Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

"Великий, широкий. Jeep Grand Cherokee" тест-драйв Jeep Cherokee - CARobka.ru

Наша сеть партнеров Banwar

Як казав один з героїв роману Generation «П» хтось Морковин, схема російського бізнесу в 90-х була проста. «Людина бере кредит. На цей кредит він знімає офіс, купує джип «Черокі» і вісім ящиків «Смирновскую» ... Далі йде про долю офісу, «Черокі» і самої людини, але ми, цінуючи дружбою з офіційним дилером Jeep в Самарі компанією « відлуння », Тут їх наводити не будемо. Насправді навіть цієї невеликої цитати досить, щоб показати, наскільки «Черокі» тісно вплівся в контекст того веселого часу і свідомість обивателів.

відлуння

Jeep Grand Cherokee . Незважаючи на те що виробляють його за горами, за долами, він все одно сприймається якимось своїм, рідним. І в Росії інтерес до долі його оновлень спочатку підігрітий: яким же він став, той самий «Черокі»? ..

Якщо коротко, той самий «Черокі» став просунутим. І менш американським. У салоні немає більше тотального панування жорсткого пластика, немає розхлябаних і бовтаються елементів, крім хіба що піднятою кришки підлокітника, немає розставлених на відстані цілого метра один від одного валиків бічної підтримки. З ностальгічного - тільки рудий пластик під дерево (або це дерево під пластик?). В іншому - якісний навіть на прискіпливий європейський погляд автомобіль.

Дзижчить електричний зумер, і сидіння плавно підпирає мене повітряним валиком зсередини. Потім рухає до керма. Якби я захотів, щоб машина запам'ятала всі мої унікальні сколіозних вигини, я б просто вніс в пам'ять положення крісла. Єдиний мінус для мене - задня частина подушки навіть у верхньому своєму становищі опиняється трохи провалену, через що коліна злегка задерті - НЕ наїв я ще стільки гамбургерів, щоб філе частиною заповнити цю ергономічну западину. Але ця деталь не псує загального затишку. І кермо під той же дзижчання сам лягає в простягнуті до нього руки, не перекриваючи чітко розмічених приладів в зрізаних розтрубах.

І кермо під той же дзижчання сам лягає в простягнуті до нього руки, не перекриваючи чітко розмічених приладів в зрізаних розтрубах

Переможе спідометра і тахометра - допитливе до всього віконце бортового комп'ютера: скільки бензину залишилося, скільки витрачено, яке тиск в кожному колесі, поточна швидкість, напрямок руху, температура за бортом, вибране положення селектора КПП, режим роботи повнопривідної трансмісії, можливість виміру трьох різних дистанцій і купа іншої інформації. Всі написи англійською, але ненадовго: незабаром усіх «індіанців» перепрошиють, змусивши вивчити російську мову.

В меню 6,5-дюймового сенсорного телевізора навіть і без російського розібратися нескладно: включайте інтуїцію і метод тику. На екрані можна вибирати радіо, оперувати інформацією з CD / DVD, флешки або 30-гигов жорсткого диска, дивитися фото. Всі звукові маніпуляції тут же знаходять відгук у дев'яти колонках Boston Acoustics і басовите сабвуфере.

Колісна база - без малого три метри, так що на задній «лавці» місця залишилося вдосталь. Багажник правильний: місткий (457 л), з рівними боковинами, нормальної запаскою, нішами і металевими вставками в підлозі. Якщо скласти сидіння другого ряду (можна в пропорції 2: 3), вантажний обсяг зросте до півтора кубів.

Якщо скласти сидіння другого ряду (можна в пропорції 2: 3), вантажний обсяг зросте до півтора кубів

Але головна властивість Grand Cherokee - дарувати тотальне спокій. Їздили ви коли-небудь на екскаваторі або танку? Я - ні. Але тотальне спокій, як мені здається, - з цієї серії. За вікном дме вітер, брудні калюжі накидаються на свіжовимите червоні боки, метушаться легковика, дорожнє полотно під колесами затіяло шалену танець вертикальних прискорень, а мене всередині «індійця» це абсолютно не колише. Він, як борець сумо, котиться по заданому курсу, і ніяка річ в світі, крім вашої руки на кермі, не може змусити його змінити траєкторію.

Для зручності обидві підвіски, передня і задня, незалежні. Правда, середні купини на середніх швидкостях все ж віддаються в салоні вібраціями - чималі безпружинні маси не сховаєш. Але не подумайте, що з керованістю щось не так. Незважаючи на 2,2 тонни ваги, цей «Черокі» верткий, як індіанська собака: радіус розвороту зовсім невеликий, а бублик, нехай і з присмаком деякого електроусіленія, натурально важчає із зростанням швидкості і в поворотах.

Відчуття монолітності посилюється характером базового двигуна - свіжої V-подібною бензиновою шістки Pentastar. Без зайвої хлоп'ячої метушні 286 «коней» і 347 «ньютонів» впевнено тягнуть за собою велику американську брилу. Якісна шумоізоляція вміло краде відчуття швидкості. Автоматична коробка - 5-ступінчаста. Перебирає передачі плавно і в масть, хіба що роздумує при кік-дауні, але це для «автоматів» звичайна справа. Є можливість ручного перемикання, однак її наявність - виключно заради наявності, ніяких переваг перед автоматичними режимами вона не дає.

Є можливість ручного перемикання, однак її наявність - виключно заради наявності, ніяких переваг перед автоматичними режимами вона не дає

Таких режимів на шайбі сучасної системи Selec-Terrain п'ять: Rock (камені), Sand & Mud (пісок і бруд), Auto, Snow і Sport. Самий нераспробованний мною - Rock. Він включається тільки разом із заниженою передачею, коли потрібно мінімум пробуксували. Ми так далеко не залазили. Зате Sport я скуштував повною мірою. В цьому режимі автомобіль переважно задньопривідний. Чималий крутний момент у відповідь на провокації на слизькому полі хвацько зриває важкий зад з траєкторії, виводячи його в майже ралійний керований занос. Через деякий час схоплюється АБС - скрекоче, повертаючи корму назад.

Кнопка відключення ESP робить дрифт ще веселіше: «Черокі» живописно самозакідивается чорноземом. Вражень море, але поза полів я б ESP відключати не став. Зате, коли лампочка селектора горить близько Sand & Mud, відчуваєш себе по-справжньому безпечно: ти як маленька дитина, якій будь-яка капость сходить з рук. Якщо перебрав зі швидкістю і різко крутнув кермо, системи переривають потік потужності від мотора, гальмують потрібні колеса і під цвірінькання трекшн-систем делікатно вправляють тебе в траєкторію.

Американці кажуть, що їх «черокі» - одні з останніх могікан, тих, що, будучи дорожніми машинами, здатні воювати і з бездоріжжям. На папері повноприводна трансмісія Quadra-Trac II виглядає вражаюче: двоступенева раздатка, інтелектуальна система визначення ступеня пробуксовки колеса на ранній стадії, пом'якшення різкого натискання на педаль газу, здатність перекинути до 100% Нм на потрібну вісь. Однак без правильної зубастої гуми все це - лише номінал. На тестовому авто колеса стояли шосейні, тому позашляхових пригод в стилі Marlboro Classic ми намагалися уникати, якщо не брати до уваги проїзд по вулиці Гастелло від Ново-Садовій до Московського шосе. Неслабкі вибоїни і ями досягають там часом такої глибини, що вивісити колесо - як нічого робити. але у Grand Cherokee хороша геометрія: кути в'їзду / з'їзду - 34,3 / 27,3 градуса, кліренс - 218 мм. Це в нашій базовій комплектації Limited. А в наступній - Overland - в підвісці спочатку стоять пневмоелементи, які варіюють дорожній просвіт в діапазоні 164-270 мм.

До речі, нехай вас не бентежить назва Limited. Насправді ця версія, як і будь-який традиційний американське блюдо або штани, практично безрозмірна. За 2 130 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян Grand Cherokee вже упакований під зав'язку: 7 подушок безпеки, АБС, EBD, ESP, системи допомоги при спуску і підйомі в гору, датчик дощу, система безключового доступу в салон, електронна система управління тягою Selec-Terrain з 5 режимами, повнорозмірна запаска, біксенонові фари, шкіряна обробка салону, 9 колонок і сабвуфер, медіа-система з сенсорним екраном і 30-гігабайтним вінчестером, мультируль, камера заднього виду з траєкторні підказками, знімний плафон-ліхтарик в багажнику, підігрів всіх сидінь, паркувальні датчики, електропривід передніх крісел з пам'яттю положень, багато-багато хрому.

За 2 130 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян   Grand Cherokee   вже упакований під зав'язку: 7 подушок безпеки, АБС, EBD, ESP, системи допомоги при спуску і підйомі в гору, датчик дощу, система безключового доступу в салон, електронна система управління тягою Selec-Terrain з 5 режимами, повнорозмірна запаска, біксенонові фари, шкіряна обробка салону, 9 колонок і сабвуфер, медіа-система з сенсорним екраном і 30-гігабайтним вінчестером, мультируль, камера заднього виду з траєкторні підказками, знімний плафон-ліхтарик в багажнику, підігрів всіх сидінь, паркувальні датчики, електропривід передніх крісел з пам'яттю  положень, багато-багато хрому

На тлі основного конкурента VW Touareg - просто ріг достатку: аналогічний 280-сильний «Фольксваген» коштує від 2 213 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а «база» такої версії набагато скромніше: немає біксенонових фар, сидіння тканинні і з механічним регулюванням, немає системи безключового доступу. Версія Overland дорожче Limited на 670 тисяч, а й посаг солідніше: 20-дюймові диски (замість R18 у Limited) на всесезонной гумі, ще більше шкіри, панорамний дах, підігрів керма і, найголовніше, - повноприводна трансмісія з пневмоелементами Quadra-Lift, оснащена блокуванням заднього диференціала, і старий добрий мотор 5.7 Hemi (352 к.с., 520 Нм).

Чи стане новий Grand Cherokee таким же символом, як і його попередник? Сподіваюсь, що ні. 90-е вже скінчилися, а «Черокі» залишився. Але тепер він - не автомобіль, з якого дістають базуку (непоганий тест місткості багажника, до речі), але Автомобіль сучасний, електронний та інноваційний, що символізує нову еру американського джіпостроенія. Клянуся сім'ю прорізами решітки радіатора!

І в Росії інтерес до долі його оновлень спочатку підігрітий: яким же він став, той самий «Черокі»?
Або це дерево під пластик?
Їздили ви коли-небудь на екскаваторі або танку?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов