- Рух ривками, при гальмуванні машина смикається - можливі несправності
- Правильна діагностика - запорука успішного лікування
Наша сеть партнеров Banwar
Яким би надійним не був сучасний автомобіль, рано чи пізно настає момент, коли один на колесах раптом починає стукати, смикатися, диміти. Природно, такі симптоми потрібно терміново лікувати. Але ось як лікувати і чим?
Прислухаємося до автомобіля Звичайно, вірним варіантом буде відправитися в лікарню (на станцію техобслуговування) для діагностики та лікування, та ось послуги сучасних лікарів (автослюсарів) стоять деяких грошей. Тому, прогинаючись під реалії сучасного буття, багатьом автовласникам доводиться самостійно освоювати ази діагностики , Лікування власного авто.
Робота справного автомобіля не повинна насторожувати і тим більше викликати дискомфорт. Навіть незначне відхилення від норми є свідченням того, що деякі вузли або агрегати здають свої позиції. Реакція повинна бути негайною, так як наслідок однієї поломки - поломка чергова.
Рух ривками, при гальмуванні машина смикається - можливі несправності
Дуже поширене поведінку машини - рух ривками, які явно простежуються при розгоні, а при гальмуванні і зовсім машина смикається. Причиною такої поведінки авто з бензиновим двигуном і системою впорскування може бути поломка інжектора.
Правильна робота інжектора безпосередньо пов'язана від складу паливо-повітряної суміші. Збіднення або збагачення такої призводять до несправності інжектора. Знос паливного насоса, бруд, засміченість фільтрів - часто зустрічаються причини збідніння суміші.
Іноді подібні неприємності простежуються і на цілком справній машині в разі зниження швидкості і оборотів нижче мінімального порогу, що є причиною різкого падіння потужності і як наслідок - ривки при гальмуванні.
проблеми роботи інжектора не мають настільки явних симптомів, як деякі інші вузли і агрегати, тому вимагають кваліфікованої допомоги фахівця. Несправність запалювання, наприклад, має більш ясні симптоми (двигун двоїть, троит), які і лікувати простіше. Потрібна заміна свічок, кабелів котушок і т д.
Згідно зі статистикою, дуже поширені поломки супроводжуються подібними ривками, - зниження ефективної потужності двигуна. В такому випадку двигун здатний долати навантаження з деякою певною стійкістю частоти обертання колінчастого вала. А будь-які відхилення оп меж можливостей роботи двигуна чреваті подібними неприємностями.
Якщо на задньопривідних машинах при гальмуванні простежується стукіт - явне свідчення зносу втулок. Додатковий симптом зносу - машина смикається при гальмуванні і тягне в бік. Несправна тяга вимагає заміни.
Вібрація всього кузова при натисканні на гальмо можлива і як наслідок сирої погоди. Викликає корозія, бруд на колодках або гальмівних барабанах. Лікування, так би мовити, симптоматичне - пробіг в кілька кілометрів з витягнутим ручником для видалення всього сміття в результаті тертя.
Правильна діагностика - запорука успішного лікування
Ривки при русі Ставлячи несправність інжектора на перше місце в провокуванні смикання і ривків, важливо відзначити, що на практиці зустрічаються й інші причини несправностей автомобіля з подібними симптомами.
Наприклад буває, що двигун має трійку байпасних каналів. Причому один з електричним РХХ, а інший з механічним КДВ, третій зовсім оснащений гвинтом регулювання. При гальмуванні машина смикається, простежуються ривки, однак при повільному зниженні швидкості дані симптоми не спостерігаються. Причина може критися в механічному температурному КДВ і в повітряному пробці системи охолодження. Невелика повітряна пробка КДВ призвела до часткового омивання біметалічного елемента і як результат нагрівання / охолодження такого - подача повітря в циліндри частинами, що відбивається на колесах.
Варто відзначити, що багато симптомів вимагають чимало часу на детальну діагностику всіх систем, а на виправлення несправностей - всього пару хвилин. Також важливо при ремонті віддавати перевагу оригінальним запчастинам, що не спокушаючи на дешеві аналоги.
І тільки комплексна діагностика роботи двигуна, а не його окремих складових! Комплексний підхід має на увазі перевірку мотористом, інжекторщиком і електриком всіх систем і всіх без винятку режимів роботи.
Але ось як лікувати і чим?