- пристрій регулятора
- Принцип функціонування (РДТ)
- симптоми поломки
- Як перевірити регулятор тиску палива ВАЗ 2110?
- Заміна регулятора тиску палива ВАЗ 2110
Наша сеть партнеров Banwar
Вітаю вас друзі на сайті ремонт автомобіля своїми руками. Хоча цей елемент авто порівняно невеликих розмірів і вартості, він впливає на ефективність і повноцінність роботи всіх складових, що входять в паливну систему.
Регулятор тиску палива ВАЗ 2110
Саме він може впливати на витрату бензину і потужність силового агрегату. Кожному власнику автомобіля Ваз важливо знати його пристрій і ознаки несправності.
пристрій регулятора
Дана деталь складається з двох порожнин - вакуумної і паливної. У першій порожнини розташована мембрана, яка реагує на тиск повітря (розрядження), що надходить з двигуна. У другій порожнини, по ту сторону мембрани, знаходиться пальне під тиском.
Цьому «натиску» пручається клапанний пристрій. Якщо тиск бензину занадто велике, його надлишок повертається назад через скидання.
Принцип функціонування (РДТ)
Щоб двигун добре функціонував, регулятор тиску палива ВАЗ 2110 повинен зберігати різницю ступеня впливу на мембрану в обох порожнинах.
Завдання регулятора полягає в постійній підтримці перепаду тиску, незалежно від того, на яких оборотах працює мотор. Тиск в форсунках має завжди бути вищим, ніж в колекторі, інакше неможливо буде здійснити уприскування.
При правильному процесі роботи відбувається наступне: в порожнині всмоктуючого колектора, при самій спокійному обертанні двигуна, розрядження знижується - на противагу цьому тиск пального в рампі і його подача на форсунки збільшується.
симптоми поломки
Ознаки несправності регулятора тиску палива ВАЗ 2110 можуть бути наступні:
- Нестійкість в роботі силового агрегату;
- нездатність продовжувати функціонувати на " неодружених ";
- відсутність потужності (недостатність);
- короткочасна втрата оборотів в процесі їзди;
- перевитрата пального ;
- перевищення норми знаходження СО, а також СН у вихлопі.
Також РДТ повинен утримувати тиск бензину в робочому стані в системі і після того, як машину заглушили. Якщо машина, трохи постоявши, заводиться не відразу (довгий обертання через стартер), то це означає втрату працездатності, обумовлену низьким тиском. При наявності цих симптомів необхідна перевірка регулятора тиску палива ВАЗ 2110.
Як перевірити регулятор тиску палива ВАЗ 2110?
На блоці рампи, з його торця, розташований штуцер для перевірки тиску. Він закритий спеціальною пробкою. Її слід викрутити. На дні пробки є кільце для компенсації відстані. Якщо воно пошкоджено або загрубіло, то краще поставити нове.
Далі, за допомогою зворотного боку металевого, шинного ковпачка, слід викрутити з штуцера, що знаходиться в середині, золотник. Потім до штуцера приєднується гнучкий шланг від вимірювача тиску. Підійде звичайний манометр для шин. Шланг фіксується обтиском хомута. Все готово до перевірки.
Основним перевірочним режимом вважаються холості оберти. При таких оборотах розрядження буде на найнижчому рівні, а тиск палива, що потрапляє на форсунки, на найвищому. Ці параметри вказані на РДТ для діагностики.
Відбувається запуск двигуна. Показник приладу повинен знаходитися в діапазоні від 2,9 кг / см кубічний до 3,3 кг / см кубічний. Далі необхідно проводити перевірку без вакуумного шланчік.
Після його зняття показів манометра, повинні зрости в межах 0,2 - 0,8 кг / см кубічний. Відсутність подібних змін свідчить про зіпсованості регулятора.
Заміна регулятора тиску палива ВАЗ 2110
Процедура зняття старого та встановлення нового відбувається наступним чином:
- Необхідно скинути навантаження в системі;
- відкрутити кріплення обратки від РДТ і зняти саму трубку;
- викрутити два кріпильні болти;
- дістати штуцер;
- зняти з регулятора бензиновий шланг;
- витягти старий РДТ і помістити новий.
Втратили свої робочі властивості манжети, слід поміняти на нові. Удачі на дорогах і звичайно ж без поломок.