Реалістичне управління, фізика і польоти. Версія 0.2b (BETA). Заміна управління і фізики транспортних засобів
Наша сеть партнеров Banwar
Загальний опис мода:
Мод повертає реальні фізику, керованість і швидкість ВСІМ транспортним засобам (включаючи водний, наземний і повітряний транспорт) .Також додані реалістичні пошкодження автотранспорту (не надзвичайно завищені - я бачив значення від 2.8 до 7.2 одиниць, що явний перебір - fCollisionDamageMult value (колізії) і fDeformationDamageMult value (деформація), як практично у всіх інших модах на деформацію, а саме в реальних межах (від 1.5 до 2.7 едіініц, в залежності від конкретної моделі транспорту). Водний транспорт отримує менше пошкоджень, ніж наземний (в перед елах 1.0 - 1.5 одиниць) .Також знижено значення fEngineDamageMult value (пошкодження двигуна при ударах) до 1.1 - 1.2 ВСІМ видами транспорту).
спойлер
Мод знаходиться в найпершій своїй версії, ця версія БЕТА, більше ознайомча, по ній гравці можуть зробити висновок про ідею подібного мода взагалі і про самого моді (його реалізації в грі). Робота над модом буде тривати. Зворотній зв'язок вітається. Потрібні ваші зауваження, пропозиції, вітається будь-яка помощь.Также варто мати на увазі, що в зв'язку з об'ємом (як мінімум в 2 рази більшою кількістю техніки, ніж в попередній грі, GTAIV) я міг щось пропустити, забути додати або, навпаки , забути прибрати, тому ваші "багрепорти" будуть дуже до речі! Відписуватися про баги і взагалі про будь-яких ваших ідеях можна в лс або тут на сайті. Хочу зауважити, що навіть зараз мод цілком іграбелен (у всякому разі, мене самого влаштовує, і на мій скромний погляд, навіть в такій "сирий" версії все виглядає набагато реалістичніше, ніж в оригінальній грі), деформація, швидкість і фізика (замети авто , розгін-гальмування, потужність двигуна, макс.швидкість і розгін) на мій погляд, знаходяться в більш-менш прийнятному состояніі.Но попрацювати, звичайно ж, є над чим! Також є поки кілька параметрів, функції яких мені невідомі (немає аналогів в минулій версії гри), так що поки буду працювати далі з тим, що є зараз!
Основна ідея мода:
Побачивши поведінку автомобілів на дорозі, запустивши гру в перший раз, я був ДУЖЕ розчарований. Основні проблеми гри в плані ТРАНСПОРТУ, що були мною помічені, це нереалістично УПРАВЛІННЯ (автомобілі легко, на будь-якій швидкості входять в повороти, не спостерігається інерції маси авто, дуже короткий гальмівний шлях (коротко кажучи, аркадні управління, що зовсім АЙС), нереалістично ФІЗИКА автомобілів (всі автомобілі практично не заносить на поворотах, занадто сильне зчеплення з дорогою, тобто машини на дорозі поводяться як пріклееннние, немов "дерев'яні", нереально швидкий розгін з місця, швидке гальмування, занадто потужний дви ательє на 95% авто, які не є спорткарами або суперкарами, через це і дисбаланс) і ЗАНАДТО ВИСОКА ШВИДКІСТЬ всіх машин (особливо олдмобілей) .Якщо зі спорт і суперкарами це ще допустимо, то більше 100 км-год для старих автомобілів типу Regina або Perennial, або позашляховиків - це явний перебір! Також велика проблема це ВІДСУТНІСТЬ ДЕФОРМАЦІЇ автомобілів - це зовсім нереалістично! при найсильніших лобових ударах або при в'їзді в бетонну стіну на швидкості 100 + км-ч на автомобілях залишалися лише подряпини!
Детальний опис мода: Буде в наступних версіях мода! Вдалої гри! Кому цікаві подробиці і прогрес розробки, ласкаво просимо в групу Вконтакте Група мода RDFP
Пару слів для тих, хто не приймає або не схвалює деяких нюансів в змінах мода.
З приводу МАКСИМАЛЬНОЮ ШВИДКОСТІ:
Швидкість знижена для всіх ТЗ (а також плавзасобів і повітряних суден - але про це трохи нижче), на даний момент вона становить в середньому від 40 (для навантажувачів, тягачів і т.п) до 160 км-ч (виняток становлять деякі суперкари і машини з доповнень - для них межа 190-200 км \ год). Стосується це і суперкарів, і простих тачок. Зміна це ТИМЧАСОВЕ, для суперкарів, масклкари параметри швидкості будуть змінені окремо в предрелізний версіях мода! На даний момент вся робота сконцентрована на керованості і розгінних \ гальмівних характеристиках автомобілів, ВСІХ без ісключенія.Пока я не пройду весь модельний ряд, до швидкості повертатися НЕ БУДУ!
З приводу літати ТЕХНІКИ:
На даний момент відредаговані вертольоти, особливо це стосується поліцейських моделей. Літаючу техніку також залишу на потім, коли керованість і розгін \ гальмування, а після і швидкість, будуть відредаговані до задовільного стану. Турбулентність прибирати НЕ ПЛАНУЮ !!!! Швидкість літаючих засобів пересування на даний момент становить не більше 300 км \ год. Так само, як і для інших ТЗ, буде відредаговано пізніше, в предрелізний версіях.
З приводу плавати ТЕХНІКИ:
Параметри плаваючою техніки поки не редагувалися, знижена швидкість і додані пошкодження, це поки все. Так само як і для інших ТЗ, роботу над плавзасобами залишу на фінальні версії мода.
З приводу ДЕФОРМАЦІЇ ТЕХНІКИ:
Додана деформація ВСІМ ТЗ, водним, морським і повітряним. Колізії 1.7 - 1.9 (оригінал 0.5 -1.2), деформація кузова 2.6- 2-7 (оригінал 1.0 - 1.5, пошкодження двигуна 3.5 - 3.75 (оригінал 0.5 - 1.2), пошкодження від вогнепальної зброї 1.6 (оригінал 0.5 - 1.0). Зауважу, що в оригіналі ці параметри мінімум удвічі нижче.
спойлер
колізії
дозволяють втрачати колеса, бампера і інші запчастини кузова, а також відповідають за подряпини, Вони відповідають за те, які деталі будуть ламатися в результаті ударів і зіткнень.
деформація кузова
це межа, до якого машина мнеться від ударів (вм'ятини, деформації осей, рами, кузова авто),
ушкодження від вогнепалу
це наскільки вразливою є техніка до пострілів і від скількох влучень вона задимів і загориться,
пошкодження двигуна
це фортеця самого движка, наскільки швидко з'явиться вогонь з движка і вихлюпнеться бензин і як скоро відбудеться вибух
Дані параметри поки є базовими для всіх видів транспортних засобів та будуть змінені в предрелізний версіях.
Перша версія мода yadi.sk/d/bJ8ti-17jMTZy
Друга версія мода (збільшена деформація) yadi.sk/d/LgFcHq-1p2mDY
Друга версія мода (Стандартна деформація) yadi.sk/d/QVJ21l0Zq2fny