Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Прошивка ЕБУ під газ (ГБО)

Наша сеть партнеров Banwar

Прошивки під газ. Для чого необхідно робити чіп-тюнінг при установці газового обладнання?

Октанове число метану 120, пропану 112, бутану 95. Хоч і існують ГОСТи, природно є сумніви, що на заправках ми отримуємо по ГОСТу. Можна очікувати великого відсотка бутану і маленького пропану в літній сезон, так само як і навпаки, тому можна очікувати октанове число пропан-бутану як 98, так і 105-107.

Кут випередження запалювання під бензин і під газ має різні алгоритми настройки. Газова прошивка зрушує момент запалювання на низьких оборотах, тому можлива детонація на низкооктановом бензині при прогріванні і русі на непрогрітому двигуні.

Також одна з особливостей ЕБУ (електронних блоків управління) в тому, що при появі детонації відбувається дуже швидка коригування моменту запалювання під більш низьке октанове число, але під підвищення октанового числа настройки підганяються дуже довго. Внаслідок цього, на двигуні, що не проходив чіп-тюнінг, ми маємо випадки, коли при переході на низькооктановий бензин в важких умовах, при поверненні на газ, якийсь час двигун працює в неоптимальном режимі, маючи низький ККД на газі через пізнє запалювання і при цьому можливий перегрів клапанів.

Виходячи з вищесказаного, робимо висновок, що робити чіп-тюнінг ЕБУ або ставити варіатор треба обов'язково!

варіатор - це пристрій який робить випередження запалювання, підключається до датчика положення колінчастого валу і до газового блоку. Тому працює він тільки при роботі двигуна на газі.

Різновид прошивок для чіп-тюнінгу під ГБО:
1) Строго газова прошивка - це прошивка під ГБО 2-го покоління з перекладом машини під євро-0, до уваги не береться ні ДК-1, ні тим більше ДК-2.
2) Чи не строго - це газові прошивки під ГБО 4-го покоління, у яких діапазон роботи паливних карт вже розширено (зміщений) у великих межах, але все датчики працюють в своїх штатних режимах.

Дивіться також

Для чого необхідно робити чіп-тюнінг при установці газового обладнання?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов