Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Quattro система: історія створення, особливості та переваги

  1. Історія створення
  2. Успіхи в спортивних змаганнях
  3. технологія механізму
  4. Переваги і недоліки
  5. Легендарні марки Audi з даним приводом

Наша сеть партнеров Banwar

Унікальна система Quattro встановлювалася на багатьох автомобілях марки Audi в період з 80-х до кінця 2000-х років, при цьому лише недавно вона була замінена більш сучасною версією повного приводу E-tronQuattro. Такий тривалий період використання цього роздаткового механізму обумовлений його революційним пристроєм, який за своєю функціональністю, зносостійкості і практичності набагато перевершило навіть найсміливіші очікування. Вже згадана система була покликана розподіляти крутний момент рівномірно між усіма колесами, що дозволяє водієві полегшити керування транспортним засобом на будь-яких типах поверхні. В результаті маневреність, стійкість, а також прохідність машин Audi істотно покращилися, завдяки чому продажу марки різко пішли вгору. Унікальна система Quattro встановлювалася на багатьох автомобілях марки Audi в період з 80-х до кінця 2000-х років, при цьому лише недавно вона була замінена більш сучасною версією повного приводу E-tronQuattro

система Quattro

Історія створення

До створення повного приводу у виробників легкових автомобілів дійшли руки тільки на початку 70-х років минулого століття. Проте нічого путнього світовим розробникам не вдалося створити до 1977 року, коли Фердинанд Пієх, який займав у той час пост голови ради директорів компанії Audi, що не сформував блискучу команду експертів, поставивши перед ними завдання органічного впровадження повного приводу на легкові авто. Головними персонами в команді стали Йорг Бенсінгер і Вальтер Трезер, сконструювали тестовий прототип А 1. Це було доопрацьоване спортивне купе Audi 80 з встановленої на нього ходовою частиною від моделі позашляховики Iltis, випущеної кілька років до того.

Головною особливістю прототипу став задній вал, приєднаний до приводного механізму коробки передач.

Як заднього приводу використовувалася передня вісь з нахиленим під певним кутом корпусом диференціала. Вона була ідентична механізму, використаному на моделі Iltis, але розробники розгорнули її назад, щоб поліпшити керованість машини на нерівних поверхнях. В результаті система була успішно випробувана як на рівній трасі, так і в польових умовах, зарекомендувавши себе тільки з кращого боку. Однак долю серійної установки першого зразка повного приводу Quattro мало вирішити керівництво концерну Volkswagen, до складу якого входила компанія Audi.

Після технічних випробувань на засніженій трасі перед главою ради директорів концерну було прийнято рішення про доопрацювання системи. Справа в тому, що на крутих поворотах стійкість машини залишала бажати кращого, а ймовірність перекидання зростала в кілька разів. Щоб виправити проблему, за коробкою вмонтували міжосьовий диференціал, який приводився в рух спеціальним порожнистим валом. З одного боку, до нього підводився привід передній осі, з іншого - стикувався карданний вал, що передає крутний момент на задню вісь авто. Ця версія повного приводу Quattro була випробувана на мокрій трасі, після чого отримала добро на серійну установку. Першими власниками такої системи стали купе і седани Audi 80 - легендарної машини, зустріти яку можна і сьогодні на вітчизняних дорогах.

Успіхи в спортивних змаганнях

Перевага, яку надавала інноваційна розробка компанії Audi в ралійних перегонах, не йдуть ні в яке порівняння. Протягом більш ніж 10 років жоден аналог не міг навіть близько зрівнятися з системою повного приводу Quattro , Тому гонщики, які встановили на свої транспортні засоби такі механізми, вигравали десятки секунд на колі у більш досвідчених опонентів. Іноді правила в ралійних змаганнях доходили до абсурду: на автомобілі, де була запроваджена розглянута система, заздалегідь нараховувалося кілька хвилин до підсумкового часу. Багато машин зовсім не допускалися до змагань, чому видовищність автоспорту в той час значно впала.

Незважаючи на численні суддівські заборони, автомобілів Audi з винаходом Quattro, вдалося виграти більшість гонок в сезоні 1982/83 років, включаючи ралі Португалії, Аргентини, Фінляндії, Швеції та т. Д. До 1985 року практично всі команди пересіли на версії повного приводу від Audi , тому що існували обмеження були зняті організаторами гонок. Крім того, для спортивних змагань розробники концерну Volkswagen випустили ряд версій системи Quattro, які отримали приставки Rally і Sport. Домінування машин Audi в автоспорті тривало більше 15 років, але в 1997 році керівництво організації FIA заборонило транспортним засобам брати участь в гонках зі згаданою системою повного приводу. З тих пір система Quattro встановлювалася тільки цивільні авто.

Ауді Quattro A1

технологія механізму

Безумовно, представлена ​​система має ряд модифікацій, покликаних надати певні технічні характеристики конкретної марки транспортного засобу, що зійшов з конвеєра компанії Audi. Разом з тим у такій розробки є такі незамінні елементи:

  • Коробка передач - служить для вибору швидкісного режиму транспортного засобу;
  • Головна передача - призначена для збільшення крутного моменту на всі колеса;
  • Роздавальна коробка - розподіляє крутний момент між усіма колесами або осями;
  • Карданна передача - потрібна для передачі крутного моменту тільки конкретному валу;
  • Диференціал - швидко розподіляє потужність мотора до трансмісійним елементам.

Всі складові частини, якими забезпечена система Quattro як разом, так і окремо мають високий ступінь надійності.

Випадки поломок пристрою на численних моделях Audi були одиничними, при цьому пов'язані вони були найчастіше з інтенсивною або неправильною експлуатацією транспортного засобу. Трансмісія повного приводу могла компонуватись механічною або механічною коробкою передач, до якої кріпився роздатковий механізм. У його конструкції був міжосьовий диференціал, рівномірно передавав навантаження на передню і задню осі. Корпус цього елемента в свою чергу, з'єднувався з КПП, а крутний момент розподілявся або через приводні вали, або за допомогою окремої зубчастої передачі.

Якщо детально розглядати конструкцію міжосьового диференціала повного приводу Quattro, то за період свого існування вона зазнала ряд змін. На початку 1980 років це був вільний механізм з механічним блокуванням, однак через кілька років його замінив оригінальний агрегат Torsen, здатний передавати до 80% навантаження на потрібну вісь. У 2007 році цей механізм був модернізований, отримавши можливість розподілу до 70% крутного моменту на вісь з кращим зчепленням. Трьома роками пізніше на марки Audi встановлювався асиметричний диференціал з можливістю самостійної блокування і перерозподілу навантаження до 70% на передню вісь, до 85% навантаження - на задню вісь.

На початку 2010 років описувана система зазнала ряд змін, і тепер принцип дії агрегатів заснований на роботі гібридної силової установки. Додатково до силовій установці, а також коробці передач приєднані два автономних електромотора, потужність яких оцінюється на рівні 33 кВт і 60 кВт. Для задньої осі передбачений тільки електричний привід, харчування якого покладено на окрему батарею, вмонтовану в центральний тунель автомобіля. Це нововведення було прийнято з метою зменшити викиди шкідливих речовин в атмосферу, адже ні для кого не є секретом, що машини з системою повного приводу споживають набагато більше пального, ніж їх аналоги з переднім або заднім приводом.

диференціал

Переваги і недоліки

Звичайно ж, транспортні засоби, де є система Quattro, мають як позитивні, так і негативні характеристики. Спочатку поговоримо про плюси повного приводу, до переліку яких незмінно входять:

  • Стійкість на будь-якому типі дорожнього покриття;
  • Підвищена ефективність гальмування мотором;
  • Чудові показники прохідності;
  • Моментальний відгук на поворот керма.

Додатковою перевагою машин Audi з позначенням Quattro стало стрімке початок руху з прокручуванням всіх чотирьох коліс одночасно, що дозволяє навіть на слизькій дорозі набрати оптимальну швидкість за лічені секунди. Тривалі пробуксовки при цьому практично повністю виключені і виникають тільки в тому випадку, коли шини транспортного засобу знаходяться в жалюгідному стані.

На жаль, система Quattro має низку незначних недоліків. До їх переліку включені такі фактори, як:

  • Підвищений витрата палива;
  • Підвищені вимоги до дбайливості експлуатації авто;
  • Дорогий ремонт механізму в разі його виходу з ладу.

Ще одним мінусом машини з повним приводом вважається висока ймовірність втрати курсової стійкості в екстремальних ситуаціях. При поганому зчепленні з дорожнім покриттям недосвідчені водії занадто часто роблять одну поширену помилку: входять в різкий поворот на високій швидкості. Система Quattro просто не встигає своєчасно розподілити крутний момент, внаслідок чого транспортний засіб йде в занос. Тому в дощову або снігову погоду фахівці рекомендують не тиснути щосили на педаль газу, в іншому випадку можна потрапити в серйозне ДТП.

Легендарні марки Audi з даним приводом

Ауді Sport quattro

Повний привід Quattro встановлювався на десятки моделей німецького концерну Volkswagen, однак, лише деякі з них набули статусу легенд дороги. Однією з найшвидших спортивних машин стала AudiQuattroCoupe, відмітними ознаками якої вважаються витончені обриси кузова, потужний силовий агрегат об'ємом 2,8-літра, а також можливість досягати 100 км / год всього за 7 секунд. Для 1991 року, коли авто вперше було представлено потенційним покупцям, це був чудовий показник.

Для любителів екстремальної їзди розробники Audi представили версію SportQuattro. При укороченою колісній базі модель могла видавати феноменальні 302 конячок, розганяючись з місця до 100 км / год менш ніж за 5 секунд. Саме таке авто найчастіше брало участь в ралійних змаганнях, тому в конструкцію його кузова були введені зябра відведення пального поряд з ніздрями забору повітря на капоті.

Для спокійної розміреної їзди була сконструйована серія моделей AudiAvantQuattro, яка мала просторе багажне відділення, комфортабельний салон і чудову оглядовість дорожньої обстановки. У ці машини, крім системи повного приводу, були впроваджені пристрої контролю крену, надійна лінійка моторів з невибагливою підвіскою. За період свого існування моделі AudiAvant зарекомендували себе як ідеальне авто для сімейного використання.

Таким чином, повний привід Quattro став справжнім революційним досягненням німецьких конструкторів, що дозволив поліпшити технічні характеристики авто, надати їй динаміку розгону і стійкість на різних дорожніх покриттях.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов