Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Прощання з "сімкою"

Наша сеть партнеров Banwar

Фото ІТАР-ТАРС

Interfax-Russia.ru - Останню "класику" АвтоВАЗу зняли з виробництва. До кінця року долю "сімки" розділить і універсал Lada-2104.

Легендарна радянська "сімка" незабаром зникне з автосалонів - 17 квітня з конвеєра Іжевського автозаводу зійшов останній автомобіль Lada-2107.

ВАЗ-2107, що отримала пізніше назву Lada-2107, - остання модель "класики", що випускалася тольяттинским автозаводом з 1982 року. Задньопривідний легковий автомобіль став модифікованою версією автомобіля Lada-2105, який, в свою чергу, веде своє походження від Fiat 124, спортивного седана 60-х років.

Можна сміливо стверджувати, що аж до початку 90-х ВАЗ-2107 вважався одним з найпрестижніших автомобілів в СРСР. За ґрати радіатора і відносну комфортабельність, в порівнянні з попередніми моделями ВАЗ, в СРСР, а потім і в Росії, "сімка" навіть отримала жартівливу назву "Русский Мерседес", або абревіатуру "ХБМ" (хочу бути Мерседесом).

Поряд з іншими "класичними" моделями "сімка" стала і одним з найбільш тюнінгуемих автомобілів російського виробництва. Її дешевизна, з одного боку, і застаріла конструкція, з іншого, змушували згодом багатьох власників модернізувати автомобіль.

Lada-2107 з двигуном об'ємом 1,6 л і системою центрального уприскування палива стала також найшвидшим представником "класичного" сімейства ВАЗ (максимальна швидкість досягає 162 км / ч) і за 30 років виробництва завоювала неймовірну популярність, причому не тільки в Росії. Так, з 2002 року виробництво Lada-21070 (одна з модифікацій "сімки") було налагоджено на Україні, з 2006 року - в Єгипті.

А популярність "сімки" в північнокавказьких республіках стала причиною того, що саме Lada-2107 була обрана в якості базової моделі для відкриття влітку 2008 року машіносборочного виробництва в чеченському Аргуні.

За час свого існування "сімка" також стала однією з найбільш продаваних моделей радянських і пострадянських автомобілів. Причому одне з перших місць по продажах за Lada-2107 зберігалося по січень 2011 року.

Звичайно, в 2010 році головним стимулом високого попиту на "класику" стала стартувала державна програма утилізації . Адже саме завдяки цій програмі, а також своїй дешевизні Lada-2107 знову набула колишню популярність.

Зростаючий попит на "класику" дозволив налагодити виробництво "сімки" на "ІжАвто", який, не впоравшись з кризовим падінням попиту, в 2009 році був змушений ініціювати процедуру власного банкрутства .

Іжевський автозавод більше десяти років займається ліцензійної складанням автомобілів Lada і, перш за все, класичної компоновки. Ще в 1999 році в Іжевську зібрали пробну партію автомобілів "Нива"; з 2001 по 2005 рік тут проводилася по повному циклу легендарна "шістка" - 133 тис. машин. З 2002 року і до цього дня Іжевський завод виробляє автомобілі Lada-2104 (157 тис. Штук) і фургони ІЖ-27175 на їх базі. Всього в Іжевську вироблено 332,5 тис. Автомобілів Lada і 39 тис. Розібраних серій для експорту в країни СНД.

Виробництво Lada-2107 "АвтоВАЗ" передав Іжевському автозаводу в 2011 році. У березні в Іжевську випустили тестову партію, а з 28 квітня 2011 року розпочалося виробництво цих автомобілів по повному циклу - зварювання, фарбування і складання. З серпня 2011 року після закінчення виробництва "сімки" на "АвтоВАЗі", Іжевський автозавод став єдиним виробником цих автомобілів.

"Lada-2107 стала символом відродження Іжевського автозаводу." Класика "і держпрограма утилізації, що сприяла зростанню продажів, дозволили нашому заводу досягти в 2011 році рекордних обсягів виробництва - 10 тисяч автомобілів на місяць і створити понад 2 тисячі нових робочих місць. Наш колектив виріс вдвічі - до 4,7 тисяч чоловік. і сьогодні, завдяки підтримці "АвтоВАЗу", керівництва Удмуртії і уряду Росії, ми з оптимізмом дивимося в майбутнє ", - говорить генеральний директор ТОВ "Об'єднана автомобільна група" (ОАД, "дочка" "АвтоВАЗу", яка викупила потужності "ІжАвто") Олексій Алексєєв.

Про те, що "АвтоВАЗ" вирішив остаточно відмовитися від випуску "класики", стало відомо на початку квітня. "Все йде за планом. Попит на" класику "сильно впав. Пора прощатися", - прокоментував "Інтерфаксу" цю інформацію співробітник прес-центру тольяттінського автозаводу з посиланням на слова директора із зовнішніх зв'язків компанії Ігоря Буренкова.

За даними "АвтоВАЗу", в 2012 році продажі Lada-2107 значно скоротилися: за підсумками I кварталу більш ніж на 76% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

В принципі, "АвтоВАЗ" досить давно запланував піти від виробництва "класики". Ще на початку 2011 року - майже на піку роботи програми утилізації - автозавод заявляв про плановане зниження продажів цих моделей і, як наслідок, поступове скорочення їх виробництва.

Вивільняються виробничі потужності планувалося використовувати для виробництва новинок, зокрема для складання Lada Granta, серійний випуск якої стартував на "АвтоВАЗі" в листопаді 2011 року .

"Попит переорієнтований на сучасні і оснащені моделі Lada. Лідери продажів за підсумками I кварталу 2012 року - Lada Kalina, Lada Priora і Lada Granta - нова" класика ", - підтвердив агентству представник прес-центру" АвтоВАЗу ".

Останній автомобіль Lada-2107 зійшов з конвеєра Іжевського автозаводу 17 квітня. Всього підприємство випустило 42,5 тис. "Сімок". Таким чином, через 30 років з початку випуску історія цього автомобіля - самого "швидкого" і одного з найбільш бюджетних в Росії - завершилася.

На даний момент найдешевшим автомобілем модельного ряду Lada залишається універсал Lada-2104 (ціна в середньому 206 тис. Рублів). Втім, виробництво і цієї моделі планується завершити до кінця 2012 року.

На думку президента Удмуртії Олександра Волкова, "сьома модель тривалий час була однією з найнадійніших і масових в лінійці вазовских автомобілів і користувалася заслуженою популярність у вітчизняних автолюбителів".

"Вона врятувала" ІжАвто "в період його відродження, і" прощання "з автомобілем Lada-2107 - сумне, але неминуче подія в житті нашого заводу", - говорить Волков.

При цьому він висловив упевненість в тому, що підсумком модернізації потужностей "ІжАвто" стане масове виробництво автомобіля Lada Granta.

В даний час Іжевський автозавод модернізується і оновлює модельний ряд: на зміну "класиці" вже зовсім скоро прийде новий народний автомобіль Lada Granta, початок його виробництва в Іжевську заплановано на серпень 2012 року.

Оглядач Анастасія Ніколаєва

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов