Наша сеть партнеров Banwar
Седан на основі мініатюрного хетчбека класу A +? Буває й таке! Причому у цієї машини досить непроста доля.
хетчбек Chevrolet Beat індійського виробництва - це найближчий родич відомого у нас моделі Ravon R2 узбецької збірки: обидві моделі є плід подальшої модернізації пятідверки Chevrolet Spark минулого покоління зразка 2009 року, хоча їх еволюція пішла різними шляхами. Наприклад, характерна особливість нинішнього Біта - скругленная зовнішність у стилі нового Спарка, який вийшов на ринок в 2015-му.
Півтора роки тому індійський підрозділ Chevrolet представило два концепт-кара на базі Біта: псевдокроссовер і седан . Але реалізації цих проектів спочатку завадив перенесення виробництва вихідного Біта з одного заводу на інший, а потім - догляд концерну General Motors з індійського ринку. Однак місцеве підприємство в Талегаон поки продовжує випуск автомобілів на експорт, тому седан Chevrolet Beat все-таки добрався до конвеєра: продажу цих машин почалися в далекій Мексиці!
Оскільки спочатку четирехдверка розробляли для Індії, її довжина не перевищує пільгові чотири метри: 3995 мм між бамперами. Колісна база - ті ж 2375 мм, що у хетчбека, але йому не просто прибудували до корми окремий багажник, а повністю переробили кузов після середньої стійки: тут нові задні двері зі звичними ручками і змінена форма даху. Розробкою машини займалися в корейської студії General Motors, хоча в команді був і один індійський дизайнер - Хариш Кумар. Вийшов не шедевр, але цілком гармонійний трехоб'емнік, корми якого не здається обрубком. Об'єм багажного відсіку - 385 літрів.
Інтер'єр такої ж, як у хетчбека, причому від відомого нам Равон він відрізняється лише деталями: тут інші центральні дефлектори вентиляції, а топ-версія хизується Медіасистеми MyLink з семидюймовим сенсорним екраном і функціями Apple CarPlay і Android Auto. Цікаво, що седани для Мексики вже «в базі» мають дві подушки безпеки, але АБС встановлюються тільки в найдорожчій комплектації (тієї, що з Медіасистеми), а інші сучасні засоби безпеки зовсім не передбачені.
У Мексиці Chevrolet Beat пропонують з єдиним силовим агрегатом: це чотирициліндровий атмосферник 1.2 (81 к.с.) в парі з п'ятиступінчастою "механікою". За седан тут просять мінімум 8900 американських доларів проти 8600 за хетчбек, а топ-версія оцінюється в 11300 доларів. Чи з'явиться такий тип кузова у узбецького Равон? Така ймовірність прагне до нуля.
Седан на основі мініатюрного хетчбека класу A +?Чи з'явиться такий тип кузова у узбецького Равон?