Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Проста арифметика: Наскільки відрізняється Nissan Qashqai + 2 від звичайного варіанту? : Off-road drive

Наскільки відрізняється Nissan Qashqai + 2 від звичайного варіанту?

Наша сеть партнеров Banwar

Цікаво: +2 - це велика надбавка чи ні Цікаво: +2 - це велика надбавка чи ні? Якщо в папуг, то, напевно, не дуже, ну а якщо в слонах, то ого-го-го! Поставивши собі за таким, здавалося б, несерйозним питанням, ми вирішили знайти на нього цілком конкретну відповідь, виражений в цифрах, фактах і відчуттях. А в якості допомоги для наших досліджень виступив сімейний кросовер Nissan Qashqai + 2

Раз вже почали з цифр, давайте будемо послідовними і подивимося, де, чого і скільки додалося. У порівнянні зі звичайним Nissan Qashqai у «плюсового» на 135 мм збільшилася колісна база - тепер вона дорівнює 2765 мм. Загальна довжина зросла до 4526 мм (плюс 211 мм). Це дало можливість розмістити в салоні два додаткових сидіння.

Поява третього ряду змусило розробників змінити профіль даху і збільшити висоту Qashqai + 2 на 38 мм. Внаслідок цього трохи підвівся стелю, були змінені рамки стекол в передніх дверях, а задні на новій версії взагалі інші. Вони стали довшими - для полегшення доступу на "гальорку".

Формула місткості
Сидіння середнього ряду тепер можна рухати вперед-назад в межах 240 мм, а їх спинки не тільки відкидаються вперед, але і мають регулювання по нахилу в діапазоні від 10 до 25 °. Крім зручності для пасажирів другого ряду це дає можливість виграти додаткове місце для ніг сидячих позаду. До речі, розміститися там зможуть лише діти, оскільки складні крісельця третього ряду стоять фактично на підлозі і вросла там буде зовсім некомфортно. Так що назва Qashqai + 2 абсолютно точно відображає стан справ: «плюс два» тут такі ж, як і в спорткупе з посадковою формулою 2 + 2.

Якщо на п `версії спинки задніх сидінь складаються в співвідношенні 60:40, то середній ряд в Qashqai + 2 має зовсім іншу конструкцію - він розділений на три частини в співвідношенні 40:20:40. Центральна частина виконує функцію сидіння зі своїм власним триточковим ременем безпеки або перетворюється в досить широкий підлокітник. У другому випадку в розпорядженні пасажирів два підстаканники і вбудоване в підлокітник відділення для зберігання дрібниць із механізмом розсування, в якому є вбудовані 12-вольт розетки і достатньо місця, щоб вмістити аудіоплеєри або ігрові консолі.

Більше і зручніше
Крім збільшення пасажиромісткості у Qashqai + 2 також стало більше місця для поклажі. Об'єм багажного відділення при складених сидіннях третього ряду становить 550 л, що на 140 л більше, ніж у пятиместного варіанту. Склавши середній ряд, можна отримати в своє розпорядження 1520 л для розміщення речей. А ось в семиместной конфігурації місця для багажу, навпаки, залишається набагато менше - всього 130 л. Зате завдяки зміненій двері багажника знизилася на 13 мм висота завантаження.

Зміни в вантажному відсіку звелися не тільки до збільшення обсягу. Під підлогою багажника з'явилося потаємне відділення, де зберігається знімна роликовий шторка. Коли задні сидіння складені, можна встановити шторку позаду другого ряду, і вона закриє всі багажний простір. Кришка підпільного відділення може також використовуватися як перегородка-органайзер, що виділяє простір для невеликих предметів, щоб вони не «літали» по всьому багажнику.

справа техніки   Якщо габарити, планування салону і багажника Qashqai + 2 здорово змінилися в порівнянні з п'ятимісцевим Qashqai, то з точки зору механіки автомобілі практично ідентичні справа техніки
Якщо габарити, планування салону і багажника Qashqai + 2 здорово змінилися в порівнянні з п'ятимісцевим Qashqai, то з точки зору механіки автомобілі практично ідентичні. Відмінності полягають в основному в настройках підвіски і гальмах збільшеного діаметру на важчому Qashqai + 2.

«Плюс два» побудований на подовженому варіанті платформи, яка лежить також в основі звичайного   Nissan   Qashqai,   Nissan   X-Trail і Renault Koleos «Плюс два» побудований на подовженому варіанті платформи, яка лежить також в основі звичайного Nissan Qashqai, Nissan X-Trail і Renault Koleos. З п'ятимісцевим Qashqai у нього загальні мотори і трансмісії. Дизельні версії на російському ринку не представлені, так що у нас Qashqai + 2 доступний або з 1,6-літровим бензиновим двигуном і п'ятиступінчастою "механікою", або з дволітровим агрегатом, що працює в парі з варіатором або з шестиступінчастою механічною коробкою. Молодша версія пропонується тільки з переднім приводом, а дволітрову можна придбати і в повноприводному виконанні.

Схема повного приводу аналогічна використаної на Nissan X-Trail. Багатодискова муфта з електронним управлінням, що підключає задні колеса, має три режими роботи: передній привід (муфта повністю «розпущена»), автоматичне підключення заднього моста, а також 4WD Lock , В якому муфта повністю заблокована.

В асфальтових джунглях
Дволітровий повнопривідний Qashqai + 2 з варіатором, який ми взяли на тест, має цілком пристойну динаміку розгону. У переднеприводном режимі трансмісії мотор при рушанні з місця «з педаллю в підлогу» легко зриває колеса в пробуксовку навіть на сухому асфальті, так що для активної їзди має сенс довірити підключення заднього моста автоматиці. В цьому випадку вслід за енергійним стартом слід рівний розгін. Мотор швидко виходить на високі обороти, і подальше прискорення відбувається за рахунок зміни варіатором передавального відношення. Великого сенсу в переході на ручний режим управління варіатором при русі по дорогах ми не знайшли.

Подовження колісної бази позитивно позначилося на плавності ходу. Особливо це помітно на пологій поздовжньої хвилі асфальту. А ось нерівності кросовер проходить часом досить жорстко - відчувається, що хід відбою у підвіски невеликий.

Спочатку здорово дратує якийсь абсолютно ненатурально зусилля на кермі. І адже начебто настройка рульового управління правильна - чіткий «нуль», плавне наростання зусилля в міру повороту "бублика" ... Але не вистачає прозорості, «почуття дороги». Через якийсь час пристосовуватися, мозок вносить поправки на підсвідомому рівні, і перестаєш постійно звертати увагу на цей «синтетичний» характер зворотного зв'язку. Але задоволення від водіння все одно не те, навіть не дивлячись на чіткі реакції машини на роботу кермом, мінімальні крени і надійне поведінку в поворотах.

зразкову поведінку   За межами доріг з твердим покриттям Qashqai + 2 відчуває себе досить впевнено завдяки «правильним» налаштувань електроніки повного приводу зразкову поведінку
За межами доріг з твердим покриттям Qashqai + 2 відчуває себе досить впевнено завдяки «правильним» налаштувань електроніки повного приводу. Підключення задньої осі відбувається досить швидко - раніше, ніж передні колеса встигнуть вирити для себе «ловчу яму». У складних ситуаціях можна завчасно заблокувати муфту, отримавши жорстко підключений повний привід . Відсутність міжколісних блокувань успішно компенсується роботою електроніки, пригальмовує буксують колеса. Навіть при діагональному вивішуванні Qashqai + 2 продовжує впевнено рухатися вперед, ніж часто не можуть похвалитися і деякі серйозні позашляховики.

Звичайно, Qashqai + 2 не належить до когорти справжніх «пройдисвітів». І все ж у позашляхової номінації «Qashqai з плюсом» здатний дати фору більшості своїх паркетних конкурентів.

Основні технічні характеристики

  • Довжина / ширина / висота (мм) - 4525/1783/1645
  • Колісна база (мм) - 2765
  • Споряджена маса (кг) - 1650
  • Мін. дорожній просвіт (мм) - 200
  • Макс. вільний діаметр колеса (дюйми) - 27
  • Обсяг багажника (л) - 130-1520
  • Робочий об'єм двигуна (см3) - тисяча дев'ятсот дев'яносто сім
  • Макс. потужність (к.с. / об / хв) - 141/6000
  • Макс. крутний момент (Нм / об / хв) - 196/4800
  • Макс. швидкість (км / ч) - 177
  • Середня витрата палива (л / 100 км) - 8,5


текст: Олександр СТОЛЯРОВ
фото: Марія ГОРШКОВА

Наскільки відрізняється Nissan Qashqai + 2 від звичайного варіанту?
Цікаво: +2 - це велика надбавка чи ні?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов