Рейтинг ефективності медіа, креативних, маркетингових та Digital-агенцій України за підсумками Effie Awards Ukraine 2013
Наша сеть партнеров Banwar
04-12-2013 6:40
Всеукраїнська рекламна коаліція представляє рейтинг ефективності агентств України за підсумками Effie Awards Ukraine 2013
Рейтинг ефективності медіа агентств:
Традиційно, в цьому рейтингу основна боротьба велася в колонці з балами «другого агентства». У минулому році рейтинг довелося навіть двічі переглядати - після запитів креативних агентств, які забули вписати своїх медіа- «напарників» в форму заявки. Лідером, що зберіг свою першу строчку рейтингу, і отримав нагороду «Найефективніше медіа агентство України», в цьому році стало агентство Media Direction Ukraine. Всі бали були зароблені ним як другим агентством. Carat Ukraine і UM справили рокіровку в порівнянні з торішнім рейтингом, і тепер Carat Ukraine займає другий рядок, а UM - третю.
Однак не можна не відзначити той факт, що все більше медіа агентств подають роботи на конкурс і заробляють нагороди і бали в повному обсязі. Наприклад, Initiative другий рік поспіль виходить на сцену Effie Gala за бронзою. Бронзи також була удостоєна і робота іншого медіа агентства - B4B Group. І можливо, зовсім скоро ми зможемо вітати медіа агентства з золотом Effie Awards.
Рейтинг ефективності креативних агентств:
Перше місце в рейтингу і нагороду «Найефективніше агентство України» в досить близькою боротьбі відвоювала команда THINKMcCANN. У минулому році агентство стало другим, поступившись першістю Banda Agency, і це був найвищий результат для THINKMcCANN за всі роки існування конкурсу в Україні. Нарешті, в 2013 році зусилля команди дали довгоочікувані плоди. THINKMcCANN - найефективніший агентство конкурсу та володар призу «Найефективніше агентство України». Вітаємо!
На другому рядку рейтингу цього разу виявилися хлопці з Banda Agency, і це незважаючи на додаткові бали, які принесла їм срібна нагорода російського конкурсу БРЕНД РОКУ / EFFIE.
Не можна не відзначити стабільність високих результатів, з якими в Effie Awards Ukraine бере участь Kinograf. Цього року агентство замикає трійку лідерів, яка значно відірвалася від решти списку учасників.
Рейтинг ефективності маркетингових агентств:
Оргкомітет конкурсу Effie Awards Ukraine перед підбиттям підсумків оголосив про те, що в цьому році будуть вручені відразу кілька нагород найефективнішим агентствам - лідерам спеціалізованих рейтингів. У їх числі мало бути і маркетингове агентство. Однак результати Effie Awards Ukraine не виявили одного лідера. Найбільша кількість балів серед колег набрали відразу два агентства - Rapp Ukraine і TEDDY GROUP, дебютанти рейтингу. І цей максимум склав всього 6 балів, що дорівнює, наприклад, трьом роботам в шорт-листі, або однієї-єдиної срібною нагороди. Виходячи з цих причин, було прийнято рещеніе нагороду «Найефективніше маркетингове агентство» в 2013 році залишити без володаря. Це не виключає, втім, самого рейтингу.
Відзначимо, що звичних уже лідерів - FULL Contact і Talan Group - новачки відтіснили на третю і четверту позиції в рейтингу ефективності цього року.
Рейтинг ефективності Digital-агенцій:
Цей рейтинг вперше був складений за підсумками Effie в 2011 році, і тоді перший рядок зайняла команда Aimbulance. Через два роки вони знову очолили рейтинг. Більш того, стали володарями нагороди «Найефективніше digital-агентство України - 2013», яку в цьому році ввів Оргкомітет конкурсу.
На друге місце з торішньою 7-8 позиції піднялося агентство ISD Group, а на третьому місці дебютував новачок рейтингу (і ринку) - агентство Advert.ua. Примітно, що рейтинг 2013 року поповнився новими іменами власними. Так, сьому позицію зайняла команда Branson Digital, яка нещодавно вийшла на український ринок. Агентство VGNC, традиційно позиціонує себе як відепродакшен, теж вперше фігурує в рейтингу ефективності digital-агентств.
Ринок digitalрастет і розвивається, а значить - попереду нові перемоги і нові цікаві роботи. Вітаємо переможців!
Система нарахування балів українським учасникам Effie Awards незмінна вже третій рік, вона відповідає міжнародній шкалі Effie Index. Робота, що потрапила в short-list, приносить в актив агентства 2 бали, бронза - 4 бали, срібло - 6 балів, золото - 8 балів, Гран-прі - 12 балів. Крім того, учасники отримують додаткові бали, якщо вони вказані в заявці як «другого агентства».
Назад до списку
Якщо Ви зареєстрований користувач сайту, для підписки пройдіть авторизацію, а потім поверніться до цієї форми