Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Регулятор тиску ВАЗ 2108, 2109, 21099

Наша сеть партнеров Banwar

Регулятор тиску є елементом системи подачі палива (системи живлення) інжекторного двигуна автомобілів ВАЗ 2108, 2109, 21099 Регулятор тиску є елементом системи подачі палива (системи живлення) інжекторного двигуна автомобілів ВАЗ 2108, 2109, 21099.

Призначення регулятора тиску

Регулятор тиску призначений для регулювання величини тиску палива в системі живлення і підтримки його в заданих межах, що забезпечують правильне функціонування системи упорскування на різних режимах роботи двигуна.


Розташування на двигуні

У паливних системах автомобілів ВАЗ 2108, 2109, 21099 регулятор тиску палива встановлений на паливній рампі двигуна , Зліва по ходу руху автомобіля.

Пристрій регулятора тиску палива

Регулятор тиску палива ВАЗ 2108, 2109, 21099 являє собою клапан мембранного типу, що відкривається при підвищенні тиску палива і пропускає його через зливну магістраль назад в бензобак. Регулятор кріпиться до рампи двома болтами (під шестигранник на 5 мм). З'єднання регулятор - рампа ущільнено гумовим кільцем. Зверху, на штуцер регулятора тиску, одягається шланг подачі розрідження, знизу, гайкою на 24 мм, кріпиться зливна трубка зворотної магістралі.

Усередині регулятора тиску встановлена ​​мембрана (діафрагма), що розділяє його порожнину на дві ізольовані частини (одна з паливом, поєднана з рампою, в іншу подається розрідження з під дросельної заслінки). Мембрана з'єднана з клапаном, який відмикає, або навпаки, замикає вихід в зливну магістраль. З протилежного боку мембрана підперта поворотною пружиною.

Принцип дії регулятора тиску

Регулятор тиску підтримує тиск палива в паливній рампі в межах 2,8 - 3,2 бар. Такий тиск необхідно для правильної роботи форсунок . Якщо тиск палива перевищує зазначені межі, мембрана переміщається всередину корпусу регулятора, долаючи опір поворотної пружини і відкриваючи з'єднаний з нею запірний клапан. Паливо через клапан скидається в зворотну магістраль. Тиск падає, мембрана переміщає клапан назад, перекриваючи злив палива.

Крім цього на роботу регулятора впливає відкриття, або закриття дросельної заслінки і відповідно збільшення або зменшення навантаження на двигун. При підвищенні навантаження потрібно більший тиск в паливній рампі, при зниженні менше. Для цього в простір за мембраною регулятора подається розрідження з ресивера двигуна. При його наявності, або відсутності мембрана, впливаючи на клапан, закриває або відкриває скидання палива.

Коли дросельна заслінка закрита (наприклад, холостий хід), розрідження у впускному колекторі двигуна велике і мембрана відтягується назад, відмикаючи клапан. Паливо скидається, тиск в паливній рампі падає.

Після натискання на педаль «газу» розрідження за дросельною заслінкою падає і відповідно це падіння через шланг передається в задіафрагменное простір регулятора. Діафрагма (мембрана) під дією пружини переміщається вперед, впливає на клапан і той перекриває скидання палива. Тиск в паливній рампі підвищується, що покращує ефективність роботи форсунок.

Несправності регулятора тиску

Основний несправністю регулятора тиску палива є зависання діафрагми в певному положенні через втрату рухливості. Залежно від того, в якому положенні зависла діафрагма тиску в паливній рейці, чи не буде зовсім, або воно буде підвищеним. Для виявлення несправності слід провести перевірку регулятора тиску. Несправний регулятор слід замінити.

Застосування регулятора тиску в паливних системах автомобілів ВАЗ 2108, 2109, 21099

Автомобілі ВАЗ 2108, 2109, 21099: ЕСУД з блоком управління GM ISFI-2S - регулятор тиску 2112-1160010-01 (виробництва GM). З блоками січень, BOSH, VS - регулятор тиску 2112-1160010 (вітчизняного виробництва).

Примітки і доповнення

- Поворотна пружина мембрани регулятора тиску палива підібрана таким чином, щоб своєю пружністю підтримувати мембрану в певній зоні.

- При натисканні на педаль «газу» тиск в паливній рампі підвищується на 0,5 бар за рахунок регулятора тиску. Продуктивність форсунок в цьому випадку відразу збільшується.

Ще статті по інжектору автомобілів ВАЗ 2108, 2109, 21099

- Застосування контролерів (блоків управління) в системах упорскування палива автомобілів ВАЗ 2108, 2109, 21099

- Схема системи подачі палива автомобілів ВАЗ 2108, 2109, 21099 (під норми ЄВРО-2)

- Датчик положення колінчастого вала двигуна (ДПКВ) ЕСУД ВАЗ 2108, 2109, 21099

- Дросельний патрубок (вузол) системи упорскування двигуна автомобілів ВАЗ 2108, 2109, 21099

- Порядок роботи системи упорскування двигуна автомобілів ВАЗ 2108, 2109, 21099

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов