Наша сеть партнеров Banwar
Мій відгук власника Opel Meriva буде подвійним - бо це вже моя друга Meriva. Автомобіль першого покоління купили новим ще в 2004 році, коли я тільки отримала права. За 6 років пробіг вийшов невеликий - 50 тис. Км, тому що їздили на ній в основному по місту. "Перша" Meriva мені подобалася. Мотор - 1.6 бензин - заводився в будь-які морози. Дуже зручний салон - просторий, з високою стелею. Це особливо важливо, тому що у мене в родині всі високого зросту. Недоліки "тієї" Meriva - підвіска була дещо жорстка. І на четвертому році життя дисплей на передній панелі зіпсувався, багато пікселів згасло і не можна було нічого толком розібрати. На дилерській станції сказали, що потрібно міняти весь блок в зборі. Дорого, тому залишили так, як є.
Цього року вирішили поміняти автомобіль. Довго вибирали, їздили по салонах, дивилися багато різних моделей, але скрізь щось не влаштовувало. А коли дізналися про нову Meriva, шукати перестали. Вирішили брати, як то кажуть "нє глядя". Поїхали до дилера Opel, у якого купували попередній автомобіль, і замовили нову модель. Тоді в Мінську ще не було жодної нової Meriva, тому вибирали по картинках. Чекали новий автомобіль довго - замовляли в липні, а отримали лише в жовтні. Зате отримали саме те, що хотіли.
Відчувається, що в порівнянні зі "старої" Meriva салон став просторішим. І обробка получше
На цьому автомобілі - бензиновий мотор 1.4 з турбіною. Хотіли замовити з коробкою- "автоматом", але з цим мотором можна тільки механічну КПП. Пробіг поки скромний - 700 кілометрів, ще обкатка не закінчилася. Мотор їде м'яко, надлишку потужності немає. Заправляю 92-м паливом - як і рекомендував дилер. У морози заводиться без проблем.
Нова Meriva перевершила стару за всіма статтями. Задні двері, які розчиняються назад - незвичайне, але дуже зручне рішення. Таких немає ніде, крім "Роллс-Ройса"
Підвіска хороша - набагато м'якше, ніж в першій Meriva. Швидкість відчувається набагато менше - пробували розігнатися на трасі до 140 км / год, автомобіль йде дуже добре, впевнено. В салоні набагато тихіше, ніж в першій Meriva. Тільки в задніх арках трохи шумить пісок, яким зараз посипають дороги, але я на це уваги не звертаю.
Ось так двері і відкриваються. Дуже зручно!
Комплектація дуже хороша: роздільний клімат-контроль, датчики дощу, датчики паркування ззаду і спереду. У морози салон прогрівається дуже швидко, дуже сподобалося, як працює обігрів керма і сидінь. Кермо гріється не весь, а лише з боків, де його тримаєш руками. Ні "ручника" - замість нього просто кнопка. Натиснув - включив. Натиснув - вимкнув. Зручніше, ніж раніше, коли потрібно було докладати якихось зусиль. Автомобіль взагалі складніший технічно, ніж колишня модель. Щоб розібратися, що якими кнопками управляється, довелося читати інструкцію з експлуатації. Мої діти орієнтуються у всіх цих кнопках набагато краще і без всяких "книжок".
Позаду місця дуже багато, сидіння можна регулювати ...
... але того, хто посередині, заважають сталеві полози, на яких тримається бокс-підлокітник
Якщо порівнювати стару Meriva і нову, то нова набагато краще. Вона краще укомплектована. Але найцікавіше - задні двері. Розорюються в зворотну сторону. Всі, хто з нами їздив, кажуть, що так набагато зручніше. Безпека продумана - центральний замок блокує двері відразу ж, як починаєш їхати. Мало не забула про сигнал ременів безпеки - поки все не пристебнутися, він пищить. Причому це стосується не тільки передніх пасажирів, але і задніх. Тому тепер в машині пристібаються все - навіть вмовляти не треба.
Багажник великий, зручний. Якщо потрібно збільшити, можна скласти задні сидіння
На задніх сидіннях просторо, для ніг місця багато, по висоті теж добре. Можна було б сидіти втрьох, якби не металеві "рейки" від підлокітника. Вони заважають тому, хто сидить посередині - ноги нікуди подіти. Так що якщо плануєте возити позаду трьох людей, краще замовляти без цієї конструкції.
Одним словом, нова Meriva виправдала всі наші очікування. І навіть перевершила. Якби вибирали автомобіль зараз, все одно вибрали б її.
PS Технічні характеристики, ціни і опції на новий автомобіль Opel Meriva - в каталозі .
Мотор 1.4 Turbo набагато жвавіше, ніж 1.6 на "першій" Meriva