Наша сеть партнеров Banwar
Зверніть увагу на досить серйозний і дуже значимий за важливістю момент з області обслуговування механізму машини в цілому і її вузлів окремо. Якщо впевненості в справності фрагментів, з'єднань, вузлів двигуна, то немає можливості відчувати себе на дорозі в стані повного захисту від різних ситуацій.
Не тільки власне життя, а навіть рівень стану безпеки багатьох інших людей, яким довелося перебувати на дорозі в один час з вами, є запорукою якості наладки автомобіля. Головка блоку циліндра в цьому випадку може називатися головною деталлю в двигуні.
Протяжка головки блоку циліндрів
Це дуже відповідальний момент, але поточне обслуговування головки не представляється таким трудомістким і складним процесом, яким здається на перший погляд.
Здійснити нескладну протяжку ГБЦ зможе і професійний автослюсар і водій, у якого за плечима зовсім небагато сотень кілометрів. Для цього потрібно небагато навичок, набір слюсарного інструменту, терпіння і бажання обслуговувати свою машину власними руками.
Що зумовлює необхідність виробляти протягання:
- Перш за все, обумовлена законодавством необхідність пригоди технічного огляду.
- Другим дуже важливим приводом автомобілісти вважають появу вологи, яка накопичується в області кріплення головки і блоку циліндрів. Таке явище характерне для витоку масел.
- При перегріванні двигуна, може значно жолобитися головка, що також потребує ремонту.
- Нестандартна затягування болтів або необхідність заміни прокладок.
Значним зручністю можна назвати ще одну інновацію сучасної галузі автомобільної промисловості. Сьогоднішні версії автомобільних моторів не вимагають проведення протягання. Проте, на наших дорогах ще дуже багато стареньких ВАЗів, Москвичів, УАЗів, яким без такої умови обслуговування і такої важливої технічної процедури не зможуть ніяк обійтися.
Тому для власників цих шанованих моделей потрібно знати деякі моменти проведення протягання і її особливості.
порядок протягання
В даному відео, вам покажуть, схему затягування ГБЦ. Рекомендуємо до перегляду!
Оволодіння всіма подробицями цієї технології потрібно виключно для того, щоб ваш автомобіль був на дорозі надійним і безпечним. Такий порядок операцій потрібно дотримуватися виключно для того, щоб точно стикувати власне головку і безпосередньо блок циліндрів.
Щоб уникнути появи різних перекосів, зайвої напруги металевих фрагментів слід виробляти протяжку за такими правилами.
Виробляємо стабілізацію болтів за допомогою двох моментів:
- Перший заходом є затягування болтів 1 - 10 за допомогою моменту 3,5 - 4,1 кгс * м.
- Другим заходом фахівці вважають роботу з цими ж болтами, але із затягуванням за допомогою моменту 10,5 - 11,5 кгс * м.
- Останній, третій момент - затягування болта 11, моментом 3,5 - 4,0 кгс * м.
Проведення цих простих маніпуляцій зі слюсарним інструментом дозволить вашому автомобілю бути надійним супутником в дорозі. При затягуванні головки в моделі ВАЗ 2108 - 09, Samara порядок і послідовність затяжки відповідає класичним методикам, тільки в чотири заходи.
Всі етапи абсолютно аналогічні, за винятком доворотом болтів двічі до рівня 900.
Основні принципи
Зовні ця процедура досить проста, але при її виконанні потрібно знати наступне. Після затяжки потрібно провести контрольне обстеження. Для цього необхідний динамометрический ключ. Контрольний момент полягає в наступному.
Налаштування карбюратора Солекс 21083 . Що потрібно знати, при виконанні даного процесу, підкаже наш сайт.
В цій статті , Знаходиться цікавий матеріал, про регулювання клапанів ВАЗ 2109.
тут , Знаходиться відео тюнінгованої Ниви.
Якщо після досить сильного додатка сили болт почав розтягуватися, значить, все механічні моменти проведені в точній відповідності з технологічним режимом.
Найбільш важливими слід вважати наступні положення:
- Коли до болта відбулося додаток моменту величиною в 20кГсм, а плинність не була досягнута, болт слід замінити, він з металу підвищеної міцності.
- При появі значного зменшення болта, слід задуматися про його повну заміну, так як він повністю зруйнований.
- Інші нюанси цієї технологічної процедури описані тільки в інструктивних матеріалах до конкретної марки машини.
В даній ситуації слід звернути найбільш пильну увагу на рівень і стан всіх болтів, особливо якщо це вже досить серйозно і довго експлуатований механізм. Державні стандарти категорично забороняють ремонт і застосування використаних, старих сполучних конструкцій.
В даному випадку вас завжди можуть підвести пружинні болти, тобто ті, які вже потребують заміни. Розглядаючи можливості самостійного ремонту автомобіля, слід обов'язково керуватися основними принципами експлуатації, які передбачає інструктивний матеріал.
Тільки завдяки порадам професійного автомобіліста або консультації, отриманої на сайті виробника, ви завжди зможете провести протяжку ГБЦ власного залізного помічника.
Головне, що потрібно на дорозі - це комфорт і стан впевненості в своєму улюбленому авто і власних силах.