- Чому провалюється педаль гальма після заміни колодок
- Що робити, якщо провалюється педаль гальма після заміни колодок
Наша сеть партнеров Banwar
Своєчасний огляд ходової частини автомобіля і заміна зношених елементів - це запорука безпеки на дорозі і відсутності проблем з швидким зносом шин. Одним з найважливіших компонентів гальмівної системи є колодки, які рекомендується міняти кожні 5-20 тисяч кілометрів, в залежності від їх швидкості зносу. Після заміни колодок водій може зіткнутися з проблемою провалу педалі гальма при натисканні.
Чому провалюється педаль гальма після заміни колодок
Щоб зрозуміти, чому так відбувається, потрібно згадати будову гальмівної системи. Найпростіша система, в якій відсутня ABS, регулятори тиску та інші «додаткові» елементи, працює досить просто. При натисканні на педаль гальма, приводиться в дію головний гальмівний циліндр з вакуумним підсилювачем. Внаслідок цього зростає тиск в магістральній трубці і шлангах, і рідина пускає в хід гальмівну систему.
Проаналізувавши роботу гальмівної системи, можна зробити висновок, що педаль провалюється в двох випадках: коли відсутня необхідна кількість гальмівної рідини або повітря потрапляє в систему, тобто відбувається розгерметизація. Можна виділити кілька основних причин, які призводять до розглянутої проблеми після заміни гальмівних колодок:
- Пошкодження циліндрів. Найбільш поширена причина розгерметизації гальмівної системи - це фізичне пошкодження циліндрів. На робочому циліндрі для перешкоди попадання повітря всередину системи (а також для утримання в ній гальмівної рідини) є спеціальний гумовий елемент - манжета. При неакуратної заміні колодок даний елемент може бути пошкоджений, внаслідок чого виникне розгерметизація системи, і гальмо буде провалюватися при натисканні;
- Мала кількість гальмівної рідини. Якщо в гальмівній системі залишилося мало рідини, педаль гальма буде провалюватися при натисканні. Коли проводиться не тільки заміна колодок, а й інші роботи, наприклад, розробка заклинили гальмівних циліндрів, рівень рідини в системі може знизитися через прокачування. Якщо не долити нову рідину, педаль гальма буде провалюватися при натисканні;
- Проблеми зі складанням. Якщо після заміни гальмівних колодок елементи системи були зібрані неправильно, педаль може провалитися при натисканні. Пов'язано це з тим, що за її повернення в початкове положення відповідає не тільки поршень робочого циліндра, а й пружина, розміщена на супорті. Якщо її забути встановити на місце, педаль при натисканні буде залишатися в вичавленому стані, неохоче повертаючись назад.
Найчастіше проблема з тим, що педаль провалюється після заміни колодок, пов'язана саме з неуважністю майстрів, які виконують роботи. Наприклад, якщо вичавити педаль гальма при знятих колодках, в систему не тільки потрапить повітря, а й з неї вийде рідина, а також видавляться супорта. Це призведе до того, що після заміни колодок педаль почне провалюватися при її натисканні.
Що робити, якщо провалюється педаль гальма після заміни колодок
Якщо після заміни колодок автомобіля педаль гальма провалюється при натисканні, потрібно відразу усунути цю проблему. Огляньте супорта і барабани на наявність патьоків гальмівної рідини. Коли в результаті огляду вони виявлені, необхідно перевірити збереження гумових ущільнювачів елементів. Якщо вони рассохлись або порвалися, буде потрібно заміна. Якщо заміна ущільнювачів неможлива, доведеться міняти деталь.
Зверніть увагу: Поширена ситуація, коли після заміни колодок майстра без досвіду неправильно збирають супорти, що призводить до зниження рівня гальмівної рідини.
Коли не вдається виявити проблему безпосередньо в елементах, з якими працював майстер, потрібно подивитися на предмет розривів, тріщин і інших ушкоджень шланги і трубки, по яких рухається гальмівна рідина. Не виключено, що проблема не пов'язана з заміною гальмівних колодок.
Виявивши проблему і усунувши її, необхідно заповнити недолік гальмівної рідини в бачку, долив її. Коли гальмівна рідина буде залита, обов'язково слід прокачати гальма , Інакше проблема не буде вирішена.