Наша сеть партнеров Banwar
Прошивки під газ. Для чого необхідно робити чіп-тюнінг при установці газового обладнання?
Октанове число метану 120, пропану 112, бутану 95. Хоч і існують ГОСТи, природно є сумніви, що на заправках ми отримуємо по ГОСТу. Можна очікувати великого відсотка бутану і маленького пропану в літній сезон, так само як і навпаки, тому можна очікувати октанове число пропан-бутану як 98, так і 105-107.
Кут випередження запалювання під бензин і під газ має різні алгоритми настройки. Газова прошивка зрушує момент запалювання на низьких оборотах, тому можлива детонація на низкооктановом бензині при прогріванні і русі на непрогрітому двигуні.
Також одна з особливостей ЕБУ (електронних блоків управління) в тому, що при появі детонації відбувається дуже швидка коригування моменту запалювання під більш низьке октанове число, але під підвищення октанового числа настройки підганяються дуже довго. Внаслідок цього, на двигуні, що не проходив чіп-тюнінг, ми маємо випадки, коли при переході на низькооктановий бензин в важких умовах, при поверненні на газ, якийсь час двигун працює в неоптимальном режимі, маючи низький ККД на газі через пізнє запалювання і при цьому можливий перегрів клапанів.
Виходячи з вищесказаного, робимо висновок, що робити чіп-тюнінг ЕБУ або ставити варіатор треба обов'язково!
варіатор - це пристрій який робить випередження запалювання, підключається до датчика положення колінчастого валу і до газового блоку. Тому працює він тільки при роботі двигуна на газі.
Різновид прошивок для чіп-тюнінгу під ГБО:
1) Строго газова прошивка - це прошивка під ГБО 2-го покоління з перекладом машини під євро-0, до уваги не береться ні ДК-1, ні тим більше ДК-2.
2) Чи не строго - це газові прошивки під ГБО 4-го покоління, у яких діапазон роботи паливних карт вже розширено (зміщений) у великих межах, але все датчики працюють в своїх штатних режимах.