Наша сеть партнеров Banwar
Регулятор тиску є елементом системи подачі палива (системи живлення) інжекторного двигуна автомобілів ВАЗ 2108, 2109, 21099.
Призначення регулятора тиску
Регулятор тиску призначений для регулювання величини тиску палива в системі живлення і підтримки його в заданих межах, що забезпечують правильне функціонування системи упорскування на різних режимах роботи двигуна.
Розташування на двигуні
У паливних системах автомобілів ВАЗ 2108, 2109, 21099 регулятор тиску палива встановлений на паливній рампі двигуна , Зліва по ходу руху автомобіля.
Пристрій регулятора тиску палива
Регулятор тиску палива ВАЗ 2108, 2109, 21099 являє собою клапан мембранного типу, що відкривається при підвищенні тиску палива і пропускає його через зливну магістраль назад в бензобак. Регулятор кріпиться до рампи двома болтами (під шестигранник на 5 мм). З'єднання регулятор - рампа ущільнено гумовим кільцем. Зверху, на штуцер регулятора тиску, одягається шланг подачі розрідження, знизу, гайкою на 24 мм, кріпиться зливна трубка зворотної магістралі.
Усередині регулятора тиску встановлена мембрана (діафрагма), що розділяє його порожнину на дві ізольовані частини (одна з паливом, поєднана з рампою, в іншу подається розрідження з під дросельної заслінки). Мембрана з'єднана з клапаном, який відмикає, або навпаки, замикає вихід в зливну магістраль. З протилежного боку мембрана підперта поворотною пружиною.
Принцип дії регулятора тиску
Регулятор тиску підтримує тиск палива в паливній рампі в межах 2,8 - 3,2 бар. Такий тиск необхідно для правильної роботи форсунок . Якщо тиск палива перевищує зазначені межі, мембрана переміщається всередину корпусу регулятора, долаючи опір поворотної пружини і відкриваючи з'єднаний з нею запірний клапан. Паливо через клапан скидається в зворотну магістраль. Тиск падає, мембрана переміщає клапан назад, перекриваючи злив палива.
Крім цього на роботу регулятора впливає відкриття, або закриття дросельної заслінки і відповідно збільшення або зменшення навантаження на двигун. При підвищенні навантаження потрібно більший тиск в паливній рампі, при зниженні менше. Для цього в простір за мембраною регулятора подається розрідження з ресивера двигуна. При його наявності, або відсутності мембрана, впливаючи на клапан, закриває або відкриває скидання палива.
Коли дросельна заслінка закрита (наприклад, холостий хід), розрідження у впускному колекторі двигуна велике і мембрана відтягується назад, відмикаючи клапан. Паливо скидається, тиск в паливній рампі падає.
Після натискання на педаль «газу» розрідження за дросельною заслінкою падає і відповідно це падіння через шланг передається в задіафрагменное простір регулятора. Діафрагма (мембрана) під дією пружини переміщається вперед, впливає на клапан і той перекриває скидання палива. Тиск в паливній рампі підвищується, що покращує ефективність роботи форсунок.
Несправності регулятора тиску
Основний несправністю регулятора тиску палива є зависання діафрагми в певному положенні через втрату рухливості. Залежно від того, в якому положенні зависла діафрагма тиску в паливній рейці, чи не буде зовсім, або воно буде підвищеним. Для виявлення несправності слід провести перевірку регулятора тиску. Несправний регулятор слід замінити.
Застосування регулятора тиску в паливних системах автомобілів ВАЗ 2108, 2109, 21099
Автомобілі ВАЗ 2108, 2109, 21099: ЕСУД з блоком управління GM ISFI-2S - регулятор тиску 2112-1160010-01 (виробництва GM). З блоками січень, BOSH, VS - регулятор тиску 2112-1160010 (вітчизняного виробництва).
Примітки і доповнення
- Поворотна пружина мембрани регулятора тиску палива підібрана таким чином, щоб своєю пружністю підтримувати мембрану в певній зоні.
- При натисканні на педаль «газу» тиск в паливній рампі підвищується на 0,5 бар за рахунок регулятора тиску. Продуктивність форсунок в цьому випадку відразу збільшується.
Ще статті по інжектору автомобілів ВАЗ 2108, 2109, 21099
- Застосування контролерів (блоків управління) в системах упорскування палива автомобілів ВАЗ 2108, 2109, 21099
- Схема системи подачі палива автомобілів ВАЗ 2108, 2109, 21099 (під норми ЄВРО-2)
- Датчик положення колінчастого вала двигуна (ДПКВ) ЕСУД ВАЗ 2108, 2109, 21099
- Дросельний патрубок (вузол) системи упорскування двигуна автомобілів ВАЗ 2108, 2109, 21099
- Порядок роботи системи упорскування двигуна автомобілів ВАЗ 2108, 2109, 21099