Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Провалюється педаль гальма: причини і що з цим робити

  1. порушення герметичності
  2. Аварійні випадки - педаль гальма «провалюється в підлогу» при різкому натисканні
  3. прокачування гальм
  4. Провали педалі, пов'язані з недавнім ремонтом
  5. Поломка головного гальмівного циліндра
  6. Педаль гальма не повертається

Наша сеть партнеров Banwar

Відчуття, які випробовує водій, коли при гальмуванні «провалюється» педаль гальма, не можна назвати приємними, навіть якщо ніяких серйозних наслідків це не викликає Відчуття, які випробовує водій, коли при гальмуванні «провалюється» педаль гальма, не можна назвати приємними, навіть якщо ніяких серйозних наслідків це не викликає.
Причини, чому провалюється педаль гальма, зазвичай криються в порушенні герметичності контурів гальмівної системи. Втім, розглянемо можливі їх варіанти докладніше, а також з'ясуємо, що треба зробити, якщо педаль гальма провалюється, в залежності від того, за яких обставин це відбувається.

порушення герметичності

Що відбувається при витоку гальмівної рідини

Тріснутий гальмівний шланг


На відміну від рідини, повітря має властивість стискатися, що призводить до провалів педалі гальма при гальмуванні.

При порушенні герметичності гальмівної системи відбувається наступне. Водій натискає на педаль, гальмова рідина починає під тиском витікати назовні. Після того, як педаль відпущена, повітря під дією розрідження потрапляє в систему. На відміну від рідини, повітря має властивість стискатися, що призводить до провалів педалі гальма при гальмуванні. Найчастіше винуватцями витоку є робочі гальмівні циліндри і перетерті гальмівні трубки.
Циліндри починають протікати внаслідок зносу ущільнюючих кілець, а також в результаті появи подряпин на поверхні поршнів циліндрів. Трубки ж перетіраются через вібрацію. Щоб цього не відбувалося, при складанні гальмівної системи трубки кріплять спеціальними зажимами, магістральні укладають в пластикові жолоби. Але недбалість при ремонті і корозія стають причинами того, що стінки трубок стають тонкими, згодом в них з'являються тріщини.
Причому для того, щоб педаль гальма стала повільно провалюватися при її натисканні, досить витоку декількох крапель гальмівної рідини - повітря вже потрапить в систему. Це часто ставить в тупик автовласника: - «як же так, педаль гальма провалюється, а рідина не йде?» Втрата кількох крапель рідини практично не призведе до зниження її рівня в бачку, та й витік іноді складно виявити через її незначність, особливо в сиру погоду.
Витік може відбуватися і через головний гальмівний циліндр, але виявити її можна, лише від'єднавши останній від вакуумного підсилювача гальм. Трапляється, що той наповнюється гальмівною рідиною до половини.

Аварійні випадки - педаль гальма «провалюється в підлогу» при різкому натисканні

Великі втрати гальмівної рідини призводять до того, що педаль гальма може провалитися «в підлогу», тобто до упору. Таке буває при обриві гальмівних шлангів і трубок. Уникнути подібної неприємності можна, потрібно лише періодично (хоча б раз на півроку) оглядати трубопроводи. При появі тріщин на зовнішній оболонці гальмівних шлангів їх необхідно міняти, не відкладаючи «на потім».
Причому при покупці нових шлангів зверніть увагу на рік їх випуску - виробник повинен проставляти відповідне клеймо. Якщо виріб випущено більше двох років тому - не купуйте його. Гума має певний термін придатності, після закінчення якого частково втрачає свої властивості, і «новий» шланг може підвести вас вже в найближчі морози.
Педаль гальма може різко «провалитися» також в тому випадку, коли має місце критичний знос деталей гальмівних механізмів - дисків, барабанів, колодок. При цьому просто відбувається виштовхування поршня робочого циліндра назовні.

прокачування гальм

прокачування гальм



Якщо педаль гальма іноді або постійно провалюється, то необхідно прокачувати гальма - видаляти повітря з гальмових контурів. Зрозуміло, ця процедура має сенс тільки в тому випадку, коли гальмівна система герметична і не має витоків.
Найбільш поширений такий спосіб прокачування гальм: один сідає за кермо і нагнітає тиск в системі, натискаючи і відпускаючи педаль гальма. Коли опір педалі зростає настільки, що практично неможливо «протиснути» її до упору, педаль необхідно утримувати під тиском, в той час як напарник відкриє, а потім, коли педаль «піде в підлогу», по команді закриє штуцер прокачування робочого гальмівного циліндра. І так - все циліндри по черзі. Як правило, починають прокачувати з найдовшою магістралі (зазвичай це гальмівний механізм заднього правого колеса), а закінчують найкоротшою (переднє ліве колесо). Процедуру повторюють, поки педаль гальма не перестане провалюватися або плавно йти вниз при натисканні.

Провали педалі, пов'язані з недавнім ремонтом

Якщо педаль гальма провалюється при вимкненому двигуні, це ознака серйозної несправності.

Іноді буває так, що водій тільки що прокачав гальма, а педаль все одно провалюється. Це означає, що повітря в гальмівній системі все-таки є. Трапляється, що при прокачуванні удвох той, хто тримає педаль, занадто рано її відпустив, не дочекавшись, поки напарник закриє штуцер прокачування.
Після ремонту супорта або заміни гальмівних колодок педаль гальма провалюється при перших її натисканні. Надалі ж вона працює нормально. Відбувається це внаслідок того, що поршні робочих циліндрів встановлюються «на місце» - так, щоб зазори між колодками і дисками (або барабанами) стали мінімальними. Зворотний відхід поршнів блокується, в залежності від конструкції, різними способами. Після установки деталей в робочу позицію педаль гальма починає працювати нормально.
У той час, коли педаль гальма провалюється після ремонту, рівень гальмівної рідини залишається в нормі, якщо він до цього не опустився нижче мінімальної позначки.
Після тривалого простою педаль гальма провалюється після заводу двигуна у зв'язку з тим, що починає працювати вакуумний підсилювач . При цьому також відбувається установка механізмів в робоче положення. Взагалі, провал педалі гальма при працюючому двигуні - явище нормальне, просто він відчувається в результаті великої різниці зусилля, необхідного для натискання на «мовчати» або запущеному двигуні.
Але от якщо педаль гальма провалюється при вимкненому двигуні, це ознака серйозної несправності. Цілком можливо, що гальмівна система не працює зовсім - може бути, через повної відсутності рідини в контурах.

Поломка головного гальмівного циліндра

Головний гальмівний циліндр


Ремонт головного гальмівного циліндра - справа невдячна, найкраще його замінити на новий.

Головний гальмівний циліндр має конструкцію, подібну до конструкції насоса. І у нього, як і у будь-якого іншого насоса, можуть зноситися ущільнення поршня або сам поршень. При цьому кільця ущільнювачів, встановлені з боку вакуумного підсилювача, можуть бути справними. В результаті, хоч і рідина з циліндра НЕ буде витікати назовні, порушення внутрішніх ущільнень призведе до того, що шток (поршень) циліндра буде рухатися при натисненні педалі, але тиску в контурах не створить. Залежно від ступеня зносу, педаль гальма буде або періодично провалюватися при різкому натисканні, або повільно йти вниз при постійному тиску на неї. У разі цієї причини педаль гальма провалюється навіть при плавному натисканні, але рідина не йде з системи.
Ремонт циліндра - справа невдячна, найкраще його замінити на новий.

Педаль гальма не повертається

Така несправність трапляється не дуже часто - педаль не приймає початкове положення після натискання.
Таке може статися через неправильну регулювання вимикача стоп-сигналу або через поломки стежить клапана вакуумного підсилювача. Виходить так, що клапан, будучи притиснутим до сідла, коли педаль вже звільнена, перешкоджає проникненню повітря в порожнину підсилювача перед головним гальмівним циліндром. Тому той же повітря продовжує тиснути на діафрагму підсилювача з боку педалі, що перешкоджає її поверненню.
Якщо налаштуванням вільного ходу педалі не вдається домогтися її нормальної роботи, швидше за все, доведеться міняти сам вакуумний підсилювач, або ж спробувати його відремонтувати.

Це часто ставить в тупик автовласника: - «як же так, педаль гальма провалюється, а рідина не йде?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов