Наша сеть партнеров Banwar
ВАЗ 2107 - це автомобіль, який характеризується простотою в технічному плані. Він був створений спеціально для їзди по дорогах Росії, для її клімату. Але, не дивлячись на високу витривалість даного автомобіля, погана якість дорожнього покриття часто стає причиною того, що в задній підвісці з'являються проблеми. Першими сигналами про те, що водієві пора подивитися під днище машини є:
- Почастішали пробої на ямах;
- Поява нехарактерних шумів і стукотів;
- Відхилення транспортного засіб від прямолінійної траєкторії.
На ВАЗ 2107 на заводі встановлюють задню залежну підвіску, яка має циліндричні гвинтові пружини і гідравлічно амортизатори. Чотири поздовжні штанги і одна поперечна на гумово сайлентблоках утримують балку заднього моста на кузові. Все сайлентблоки, встановлені на підвіску, характеризуються однаковою конструкцією і можуть замінити один одного, що дозволяє в кілька разів спростити їх заміну та ремонт.
Пружини в конструкції задньої підвіски впираються верхніми кінцями в гумові прокладки, які ізолюють вібрацію і в свою чергу впираються в кузов, а на нижні кінці пружини надіті пластмасові прокладки, які впираються в чашки, що за допомогою зварювання закріплені на балці заднього моста. Можливість стиснення пружин регулюється спеціальними циліндричними упорами, які отштамповани в кузові. Торці упорів обладнані гумовими буферами. Ще один додатковий буфер, який контролює стиснення, розташований на кронштейні, що знаходиться над картером. Амортизатори фіксуються на сайлентблоках.
Заміна пружин ваз 2107 дуже часто є способом усунути несправність в задній підвісці. Огляд в такому випадку завжди здійснюється на підйомнику або спеціальної оглядовій ямі. Іноді використовуються домкрати, але їх потужності недостатньо, щоб можна було провести повноцінний огляд і зробити діагностику. Також дуже часто причиною поломки стають амортизатори і втулки шарнірів. Вони швидко зношуються і виходять з ладу, як і пружини. Тріщини і відколи на гумі внутрішніх втулок теж призводять до неправильного функціонування пристрою. Деякі вид несправностей можна визначити, розбираючи автомобіль. Наприклад, про пошкодження амортизатора сигналізують сліди масла на стінках його корпусу.
Заміна пружин задньої підвіски вимагає від майстра певних знань і навичок, хоча і не є найскладнішим з існуючих видів ремонтних робіт. Кілька простих порад допоможуть спростити процес:
- Перш ніж братися за ремонт задньої підвіски обов'язково зафіксуйте автомобіль за допомогою противідкатні пристроїв.
- Відкрутіть заіржавілий болт, гайку чи кріплення, спочатку почистіть його металевою щіткою, в потім зволожите спеціальною рідиною, наприклад, гасом.
- Для ремонту не треба повністю демонтувати задній міст. Можна здійснювати заміну деталей по черзі. А ось демонтажу поздовжньої штанги не уникнути. Для цього знадобиться ключ «на 19».
- Щоб не довелося проробляти одну і ту ж саму роботу кілька разів, замініть відразу все ті деталі, які виглядають підозріло.
- Заміна пружин здійснюється тільки після того, як знято амортизатор. Міняють їх по черзі. Якщо опорне кільце втратило свою форму, то його також необхідно замінити.
Розбір підвіски хоч і не вимагає від майстра високого рівня майстерності, як напрімерремонт електрообладнання ваз, все ж є відповідальною процедурою. Тому, якщо у вас немає ніякого досвіду в слюсарній справі, краще довіритися майстрам на станції техобслуговування.