Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Регулятор гальмівних зусиль

  1. Навіщо потрібен регулятор гальмівних зусиль
  2. Як працює чаклун
  3. Можливі несправності регулятора
  4. Налаштування регулятора гальмівних зусиль
  5. Заміна регулятора тиску гальм
  6. Перевірка

Наша сеть партнеров Banwar

Регулятор гальмівних зусиль, в простолюдді чаклун, являє собою механічний пристрій, призначений для скидання надлишкового тиску в задніх барабанних гальмах.

На автомобілях ВАЗ-2109, ВАЗ-2108, ВАЗ-2114 та інших передньопривідних моделях тольяттінського виробництва встановлювався в задній лівій частині кузова, під днищем, перед балкою задньої підвіски
На автомобілях ВАЗ-2109, ВАЗ-2108, ВАЗ-2114 та інших передньопривідних моделях тольяттінського виробництва встановлювався в задній лівій частині кузова, під днищем, перед балкою задньої підвіски. Регулятор тиску гальм на моделі ВАЗ-2107 і іншої «класиці» розташований праворуч по ходу руху автомобіля.

У нових транспортних засобах, оснащених системою ABS і EBD , Чаклун не використовується.

Навіщо потрібен регулятор гальмівних зусиль

Функцією регулятора є тимчасове ослаблення гальмівної сили при різкому гальмуванні. Справа в тому, що рівномірно розподілене на задню і передню вісь зусилля здатне привести до занесення автомобіля. Якщо ж задні гальма починають працювати трохи пізніше і слабше передніх, подібного не відбувається.
Функцією регулятора є тимчасове ослаблення гальмівної сили при різкому гальмуванні

Виходячи з вищесказаного, можна зробити висновок, що чаклун є елементом системи безпеки автомобіля, частково зберігає його стійкість на дорозі при екстреному натисканні на педаль гальма. На сучасних моделях цю функцію виконує ABS. Саме тому в використанні на виробництві технічно застарілого пристрою сьогодні немає необхідності.

Як працює чаклун

Сам по собі регулятор складається з циліндра, клапана, пружинки і штока. Останній пов'язаний з задньої балкою, за рахунок чого і забезпечується робота чаклуна ВАЗ-2109. Також через регулятор тиску задніх гальм проходять контури з гальмівною рідиною. Для їх кріплення на Вашому пристрої є 4 різьбових входу.
Сам по собі регулятор складається з циліндра, клапана, пружинки і штока
Як працює регулятор-чаклун на ВАЗ? Під час екстреного гальмування передня частина авто притискається до землі, а задня піднімається. Від цього приходить в рух шток регулятора, який перекриває надходження рідини в задні циліндри. Пружинка, розташована під клапаном, не дає йому закритися повністю. Тому задні механізми все ж спрацьовують, але пізніше і слабше передніх.

Таким способом здійснюється стабілізація траєкторії руху .

Можливі несправності регулятора

В цілому, несправностей, які можуть виникати в чаклуна, небагато. До них можна віднести:

  • Заклинювання клапана;
  • Разрегулірованность положення;
  • Протікання гальмівної рідини.

Розрегульований чаклун можна налаштувати. Визначити потребу в регулюванні рівня можна по поведінці машини при натисканні на гальмо. При неправильному налаштуванні регулятора машину починає кидати в бік. Розрегульований чаклун можна налаштувати

При заклинюванні клапана або протечках рідини механізм підлягає заміні. Теоретично його можна відремонтувати. Однак процес такого ремонту складний і доріг, що робить його нерентабельним.

Налаштування регулятора гальмівних зусиль

Регулювання чаклуна повинна проводитися на естакаді або оглядовій ямі. При цьому автомобіль розвантажують і заганяють на місце проведення робіт. Для виконання маніпуляції знадобиться:

  1. Накидний ключ на 13 або відповідна головка;
  2. Свердло діаметром 2 мм.

Щоб відрегулювати чаклун, гайковим ключем послаблюють болт його кріплення до кронштейна важеля. Далі за допомогою викрутки переміщують кронштейн до тих пір, поки вийшов зазор не дозволить вставити в нього підготовлене двохміліметрової свердло. Після цього болт затягують. Щоб відрегулювати чаклун, гайковим ключем послаблюють болт його кріплення до кронштейна важеля

На замітку: регулятор тиску гальм ВАЗ-2110 і попередніх ВАЗівських моделей в процесі експлуатації закисает так, що зрушити його кронштейн не представляється можливим. У такій ситуації слід облити заіржавілий ділянку рідиною WD-40, почекати 15-30 хвилин, після чого ударами молотка через м'яку вибивач змістити деталь в сторону.

Заміна регулятора тиску гальм

Заміна чаклуна на автомобілях ВАЗ-2110 та інших ТЗ, оснащених РДТ, проводиться на естакаді. Необхідний накидний ключ на 13, потужна викрутка і спеціальний ключ на 10, призначений для викручування гальмівних трубок. Перед початком роботи вузол потрібно очистити від бруду та іржі, облити WD-40 або іншим проникаючим складом, після чого почекати півгодини.

Роботу починають з відкручування болта кріплення кронштейна до пружини. Після демонтуються гальмівні трубки, положення яких рекомендується попередньо позначити.

обов'язково почитайте

Викрутити штуцери трубок можна і звичайним ключем. Однак використання спеціального інструменту полегшує роботу і знижує ймовірність «злизування» граней. Після штуцерів викручують два болти кріплення чаклуна до кузова і знімають деталь.
Викрутити штуцери трубок можна і звичайним ключем
Встановлювати новий чаклун ВАЗ-2110 необхідно в строгій зворотній послідовності. Після його установки і перед тим, як відрегулювати РДТ, слід прокачати контури задніх гальм. Далі проводиться вищеописана процедура настройки чаклуна.

Перевірка

Перевірка роботи регулятора ВАЗ-2109, 2110 та інших моделей АвтоВАЗу проводиться на ходу, на закритих майданчиках. Для цього слід розігнати автомобіль до швидкості 40 км / год і різко натиснути на гальмо. Задні колеса повинні блокуватися на 1/2 секунди пізніше передніх.

Спостереження за колесами здійснює помічник, що знаходиться поза машиною. У разі, якщо блокування коліс відбувається помітно пізніше або не відбувається зовсім, а також якщо задня вісь блокується одночасно з передньої, процедуру регулювання чаклуна повторюють.

Для збільшення часу спрацьовування задніх гальм зазор між регулятором і кронштейном збільшують, для скорочення, відповідно, зменшують.

Як працює регулятор-чаклун на ВАЗ?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов