не варто. Якщо мотор заклинить, то колінчастий вал під великим зусиллям може пошкодити блок циліндрів і тоді його доведеться тільки замінювати новим.

Несвоєчасна заміна масла

Моторне масло має певний ресурс використання. Як правило, він коливається в діапазоні 10-15 тис. Кілометрів пробігу, але є і виключення, коли масло потрібно міняти частіше - в залежності від вимог виробника і стану двигуна.

Сучасне моторне масло відіграє велику роль в роботі двигуна, воно надійно захищає всі деталі, відводить тепло, продукти зносу від тертьових деталей, видаляє нагар. Масло містить в собі ряд присадок, покликаних посилити певні його властивості, щоб зробити захист двигуна ще надійніше.

В процесі експлуатації масло втрачає свої якості. Виробила свій ресурс мастило містить в собі велику кількість сажі та металевих тирси, втрачає свої захисні властивості і загусає. Все це призводить до того, що масло може перестати чинити по вузьких каналах до деталей, що труться. Якщо автомобіль мало експлуатується і протягом року рекомендований пробіг не пройдений, масло також слід замінити. Хімічні властивості масел такі, що при тривалому взаємодії з матеріалом двигуна вони також приходять в непридатність.

Хімічні властивості масел такі, що при тривалому взаємодії з матеріалом двигуна вони також приходять в непридатність

Масло загусає в моторі в результаті тривалої експлуатації, набагато перевищує допустимий ресурс

Погіршення якості масла і підвищений знос двигуна - процеси, які сприяють збільшенню один одного. Тобто погане масло, яке неякісно змащує деталі, веде до їх підвищеного зносу, а під час зносу з'являється велика кількість металевої стружки і відкладень, ще сильніше забруднюють масло. Знос двигуна зростає практично в геометричній прогресії.

Невідповідність типу масла рекомендацій виробника

Моторне масло повинне в точності відповідати механічним, термічним і хімічним впливам, який чинить на них двигун в процесі експлуатації. Тому моторні масла діляться на кілька типів за своїм призначенням:

  • для дизельних або бензинових двигунів, бувають також і універсальні вироби;
  • мінеральні, напівсинтетичні і синтетичні;
  • зимові, літні та всесезонні.

Виробники двигунів рекомендують до використання в кожному з них певні типи масла, необхідно строго дотримуватися цих рекомендацій. Інформацію про тип масла можна знайти в інструкції з експлуатації автомобіля або на спеціальній табличці в підкапотному просторі.

Всі без винятку масла володіють такою фізичною параметром, як в'язкість. Саме його зазвичай і вказують в якості рекомендації. В'язкість - це властивість масла, залежне від внутрішнього тертя між його шарами. В процесі нагрівання в'язкість втрачається, т. Е. Масло стає рідким, і навпаки, якщо масло охолоджується, воно стає густим. Це дуже важливий параметр, який закладається виробником двигунів з урахуванням технологічних зазорів між труться деталями і величини його масляних каналів. Недотримання цього параметра неодмінно призведе до неякісної роботи системи змащення і, як наслідок, виходу двигуна і ладу.

Для прикладу можна навести рекомендації виробника до вибору моторного масла для автомобіля ВАЗ 2107. Згідно сервісній книжці, слід використовувати мастильні матеріали з різних класом в'язкості по SAE в залежності від сезонних коливань температури навколишнього середовища:

  • 10W-30 від -25 до +25 ° С;
  • 10W-40 від -20 до +35 ° С;
  • 5W-40 від -30 до +35 ° С;
  • 0W-40 від -35 до +30 ° С.

    Кожен тип в'язкості масла розрахований на певний діапазон температур навколишнього середовища

Тиск масла в двигуні безпосередньо залежить від відповідності типу використовуваного масла рекомендацій виробника. Занадто густе масло буде погано проходити по каналах системи змащення двигуна, призначених для більш рідкого. І навпаки, занадто рідке масло не дозволить створювати робочий тиск в двигуні за рахунок своєї надлишкової плинності.

Відео: в'язкість моториних масел

Для того щоб не виникало проблем з тиском масла, слід дотримуватися наступних правил:

  • використовувати рекомендований тип масла від надійного і перевіреного виробника;
  • замінювати масло не пізніше рекомендованого виробником терміну або пробігу, а при підвищених режимах експлуатації автомобіля - ще частіше;
  • частіше міняти масло в двигунах з великим пробігом. Такі двигуни мають збільшені зазори в циліндрах, тому маслу доводиться збирати більше сажі і нагару, відповідно, воно раніше виробляє свій ресурс;
  • обов'язково разом із заміною масла встановлювати новий масляний фільтр;
  • не змішувати між собою різні марки масла, навіть одного типу. Виробники масел використовують різні за хімічними властивостями присадки, що може привести до хімічної реакції і втрати їх якісних властивостей. Масло навіть може почати пінитися, а це абсолютно неприпустимо для двигуна;
  • не варто зайвий раз промивати двигун після зливу відпрацьованого масла, якщо збираєтеся заливати масло такої ж марки і в покладений термін. Промивання може привести до порушення захисного шару на поверхні деталей, створеного спеціальними присадками в маслі;
  • не варто без необхідності користуватися додатковими присадками, це може порушити роботу збалансованого набору елементів, доданих в масло виробником.

Відео: в'язкість масел - коротко про головне

Попадання в масло тосола, вихлопних газів або палива

Попадання в систему змащення двигуна рідини з системи охолодження або вихлопних газів можливо в разі пошкодження прокладки головки блоку циліндрів.

Бувають випадки, коли в масло потрапляє паливо внаслідок виходу з ладу мембрани бензонасоса. Щоб визначити наявність бензину в маслі, необхідно уважно розглянути краплю олії з мотора, на ній повинні бути видні характерні райдужні розводи. До того ж вихлопні гази будуть пахнути бензином. Будьте обережні, вдихання вихлопних газів небезпечно для вашого здоров'я.

Розбавлене сторонньої рідиною, до того ж хімічно активної, або вихлопними газами масло тут же втратить в'язкість і інші важливі властивості. З вихлопної труби буде виділятися дим білого або сизого кольору. Експлуатувати автомобіль в цьому випадку вкрай небажано. Після усунення несправності масло в двигуні потрібно замінити на новий, попередньо промивши мотор.

Прокладка головки блоку циліндрів теж не може прорватися сама по собі, швидше за все, це результат перегріву мотора, детонації неякісного палива або наслідок затягування болтів головки з неправильним зусиллям.

Чи не працює масляний насос

Нерідкі випадки, коли виходить з ладу сам масляний насос. Найчастіше ламається його привід. Якщо на ходу буде зірвана шестерня приводу насоса, тиск масла різко пропаде і сигналізатор аварійного тиску масла відразу повідомить про це водієві. Подальша експлуатація автомобіля заборонена, тому що двигун в цьому випадку пропрацює дуже недовго. Відбудеться перегрів деталей, задираки поверхні циліндрів, в результаті двигун може заклинити, відповідно, буде потрібно капітальний ремонт або заміна двигуна.

Можливий і природний знос насоса, в цьому випадку тиск масла буде падати поступово. Але це вкрай рідкісний випадок, тому що ресурс масляного насоса дуже великий і він зазвичай служить до капітального ремонту двигуна. А під час ремонту майстер-моторист повинен проконтролювати його стан і замінити при необхідності.

Масляний насос шестерёночного типу має простий і надійною конструкцією, тому його ресурс перевищує термін служби двигуна до капітального ремонту

Природний знос двигуна

Двигун внутрішнього згоряння має певний ресурс, який вимірюється пробігом автомобіля в кілометрах. Кожен виробник заявляє гарантійний пробіг двигуна до капітального ремонту. Під час експлуатації деталі двигуна зношуються і збільшуються технологічні зазори між труться деталями. Це призводить до того, що в масло потрапляє сажа і нагар, що надходить з камери згоряння циліндрів. Часом і саме масло через зношені маслос'емниє кільця просочується в камеру згоряння і згорає там разом з паливом. Часто можна спостерігати, як у старих автомобілів дуже сильно димить вихлопна труба чорним димом - це горить масло. Ресурс експлуатації масла в зношених моторах сильно скорочується. Необхідно ремонтувати мотор.

Як підвищити тиск масла в двигуні

Для відновлення потрібного тиску масла в двигуні потрібно усунути причини його зниження - долити або замінити масло, відремонтувати масляний насос або замінити прокладку під головкою блоку циліндрів. Після перших ознак падіння тиску потрібно відразу звернутися до майстра для більш точної діагностики. Такими ознаками можуть бути:

  • перегрів двигуна або нестабільна робота;
  • втрата потужності;
  • текти масла з двигуна;
  • сильний дим з вихлопної труби сизого, білого або чорного кольору;
  • спрацьовування або миготіння сигналізатора аварійного тиску масла.

Причина падіння тиску може виявитися досить непростим, а точніше, недешевої. Мова йде про знос двигуна в процесі експлуатації. Коли він вже пройшов свій ресурс і потребує ремонту, на жаль, крім як провести капітальний ремонт, вирішити проблему зі слабким тиском масла в двигуні не вийде. Але можна завчасно подбати про те, щоб тиск масла в уже поізношенном двигуні зберігалося в нормі. Сьогодні на ранці автохімії існує ряд присадок, призначених для усунення невеликого зносу двигуна і відновлення заводських технологічних зазорів між труться деталями.

Які присадки використовувати для збільшення тиску масла

Присадки для двигуна випускаються різних видів:

  • реставрують - так звані кондиціонери металу, призначені для відновлення пошкоджених поверхонь деталей, що труться і видалення мікротріщин. Вони утворюють захисний шар на поверхні деталей двигуна;

    Для збільшення тиску масла в двигуні можна використовувати реставрують присадки - кондиціонери металу

  • паливозберігаючі - для економії палива;
  • стабілізуючі - призначені для відновлення в'язкості масла при високих температурах і збалансування пакету присадок в маслі, якщо воно використовується в двигуні при високих навантаженнях;
  • миючі - сприяють видаленню отверділих відкладень і нагару.

Для збільшення тиску слід використовувати реставрують і стабілізуючі присадки. Якщо двигун не сильно зношений, вони допоможуть. Звичайно, очікувати дива не варто, присадки піднімають тиск незначно і їх дія сильно залежить від зносу двигуна.

Новому мотору присадки не потрібні, в ньому і так все в порядку. І щоб вони не стали в нагоді в майбутньому, потрібно своєчасно міняти масло і користуватися тільки продукцією високої якості, яка вже містить пакет присадок, що позитивно впливають на роботу двигуна. Це дорого, але корисно, т. К. Позначиться на двигуні вашого автомобіля тільки позитивно. Навколо використання присадок багато суперечок і різних думок - хтось стверджує, що вони допомагають, інші кажуть, що це обман і маркетинговий хід. Правильним рішенням для власників нового автомобіля буде дбайлива експлуатація та капітальний ремонт після закінчення ресурсу двигуна.

Як виміряти тиск масла в двигуні

Деякі автомобілі обладнані стаціонарним приладом, який показує робочий тиск масла на панелі приладу. За відсутності такого необхідно скористатися спеціальним манометром. Для того щоб виміряти тиск масла, слід виконати такі дії.

  1. Прогріти двигун до робочої температури 86-92 ° С.
  2. Заглушити мотор.
  3. Викрутити датчик аварійного тиску масла з блоку двигуна.

    Датчик повністю викручується з корпусу двигуна після від'єднання від нього дроти

  4. Встановити шланг манометра за допомогою перехідного штуцера замість датчика тиску масла.

    Штуцер манометра встановлюється замість викручені датчика аварійного тиску масла

  5. Запустіті двигун и на холостому ходу сделать вимір тиску масла.
  6. Змінюючі частоту Обертаном колінчастого вала до середньої и вісокої, Записати Свідчення манометра на кожному етапі.

Тиск масла різниться в двигунах різних моделей, тому діапазон його робочих показників необхідно шукати в технічній літературі до певної моделі автомобіля. Але якщо таких немає під рукою, можна скористатися усередненими даними, відповідними нормальній роботі двигунів.

Таблиця: середні показники тиску масла в справних двигунах

Відповідно, якщо показники виходять за рамки наведених у таблиці, значить, варто звернутися до фахівця або самостійно вживати заходів щодо усунення несправності.

Перед тим як починати ремонт, тиск масла потрібно обов'язково виміряти, щоб упевнитися в тому, що первинні ознаки виявилися вірними.

Відео: завмер тиску масла в двигуні автомобіля

Моторне масло можна порівняти з кров'ю в живому організмі - вона грає фундаментальну роль у функціонуванні всіх органів, як і масло для механізмів в двигуні автомобіля. Уважно стежте за станом масла в моторі, регулярно перевіряйте його рівень, стежте за домішками стружки, контролюйте пробіг автомобіля, заливайте масло перевіреного виробника і ви не будете відчувати проблем з тиском масла в двигуні.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов