Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

"Коли вибоїни були великими ..." Тест-драйв автомобіля Nissan Patrol GR

Наша сеть партнеров Banwar

Чим далі, тим менш зрозумілим стає прагнення багатьох відомих автоконцернів мати у виробничій гамі справжній, суворий позашляховик. По-перше, «проходімская» конструкція з багаторазовим запасом міцності недешева у виробництві, що ніяк не сприяє доступності такого автомобіля. По-друге, розраховувати на масовий попит в Росії і ще кількох недорозвинених країнах не доводиться через обмеженої платоспроможності основної маси населення, тоді як весь інший світ уже володіє розвиненою дорожньою мережею і відвик пересуватися по "напрямками". По-третє, так звані люкс-версії, кількість яких неухильно збільшується, спочатку ставлять під сумнів сам факт боротьби з серйозним бездоріжжям. Тобто всі можливості щось для цього у автомобілів є, але ймовірність появи люкс-позашляховика на скільки-небудь помітному off-road обернено пропорційна ступеню його «нафаршірованності»: чим крутіше, тим рідше. Якщо на те пішло, то сьогоднішні псевдоджіпи паркетного спрямування, яких розвелося безліч, при всій своїй профнепридатність мають набагато більше шансів опинитися за межами твердого покриття, ніж справжні «пройдисвіти».

М-да, так недовго дійти і до аналогій з джипами-динозаврами, витісненими з поверхні планети численнішим і щасливим сімейством дрібних кросоверів. Що, втім, не дуже-то далеко від істини - сьогодні чимала частина таких машин проводиться швидше як данина традиції і підтримка культового імені. А шкода, адже поки одні щосили копошаться в пісочницях, намагаючись зобразити із себе щось сверхпроходімое, визнані генії жанру перебираються на комфортні міські магістралі. Так - можуть, так - вміють, чого ще потрібно-то? З такої точки зору останнім на сьогоднішній день покоління Nissan Patrol GR якраз відноситься до вимираючого племені справжніх підкорювачів бездоріжжя. Більш того, і на рубежі століть Patrol залишився непідкупним - не піддався спокусі змінити похмуре архаїчне залізо на суперсучасні електронні імітації, не позбавився роками перевіреного конструктиву в догоду блискучим понтам зовнішньої атрибутики. Попросту кажучи, залишився собою. Або майже залишився, якщо взяти до уваги трохи кругленький кузов і новий трилітровий турбодизель з безпосереднім уприскуванням палива.

Втім, округлості нового Patrol ні на перший погляд, ні при найближчому розгляді не здаються «неправильним» відходом від «квадратних» традицій. Швидше, автомобіль просто став більш сучасним, зберігши при цьому мужнє чарівність попередника. Все-таки велика сила сформованого іміджу моделі - обводи кузова народжують негайні асоціації не інакше, як з розвиненою мускулатурою. Можна скільки завгодно звинувачувати Nissan в тому, що він не захотів або не зміг радикально оновити культову модель, зробивши її абсолютно несхожою на конкурентів-однокласників, проте основний козир у вигляді спадкоємності поколінь і впізнаваності автомобіля залишається в руках японців. Навіть задні двері, що представляє собою розсувні ворота з двох стулок різної ширини, обійшлася без конструктивного втручання. Незважаючи на претензії до недостатньої оглядовості, особливо в сиру і брудну погоду. Теж традиція.

Салон нового Patrol, як і належить сьогодні великому позашляховику у вищій комплектації, близький до ідеального. Все-таки майже $ 60000 викладаються не тільки і навіть не стільки за видатні позашляхові характеристики, за такі гроші в автомобілі все повинно бути прекрасно. Широкі і зручні шкіряні крісла з електроприводами, двозонний клімат-контроль для водія і переднього пасажира, люк у даху (особливий акцент зроблено на його розміри - більше, ніж у LC100), хром і дерево в обробці монументальної передній панелі, рульового колеса і дверних ручок . Плюс обігрів всього і вся - крісел, лобового скла, дзеркал заднього виду, а на додачу ще й штатний рідинний підігрівач двигуна. Про наявність життєвого простору в салоні Patrol і говорити якось непристойно - його тут з надлишком в усіх напрямках. Поскаржитись на тісноту зможуть хіба що пасажири третього ряду сидінь, але їх поява - випадок винятковий, тоді як самі складні крісла, в «неробочому» положенні зафіксовані уздовж бортів за допомогою ременів, можуть спричинити значно більше дискомфорту, ніж скарги опинилися там їздців. Мало того, що своєю присутністю з'їдають значну частину корисного об'єму багажника, так ще й не відрізняються надійною фіксацією - вже з перших метрів після початку руху ремені слабшають, і салон Patrol наповнюється зовсім солідним бряжчання.

Трилітровий турбодизель під капотом Patrol - не що інше, як відхід від «шестициліндрових» традицій. Тепер це рядна «четвірка» з безпосереднім (з тиском до 1500 бар!) Уприскуванням палива, змінною геометрією впускного колектора, турбонаддувом і проміжним охолоджувачем. Загалом, електронний дизель, але дизель з мінімальним шумом і вібраціями (завдяки відразу двом балансирним валів), до того ж досить бадьорий в поєднанні з автоматичною коробкою передач. Мотор непоганий, а «автомат» не дозволяє втратити обертів вище або нижче критичних значень, до того ж тяга на колесах, що життєво необхідно на пересіченій місцевості, завжди присутній. Сидиш як в танку, Patrol і пре як танк, попереду тільки могутній горизонтальний капот, під кромкою якого десь далеко внизу зникає стрічка асфальту. Можливо все, навіть відверта лестощі спідометра, укладає стрілку за позначку «180» при паспортної «максималка» в 160 км / год. Знаєш, що прилад «підіграє», але все одно приємно. Тим більше, що реакції на кермі позбавлені позашляхової розмазаність, а млявий опір педалі гальма супроводжується цілком прогнозованим уповільненням. Втім, динамічними можливостями Patrol, особливо при включеній системі стабілізації, краще не зловживати - жорсткі пружини і амортизатори «дліннобазніка» можуть спровокувати зовсім не потрібну тряску і навіть підстрибування кузова. Єдина можливість уникнути небажаного «козления» - відключити (це можливо на швидкості до 20 км / год) задній стабілізатор поперечної стійкості. Його ліва тяга має телескопічну конструкцію, і після «розпуску» дозволяє безболісно схрещувати передній і задній мости на великі кути. В управлінні з'являється розслабленість (хоча і без провалів в околонулевой зоні), помітніше стає хиткість кузова, зате зникає жорстка реакція на нерівності.

Трішки історії

З'їзд Nissan на бездоріжжі трапився в 1951 році, коли з конвеєра компанії зійшов перший «пройдисвіт» Patrol, провісник майбутньої беззмінною і безсмертної когорти. Провісник цей, треба сказати, мало чим відрізнявся від основної маси позашляхових експериментів того часу, і представляв собою одну з варіацій на тему легендарного американського Вілліса. Та ж легка рама, ті ж найпростіші залежні підвіски, той же підключається передній міст і відкритий кузов з нехитрим тентовим покриттям - завдяки своїй простоті і невибагливості автомобіль отримав постійну «прописку» в армії самооборони Японії, а заодно і припав до душі комерційним структурам. Втім, вже перший Patrol мав істотну відмінність від свого заокеанського прообразу, і відмінність це довгі десятиліття продовжувало залишатися свого роду візитною карткою позашляховиків Nissan - під капотом автомобіля розташувалося не чотирициліндровий мотор, а рядна "шістка". З 1958 року на додаток до відкритого Patrol став проводитися позашляховик з суцільнометалевим кузовом, який отримав власне ім'я Carrier.

Протягом двох років обидва автомобілі вироблялися паралельно, але все збільшується популярність «пройдисвітів» серед цивільного населення Японських островів змусила Nissan замислитися випуском більш «люксової» версії. Такий в 1960 році став Patrol 60-й серії, який відразу пропонувався в двох ( «довгому» і «короткому») варіантах колісної бази, причому «дліннобазнік» міг мати і восьмимісний салон. Двигун - за вже сформованою традицією рядна "шістка" потужністю 125 (а після модернізації 135) к.с., максимальна швидкість 125 км / год, триступенева коробка передач і раздатка із знижуючим рядом.

Наступна зміна поколінь Patrol відбулася в 1968 році, коли автомобіль відповідно до сучасних йому тенденціями став більший і обзавівся іншим, більш дружелюбним інтер'єром. Таке поєднання споживчих якостей було визнано настільки вдалим, що без будь-яких радикальних змін проіснувало аж до 1980 року. Тоді, не відстаючи від віянь часу, Nissan забезпечив своє творіння новими бензиновими і дизельними «шістками», а на зміну триступеневої трансмісії запропонував повністю синхронізовану 4 МКП. І знову потрапляння «в точку» - кондовий позашляховик з примітивною ресорної підвіскою і сьогодні продовжує користуватися популярністю. Наприклад, в Іспанії, де дешевий ліцензійний Nissan з індексом Patrol 260 до сих пір сходить з конвеєра і має стійкий попит. «Загальносвітова» ж модернізація моделі трапилася через три роки після початку виробництва, в 1983 році, а вже в 1988 світ побачив знаменитий Nissan Patrol GR наступного покоління. Автомобіль, примітний не тільки своїми неабиякими позашляховими здібностями, а й появою на тоді ще радянському просторі в розпал перебудови лихоліття. Його внутрішньояпонська версія Safari дісталася до наших місць значно пізніше, коли народ в основній своїй масі вже був досить підкований в поняттях «функціональні можливості», «ергономіка» і тому подібних, тоді як перші Patrol здавалися справжніми небожителями. Знову удача, знову довгі роки масового виробництва - поява Patrol GR «сьогоднішнього» зразка сталося тільки на рубежі тисячоліть ...

Але повною мірою потенціал Patrol розкривається, як і слід було очікувати, на бездоріжжі. Монументальна лонжеронная рама, залежні пружинні підвіски, примусово підключається повний привід без міжосьового диференціала, і знову ж примусове блокування заднього міжколісного. Щоб уникнути непорозумінь інтелектуальна антиблокувальна система Patrol при блокуванні заднього диференціала відключається, зрідка нагадуючи писком зумера про свою непрацездатності. Включення в роботу переднього моста відбувається по-старому жорстко, блокуванням маточинних редукторів за допомогою штатного баллоннік. Тепер залишається перевести дрібно вібруючий важіль раздатки в положення 4Н - і вперед, за межі асфальту. Тут можна як самостійно вибирати оптимальну траєкторію, так і віддати це на відкуп тяговим зусиллям Patrol - машина не звертає зовсім ніякої уваги на миттєво забився брудом зовсім позашляховий протектор Bridgestone Dueler, і продовжує впевнено повзти там, де є для цього хоча б теоретична можливість . Головне - встигнути вчасно задіяти знижений ряд у трансмісії. Відключений стабілізатор демонструє всю длинноходную задньої підвіски, і навіть вивішене колесо (для цього треба ще постаратися) не може стати фіналом битви - заблокований міжколісний диференціал і 354 ньютонометров витягнуть Patrol навіть на гладких від бруду сліках «цивільних» покришок. Хиткий пісок, розмитий глинистий путівець, великі вибоїни на гравійних серпантинах, криги і рідка грязь на підмерзлих грунті, спуски і підйоми, глибока колія і свіжозораному поле - протягом двох годин цей Patrol встиг подолати таку кількість «спецділянок», якого багатьом його тезок і однокласникам не зустріти за весь термін експлуатації. І всюди вийшов абсолютним переможцем. Тут би радіти, але чомусь знову згадується невесела тенденція до використання серйозного позашляхового потенціалу не за прямим призначенням, а як елемент престижу. Хоча до нормальних доріг нам ще їхати і їхати ...

Залишитися живим

Йолки-палки! Перші, ще зовсім молоденькі і гнучкі, своєю появою на дорозі красномовно свідчать про те, що тут давненько не було жодного транспортного засобу. Другі, що представляють собою досить товсті стовбури повалених поперек колії беріз, також не сприяють просуванню вперед. Але розгортатися-то зараз все одно ніде ... Шерех хвої по капоту і бамперу, хрускіт ламких під тритонний кузовом стовбурів, вереск і скрегіт гілок, що дряпають лаковані борту - всі ці звуки живої природи в шикарному шкіряному салоні джипа сприймаються не зовсім природно. Однак ми тут, на брудній і глибокій колії загубленої на схилах Прибайкальского хребта грунтовки. Факт. Раніше треба було думати, тепер залишається тільки рухатися вперед. Чомусь пригадується відомий вислів про зв'язок між крутизною джипа і дальністю походу за трактором. Так, до слова прийшлося ...

Ага, попереду вже маячать опори ЛЕП. Там просіка, там цивілізація. Гурчачи дизелем, жалібно попискуючи попередженням про заблокованому міжколісним диференціалі заднього моста, Patrol вибирається на глиняну рідину просіки. Треба зробити пару фотографій. Вибираюся з салону і майже по щиколотки плюхаюся в липку буру бруд. Чорт, як тепер назад, в шкіряно-дерев'яне оздоблення люкс-салону потрапити? Ні килимків, ні бодай якихось ганчірок на підлогу для таких випадків не передбачено. Годину тому повернувся з автомийки Patrol, між тим, найменше розділяє мої побоювання, продовжуючи здирати пожухлу траву разом з верхнім шаром грунту, залишаючи після себе глибокі колії. І робить це не зубасті протектором, а забитої до стану сликов шосейної гумою. Хвала моменту! Крутить, зрозуміло.

Підйом уздовж стовпів ЛЕП триває. Юзом, боком, з постійним ризиком впасти в колію і сісти мостами на мерзлу «підстилаючої поверхню». Ошметки бруду летять на всі боки, дзвінко барабанять по колись (може, в минулому житті?) Начищені до блиску кузову і налипають на скла. Бруд змінюється пухкою землею, і тепер колеса Patrol ховаються в хмарі пилу. Ще вище. Вище і далі, до природного закінчення підйому - грузлому піщаному схилі крутого обриву. Тут мені належить побачити, як Patrol з розгону злітає до самої його вершини, закриваючи половину неба і ледь не вибиваючи з моїх рук фотоапарат задерши переднім бампером. І зупиняється, дозволяючи оцінити кут свого підйому. Клянуся, якби не досить товсті дерева на вершині кручі, зупинка на півдорозі навряд чи б трапилася - цей пройдисвіт мав всі шанси забратися вгору. Але тепер належить спуск і навмисна демонстрація ходів підвіски. Потрібно бачити зелені особи тих, хто був усередині Patrol в той час, як його кузов кілька разів небезпечно нахилився вбік. Здається, ще сантиметр - і машина просто перекинеться. А все тому, що «підняти лапку» для ефектного знімка з першого разу ніяк не виходить - відключений стабілізатор повністю «розпустив» задню підвіску, і для відриву колеса від землі потрібен дійсно екстремальний кут нахилу кузова. Ну ось, Patrol все-таки зміг підняти колесо. Красиво. Потім легко рушив і продовжив шлях серед дерев. Нижче, все нижче, тепер з виходом на вибоїсту гравийке. Ура, дорога! Розблоковано міжколісний диференціал, тепер можна рухатися швидше. Спуск - поворот - підйом. На спідометрі 140 км / год. Бреше, зараза, але все одно їдемо швидко. Дуже швидко, сподіваючись на інформативний кермо і несприйнятливість підвіски до такого роду нерівностей. Тепер зрозуміло, чому ці громили літають по дорогах і без них, навіть для пристойності не знижуючи швидкість.

Може вистачить? Все вже зрозуміло, засадити Patrol сьогодні не вдасться, на лісових і сільських дорогах в околицях Байкальського тракту такі місця доведеться шукати спеціально. Але ні трактора, ні групи підтримки у нас немає. Повернемося в чисте, зоране вчора поле? До появи тут і воно здавалося нам справжнім бездоріжжям. Там добре, там простір і немає вузької гравійної стежки. Там можна, не звертаючи ніякої уваги на глибокий кювет, з'їхати на ріллю і вдосталь покрутитися по титанічним земляним надовбами, вивернутим з поверхні планети гігантським плугом «Кіровца». Чи не потрібно? Схоже, ми просто хочемо свідомо засадити Patrol.

Все досить. Зрештою, ще в місто треба буде на чомусь добиратися. Та й власнику машини вона ще стане в нагоді. Як він сам каже, «для життя». Тут вже кому як - одному просто для життя, іншому - щоб залишитися в живих ...

Технічні характеристики Nissan Patrol GR:

Кузов п'ятидверний Число місць 7 Довжина, мм 5010 Ширина, мм 1930 Висота, мм 1855 Колісна база, мм 2970

Дорожній Просвіт, мм

210 Двигун дизельний, з безпосереднім уприскуванням палива, турбонаддувом і проміжним охолодженням Розташування двигуна спереду, подовжньо Число і розташування циліндрів 4, в ряд Робочий об'єм, куб. см 2953 Число клапанів 16 Макс. потужність, л. с. при об. / хв 158/3600 Макс. момент, Н.м при об. / хв 354/2000 Привід повний, з відключається приводом передніх коліс і блокуванням заднього диференціала Коробка передач автоматична, 4-ступінчаста Передаточне число демультиплікатора 2,2 Мінімальний діаметр розвороту, м 12,2 Маса споряджена / повна , кг 2335/3080 Об'єм багажного відсіку, л 670/2290 * Максимальна швидкість, км / год 160 Розгін 0-100 км / ч, сек 16,9 Витрата палива, л / 100 км міський цикл 14,3 заміський цикл 9,0 змішаний цикл 10,8 Ємність бака, л 95 * При складеному задньому сидінні

Так - можуть, так - вміють, чого ще потрібно-то?
Чорт, як тепер назад, в шкіряно-дерев'яне оздоблення люкс-салону потрапити?
Може, в минулому житті?
Може вистачить?
Повернемося в чисте, зоране вчора поле?
Чи не потрібно?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов