Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Рамні позашляховики - список кращих моделей

  1. Toyota Hilux
  2. Toyota Land Cruiser
  3. Nissan Patrol
  4. Dodge Ram 1500
  5. Land Rover Defender
  6. Відео

Наша сеть партнеров Banwar

Зараз рамні позашляховики, які ще пару десятків років назад були справжніми королями бездоріжжя, поступово поступаються місцем сучасним моделям джипів і кросоверів з несучим кузовом або інтегрованою рамою.

На перше місце ставиться комфортабельність і економічність, а прохідність і надійність відсуваються на друге місце. Проте, свій сегмент у таких автомобілів є - вони популярні в Північній і Південній Америці, в Росії, країнах Близького і Середнього Сходу, а також Африці. Одним словом, там, де «дорожнє покриття» - поняття досить відносне, і, щоб дістатися з пункту «А» в «Б», потрібно використовувати «рамник» або бронетранспортер.

Розглянемо найбільш відомі позашляховики на рамі, які випускалися раніше і зараз.

Toyota Hilux

Toyota Hilux

Один з найвідоміших авто в списку рамних позашляховиків, що випускається в кузові пікап, вперше побачив світ ще в далекому 1968 році. Спочатку Hilux ні орієнтований на прохідність - занадто слабкий мотор, мала колісна база і монопривод не дозволяли пікапу штурмувати серйозне бездоріжжя. Це ж відноситься і до Хонді Пілот , Про яку ми писали в попередній статті.

Але все змінилося з появою третього покоління Hilux Regular Cab в 1978 році. На ній вперше був встановлений повний привід, потужні і прийомистість мотори - бензинові на 1.8 і 2.4 л, і дизель 2.2 л.

Позашляховик активно продавався і його по достоїнству оцінили в країнах третього світу.

Досить сказати, що лівійсько-чадських війна 1986-87 років отримала назву «Війна Тойот» - за те, що чадські війська активно використовували пікапи Toyota Hilux.

Потужна рама дозволяла встановлювати в кузов крупнокаліберний кулемет і ракетну установку, а невибагливий мотор і не вбиває підвіска забезпечували загонам армії Чаду приголомшливу мобільність в пустелі.

За заявами військових експертів, використання цих рамних позашляховиків дозволило Чаду відбити напад лівійської армії, озброєної набагато краще. Після, у багатьох африканських і близькосхідних країнах польові командири широко застосовували автомобіль в якості патрульних коштів, легкої вогневої підтримки і для перевезення вантажів.

Починаючи з п'ятого покоління Hilux стає більш комфортабельною і менш утилітарною. З'являється безліч опцій, кілька варіантів кабін тощо - але рамна конструкція залишається незмінною.

Сучасне восьме покоління Тойоти Хайлюкс було запущено в серію в травні 2015 року. Нова посилена рама підвищеної жорсткості забезпечує шасі необхідну монолітність, дозволяючи долати будь-яке бездоріжжя.

Нова посилена рама підвищеної жорсткості забезпечує шасі необхідну монолітність, дозволяючи долати будь-яке бездоріжжя

В якості силових агрегатів на Hilux встановлюються два варіанти потужних і прийомистість дизелів об'ємом 2.4 і 2.8 літра, на 150 і 177 л. с. відповідно, 6-ступінчастою механікою і таким же автоматом. Момент у першого 400 Нм, у другого - 450 Нм. Все це вкупі з кліренсом в 227 мм в низькій частині шасі робить пікап королем на будь-якому бездоріжжі.

Toyota Land Cruiser

Toyota Land Cruiser

Land Cruiser по праву вважається одним з найпопулярніших рамних позашляховиків в світі. Хоча в даний час він впевнено займає преміум-сегмент, одним з представників якого є Тойота Прадо 2016 року , Досить довгий термін це була «робоча конячка», розроблена спеціально для експлуатації у важких умовах і спокійно конкурувала з лідируючими на ринку американськими позашляховиками.

Успіх до Land Cruiser, цілком виправдав прізвисько «Наземний крейсер», прийшов з появою 60-й серії.

Тут вперше було випробувано поєднання простий незалежної ресорної підвіски, потужного дизельного мотора і рами сходового типу, яка принесла моделі успіх і згодом використовувалася на інших модифікаціях.

Апофеозом стала 100-я серія, що випускалася з 1998 року.

Апофеозом стала 100-я серія, що випускалася з 1998 року

Незважаючи на те що він відноситься до преміум-сегменту позашляховиків, поведінку на бездоріжжі бездоганно. У раму стали встановлюватися ударопоглинаюча елементи, а в 105-серії - модернізованому варіанті «сотки», до цього дня використовується залежна передня підвіска. Також для LC 100 розроблена нова лінійка силових установок, що включає в себе бензинові і дизельні мотори, які чудово працюють на низьких і середніх оборотах.

Nissan Patrol

Nissan Patrol

З'явившись в 1958 році, як продовження ліцензійної копії американського Willys Jeep, Patrol 4W65 і наступні версії пропонувалися виключно для потреб армії. Але з кінця 1960 ці рамні позашляховики потрапили на цивільний ринок, де їх по достоїнству оцінили жителі сільської місцевості - потужна рама дозволяла перевозити в кузові вантаж до тонни, а надійна і невибаглива підвіска робила машину практично неубіваемий на будь-якій місцевості.

Продукція, що випускається з 1960 року модель Patrol 160 була серйозно модернізована, і конструкторам вдалося поєднати в автомобілі надійність, прохідність, комфортабельність і порівняно невисоку ціну.

Позашляховик став настільки вдалим, що в країнах Середнього Сходу, наприклад, в Ірані, до сих пір вважається одним з найбільш затребуваних.

Посилена рама з ресорної підвіскою і нерозрізними мостами, прості і невибагливі дизелі і двоступенева раздатка дозволяли автомобілю долати будь-які перешкоди. Не варто забувати і про відверто просту і надійну конструкцію ходової частини, вкрай рідко виходила з ладу.

До 2010 року в сімействі Nissan Patrol з'явилися ще дві версії недорогих рамних позашляховиків: Y60 і Y61.

Вони були модернізовані в плані поліпшення комфортабельності - підвіска стала м'якше, т. К. Замість ресор стали встановлюватися пружини і важелі, просторий салон кращої якості і т. Д. Також з'явилися більш потужні силові агрегати: дизелі від 2.8 до 4.2 л (112-200 л. с.) і бензинові V-образні 4.5 і 4.8 л. Особливо популярними були 4.2-літрові атмосферні дизелі TD42, на більшість яких встановлювався простий рядний ТНВД - мотори легко «отхажівалі» по 200-400 тисяч км без капітального ремонту в дуже суворих умовах.

А ось флагманська версія Patrol Y62 - модель досить спірна. Відразу після появи стало ясно, що комерційним успіхом вона користується виключно в нафтових монархіях Перської Затоки (як і Геліка Брабус ), Де вважають за краще тільки два варіанти автомобілів - елітні спорткари або величезні позашляховики преміум-сегмента.

Зберігши свою прохідність (рама, кліренс, раздатка і потужний мотор 5.6 літра з моментом в 560 Нм і 400 к.с.), позашляховик придбав занадто багато опцій, спрямованих на комфорт. В результаті ціна складає близько 4 млн рублів не в топової комплектації - природно, що купувати такий автомобіль для їзди по бездоріжжю, як мінімум нерозумно.

Dodge Ram 1500

Починаючи розмову про рамних позашляховиках, не можна забувати про американський ринок, де подібні підкорювачі бездоріжжя користуються цілком заслуженим попитом. Причин кілька - від потреби в фактично легких і прохідних вантажівках для різних потреб і до присутності серйозного бездоріжжя в тих же Колорадо, Монтані, Неваді і Алясці.

Витрата в 15-20 літрів на сотню для джипів з Америки норма - про всі ці ваші «Євро» і економічність вони і не чули.

Тому в США дуже популярні монстри, на зразок Dodge Ram 1500 - справжній пікап, здатний легко перевозити півтонни вантажу.

Потужна рама зі змішаною (торсіони + ресори) або пружинною підвіскою, повним приводом і об'ємним двигуном стала візитною карткою моделі. Перше покоління було запущено в 1981 році, а в 2012 компанія Dodge представила четверте.

Новий Ram 1500 відрізняється поліпшеною аеродинамікою кузова, посиленою рамою і широким спектром моторів, в якому самий «слабкий» - бензинова V-подібна "шістка" об'ємом 3.7 л і потужністю 218 л. с. Але тим, кому цього мало, можуть замовити версію з бензиновими двигунами на 4.7, 5.7, 8.0 і 8.3 літрів, а також двома потужними турбодизелями на 5.9 і 6.7 л.

Land Rover Defender

Закінчуючи огляд кращих рамних позашляховиків, потрібно згадати про один з найбільш титулованих представників цього типу - знаменитому LR Defender, безумовному переможця практично всіх відомих трофі-рейдів.

Примітно, що довгі роки за час виробництва - а перший Defender був випущений в 1948, спартанська зовнішність автомобіля і убогий салон абсолютно не впливали на його популярність.

Взагалі, як жартують шанувальники моделі, вигляд Дефендер настільки ж консервативний, як і Британія, залишається конституційною монархією.

По суті, цей позашляховик являє собою пекучу суміш достоїнств і недоліків. Сходова рама разом з підвіскою з довгим ходом, вдала геометрія кузова, приемистий низькими обертами дизель, повний привід з двоступеневою раздаткой і міжосьовим диференціалом - забезпечують феноменальну прохідність на круто пересіченій місцевості.

У 1997 році на цьому автомобілі кілька ентузіастів зуміли заїхати на Ельбрус - документально підтверджений факт.

У 1997 році на цьому автомобілі кілька ентузіастів зуміли заїхати на Ельбрус - документально підтверджений факт

Але з іншого боку, комфорт в Defender - поняття вкрай відносне навіть в останніх моделях, на відміну від компактного кросовера Рендж Ровер Евок . Розробники так і залишили його спартанським і простим - регулювання бічних дзеркал здійснюється вручну, не кажучи вже про відверто незручних кріслах заднього ряду і ряд мінусів. Але «Дефендер» - жива легенда, сидячи в якій, можна зверхньо дивитися на будь-який, навіть самий дорогий позашляховик.

Відео

На десерт гляньте ролик, де справжні джипи долають суворе бездоріжжя. Кроссоверам і не снилося.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов