Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Протикорозійний обробка забарвленого кузова

  1. Будівельні машини і устаткування, довідник До атегорія: Усунення корозії кузова П ублікація:...

Будівельні машини і устаткування, довідник

Наша сеть партнеров Banwar

До атегорія:

Усунення корозії кузова


П ублікація:

Протикорозійний обробка забарвленого кузова


Ч ітать далі:




Днище і інші поверхні кузова автомобіля, розташовані знизу, експлуатуються в особливо жорстких умовах, так як постійно покриті шаром бруду, просоченої розчинами солі, якою посипають дороги, добривами і т. Д. Практика показує, що найбільше корозії схильні колісні ніші, пороги і елементи днища, розташовані ззаду ведучих коліс. Навіть невеликі пошкодження покриттів в таких місцях призводять до швидкого і інтенсивному розвитку корозії.

Нанести протикорозійні захисні склади всередину прихованих порожнин кузова, таких, як пороги, поперечки статі, стійки кузова, панелі дверей, значно складніше, ніж на днище і крила. В деякі із зазначених порожнин протикорозійні матеріали можна розпорошувати тільки через спеціально передбачені отвори, закриті пробками, в інші - після зняття оббивки кузова. Однак існують порожнини, доступ до яких можна отримати тільки в тому випадку, якщо просвердлити спеціально додаткові отвори.

Схеми процесів протикорозійного захисту



Підготовка кузова до нанесення протикорозійних матеріалів починається з ретельного миття. Якщо покриття, зроблене на підприємстві-виробнику, добре збереглося, то днище і колісні ніші ретельно миють водою або миючим розчином. Миття кузова автомобіля починають з попереднього його змочування. Найбільш забруднені і важкодоступні місця (насамперед бризковики) змочуються кілька разів.

Днище кузова миють сильним струменем гарячої води з жорсткою щіткою або пензлем. При ручному митті знімають колеса, що полегшує доступ в важкодоступні місця. Найбільше бруду збирається в порожнинах передніх крил і в порогах. Порожнини крил промивають струменем води, попередньо знявши гумовий ущільнювач. При митті порогів кузовів автомобілів "Жигулі" бруд, вимивається водою, не повністю видаляється через існуючі дренажні отвори, а частково залишається всередині порога. Щоб струмінь води прямотоком виносила вимиває бруд, свердлять додаткові отвори діаметром 8 ... 10 мм в нішах передніх коліс. Миття виконують до тих пір, поки не буде видалена вся грязь. Потім кузов ретельно сушать. Висушені днище оглядають, виявляють місця, де заводське покриття, зроблене на підприємстві-виробнику, відшарувалося, пошкоджено, або на ньому є осередки корозії або плями масла. Все відшаровуються старі лакофарбові покриття і герметичні матеріали видаляють гострим ножем або шпателем, так як якщо на них нанести нове захисне покриття, то воно піде разом зі старим шаром після нетривалого часу експлуатації автомобіля. Замаслені місця протирають дрантям, змоченою бензином, до повного видалення слідів масла.

Іржу з металу знімають грубою шкіркою або складами для видалення іржі, а потім зазначені місця покривають ґрунтовкою ГФ-021. Коли грунтовка висохне, на неї наносять протикорозійний захисний склад.

У випадках, коли видалити іржу не представляється можливим, поверхні перед нанесенням протикорозійного захисного складів обробляють перетворювачем іржі, який наносять на добре вимиту водою поверхню пензлем в два-три шари. Кожен шар сушать при 18 ... 24 ° С протягом 2 діб.

Якщо перед обробкою в прихованих порожнинах або інших місцях кузова залишилися мокрі шари іржі або бруду, то препарат "Мовіль" крізь них не проникне до поверхні металу. Нанесений поверх бруду та іржі препарат "Мовіль" буде перешкоджати їх висиханню і сприяти розвитку корозії під ними.

Протикорозійні властивості захисних покриттів можна значно підвищити, якщо попередньо нанести на днище і крила додатковий шар "Автогрунтовкі цінконаполнен-ної". Грунтовку перед вживанням ретельно перемішують і наносять на чистий метал пензлем одним шаром. Грунтовка висихає пої 20 ° С за 1 год. Завдяки великому вмісту цинкового порошку грунтовка має властивість значно уповільнювати корозію стали, навіть якщо на покритті утворюються наскрізні механічні пошкодження.

Підготовка отворів, через які буде впорскуватися в приховані порожнини захисний склад, є важливою частиною процесу протикорозійного обробки кузова. Такі підготовчі роботи включають: свердління нових отворів;

демонтаж деяких деталей внутрішньої оббивки кузова, щоб відкрити наявні отвори, придатні для впорскування захисних композицій;

перевірку пропускної здатності і прочищення в разі потреби наявних дренажних отворів для видалення вологи з дверей і порогів.

При підготовці місць для впорскування захисних складів в приховані порожнини кузова використовують технологічні отвори, що залишилися при його виготовленні. До таких отворів відносяться, наприклад, дренажні технологічні отвори в нижніх частинах підстави кузова і в дверях. Підготовка вже існуючих отворів полягає в перевірці їх пропускної спроможності і очищення. Крім того, деякі приховані порожнини можна обробляти тільки після демонтажу декоративних деталей, облицювання і т. Д. Наприклад, для захисту дверей з них знімають ручки і внутрішню оббивку.

Приховані порожнини кузова, які не мають технологічних отворів, потребують свердління в них спеціальних отворів для введення наконечника з розпорошувати соплом на кінці. Свердління нових отворів не повинно послаблювати жорсткість кузова, їх виконують точно за схемами, розробленими підприємством-виробником автомобіля. Діаметр отворів може бути різним і зазвичай становить 6 ... 12 мм. Менші отвори свердлять в широких прихованих порожнинах, в які введення наконечника не представляє труднощів. При обробці вузьких порожнин з'являється необхідність робити отвори з великим діаметром, щоб глибше ввести наконечник і надати струмені потрібний напрямок. Не можна збільшувати дренажні отвори в порогах і дверях, так як після впорскування складу всередину вони не закриваються заглушками. Перед свердлінням отворів свердло треба змастити спеціальною пастою або тугоплавкої мастилом, за допомогою якої збирається стружка, щоб вона не могла потрапити в приховані порожнини і не утворилися осередки корозії.

Обдув захищається стисненим повітрям необхідний для видалення пилу і ретельного сушіння місць, з яких випаровування вологи утруднено, наприклад стики.

Для ізоляції зовнішнього лакофарбового покриття кузова від попадання на нього антикорозійного складу на всю довжину автомобіля прикріплюють склеювати стрічкою аркуші паперу шириною близько 30 см так, щоб нижній край паперу спускався на 20 см нижче краю порога. Такий захист лакофарбового покриття виключає трудомісткі роботи з видалення мастик з лицьової поверхні кузова.

Мал. 1. Пристрій для розпилення препарату "Мовіль"

Обробку прихованих порожнин кузова виробляють при певних умовах. Захист не можна проводити відразу після миття автомобіля або після зберігання його на відкритому майданчику в період значних добових перепадів температури, які призводять до конденсації вологи всередині прихованих порожнин. Найзручнішим для обробки є період сталої теплої сухої погоди, коли кузов сухий і добре прогрітий. У закритих і опалюваних приміщеннях протикорозійну обробку можна виконувати в будь-який час року.

До приміщень, де виконують такі роботи, пред'являються такі основні вимоги:
- освітленість на ділянці повинна відповідати нормам освітленості приміщення для виконання фарбувальних робіт;
- лампи для освітлення повинні бути виконані у вибухобезпечному виконанні;
- електричний підйомник, який використовується для проведення робіт, повинен бути заземлений;
- приміщення повинно добре провітрюватися.

Пристрій для розпилення препарату "Мовіль" в приховані порожнини і важкодоступні місця кузова, представлене на рис. 94, є найбільш простим і доступним для автолюбителів. У розпилювачі використана форсунка 9 від звичайного одеколонів пульверизатора, припаяна до латунної трубці. Сопло рассверлени до діаметра 1,2 мм. До внутрішньої стінці трубки припаяна тонка, теж латунна трубка для подачі препарату "Мовіль". Повітря від насоса надходить через з'єднання до трійника, від якого він потрапляє в ємність з препаратом "Мовіль". З трійника по шлангу (армований поліамідний, дюрітових і т. П.) Повітря подається в трубку, а консервант - через тонкий поліхлорвініловий кембрік і трубку до форсунки. Розпилювач забезпечує факел препарату "Мовіль" діаметром до 200 мм при постійному нагнітанні повітря автомобільним насосом. Подача стисненого повітря і препарату "Мовіль" поєднана в єдиній конструкції. Як нагнетательного бачка можна використовувати звичайну скляну пляшку, наполовину заповнену консервантом. Друга половина ємності застосовується як ресивер для накопичення повітря, що забезпечує рівномірну подачу препарату в распилітельную головку. Повітря і препарат змішуються безпосередньо в соплі форсунки, що дозволяє обходитися тиском стисненого повітря до 0,2 ... 0,3 МПа і домогтися однорідності факела навіть при невеликій витраті консерванту.

Роботи з нанесення захисних складів виконують тільки після зупинки двигуна і відключення акумуляторної батареї, так як композиція для протикорозійного захисту кузовів вибухонебезпечна. Не можна одночасно виконувати операції по захисту кузова і роботи, які можуть викликати появу іскри.

Відкриті порожнини повинні оброблятися з урахуванням конструктивних особливостей кузова. Нанесення захисних складів починають з порожнин, розташованих у верхній частині кузова, з подальшим переходом до отворів в нижній частині кузова. В останню чергу склади вводять через отвори з нижньої сторони підстави кузова.

В наявні отвори вводять гнучкий шланг з соплом, через яке подається захисний препарат, впорскують порціями протягом 2 ... 3 с. Глибина проникнення сопла в отвір змінюється при неробочому стані розпилювача. При обробці порожнин через кожен отвір виробляють напилення у всіх напрямках, якщо геометрія оброблюваної порожнини дозволяє виконувати такі переміщення розпилювача.

При нанесенні захисних препаратів застосовують наконечники різних конструкцій. Для захисту порожнин великого обсягу (пороги, внутрішні порожнини дверей і т. Д.) Застосовують наконечники з обертовими або радіально-розпилюючими соплами, що забезпечують факел розпилення діаметром не менше 150 мм. Наконечники з плоским соплом застосовують для обробки вузьких довгих порожнин, а також в тих випадках, коли розміри дренажних отворів (для дверних петель і замків), використовуваних при обробці, малі для введення обертового сопла.

Контроль за кількістю захисного складу, що впорскується всередину прихованих порожнин кузова, виконують дозатором, наявними на розпилювальні пристрої. При відсутності дозатора розпорошення складу через отвір виробляють до моменту, коли надлишок введеного всередину складу почне витікати з сусідніх отворів, а з протилежних отворів з'явиться туман. Якість виконання робіт по захисту прихованих порожнин кузова залежить в значній мірі від кваліфікації та сумлінності виконавця, так як проконтролювати їх роботу складно.

Крім прихованих порожнин кузова, захисні препарати наносяться:
- в поглиблення, схильні до дії вологи (ніша запасного колеса);
- на внутрішні поверхні металевих панелей, що захищають двигун від дорожнього бруду;
- на внутрішні поверхні переднього і заднього буферів;
- на стики панелей кузова в підкапотному просторі і багажнику.

Для прискорення процесу сушіння прихованих порожнин застосовують побутові калорифери, рефлектори та радіатори. Але не слід нагрівати кузов до температури понад 70 ° С. Витрата матеріалу для обробки прихованих порожнин кузова залежить від його розмірів і для легкового автомобіля орієнтовно становить 2 ... 3 кг.

Після сушіння захисного покриття все демонтовані деталі встановлюють на місця. Технологічні і просвердлені отвори закривають гумовими або пластмасовими пробками. Отвори для видалення вологи з дверей, порогів та інших аналогічних прихованих порожнин повинні залишатися відкритими і очищеними.

Обробку днища кузова в місцях виконання ремонтних робіт здійснюють пневматичним розпиленням або кистями. Розпилюючи пристрій регулюють таким чином, щоб в процесі роботи не було туманоутворення. Технологія нанесення захисної мастики на днище кузова не вимагає її сильного розсіювання під час розпилення. Тиск повітря при пневматичному розпиленні має бути в межах 0,3 ... 0,9 МПа в залежності від в'язкості мастики.

Важливим моментом при захисті днища кузова нанесенням мастик є вибір послідовності робіт при обробці. Роботи починають з бризковиків і гнізд під домкрат, так як це створює можливість нанесення мастик в зазначених місцях двічі, т. Е. На початку і кінці операції. Дворазове нанесення мастики також рекомендується на пороги і на поверхні, очищені від корозії і заново покриті ґрунтовкою. Мастику розпилюють на всі нижні частини кузова до тих пір, поки вона не почне капати. Більш ефективним є процес нанесення мастики двічі, але тонкими шарами. Для рівномірного нанесення покриття на всю нижню частину кузова автомобіля положення розпилювальної головки змінюють. При нанесенні мастики необхідно стежити за тим, щоб вона не потрапила в будь-які механізми, гальмівні барабани, отвори для стоку води і вентиляції, на троси.

Вузькі щілини між звареними листами металу, в які мастика через густий консистенції НЕ затечет, спочатку промазують препаратом "Мовіль", що володіє хорошою проникаючою здатністю. Препарат "Мовіль" заповнить щілину і унеможливить проникнення в неї води. Мастику на ці місця наносять після того, як препарат "Мовіль" висохне, т. Е. Через 4 ... 6 год.

Для нанесення мастик кистями найбільш придатні м'які кисті з довгою ручкою, так як дозволяють отримувати рівномірне покриття на всій поверхні днища кузова. Крила, бризковики, пороги, місця з'єднання панелей обробляють особливо ретельно і мастику наносять у два шари. Другим шаром покривають через 1 ... 2 год після нанесення першого, щоб дати можливість підсохнути раніше нанесеному покриттю. Ручне нанесення захисних мастик на днище кузова пензлем дуже занадто багато роботи і малопродуктивні і тому застосовується тільки власниками особистих автомобілів.

Протикорозійну сланцеву мастику МСА -3 наносять на днище і крила знизу, попередньо обробивши їх ґрунтовкою ГФ-021. Мастику наносять пензлем або пневматичним розпиленням при тиску 0,4 ... 0,6 МПа. Сушать перший і другий шари при 20 ° С по 5 ч кожен, а третій шар 48 ч. Витрата мастики становить 1 ... 1,5 кг / м2. Як розчинники для мастики використовують бензин або уайт-спірит. Наносять мастику плоскими кистями шириною від 15 до 50 мм. Широку кисть застосовують для нанесення мастики на великі, добре доступні поверхні, а вузьку - для важкодоступних місць (кути, поглиблення, пази, щілини і т. П.). Мастику спочатку втирають пензлем з деяким зусиллям, щоб вона добре змочила поверхню. Потім шар мастики розтушовують по поверхні так, щоб вона розподілилася рівномірним шаром. Середня товщина одного шару мастики повинна бути дорівнює 0,5 ... 1,0 мм.

Покриття з епоксидно-каучукового Автоантікор утворюють захисну плівку, що володіє підвищеною стійкістю до ударних навантажень і абразивного зносу, і, крім того, після затвердіння НЕ липнуть і не брудняться. Вони придатні не тільки для захисту днища і крил, а й для нанесення їх всередині багажника, так як їх можна покривати емалями. Автоантікор наносять пензлем або розпилювачем трьома шарами загальною товщиною 1 мм. Отверждение проміжних шарів при 20 ° С відбувається протягом 1 ... 1,5 год, а останнього шару - за 24 год. Перед вживанням в основну масу вводять затверджувач в кількості 20 г на 1 кг нерозбавленого Автоантікор. Після введення затверджувача Автоантікор необхідно використовувати протягом 5 ч, оскільки потім він твердне і стає непридатним для подальшого вживання. Розбавляють Автоантікор розчинниками № 646 або 647.

"Паста автомобільна ПА" призначена також для захисту днища і крил легкових автомобілів. Паста складається з двох компонентів - герметика і затверджувача, який перед нанесенням ретельно змішують, додаючи до 100 г герметизуючої пасти 23 г затверджувача. Пасту наносять шпателем на чисту, суху поверхню шаром товщиною 1 ... 2 мм при температурі не нижче 10 ° С. Нанесений шар отверждается при 18 ... 22 ° С протягом 3 діб.

Протікорозійну стійкість днища кузова и крил можна значний підвіщіті, вікорістовуючі Прості Прийоми, Доступні для індівідуального власника автомобіля. Наприклад, внутрішню поверхню крил, поверхня передніх крил навколо отворів для фар (зсередини), панель передка між фарами і підфарниками, всі стики арок передніх і задніх коліс покривають товстим шаром м'якого пластиліну або універсального мастильного матеріалу. Крім того, під крилами і в місцях, найбільш схильних до абразивної дії піску і каменів, після нанесення першого шару мастики і сушки його протягом 1 ... 2 діб приклеюють шматки марлі, склотканини, капрону або бязі, які покривають потім ще одним шаром мастики.

Крім того, арки коліс і днище кузова по лінії, на яку потрапляє бруд і пісок, корисно поверх захисного шару, що має зазвичай темний колір, пофарбувати шаром білої фарби. Така фарба не є додатковим захистом, але вона допомагає виявити корозію на початковій стадії, так як іржа добре помітна на білому тлі. Наносять білу фарбу тільки розпилювачем, так як при нанесенні пензлем бітум, який входить до складу більшості покриттів для днища автомобілів, розчиняється. В результаті не тільки не вдається якісно нанести білу фарбу, але і псується вже наявне захисне покриття.

Головки і різьбові частини болтів і гайок в нижній частині кузова автомобіля для захисту від корозії покривають шаром пластиліну. Перед нанесенням пластиліну метал нарізного сполучення зачищають і ретельно сушать. Заміну пластиліну роблять не частіше, ніж через 1 ... 1,5 року.

Після нанесення захисного покриття на днище і крила не слід виїжджати на автомобілі до повного висихання мастики, так як до непросохлі шару мастики легко пристають пісок, дрібні камені і пил, і поверхня стає гладкою, а шорсткою і згодом з неї важко змивати бруд.

Мал. 2. Кузов автомобіля ГАЗ -24 "Волга"

Мал. 3. Кузов автомобіля "Москвич"

Карти протикорозійного обробки

Карти протикорозійного обробки кузовів основних моделей легкових автомобілів наведені в табл. 13-19. У цих таблицях введені позначення: "Вперед" означає впорскування препарату в напрямку передньої частини автомобіля; "Назад" - в напрямку задньої частини; "Ліворуч" - в напрямку лівого боку; "Вправо" - в напрямку правого.

Протикорозійну обробку кузова автомобіля ГАЗ -24 "Волга" здійснюють дворазовим накладенням мастики на його нижні частини і свердлінням отворів в деяких прихованих порожнинах.

Протикорозійний обробка кузова автомобіля "Москвич" передбачає попереднє свердління отворів для доступу до внутрішньої поверхні деяких прихованих порожнин. Після того як автоконсервант висохне, всі технологічні і спеціально просвердлені отвори закривають гумовими пробками. Відкритими залишають тільки задні нижні отвори в порогах для зливу води і вентиляції.

Протикорозійну обробку кузовів автомобілів ВАЗ -2101, ВАЗ -2107 "Жигулі" виконують після свердління діаметром 9 мм одного отвору в торцях передніх дверей і задніх дверей, а також по два отвори в зовнішніх порожнинах порогів. Захисні композиції наносять згідно зі схемою відповідно до технологічної карти.

Протикорозійну обробку кузовів автомобіля ВАЗ -2121 "Нива" виконують після свердління діаметром 9 мм одного отвору в торцях передніх дверей, двох отворів в зовнішніх порожнинах порогів і одного отвору в передніх лонжеронах. Процес нанесення захисних матеріалів роблять за схемою відповідно до технологічної карти.

Протикорозійну обробку кузова автомобіля ВАЗ.

Протикорозійну обробку кузова автомобіля ВАЗ

Мал. 4. Місця свердління отворів діаметром 9 мм для нанесення захисних композицій в приховані порожнини в кузовах автомобілів: а - ВАЗ -2101, ВАЗ -2107, "Жигулі"; б - ВАЗ -2121 "Нива"; 1 - торці дверей; 2 - зовнішні порожнини порогів; 3 - передні лонжерони

Протикорозійну обробку кузовів автомобілів ЗАЗ -1102 "Таврія" виконують за схемою, показаної на рис. 101, відповідно до технологічної карти.

Протикорозійний обробка кузова автомобіля ЗАЗ -968М "Запорожець" передбачає дворазове нанесення мастики на нижню його частину. Для вприскування препарату в приховані порожнини на кузові є всі необхідні отвори, і свердлити нові для цих цілей необхідності немає.

Для вприскування препарату в приховані порожнини на кузові є всі необхідні отвори, і свердлити нові для цих цілей необхідності немає

Мал. 5. Кузов автомобілів ВАЗ -2101, ВАЗ -2107 "Жигулі": а - знизу; б - спереду; в - ззаду

Кузов автомобілів ВАЗ -2101, ВАЗ -2107 Жигулі: а - знизу;  б - спереду;  в - ззаду

Мал. 6. Кузов автомобіля ВАЗ -2121 "Нива"

Кузов автомобіля ВАЗ -2121 Нива

Мал. 7. Кузов автомобіля ВАЗ -2108 "Супутник":


а - знизу; б, в- зовні і зсередини

Мал. 8. Кузов автомобіля ЗАЗ -1102 ' "Таврія"

Мал. 9. Кузов автомобіля ЗАЗ -968М "Запорожець"

Після закінчення роботи з нанесення протикорозійних матеріалів місця, забруднені препаратом, очищають уайт-спіритом. На днище і в арках коліс товщина захисного покриття повинна бути не менше 1,5 мм. Обробку кузова антикорозійними захисними матеріалами слід виконувати через кожні 2 ... 3 роки.

При відсутності необхідних протикорозійних матеріалів можна скористатися розігрітим до 40 ... 60 ° С трансмісійним маслом або відпрацьованим моторним маслом. При цьому необхідно враховувати, що, оскільки в їх склад не входять інгібітори корозії, вони не можуть зупинити і локалізувати вже почалася корозію. Тому їх можна наносити тільки на ретельно очищену від іржі загрунтовану поверхню. Термін служби покриттів з цих масел не більше 1,5 року.

Реклама:


Читати далі: Неметалічних елементів кузова

До атегорія: - Усунення корозії кузова

Головна → Довідник → Статті → Форум


 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов