Наша сеть партнеров Banwar
Range Rover моделі Evoque був представлений в кінці 2015 рік, після рестайлінгу. Всі оновлення, які проходили після, практично не вплинули на його дизайн, а тим більше технічні характеристики. У сьогоднішньому огляді постараємося детальніше торкнутися зовнішності машини як всередині, так і зовні. А також з'ясуємо ситуацію із силовими установками - скільки, і які мотори будуть представлені для вітчизняного споживача в поточному 2019 році.
Дизайн
Range Rover Evoque від 2019 року всі той же «британець», з характерною зовнішністю і оформленням. На відміну від попередника, нинішня модель «свіже» і виглядає дещо спортивніше і навіть агресивніше. Але, в цілому стилістика машини динамічна - підтягнуті звіси і обводи крил, арок.
Традиційно хитрі «примружившись» оптики, масивні звиси корми, не залишають байдужих в міському потоці.
Екстер'єр
Новий Range Rover моделі Evoque, перші зображення якого з'явилися ще до 2015 року, могли багатьох розчарувати, мовляв, автомобіль залишився схожим решту лінійку. Однак коли його представили наживо на виставці, більшість все ж змогло розглянути, що незважаючи на певні фамільні обриси, того ж «передка», машина все-таки унікальна в своєму роді. В першу чергу тут, звичайно, потрібно обговорити бампер, який отримав нехай і скромний, але все ж спортивний обвіс. Зі справжніми, а не декоративними повітрозабірниками, як годиться. Решітка радіатора вузенька, на відміну від інших споріднених моделей від виробника. Тільки оптика нагадує своїм зовнішнім виглядом про спорідненість, але без цього вже нікуди.
В іншому ж запропонований для Range Rover моделі Evoque тюнінг допомагає виділити унікальні обриси цієї моделі. Специфічний спортивний стиль, молдинги на даху, дверях, крилах і арках, дозволяли поглянути на машину з іншого боку. До того ж від своїх «родичів» Range Rover Evoque відрізняють розміри, він молодший серед усього сімейства. Хоча за зовнішніми ознаками, об'ємним боковинам, величезним просто крил, бамперів, свесам, так і не скажеш. Але, габарити насправді менше. До речі, ззаду машина повністю у фірмовому стилі, навіть більше ніж передня частина за рахунок оптики.
інтер'єр
Range Rover Evoque по фото представник все ще старої школи, де цінувалася лаконічність, аскетичність і максимальна простота, укупі з величезною функціональністю. Багато ще в автосалоні помічали, що рульове колесо повністю в фактурі «родичів», єдино, розміром трохи менше. В іншому, "приборка" з ще старої колодцеобразнимі формою і яскравими малюнками показників.
Салон Range Rover Evoque в центральній частині простіше нинішніх моделей, але все ж мав на озброєнні 8-дюймовий монітор з мультимедіа, а також окремий блок з кліматичною установкою. Виглядає цілком стильно, благородно і елегантно.
Розміри салону Range Rover Evoque дивують спочатку, але потім приходить розуміння справжньої картини, коли переміщаєшся на задній ряд.
За паспортом, який уміщає аж п'ятьох пасажирів, але по факту з комфортом готовий прийняти не більше чотирьох.
Відносно багажного відсіку, тут надані цілком стерпні, як для кросовера преміального класу 575 літрів. При відкинутих задніх сидіннях, за бажанням можна отримати вже тисячі сто сорок п'ять літрів.
Комплектації та ціни
Range Rover Evoque в 2019 році на російському ринку можна придбати в шести варіантах оснащення. Причому це не враховуючи окремої модифікації Range Rover Evoque кузова кабріолет, яка аналогічно має свій перелік комплектацій і опцій.
Отже, Range Rover Evoque вибір комплектації і цін такий:
- Pure від 2 673 000 грн.
- Range Rover Evoque оснащення SE за ціною від 2 902 000 грн.
- Range Rover Evoque SE Dynamic обійдеться в 3132 000 р. мінімально.
- Landmark Ленд Ровер Рендж Ровер моделі Евок стартує від 3 480 000 грн.
- HSE за ціною від 3 769 000 грн.
- Максимальна комплектація Autobiography від 4 106 000 грн.
У стандартному оснащенні Евок готовий порадувати:
- 7-ю подушками безпеки.
- Мультимедіа з 8-дюймовим екраном.
- 17 «литтям».
- Потужною «музикою».
- Двозонним кліматом.
- Електропакетом.
- Набором асистентів.
- Підігрівом крісел і іншим набором оснащення.
Далі з'ясуємо, які ж для Range Rover Evoque запропоновані двигуни. Чи варто очікувати нового динамічного мотора? Про це зовсім скоро.
Технічні характеристики
Технічні характеристики «британця» на вітчизняному ринку приховані за чотирма силовими установками, включаючи новенький 290-сильний бензиновий агрегат, представлений в 2015 році. Разом, лінійка моторів представлена:
- Дизель 2.0 на 150 л. с. і 430 Нм.
- «Прокачаний» дизель з аналогічним об'ємом виробляє вже 180 л. с. і 430 Нм.
- Бензин з об'ємом в 2.0 літра, генерує «податкові» 240 л. с. і 340 Нм.
- «Заряджена» бензинова установка з об'ємом 2.0 літра, виробляє 290 л. с.
АКПП для Рендж Ровер Евок представлені тільки в одному екземплярі, а саме 9-діапазонним "автоматом" і повним приводом, системи Standard Driveline, з сучасної багатодисковою муфтою Haldex. Схема розподілу зусиль наступна - 90 на 10, на користь «передка». За необхідності потужність «розкидається» рівнозначно на обидві осі. Замість «поніжайкі» і блокує диференціала, автомобіль оснащується комплексом - Terrain Response, здатному працювати в чотирьох режимах.
Платформа для Range Rover Evoque використовувалася, як і раніше EUCD (фордовская), з незалежною підвіскою. Спереду і ззаду стійки Макферсон, з посиленими поперечними стабілізаторами. В якості опції можна замовити електрокерованих шасі, з адаптивними амортизаторами. В принципі особливості, як такі відсутні, тому хто ремонтував минулі генерації, істотних проблем не зазнає. Ремонт для Range Rover Evoque цілком посильний і адекватний, з урахуванням його преміального статусу.
Відгуки та тест-драйв
Як і для будь-якої моделі Land Rover Range Rover Evoque знайти відгуки тільки позитивного характеру складно. Такі машини вже давно отримали негативну славу, так як більшу частину часу можуть знаходитися в сервісі на ремонті. І тут справа не тільки в складності при обслуговуванні автомобіля Range Rover Evoque, але і в тому, що комплектуючі можуть йти відчутний період за часом.
Так що відгуки власників можуть скласти цілком ясну картину для охочого придбати подібний агрегат, особливо на вторинному ринку.
Представлений нижче відеоогляд допоможе краще пізнати машину, її технічні та технологічні особливості в першу чергу.
Чи варто очікувати нового динамічного мотора?