Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Регулятор тиску палива: пристрої, робота, ремонт, як зняти і перевірити

  1. Пристрій і принцип роботи РДТ
  2. Розташування РДТ в паливній рейці транспортного засобу
  3. Можливі причини несправності в роботі РДТ
  4. Ознаки несправності РДТ
  5. Ремонт і заміна РДТ
  6. висновки

Наша сеть партнеров Banwar

Зміст статті

Ефективність роботи двигуна багато в чому визначається особливостями функціонування допоміжних пристосувань, в тому числі і обладнання, що забезпечує впорскування палива в циліндри. Обсяг рідини, який воно підтримує, залежить від наступних факторів: час роботи форсунки, рівень тиску всередині паливної рейки, особливості функціонування впускного колектора.

З метою врахування всіх згаданих чинників, а також для забезпечення більш точної подачі палива багато виробників авто використовують в своїх двигунах регулятори тиску. Вони дозволяють підтримувати на належному рівні рециркуляцию горючої рідини.

Пристрій і принцип роботи РДТ

РДТ сконструйований у вигляді мембранного клапана, з одного боку до якого підключають шланг з подачею палива, з іншого - пружинний механізм впускного колектора. Дане пристосування забезпечує необхідну різницю тисків повітря і горючої рідини на форсунки, а також у впускному колекторі. З огляду на це, надлишки бензину або дизеля будуть спрямовані в бак по зворотній магістралі.

Прилад для регулювання тиску палива сконструйований у вигляді двох камер: паливна і діафрагмове. Після потрапляння пального в перший резервуар за допомогою вхідного штуцера вона подається в діафрагмовий сектор за допомогою спеціального впускного трубопроводу. У разі коли рівень тиску в нижній камері перевищить сумарне, створюване пружиною в диафрагменной, остання рухається таким чином, щоб залишок паливної суміші повертався в бензобак по поворотній лінії. Таким чином підтримується постійний перепад тиску в системі в межах 2,5 бар.

Транспортні засоби з дизельними двигунами передбачають зворотний клапан в паливній системі , Який має дещо іншу структуру.

Його складовими елементами є соленоїд і шток, що впирається в кульку для перекриття зворотного потоку. Подібним чином двигун отримує захист від швидкого зносу, що пов'язано зі зниженням гідравлічних коливань. Обслуговування та відновлення регулятора тиску палива на дизельному двигуні проводиться аналогічно бензиновому аналогу.

Розташування РДТ в паливній рейці транспортного засобу

Застосування спеціального регулятора для паливної системи пов'язано з необхідністю зниження або підвищення напору подачі пального в двигун при його роботі на різних оборотах. Наприклад, для холостого ходу буде потрібно зовсім невелика кількість пального, в той час як при підвищенні швидкості інтенсивність його впорскування повинна підвищуватися.

З метою вирівнювання цієї різниці на всіх форсунках прилад встановлений в кінці паливної рейки. Стандартно він вмонтований в паливній рампі. Дуже часто його розташування може бути змінено - наприклад, РДТ поміщають в шланг для зворотної подачі або навіть в бак.

Розміщення в бензобаку дає можливість уникнути необхідності монтажу додаткових паливних магістралей, а зворотний клапан блокує потрапляння в систему зайвого пального. Незалежно від локалізації РТД виконує однакову функцію, що полягає в підтримці необхідного і безпечного для двигуна транспортного засобу напору пального.

Для систем без рециркуляції палива РДТ знаходиться в паливному баку, а його конструкція розрахована на підтримку одного і того ж тиску рідини по відношенню до атмосферного. Специфікою такого варіанту розташування є те, що різниці між тисками палива в баку і у впускному колектора не будуть постійними, що в кінцевому підсумку враховано в тривалості упорскування робочої рідини.

Можливі причини несправності в роботі РДТ

Конструкція регулятора тиску палива продумана таким чином, щоб по час зупинки двигуна натиск палива в системі залишався стабільним. Однак домогтися цього не завжди вдається. Це пов'язано зі зношуванням клапана, який з часом втрачає свою можливість утримувати паливо. У зв'язку з цим для того щоб завести двигун, водієві доводиться подовгу крутити стартер.

Найбільш поширеними проблемами з пристроєм, що регулює подачу палива, є такі нюанси.

  1. Клапан в пристрої повністю не тримає тиск. Основною причиною такої поломки є просадка пружини, що втратила можливість створювати необхідний опір. В цьому випадку бензин буде повертатися назад в бак, не потрапляючи в форсунки двигуна.
  2. Ускладнене рух палива, пов'язане із закупоркою регулятора тиску. Це призводить до того, що з півоберта двигун навряд чи вдасться завести.
  3. Спостерігається підклинювання приладу, пов'язане нерівномірним зміною рівня тиску. При даній несправності виникають проблеми з розгоном транспортного засобу, також знижується динаміка, що впливає на безпеку водія і пасажирів.

Варто звернути увагу, що регулятор тиску подачі палива найбільш часто виходить з ладу у зв'язку зі зносом. Така поломка спостерігається після 100-200 тис. Км пробігу. В даному випадку спостерігається витончення або іссиханіе мембрани. Пружина при цьому слабшає, а клапан поступово підклинює. У разі коли проблеми з клапаном спостерігаються раніше цього моменту, причина поломки полягає в неякісної збірці або шлюбі деталі.

Іншою причиною несправності клапана може бути низька якість пального. При такому розкладі сторонні домішки, які потрапляють в робочу рідину, засмічують РДТ. На відміну від першого варіанту, коли можна замінити мембрану самостійно, доведеться звертатися в сервіс для установки нового пристрою, оскільки чистка клапана не передбачена.

Ознаки несправності РДТ

Існує ряд ознак роботи двигуна транспортного засобу, за якими можна визначити, що виведений з ладу РДТ. Найбільш частими серед них є:

  • нестійка робота силового вузла (він глухне), при якій рівень тиску паливної рідини стабільний і інші системи працюють нормально;
  • спостерігається зменшення чутливості мотора;
  • спостерігаються ривки і провали в роботі силового вузла, що особливо помітно в русі;
  • підвищується рівень шкідливість (наявність СН і СО) вихлопних газів;
  • підвищується витрата палива;
  • спостерігаються труднощі з запуском двигуна.

Також при виникненні несправностей в РДТ можуть спостерігатися підвищення витрати пального і патьоки робочої рідини на шлангах системи, що не наважується установкою нових хомутів і заміною трубок. У разі появи описаних вище ознак несправності кожному водієві корисно вміти перевіряти регулятор тиску палива.

Діагностика представленого обладнання проводиться в такий спосіб.

Крок 1. Викрутити пробку штуцера, що забезпечує подачу паливної рідини в першу камеру, і оглянути кільце ущільнювача. У тому випадку коли воно втратило свою цілісність або спостерігаються явні дефекти, необхідно провести заміну.

Крок 2. Вилучити золотник з штуцера, що здійснюється так само, як і з аналогічним пристосуванням в шині. Після цього потрібно зафіксувати шинний манометр за допомогою спеціального хомута на останньому і виміряти тиск в момент роботи силового вузла. Після звірки параметрів із зазначеними виробником можна зробити висновки про несправності пристосування. Варто врахувати, що при відключенні вакуумного шланга рівень тиску повинен трохи підвищуватися. Коли цього не відбувається, повна заміна пристрою неминуча.

Без застосування манометра можна також провести перевірку тиску в паливній рейці. При цьому необхідно віджимати шланг зворотної подачі горючої рідини під час роботи двигуна. Коли це буде зроблено, двигун з непрацюючим універсальним регулятором тиску паливної рідини починає набирати потужність, і все циліндри вступають в роботу.

Незважаючи на ефективність такого методу, перетиснути зворотний шланг не завжди можливо для моторів сучасних видів транспортних засобів, оскільки в них встановлені металеві трубки або шланги з недостатньою довжиною. При бажанні перевірити РДТ на інжекторі можна скористатися тільки одним способом, що передбачає застосування манометра.

Ремонт і заміна РДТ

Якщо в роботі транспортного засобу спостерігається ряд ознак несправності регулятора палива, його діагностика - єдиний крок на шляху до повернення належних експлуатаційних параметрів. У тому випадку коли перевірка свідчить про те, що прилад вийшов з ладу, необхідно здійснити наступне.

Крок 1. Витягти пробку штуцера, щоб мати можливість проконтролювати тиск горючої рідини на його торці.

Крок 2. Використовуючи спеціальний металевий захисний ковпачок, акуратно дістати з внутрішньої порожнини штуцера золотник.

Крок 3. Знизити тиск в системі живлення, після чого обережно зняти вакуумний шланг з пристрою.

Крок 4. Зняти гайку, за допомогою якої здійснювалося кріплення трубки, що подає пальне.

Крок 5. Після того як будуть відкручені два болта, службовці для кріплення модуля до паливної рамі, потрібно плавно виводити штуцер їх отвори.

Крок 6. Обережно дістаємо РДТ.

Як правило, витягнуте пристрій не підлягає ремонту, і його змінюють на нове, більш функціональне. Придбати модуль з доставкою можна як в будь-якому спеціалізованому магазині, так і через Інтернет.

висновки

Регулятор тиску палива варто вважати основним модулем транспортного засобу, що підтримує роботу всієї паливної системи. Все, що від вас вимагається, - уважність і оперативне реагування. Його відновлення і діагностика по великій частині є процедурами, які не потребують певних навичок або зусиль. Однак якщо знехтувати представленими рекомендаціями, доведеться повністю міняти модуль, що призводить до стрімкого збільшення його вартості.

Будь ласка, оцініть цей матеріал!

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов