Наша сеть партнеров Banwar
19.02.2014 20:20 | Автор: Сергій Клачек | Джерело: | Фото: www.rul.by
19 лютого 2014 року в Мінську відбулася прес-конференція «Атлант М Холпі» (офіційного дилера з продажу автомобілів «Mazda» та «KIA» в Білорусі), тема якої була присвячена підведенню підсумків 2013 року і планам компанії на 2014 рік. Конференція проводилась традиційно на Лещинського 4 в центрі продажів автомобіля Mazda і KIA
Керівник підприємства Атлант М Холпі Олександр Сколубовіч прокоментував-2013 як вельми сприятливий не тільки для компанії, але і для всього автомобільного бізнесу Білорусі в цілому.
Продажі автомобілів компанії «Атлант М» значно зросли в 2013 р в порівнянні з 2012 р Цьому вельми сприяв той факт, що з квітня місяця ми є офіційним дилером марки «KIA» в Білорусі, який ми ще раніше ввели на білоруський ринок (2007 -2008 р). Тому нам вдалося швидко адаптуватися як в плані продажів, так і в плані сервісу автомобілів, що дозволило в 2013 році значно підвищити чистий прибуток від продажів «KIA». Крім того був введений повний спектр послуг післяпродажного обладнання на автомобілі цієї марки.
Продажі автомобіля марки Mazda зросли на 6% в порівнянні з 2012 роком, їх було продано 413 автомобілів. Робота з брендом «KIA» також дала свої результати, їх було продано 336 автомобілів. Всього було реалізовано 749 автомобілів. Ця цифра на 17% вище, ніж було заплановано на початку року.
Популярні марки
З японського бренду особливою популярністю в цьому році користувалися «Mazda 6» (229 авто) і «Mazda CX5» (88 авто), відмінно показали себе при глибокому снігу в березні місяці.
У південнокорейського бренду попитом користувалися «KIA Rio» (172 авто) і «Sportage» (83 авто).
Досягнення в сервісі
Важливим етапом у розвитку компанії стало відкриття стапельного ділянки для кузовного ремонту марки Land Rover і отриманні офіційного сертифікату на проведення даного виду послуг.
В рамках підтримки клієнтів була введена допомога в проходженні держтехогляду «Одне вікно» при роботі зі страховими компаніями. Клієнт тепер зможе здати свій автомобілі в ремонт без звернення до страхових компаній.
Плани на 2014 р
Плани на 2014 рік включають в себе зростання продажів всіх представлених нами автомобільних брендів в два рази. Основна ставка робиться на південнокорейський KIA, а саме найбільш популярні в А-класі «KIA Rio» і «Sportage», які продемонстрували хороші показники з продажу в 2013 році.
Центровим автомобілем з продажу японського бренду Mazda все також залишиться Mazda 6 - лідер в класі повнорозмірних седанів.
Основним пунктом плану «Атлант М Холпі» на 2014 р буде поліпшення обслуговування клієнтів.
Для клієнтів IPad-сервіс будуть введені нові послуги в відділі додаткового обладнання та кузовного ремонту. Атестація всього ремонтно-технічного персоналу буде проводитися тепер два рази в рік.
Важке становище з відсутністю банківського кредитування збільшило кількість взятих у лізинг автомобілів для юридичних осіб і склало в 2013 р - 57%. Крім того в 2013 році була введена нова послуга: лізинг для фізичних осіб, по якій вже було проведено 10 угод.
В цьому році компанії «Атлант М Холпі» виповнюється 20 років, на честь цієї події влітку буде проведено виїзний фестиваль «Швидкість драйву».
На питання про долю двох Mazda 3, конфіскованих на білоруському кордоні , Олександр Сколубовіч відповів, що вони все також арештовані і знаходяться на спецстоянці на кордоні. Доля їх перебувати під питанням. «Атлант М» займає в цьому питанні тільки консультаційну позицію.
Антон Гамзунов, керівник відділу продажів автомобілів, прокоментував ситуацію, що склалася про те, як позначилося введення утилізаційного збору на цінову політику і обсяги продажів автомобілів.
- Ми вважаємо, що введення утилізаційного збору не відбитися критично на зростанні продажів автомобілів, оскільки більшість наших автомобілів не потрапляє в розряд бюджетних. Що стосується нас, ми як вели агресивну політику в боротьбі за клієнта, так і далі будемо її вести, намагаючись різними методами стимулювати зростання продажів. І чекати поки покупець звикне до нових умов.
- Наскільки ж все-таки подорожчають автомобілі марки Mazda і KIA після 1 березня 2014 г.?
-Я вважаю, що автомобілі середнього рівня і вище, такі як «Mazda 3», «Mazda 6», «CX5» не повинні подорожчати. Основний удар приймуть на себе автомобілі бюджетного класу, такі як «KIA Rio», які подорожчають у середньому не більше, ніж на 1000 доларів США. Ті машини, які зараз у нас знаходяться на складі, покупець може купувати без побоювання, що після 1 березня йому доведеться сплатити утилізаційний збір.
- Антон, за статистикою 60% ваших продажів припадають на бюджетний седан «KIA Rio». А для бюджетного класу зайва тисяча доларів - це пристойні гроші. Ви не боїтеся фінансових втрат, які можуть виникнути при спаді продажів «KIA Rio»?
- Ні. У нас є пристойний запас по зростанню продажів цієї марки в 2013 р І навіть якщо автомобілі цього сегмента подорожчають, то їх все одно будуть брати, як брали. Навіть зараз на «KIA Rio» надходять попередні замовлення, незважаючи на те, що в договорі вказано пункт «що ціна може змінитися зі зміною митного законодавства».
- Яких заходів було вжито «Атлнат М Холпі», щоб компенсувати введення утилізаційного збору?
-Особлива заходів вжито не було, оскільки важко визначити наслідки закону, який ще не оприлюднено. Але дещо які заходи все-таки ми прийняли.
Підсумувавши вище сказане можна сміливо сказати, що продажі «Атлнат М» за підсумками 2013 року значно зросли. Але що стосується прогнозу наслідків введення утилізаційного збору - все як у тумані. Можливо, сьогоднішня конференція БАА зможе пролити світло на хвилюючий нас всіх питання: з чим зіткнеться білоруський автомобільний ринок Білорусі з введенням утилізаційного збору .
Ви не боїтеся фінансових втрат, які можуть виникнути при спаді продажів «KIA Rio»?Яких заходів було вжито «Атлнат М Холпі», щоб компенсувати введення утилізаційного збору?