Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Регулятор оборотів двигуна 220 вольт

Наша сеть партнеров Banwar

Схема регулятора, за допомогою якої здійснюється зміна частоту оборотів обертання двигуна або вентилятора, розрахована на роботу від мережі змінного струму на напругу 220 вольт.

Зазвичай регулювання обертів для двигунів на 220 вольт здійснюють за допомогою тиристорів. Типовою схемою вважається приєднання електродвигуна в розрив анодному ланцюзі тиристора. Але у всіх подібних схемах повинен бути надійний контакт. І тому їх не можна застосувати в регулюванні частоти обертання колекторних двигунів, так як механізм щіток штучно створює невеликі обриви ланцюга.

І тому їх не можна застосувати в регулюванні частоти обертання колекторних двигунів, так як механізм щіток штучно створює невеликі обриви ланцюга

Регулятор оборотів обертання колекторних двигунів

Двигун разом з силовим тиристором VS2 підключений в діагональ діодного моста VD3, на іншу ж надходить мережеве напруга змінного струму 220 вольт. Крім того, цей тиристор здійснює контроль досить широкими імпульсами, завдяки чому, нетривалі обриви ланцюга, з якими працюють всі колекторні двигуни, не впливають на стійку роботу схеми.

Управляє першим тиристором транзистор VT1, підключений за схемою генератора імпульсів. Як тільки напруга на конденсаторі стане достатнім для відкриття першого транзистора, на керуючий висновок тиристора надійде позитивний імпульс. Тиристор відкриється і тепер уже на другому тиристори з'явиться тривалий керуючий імпульс. І вже з нього напруга, яке фактично і впливає на величину оборотів, надходить на двигун.

Частоту обертів обертання електродвигуна підлаштовують змінним опором R1. Так як в ланцюг другого тиристора приєднана індуктивне навантаження, то можливо спонтанне відкривання тиристора, навіть в момент відсутності керуючого сигналу. Тому для блокування цього, в схему включений діод VD2 який приєднаний паралельно обмотці L1 двигуна.

Під час налаштування схеми регулятора обертів двигуна бажано використовувати стробоскоп , Яким можна виміряти частоту обертання електродвигуна або звичайний стрілочний вольтметр для змінного струму, який підключають паралельно двигуну.

За допомогою підбору опору R3 задають діапазон зміни напруги від 90 до 220 вольт. Якщо при мінімальних обертах двигун працює некоректно, то потрібно зменшити номінал резистора R2.

Регулятор оборотів обертання вентилятора або колекторних двигунів на 12 вольт

Ця схема добре підходить для регулювання швидкості обертання вентилятора в залежності від температури.

У ролі чутливого елемента використовується термистор . В результаті його нагрівання зменшується його опір, і тому на виході операційного підсилювача, навпаки напруга збільшується і через польовий транзистор управляє оборотами вентилятора.

Змінним опором P1 - можна задати найменшу швидкість обертання вентилятора при найменшій температурі, а змінним опором P2 регулюють найбільшу швидкість обертання при максимальній температурі.

У нормальних умовах налаштовуємо резистором P1 мінімальні обороти двигуна. Потім нагрівають датчик і опором P2 адают потрібну частоту обертання вентилятора.

Потім нагрівають датчик і опором P2 адают потрібну частоту обертання вентилятора

Регулятор оборотів вентилятора з датчиком температури

Схема управляє швидкістю вентилятора в залежності від показань температур, за допомогою звичайного термистора з негативним температурним коефіцієнтом.

Схема настільки проста, що в ній присутній тільки три радіокомпонентів: регульований стабілізатор напруги LM317T і два опору, що утворюють дільник напруги. Одне з опорів - термістор з негативним ТКС, а інше - звичайний резистор. Для спрощення збірки малюнок друкованої плати наводжу нижче.

Для спрощення збірки малюнок друкованої плати наводжу нижче

Регулятор оборотів болгарки

З метою економії, можна оснастити регулятором оборотів типову болгарку. Такий регулятор для шліфування корпусів різної радіоелектронної апаратури є незамінним інструментом в арсеналі радіоаматора

Регулятор оборотів колекторного електродвигуна на мікросхемі U2008B

Мікросхема U2008B є ШІМ-регулятором оборотів колекторних електродвигунів змінного напруги. Виготовляється компанією TELEFUNKEN, найчастіше її можна побачити в схемі управління електродрилем, крокової пилки, електролобзика і т.п., а також працює з двигунами від пилососів, дозволяючи регулювати тягу. Вбудований контур плавного старту сощественно продовжує термін експлуатації двигунів. Схеми регулювання на базі цього чіпа можна також застосовувати для регулювання потужності, наприклад обігрівачів.

Регулятор оборотів дрилі

Всі сучасні дрилі випускають з вбудованими в них регуляторами числа обертів двигуна, але напевно, в арсеналі кожного радіоаматора є стара радянська дриль, у яких зміна числа оборотів не було задумано, що, різко знижує експлуатаційні характеристики.

Регулятор оборотів асинхронного двигуна

Регулювати швидкість обертання асинхронного безколлекторного двигуна можна за допомогою настройки частоти живлячої змінної напруги. Дана схема дозволяє регулювати швидкість обертання в досить широкому діапазоні - від 1000 до 4000 оборотів в хвилину.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов