- Визначення несправності і усунення неполадок
- Чому відбувається зниження тиску?
- Масло розріджується бензином
Наша сеть партнеров Banwar
Нерідко виникають ситуації, коли на ходу падає тиск масла в моторі. У подібних випадках необхідно обов'язково заглушити двигун, зупинитися і постаратися визначити причини, за якими виникла проблема.
Датчик тиску масла
Лампочка-індикатор, що світиться червоним кольором, свідчить про те, що пропало тиск масла в двигуні. У подібних ситуаціях не можна навіть здійснювати запуск двигуна, не кажучи вже про спроби подолати якусь відстань. Якщо лампочка загоряється час від часу або стрілка на приладовій панелі знаходиться буквально на нулі, водієм повинно бути розроблено рішення виниклої проблеми. Якщо не усунути причини несправності і не підвищити тиск масла в моторі, наслідки можуть бути непоправними.
Визначення несправності і усунення неполадок
Перш ніж розібратися, чому впав тиск в моторі, можна спробувати виконати заміну масла.
Таке рішення буде ефективним тільки в тому випадку, якщо заливка нової рідини давно не виконувалася. Такий же марною буде спроба збільшити тиск шляхом заміни масла в старому зношеному моторі. У подібних ситуаціях має бути ефективним тільки одну дію - капітальний ремонт двигуна. Низький тиск масла найчастіше може обумовлюватися саме поганим станом автомобіля.
Якщо попередньо виконувалася заміна рідини і фільтра, а лампочка-індикатор продовжує мерехтіти, тиск може перевірятися альтернативним методом, який застосовується для виключення з переліку можливих несправностей лапочку і контакти. Як перевірити тиск масла в моторі правильно? Для цього потрібно виконати наступне:
Необхідні інструменти для вимірювання тиску масла
- Знадобиться манометр, шланг для повітря і залізний штуцер, різьблення якого буде відповідати масляного датчика.
- Манометр і штуцер з'єднуються між собою за допомогою шланга і спеціальних хомутів;
- Датчик тиску трохи послаблюється, а потім викручується;
- На місце датчика встановлюється штуцер зі спеціальною прокладкою для ущільнення з'єднання;
- Двигун запускається на невеликий проміжок часу, за який необхідно зафіксувати тиск масла в моторі.
Показання манометра, що входять в проміжок від 0 до 1 бар, свідчать про нормальну роботу датчика і необхідності виявлення проблеми в іншому місці. Будь показник тиску вище 1 бар свідчить про необхідність перевірки якості встановленої проводки або конкретного датчика, оскільки на панель видаються свідчення, що не відповідають дійсності.
Ситуації, коли немає тиску масла в двигуні через зіпсовані масляних насосів, а також колінвалів, виникають набагато частіше. Дістатися до цих приладів дозволяють особливості конструкції автомобілів більшості марок. У таких ситуаціях рідина краще злити і почекати трохи, щоб вона повністю витекла з мотора.
Після цього знімається захист, а також піддон кратера для перевірки на наявність якого-небудь засмічення. Потім проводиться процедура демонтажу самого масляного насоса. У деяких випадках доводиться піднімати двигун, відкрутивши попередньо кожне кріплення на подушках або проводити демонтаж інших комплектуючих, що обмежують доступ.
Після цього виконується перевірка методом приміщення насоса в посудину з соляркою. Одночасно з цим необхідно виконувати обертальні рухи валу приводу. У разі якщо не відбувається перекачування дизельного палива, насос доведеться розібрати і відремонтувати. Після цього пристрій закріплюється на своєму місці і додатково встановлюється нова прокладка. Після монтажу обов'язково необхідно переконатися в працездатності пристрою і в дотриманні всіх правил установки. Після цього потрібно просто зібрати всі комплектуючі в зворотному порядку і насолоджуватися пересуванням, оскільки тиск в моторі напевно вдасться збільшити таким способом.
Чому відбувається зниження тиску?
Багато хто не знає, як підняти тиск масла в двигуні тому, що не розібралися з причинами цієї несправності, яких може налічуватися дуже багато. Як було сказано раніше, проблема може полягати в самому датчику, що виводить на приладову панель недостовірні відомості про стан механіки автомобіля. Тому розглянемо всі можливі варіанти виникнення несправності:
Необхідно замінити змазує рідина в моторі. З різних причин моторне масло може втрачати свою в'язкість і інші необхідні експлуатаційні характеристики. У деяких випадках проблема може полягати в засміченості масляного фільтра. Іноді виникають труднощі в роботі з насосом для масла. Порушення у роботі редукує клапана. Іноді утворюються зазори в підшипниках, встановлених в коленвале, що перевищують нормальні розміри. Збільшується відстань між постіллю распредвала і його шийкою. Датчик тиску, а також проводки може погано працювати.
Якщо рідина не міняти своєчасно, може наступити момент, коли показник її в'язкості буде знижений до неприпустимого межі. Це може не тільки обумовлювати зниження тиску в моторі, а й пошкодження його комплектуючих. Засмічення в масляних фільтрах не є основною причиною зниження тиску в двигунах. Це може відбуватися через серйозне зносу металевих комплектуючих.
Масло розріджується бензином
Мало кому доводилося мати справу з подібними питаннями. Час від часу паливо в невеликих кількостях все-таки проникає в кратер. Масло поступово розбавляється з бензином, його в'язкість знижується і, як наслідок, зменшується тиск. Виявити сторонні пріместі в змащувальних засобах нескладно. Для цього достатньо витягнути щуп і понюхати його. Якщо пахне бензином, значить, має місце витік води. Щоб запах можна було відчути виразніше, рекомендується спробувати понюхати вихлоп з відкритого кратера.
Для усунення подібної несправності потрібно розуміти, яким чином вона може виникнути:
- Тріщини в діафрагмі можуть пропускати паливо в системах з механічною підкачкою бензину.
- Паливо проникає в кратер з відсіків для спалювання через циліндри.
Якщо паливо проникає через циліндри, крім змішування з маслом додається ще проблема видалення захисної плівки зі стінок. Причиною подібних проблем може стати звичайна їзда з неякісними свічками запалювання. Паливноповітряна суміш при цьому не повністю запалюється і осідає внизу. Поступово протікає процес розрідження моторного масла і пошкодження циліндрів.
Як перевірити тиск масла в моторі правильно?Чому відбувається зниження тиску?