- Кілька плюсів установки проставки на бензиновий двигун
- Поради професіоналів
- Проблеми карбюратора при роботі двигуна на газу
Наша сеть партнеров Banwar
Проставка карбюратора - здавалося б, невелика деталь з отворами. Установка цієї «потовщеною прокладки» дозволяє досягти підвищення працездатності двигуна при зменшенні витрати палива, що теж важливо.
Оснащення вантажного і легкового транспорту цією деталлю під карбюратором двигуна дозволяє уникнути безлічі проблем. Проставка при перекладі двигуна на газове обладнання буде кращим рішенням оснащення карбюраторного двигуна, але і при роботі двигуна на бензині робота її незамінна.
Розберемо переваги, одержувані при установці цього устаткування.
Кілька плюсів установки проставки на бензиновий двигун
Перший і основний - це запобігання деформацій при сильному нагріванні корпуса двигуна і недопущення перегріву карбюратора і порушення роботи пристрою. Найбільш схильні до таких «хвороб» моделі таких брендів як «Солекс», «Озон».
Ось ще кілька переваг установки товстої прокладки при установці на бензиновий карбюраторний двигун:
- При відсутності проставки між підошвою карбюратора і корпусом головки блоку циліндрів температура передається на пристрій, відбувається сильне нагрівання, тому на гарячому двигуні доведеться довго крутити стартер, перед тим як двигун схопить бензин і заведеться. Це відбувається через прискорення випаровування парів бензину, додатково до цього підвищується питома щільність доставляється палива через високу температуру і насичення парами камери згоряння;
- Сильно обтянув гайки на пристрої для надійності з'єднання і неможливості протікання бензину, при першому ж нагріванні підошва розігрівається і починається процес деформації. При наступних неминучих розігріву деформація збільшується. Знявши для ремонту карбюратор, ми отримуємо деформовану підошву. Це спричинить виникнення на холодному моторі роботи на трьох циліндрах, в подальшому троить движок буде постійно. По нижньому фланця і впускним колектором буде відбуватися підсмоктування повітря. Така несправність потребують виправлення деформованої підошви, при сильному ступені пошкодження потрібно заміна підошви або самого карбюратора. Рихтування фланця, при сильній деформації фрезерування - ці роботи може спричинити не обладнана майданчиком система подачі палива в камеру згоряння. Тут не зможе допомогти жоден з навіть самих трендових герметиків;
- При наявності безлічі способів, рекламованих в інтернеті, текстолитовая підошва під карбюратор, на думку багатьох автолюбителів, повинна бути встановлена на кожній машині. Однак слід побоюватися підробок. Нерідко можна побачити на вітрині текстолітову проставлення з додатковим шаром незрозумілого матеріалу. Через невеликий відрізок часу він зсихається або ще гірше розкладається, продуктивність, і потужність двигуна падає через несправність.
Поради професіоналів
При установці проставки на бензиновий карбюратор ставте спокійно промислову (стандартної товщини) прокладку з двома отворами. При роботі двигуна на газі краще встановлювати проставлення трохи тонше і з одним широким пазом для карбюратора класики Жигулів типу «Озон», а ось для карбюратора "Солекс" краще підійде прокладка з двома окремими отворами. Це робиться для запобігання закривання прокладкою ущільнювача каналів і отворів на корпусі приладу на п'яткової частини.
Установка товстої проложкі між карбюратором і корпусом двигуна, збільшує пропускну здатність палива через прискорювальний насос. При такій роботі струмінь бензину б'є в певне місце між паливної заслінкою і стінкою корпусу. Така робота підвищує дозування при зниженні кількості споживаного палива і зменшує час спалювання.
При несправній системі струмінь збагаченого киснем палива б'є неправильно, і на стінці камери утворюються краплі. Це знижує якість роботи карбюратора і викликає перебої в роботі двигуна. При установці проставки з меншими розмірами отворів під камери утворюється своєрідна сходинка, паливо буде подаватися не в повному обсязі, і автомобіль буде підтуплюємо і зависати при наборі оборотів. У разі, якщо ви не можете знайти рідну прокладку, краще придбайте проставлення з великими отворами (звичайно в розумних межах).
Вийшли з ладу шпильки, або не вистачає довжини рідних, немає сенсу для паніки. Купуєте довгі шпильки потрібного діаметру і кроку різьблення, накручуєте на один з кінців гайку. Розмічаємо потрібну нам довжину кріплення і відрізаємо кутовий шлифмашинкой. Намагайтеся відрізати рівно, але якщо рука здригнулася, нічого страшного. Обточуємо до рівного краю і скручуємо гайку. У нас вийшла шпилька, потрібної нам довжини.
Що стосується установки проставки під підошву при установці на двигун газобалонного обладнання, тут до сих пір немає однозначної відповіді на питання, навіщо потрібна ця деталь. Автолюбителі на форумах сперечаються про це, а ще на ринок запчастин виходять сумнівні пристосування на основі товстої прокладки, що теж не додає популярності цього способу поліпшення роботи устаткування.
Однак професійні водії вважають цей метод гідним бути, але з деякими додатковими вдосконаленнями.
Проблеми карбюратора при роботі двигуна на газу
Найбільш часто власники автомобілів з підвищеним рівнем споживання бензину, переводять їх на газ. Наведемо для прикладу варіант переходу бензинового карбюраторного двигуна «Газелі» на балонний газ.
У цьому випадку кожного водія даної техніки чекають проблеми. Найголовніша з них - довгий і наполеглива праця, часом приводить до заряджання акумулятора при запуску в холодну пору року. При установці на автомобілі з балонним обладнанням проставки її, як правило, розміщують між частиною дросельних заслінок і його основним корпусом.
При збільшенні відстані між 2 частинами карбюратора, пов'язаних з монтажем товстої прокладки, порушується робота системи запуску на холодному двигуні. Він працює невпевнено, як кажуть водії «Не схоплює», тому нога постійно натискає на педаль газу, в той час як руки зайняті ключем запалювання і ручкою подсоса.
При роботі на газу в літній час ненатянутом підсмоктування не робить вплив на заведення машини, але пуск на холодному моторі взимку проводиться тільки на бензині. При постійній вібрації розслабляються нарізні сполучення автомобіля, а також розслабляються гвинти кріплення осей заслінок карбюратора.
Однак від цієї проблеми цілком зможе позбутися будь-який автомобіліст. Для цього необхідно внести деякі зміни - наварюють додаткову планку до тязі повітряної заслінки. Дана зміна дозволяє нам компенсувати різницю по відстані класичної (рідної) прокладки між частинами карбюратора і встановленої проставки на газ.