Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Простий ремонт автомобільних фар

  1. Ремонт автомобільних фар своїми руками
  2. непростий ремонт пробитих фар
  3. СКЛА ФАР
  4. РЕМОНТ ОПТИКИ
  5. ТЮНІНГ ФАР
  6. РЕМОНТ ФАР
  7. ремонт фар
  8. ремонт бамперів
  9. РЕМОНТ І ВІДНОВЛЕННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ФАР
  10. З чого складається ремонт фари
  11. НАШІ РОБОТИ ПО РЕМОНТУ АВТОМОБІЛЬНИХ ФАР
  12. Який ремонт фар і оптики автомобіля ми пропонуємо
  13. 2. Відновлення і ремонт корпусу фари автомобіля
  14. 3. Усунення запотівання фари
  15. 4. Заміна лінзи в фарі на аналогічну, біксенонові або бігалоген.
  16. 5. Полірування і відновлення прозорості скла фари
  17. 6. Виправлення світла на праворульних авто
  18. 7. Захист фар від крадіжки
  19. 8. Тонування задніх ліхтарів і передніх фар
  20. 9. Тюнінг оптики: Установка біксенонові лінз, установка ходових вогнів, фарбування фар.
  21. Простий ремонт автомобільних фар
  22. Поширені несправності оптики.
  23. Самостійне відновлення оптики.
  24. YURRaVS> Блог> Простий ремонт автомобільних фар.

Наша сеть партнеров Banwar

Зміст статті

Ремонт автомобільних фар своїми руками

Ремонт автомобільних фар своїми руками

Трапляється, що не всю оптику для автомобіля можливо виявити прилавках магазинів, виходячи з цього знання про ремонт фар зайвими ні при яких обставинах не будуть. Ремонт стекол і корпусу автомобільних фар Корпус фар або ліхтарів ремонтують завдяки зварюванні з нагнітанням теплого повітря. Для цих цілей застосовують особливий фен-паяльник, що «харчується» повітрям компресора. За допомогою фена шматки корпусу повертають на місце і прикріплюють.

У більшості випадків доводиться ремонтувати тріснуті або зруйновані фари, виходячи з цього осколків може не вистачити. В цьому випадку знадобляться запчастини фар, якісь ремонтувалися раніше.

Шов направлятися проварювати і з зовнішньої, і з внутрішньої сторони щоб забезпечити фарам потрібну фортеця. Перед початком робіт, направлятися дізнатися, з якого саме пластика був виготовлений корпус. Це мав можливість бути АВС-пластик або ж поліпропілен. У разі якщо це АВС-пластик, то його можливо відремонтувати способом «холодної зварювання», а ось поліпропілен піддається лише тільки зварюванні. Зверніть увагу і на те, що ці матеріали з'єднувати заборонено! У разі якщо приварити один до другого, то виявиться вельми безсила з'єднання.

Трапляється, що в фарі знищено скло, а замінити на нове його не вдається. У цьому випадку на виручку приходить оргскло. Перед тим, як затівати цю роботу, потрібно відтворити форму пошкодженого скла.

Втрачені частини на цьому етапі замінює пластилін. В результаті у вас на столі повинна з'явитися шаблонна форма. Ось по ній-то і робиться гіпсова матриця. Після цього направлятися вирізати шматок оргскла потрібного розміру.

У більшості випадків для фари потрібно прозоре скло товщиною до 6 мм, а для підфарників або протитуманних фар - не більш як 5 мм.

Потім необхідно забрати кальку і накреслити внутрішній малюнок старого скла. Щоб все виміряти досить совершенно верно - застосовуйте штангенциркуль. Забравши шаблон, на оргсклі відтворюють малюнок за допомогою фрезерного верстата.

Це дозволяє зберегти світловий потік практично на минулому рівні і домогтися мінімальної похибки.

Після закінчення виконаних дій і гіпсову матрицю, і оргскло упаковують в вакуумний термостійкий пакет. Наступний етап у більшості призведе до, але це лише здається. Вам направлятися відшукати особливий верстат або майстерню, де вам дозволять цим пристосуванням скористатися, щоб нагріти конверт до тих пір, до тих пір поки оргскло розм'якшиться. Одвременно з цим компресор надає допомогу створити в склі розрідження. В результаті тиск зовнішнього повітря надає склу форму гіпсу.

Побачте, що ці дії надають допомогу виготовити тільки передню частину фари, а ось «боки» робляться окремо і прикріплюються пізніше.

непростий ремонт пробитих фар

захоплюючі записи

найцікавіші статті, підібрані саме для Вас:

Автомобільні пороги - та частина вітчизняного транспортного засобу, яка піддається негативному дії зовнішнього середовища насамперед. Нескладний ремонт порогів автомобіля Великий рівень ...

Хід 1. Розбирання корпусу ліхтаря Для початку потрібно розібрати сам корпус ліхтаря. Даний етап можна назвати найскладнішим. Розумні люди пропонують гріти ліхтар в духовці до 60-70-80 градусів ....

Батькові не так довго залишилося чекати ювілей і я вирішив йому придбати в якості подарунка комплект інструментів (ключі, біти, головки) для ремонту авто (ВАЗ 2109). Порадьте де краще придбати і на які конкретно компанії звернути увагу. 8 ...

Неприємність трапилася: що вилетів з-під коліс камінчик або шип з протектора, що проїжджав повз потрапив в лобове скло вашого авто. Але, засмучуватися немає до тих пір поки обставини. Зупиніться на ...

Якщо ви потрапили в маленьке ДТП або зачепили бордюр або друга перешкода, то найпершим постійно страждає бампер. Поряд з цим далеко не завжди потрібно відразу брати новий. Ремонт пластикового ...

Гальмівна сукупність автомобіля, як фактично і кожна друга, має величезне значення для процесу управління авто і для безпеки переміщення насамперед. При всьому важливому відношенні до ...

джерело: www.shatak.ru

СКЛА ФАР

СКЛА ФАР

РЕМОНТ ОПТИКИ

РЕМОНТ ОПТИКИ

ТЮНІНГ ФАР

ТЮНІНГ ФАР

РЕМОНТ ФАР

РЕМОНТ ФАР

ремонт фар

Маючи великий досвід роботи в авто електриці і автоелектроніці, ми здійснюємо ремонт проводки фар, ремонт світлодіодів.

ремонт бамперів

Установка ксенонових лінз змінює в кращу сторону освітлення дорожнього полотна і зменшує ризик засліплення зустрічних.

Ми ремонтуємо скла фар. У нас ви можете зробити наступні роботи: ремонт скла фари, полірування фар, очищення.

РЕМОНТ І ВІДНОВЛЕННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ФАР

Відновлення та ремонт оптики, установка біксенонові лінз і ходових вогнів - це наша робота!

З чого складається ремонт фари

  • Ремонт кріпильних елементів
  • Ремонт тріщин на фарах
  • Відновлення відсутніх елементів корпусу
  • Відновлення прозорості скла
  • Ремонт і заміна лінз галоген, бігалоген, ксенон і біксенон
  • Ремонт і заміна соленоїдів біксеноновх лінз
  • Виправлення світла праворульних авто на європейський світ (заміна лінзи або шторки в лінзі)
  • Установка біксенонові лінз в рефлекторні фари
  • Установка ходових вогнів всередину фар
  • фарбування фар
  • Тюнінг оптики будь-якої складності
  • Тонування фар
  • Захист фар від крадіжки

Найменування послуги Вартість установки Відновлення кріпильних елементів 1 шт. від 1000 руб. Відновлення корпусу фари (пайка) 1 шт. від 1000 руб. Визначення причини запотівання фари (без зняття фари) 500 руб. Відновлення герметичності фар 1 шт. від 1500 руб. Заміна соленоїда (ремонт шторки бі лінзи) 1 шт. 1500 руб. Полірування скла фари (внутрішня сторона) 1 шт. 1000 руб. Фарбування масок 2 шт. 2000 руб. Заміна штатних лінз на нові термо-розбір (ксенон / бі-ксенон / галоген) 8000 руб. Заміна штатних лінз на нові розпил (ксенон / бі-ксенон / галоген) 12000 руб. Ремонт коректора / заміна від 2000 руб. Ремонт проводки від 1000 руб. Термо-розбір фари 2 шт. 4000 руб. Розпил фари 2 шт. 6000 руб. Зняття бампера / установка бампера 2000 руб. Гарантія на всі види робіт ОДИН РІК БЕЗКОШТОВНО руб.

НАШІ РОБОТИ ПО РЕМОНТУ АВТОМОБІЛЬНИХ ФАР

Чому потрібно стежити за станом автомобільних фар

Будь-який транспортний засіб оснащено будь-якими освітлювальними приладами. Їх головне завдання - безпека на дорозі. Хороший автосвет гарантує вашу впевненість не тільки в звичайну погоду, але і в дощ, туман, вночі. Погане освітлення дороги під час руху - це загроза для вашого життя, для життя пішоходів та інших водіїв.

Який ремонт фар і оптики автомобіля ми пропонуємо

1. Ремонт кріплень автомобільних фар

Після невеликих ДТП найчастіше ламаються кріпильні елементи. В автосервісах природно відразу ж пропонують замінити фару на нову, вартість якої часом буває дуже дорогий, якщо це фара з заводським ксеноном або просто рідкісна модель.

Ми ж зможемо відремонтувати такий дефект, що буде набагато дешевше покупки нової оптики.

Ми ж зможемо відремонтувати такий дефект, що буде набагато дешевше покупки нової оптики

2. Відновлення і ремонт корпусу фари автомобіля

Трапляються і наскрізні пробої корпусу після аварії. З таким дефектом всередину починає потрапляти бруд і волога. Якщо дефект не усунути вчасно і не загерметизувати фару - вона прийде в непридатність дуже швидко. Відбивач потьмяніє і ви позбудетеся видимості в темний час доби.

Ремонт буває двох видів. Спайка тріщини. Відновлення відсутньої частини корпусу. Для цього підганяється потрібного розміру шматок пластика і вклеюється замість відсутньої частини.

Для цього підганяється потрібного розміру шматок пластика і вклеюється замість відсутньої частини

3. Усунення запотівання фари

Згодом трапляється що фари починають потіти. Після миття або після дощу. Це відбувається через порушення герметичності або забруднення вентиляційних отворів. Через попаданні вологи всередину неминуче руйнування відбивача, що призведе в непридатність всю оптику.

У разі запотівання ми спершу перевіряємо фару на цілісність і наявність тріщин в корпусі, а так само вентиляційні отвори. Якщо фара ціла, але пітніє її доведеться повністю розібрати і заново зібрати на новий герметик.

Якщо фара ціла, але пітніє її доведеться повністю розібрати і заново зібрати на новий герметик

4. Заміна лінзи в фарі на аналогічну, біксенонові або бігалоген.

Згодом відбивач лінзи вигорає. Це відбувається природним шляхом через температури і якщо застосовувалися лампи підвищеної потужності. А так же від ксенонових ламп сумнівної якості. Герметик, на який вклеєна колба лампи Ксенону виділяє кіптява при нагріванні і затуманює амальгаму на лінзі.

Нова лінза живе 3-4 роки, далі починає втрачати яскравість і поступово зовсім тьмяніє.

Заміна ламп на нові не дає результату, тк відбивач втратив свій дзеркальний блиск. Відновлення дзеркала старої лінзи не має фінансового сенсу, набагато дешевше і ефективніше замінити лінзованной модуль. Чим ми і займаємося.

Для заміни лінзи ми повністю розбираємо фару, проводимо ревізію і міняємо потрібні деталі.

Так само ми встановлюємо біксенонові лінзи в рефлекторні фари.

5. Полірування і відновлення прозорості скла фари

В процесі експлуатації автомобіля передня оптика пескоструем, мутніє від дорожніх реагентів та іншої хімії. Прозорість скла знижується, а отже падає і ефективність освітлення.

Найпростіший спосіб - полірування. На скло наноситься полірувальна паста і та полірується шлифмашинкой. Після цієї процедури фара виглядає як нова. Але є одне але!

Полірування скла знімає захисний лак який набагато міцніший за сам пластик скла. Після першої ж полірування захисний шар знімається і скло мутніє і пескоструем ще швидше ніж у нової фари. Для якісного відновлення скла, після полірування потрібно покрити фару лаком і висушити в малярської печі. Тоді блиск і прозорість зберігаються на набагато довший термін.

6. Виправлення світла на праворульних авто

Праворульниє автомобілі на рідкість надійні і комфортні. Тому їх так полюбили в Росії. Мільйони японських авто колесять по наших дорогах і ...... .. Сліпий зустрічні автомобілі. Тому що галка СТГ у даних авто налаштована на правосторонній рух.

Крім засліплення зустрічки, дані фари погано висвітлюють узбіччя з правого боку.

Ми вміємо робити на таких автомобілях європейський світ!

Є 3 варіанти: Заміна шторки на лінзі. Заміна лінзи цілком. Установка лінз в рефлекторні фари.

Установка лінз в рефлекторні фари

7. Захист фар від крадіжки

Шахраї добралися і до автомобільних фар. Оригінальна ксеноновая фара коштує від 30 тисяч рублів. Як правило крадуть з таких машин де фари легко знімаються без відкриття капота. У зоні ризику такі автомобілі: Фольксваген Туарег, Порше Каєн, Вольво 70/90, Ауді Q7, БМВ.

Ми вміємо захищати авто від крадіжки фар.

8. Тонування задніх ліхтарів і передніх фар

Тонування ліхтарів тонувальні лаком

9. Тюнінг оптики: Установка біксенонові лінз, установка ходових вогнів, фарбування фар.

Ваші фантазії безмежні? - Ми постараємося втілити в життя будь-яку вашу ідею.

джерело: optik-stayl.ru

Простий ремонт автомобільних фар

В ході експлуатації автомобіля, нерідко страждає оптика. Незважаючи на уважність і манеру водіння автомобіліста, рано чи пізно механічного впливу піддаються фари транспортного засобу. Звичайно, уражену фару найпростіше замінити справним, але таке рішення проблеми потребують чималих витрат. До того ж на деякі автомобіля знайти оригінальну оптику вельми проблематично. Тому все більше автолюбителів проводять ремонт фар своїми руками. Існує кілька простих, але дуже дієвих методів відновлення оптики. Необхідний метод реставрації та відповідні інструменти підбираються в зв'язку зі масштабом ураження фари. У деяких випадках може знадобитися звичайний клей, в інших апарат для зварювання. За допомогою зварювального апарату, нерідко відновлюють зруйновані фари.

У зв'язку з цим перед початком проведення робіт необхідно визначити матеріал з якого виготовлена ​​фара. Якщо фара складається з пластика, найбільш поширений спосіб її відновлення - холодне зварювання. Якщо оптика вашого автомобіля з поліпропілену, доведеться вдатися до звичайної зварюванні. При цьому необхідно розуміти, що замінити зруйнований елемент фари іншим матеріалом не вийде, оскільки різні типи оптики не дадуть надійного з'єднання.

Крім механічних пошкоджень, існує ряд несправностей характерних для оптики, наприклад - помутніння. Якщо в ході експлуатації автомобіля поверхню оптики стала каламутною, це в значній мірі впливає на здатність пропускання світла. Незважаючи на зовнішню нешкідливість, такі несправності нерідко призводять до несприятливих наслідків. На щастя більшість несправностей фар можна усунути своїми руками.

Поширені несправності оптики.

  • Освіта тріщин на поверхні фари.
  • Руйнування кріпильних елементів.
  • Порушення герметичності в швах.

Невеликі пошкодження у вигляді потертостей або відколів, нерідко виникають в ході експлуатації автомобіля.На перший погляд, запітнілі фара не викликає ніяких побоювань у власника транспортного засобу. Але, якщо вчасно не усунути дефект своїми руками, через деякий час прийде в несправність дзеркальний шар і потрібно повноцінний ремонт фар. Також волога, що накопичились, всередині фари активно сприяє окисленню контактів, тому проблему необхідно вирішувати оператівно.С подряпинами на оптиці рано чи пізно стикається кожен автомобіліст. Незважаючи на те що проблема є вельми поширеною, велика частина автолюбителів не знає порядок дій в даній ситуації і не приділяють проблемі належної уваги. В даному випадку, необхідно провести шліфовку і подальшу полірування поверхні. Таким чином, можна практично повністю відновити первозданний вигляд оптики.

У частих випадках, на внутрішній стороні фари виникає наліт. Як правило, до таких наслідків призводять різні хімічні реагенти, що потрапили всередину фари. Наприклад, в результаті регулярної безконтактної мийки автомобіля можна зіткнутися із зазначеною проблемою. У разі впливу сонячних променів, наліт може утворювати каламутну плівку, яка буде перешкоджати пропускання світла.

Якщо ви зіткнулися c зазначеною проблемою, відновити фару своїми руками досить складно. У зв'язку з цим не буде зайвим звернутися в спеціалізовану майстерню.

У разі коли на поверхні оптики з'являються тріщини, проблема також є серйозною. Збереження оптики, багато в чому залежить від умов експлуатації автомобіля. У зв'язку з цим фари нерідко руйнуються в ході експлуатації автомобіля під впливом високих або низьких температур, а також в результаті впливу хімічних сполук. Нерідко, відновити пошкоджений елемент досить проблематично. Якщо ж до зруйнованого ділянці фари можна підібратися без спеціального обладнання, то ремонт фар своїми руками цілком під силу кожному автолюбителю. При виконанні ремонту своїми руками, необхідно розуміти всю відповідальність процедури. Якщо, ви зіткнулися з пошкодженням оптики вперше необхідно бути гранично уважним під час відновлення. Найбільш вразливим, є дзеркальний шар фари. Саме при роботі з дзеркальним шаром буде потрібно чималу кількість уваги і відповідальності.

Самостійне відновлення оптики.

Перед початком робіт, необхідно провести візуальну діагностику ураженого елемента і ретельно очистити поверхню фари. Тільки на ідеально чистій поверхні, будуть добре помітні уражені ділянки елемента автомобіля.

  • Уражена ділянка необхідно ретельно промити. Після цього, необхідно дочекатися повного висихання поверхні.
  • В середину пошкодження, необхідно встановити розподільник відновлювальної суміші з полімерів.
  • Скол має бути наповнений відновлювальних складом, уникаючи виникнення повітряних бульбашок.
  • Після цього, розподільник суміші забирається. Далі, необхідно дочекатися повної фіксації клейового складу. Таким же чином, можна відновити своїми руками відбивач фари.
  • Для поліпшення стійкості відновленого ділянки, необхідно обробити його спеціальним захисним складом.
  • Після висихання поверхні, необхідно відшліфувати відновлена ​​ділянка. Після чого, необхідно провести полірування фари для додання оптиці належного блиску.

джерело: carmend.ru

YURRaVS> Блог> Простий ремонт автомобільних фар.

YURRaVS> Блог> Простий ремонт автомобільних фар

В ході ЕКСПЛУАТАЦІЇ автомобіля, нерідко страждає оптика. Незважаючі на уважність и манеру водіння автомобіліста, рано чи Пізно механічного впліву піддаються фари транспортного средства. Звичайно, Ураження фару найпростіше замініті справно, но таке решение проблеми потребують чималий витрат. До того ж на деякі автомобіля найти орігінальну оптику вельми проблематично. Тому все более Автолюбителів проводять ремонт фар своїми руками. Існує кілька простих, но дуже дієвіх методів Відновлення оптики. Необхідній метод реставрації та відповідні інструменти підбіраються в зв'язку зі масштабом Ураження фари. У Деяк випадка может знадобітіся звичайний клей, в других апарат для зварювання. За допомогою зварювального апарату, нерідко відновлюють зруйновані фари.

У зв'язку з цим перед початком проведення робіт необхідно визначити матеріал з якого виготовлена ​​фара. Якщо фара складається з пластика, найбільш поширений спосіб її відновлення - холодне зварювання. Якщо оптика вашого автомобіля з поліпропілену, доведеться вдатися до звичайної зварюванні. При цьому необхідно розуміти, що замінити зруйнований елемент фари іншим матеріалом не вийде, оскільки різні типи оптики не дадуть надійного з'єднання.
Крім механічних пошкоджень, існує ряд несправностей характерних для оптики, наприклад - помутніння. Якщо в ході експлуатації автомобіля поверхню оптики стала каламутною, це в значній мірі впливає на здатність пропускання світла. Незважаючи на зовнішню нешкідливість, такі несправності нерідко призводять до несприятливих наслідків. На щастя більшість несправностей фар можна усунути своїми руками.

Поширені несправності оптики.

Освіта тріщин на поверхні фари.
Руйнування кріпильних елементів.
Порушення герметичності в швах.

Невеликі пошкодження у вигляді потертостей або відколів, нерідко виникають в ході експлуатації автомобіля.На перший погляд, запітнілі фара не викликає ніяких побоювань у власника транспортного засобу. Але, якщо вчасно не усунути дефект своїми руками, через деякий час прийде в несправність дзеркальний шар і потрібно повноцінний ремонт фар. Також волога, що накопичились, всередині фари активно сприяє окисленню контактів, тому проблему необхідно вирішувати оператівно.С подряпинами на оптиці рано чи пізно стикається кожен автомобіліст. Незважаючи на те що проблема є вельми поширеною, велика частина автолюбителів не знає порядок дій в даній ситуації і не приділяють проблемі належної уваги. В даному випадку, необхідно провести шліфовку і подальшу полірування поверхні. Таким чином, можна практично повністю відновити первозданний вигляд оптики.
У частих випадках, на внутрішній стороні фари виникає наліт. Як правило, до таких наслідків призводять різні хімічні реагенти, що потрапили всередину фари. Наприклад, в результаті регулярної безконтактної мийки автомобіля можна зіткнутися із зазначеною проблемою. У разі впливу сонячних променів, наліт може утворювати каламутну плівку, яка буде перешкоджати пропускання світла.

Якщо ви зіткнулися c зазначеною проблемою, відновити фару своїми руками досить складно. У зв'язку з цим не буде зайвим звернутися в спеціалізовану майстерню.

У разі коли на поверхні оптики з'являються тріщини, проблема також є серйозною. Збереження оптики, багато в чому залежить від умов експлуатації автомобіля. У зв'язку з цим фари нерідко руйнуються в ході експлуатації автомобіля під впливом високих або низьких температур, а також в результаті впливу хімічних сполук. Нерідко, відновити пошкоджений елемент досить проблематично. Якщо ж до зруйнованого ділянці фари можна підібратися без спеціального обладнання, то ремонт фар своїми руками цілком під силу кожному автолюбителю. При виконанні ремонту своїми руками, необхідно розуміти всю відповідальність процедури. Якщо, ви зіткнулися з пошкодженням оптики вперше необхідно бути гранично уважним під час відновлення. Найбільш вразливим, є дзеркальний шар фари. Саме при роботі з дзеркальним шаром буде потрібно чималу кількість уваги і відповідальності.

Самостійне відновлення оптики.
Перед початком робіт, необхідно провести візуальну діагностику ураженого елемента і ретельно очистити поверхню фари. Тільки на ідеально чистій поверхні, будуть добре помітні уражені ділянки елемента автомобіля.

Якщо вчасно не відновити пошкоджену ділянку фара, швидко стане вразливою втративши захисний шар.

Постійні вібрації в ході експлуатації транспортного засобу сприяють руйнуванню ураженої ділянки і швидко зношують поверхню оптікі.Еслі в ході візуальної діагностики були виявлені незначні пошкодження, необхідно оперативно приступати до їх усунення. Ремонт відколу або подряпини, можна виконати своїми руками в наступній послідовності:

-Поразка ділянку необхідно ретельно промити. Після цього, необхідно дочекатися повного висихання поверхні.
-В середину пошкодження, необхідно встановити розподільник відновлювальної суміші з полімерів.
-Скол має бути наповнений відновлювальних складом, уникаючи виникнення повітряних бульбашок.
-Після цього, розподільник суміші забирається. Далі, необхідно дочекатися повної фіксації клейового складу. -Таким же чином, можна відновити своїми руками відбивач фари.
-Для поліпшення стійкості відновленого ділянки, необхідно обробити його спеціальним захисним складом.
-Після висихання поверхні, необхідно відшліфувати відновлена ​​ділянка. Після чого, необхідно провести полірування фари для додання оптиці належного блиску.

джерело: www.drive2.ru

Ваші фантазії безмежні?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов