Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

радіальні двигуни

  1. Коротка історія радіальних двигунів.
  2. Принцип дії.
  3. Виготовлення зіркоподібних двигунів
  4. альтернативне застосування

Наша сеть партнеров Banwar

March 23 2010

March 23 2010

Раз вже наш блог почав розповідати про різні типи двигунів, ми не могли не пройти повз незвичайних типів ДВС і неймовірних машинах, які на них їздять.
Звичайний, поршневий двигун внутрішнього згоряння відомий всім - колінчастий вал, його рухають від 1 до 16 (рідко до 32) поршнів, які переміщаються в циліндрах вгору-вниз. У циліндри подається суміш повітря і палива (бензину, гасу, ДП, водню та ін.). Відбувається швидке згоряння, з великим коефіцієнти розширення - поршень рухається вниз і штовхає колінчастий вал.
Двигуни такого типу бувають рядними (L-образними) або НЕ рядними, коли циліндри стоять під кутом один до одного (V і W- образні). Останній тип - двоповерховий і застосовується рідко.

Які ж ще є ДВС? Про один з них ми хотіли б розповісти в цій статті.

Коротка історія радіальних двигунів.

Перший радіальний двигун був створений в 1901 році Чарльзом Менлі. Він був 5-ти циліндровим і з водяним охолодженням. Від був зроблений з однією з ротаційних машина Стівена Белзера, для літака аеродрому Ленглі.
Потужність перового радіального двигуна склала 52 л.с. (39 кВт) при 950 об / хв.

У 1903-1904 рр Яків Еллехеммере посторить перший в світі 3-х циліндровий радіальний двигун з повітряним охолодженням. Пізніше, в 1907 році він він постотоіл більш потужний 5-ти циліндровий двигун, а в 1908 - 1909 роках він разарабативал вже 6-ти циліндровий дворядний радіальний двигун.
Надалі радіальні або зіркоподібні двигуни отримали широке застосування в авіації через свою надійності, малих габаритів і возмощності ефективного застосування повітряного охолодження.

Принцип дії.

На відміну від рядних двигунів, циліндри радіального двигуна розташовані у вигляді зірки, радіально розходяться в різні боки від центру. Таким чином кожен циліндр відділений від інших і доступний для ремонту і обслуговування. Також така конструкція добре придатна для повітряного охолодження, тому переважна більшість таких двигунів випускається саме з повітряним охолодженням. Мінімальна кількість циліндрів для освіти радіального двигуна - три, якщо взяти два, то це вже або V-подібний, або оппозітник, двигун, в якому циліндри розташовані навпроти один одного, на одній лінії.
Усередині радіального двигуна, по центру знаходиться колінчастий вал з одним коліном і противагою. До нього кріпиться провідний шатун, до якого вже непосредтсвенно крепяться всі інші, ведені шатуни. Це принципова відмінність кривошипно-шатунного механізму обумовлено самою конструкцією дігателя - довгий колінвал було б просто нікуди дівати.

Зіркоподібні двигуни бувають двох і четирехтактнимі, останні зазвичай мають непарну кількість циліндрів, що дозволяє пускати іскру через один циліндр. На доказ наших слів наводимо відео демонстраційної моделі 7-ми циліндрового двигуна. Зверніть увагу на іскри запалювання.

Двотактні радіальні двигуни ставились на багато легкі літаки і їх заводили різким поворотом гвинта.
Кждий циліндр зазвичай має два клапана, які приводяться в рух через спиці, які в свою чергу штовхає розподільний диск, пов'язаний з колінчастим валом.
Анімація в autodesk inventor - тут все дуже добре видно

Єдиним недоліком радіального двигуна є можливість протікання маста в циліндри, що призводить до гідроударів і розриву нижніх циліндрів при спробі заводу двигуна. Але в сучасних двигунах ці шанси мінімізовані.
Вихлопна система таких двигунів також радіальна, але, як правило, труби розводяться на дві сторони. Варіанти, коли циліндрів парна кількість, тоді нерідко кожен з циліндрів має свою вихлопну трубу.

Виготовлення зіркоподібних двигунів

До сих пір радіальні двигуни ставлять на літаки і навіть на вертольоти. Все таки можливість обходиться без рідинного охолодження підкуповує, так і технологія відпрацьована роками не дозволяє відмовитися від цього типу ДВС в авіабудуванні. Також такі двигуни ставлять на легкі човни і на невеликі катери, що переміщаються з допомогою повітряного гвинта. В такому випадку моторний відсік обмежують сіткою.

Одним з виробників радіальних двигунів сьогодні є Австралійська компанія Rotec Engeneering. Ось відео виготовлення 150-сильного мотора R3600

альтернативне застосування

Але наш блог любить розповідати про неймовірні застосуваннях всього, що можна. Ось і зараз ми е обійде стороною цю можливість і покажемо кілька цікавих фотографій і відео, знайдених нами на просторах інтернету.
Наприклад некотрие умельцв ставлять радіальні двигуни на мотоцикли.

Наприклад некотрие умельцв ставлять радіальні двигуни на мотоцикли

7 циліндрів 110 л / с Rotec Engeneering R2800

7 циліндрів 110 л / с Rotec Engeneering R2800

Загальний вигляд

І відео з цим мотоциклом:


R2800 власною персоною. клікабельно

І добре ще якщо на звичайне місце. Існують наприклад і ось такі варіанти. "Двигун в колесі"

Двигун в колесі

Правда незрозуміло як до цього двигуна подається бензин.
Ті, хто не захоплюється мотоциклами беруть закордонні аналоги запорожців і роблять з ними наступне:

Загалом застосувань радіальних двигунів безліч. Це відмінні, плавні, потужні, прості в пристрої, ремонті та експлуатації двигуни, які прослужать ще дуже довго.

Які ж ще є ДВС?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов