Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Регулювання клапанів двигуна УМЗ 4216 на Газелі

  1. Принцип перевірки зазору і регулювання
  2. Як виконати регулювання клапанів після розбирання блоку

Наша сеть партнеров Banwar

Регулювання клапанів двигуна УМЗ 4216 на Газелі не являє собою нічого складного. Виконувати цю процедуру слід в тому випадку, якщо під час їзди чути характерний металевий стукіт клапанів або двигун Газелі починає раптово глухнути через кілька кілометрів шляху. Регулювання клапанів також обов'язково виконується при проведенні капітального ремонту силового агрегату або заміни поршнів, колінчастого валу.
Регулювання клапанів двигуна УМЗ 4216 на Газелі не являє собою нічого складного

Як правильно провести регулювання і налаштувати зазор притиску, рекомендований самим виробником? І чи є відмінності в процедурі регулювання клапанів, коли регулювати доводиться інжекторний двигун?

Принцип перевірки зазору і регулювання

Отже, виконується регулювання клапанів на автомобілі Газель за допомогою ключів на 14, 11 і 36 (для прокрутки колінчастого вала в процесі настройки). Перш за все потрібно розкрутити клапанну кришку, прибрати в сторону, після чого від'єднати всю електроніку. Свічки викручувати не буде потрібно - в даному завданні вони жодним чином не завадять. Кришка клапанів відкручується за допомогою звичайного ключа на 10. Прибравши хомути електропроводки і шланги, можна отримати доступ до клапанів. Згідно з рекомендаціями виробника, зазори в першому і четвертому циліндрі повинні бути на рівні 0,3-0,35 мм, тоді як на інших - 0,35-0,4 мм.

Згідно з рекомендаціями виробника, зазори в першому і четвертому циліндрі повинні бути на рівні 0,3-0,35 мм, тоді як на інших - 0,35-0,4 мм

Покрокова інструкція для регулювання клапанів на Газелі з двигуном 4216


Однак на практиці вже неодноразово було доведено, що даний параметр практично жодним чином не впливає на роботу двигуна і його експлуатаційний ресурс. А тому можна поставити будь-який обраний зазор (0,35 мм) на всіх клапанах.

Далі потрібно накинути ключ на 36 на поворотний вал колінчастого вала і прокручувати його за годинниковою стрілкою до моменту закриття клапанів. Після цього потрібно виміряти зазор. Зробити це можна за допомогою щупа. Якщо зазор більше або менше обраного - необхідно повернути контрольну затяжну гайку по або проти годинникової стрілки для отримання необхідного розміру зазору. Для цього буде потрібно ключ на 14. Допускається і стискання щупа в процесі регулювання, але не дуже сильне (щоб його можна було потім витягти руками, без спеціалізованого інструменту).

Щуп для перевірки зазорів клапанів


В автомобілі Газель Бізнес передбачена така система клапанів, яку при регулюванні слід утримувати викруткою (для чого в капелюшку клапана передбачений зазор). Виконати це також можна за допомогою ключа на 11, який ідеально підходить під головку. Прокручувати двигун (тобто колінчастий вал) після кожного клапана не потрібно. Можна вже після завершення всіх процедур завести мотор, проїхати кілька кілометрів і провести контрольну перевірку. Природно, перед цим потрібно виконати повну збірку блоку.

Ще слід зазначити, що регулювання клапанів на двигуні 4216 можна виконувати тільки тоді, коли температура двигуна становить 15-20 ° C, не більше. Якщо до цього автомобіль експлуатувався, потрібно дати йому охолонути протягом 1,5 годин. В іншому випадку зазор буде більше заданого приблизно на 0,1 мм - а це досить багато.
Ще слід зазначити, що регулювання клапанів на двигуні 4216 можна виконувати тільки тоді, коли температура двигуна становить 15-20 ° C, не більше

Як виконати регулювання клапанів після розбирання блоку

двигун після капітального ремонту Газелі і повного розбирання обов'язково потрібно регулювати повторно, то ж відноситься і до роботи клапанів. Принцип настройки зазору залишається ідентичний, тільки необхідно перш за все провести комплексне обслуговування мотора, тобто зробити обкатку хоча б в 50-60 км. Не слід звертати уваги на те, що клапани в цей період будуть не відрегульовані.

Проїзд необхідний для того, щоб масло потрапило в усі відділи двигуна, прокладки розправилися, а самі клапани сіли, як кажуть майстри по ремонту.

І звичайно ж, регулювання виконується тільки в повністю справному двигуні. Якщо там не працює одна зі свічок або стукає шатун через розбовталося пальця - все це потрібно виправляти в обов'язковому порядку. Далі виконується регулювання за вищевказаною алгоритму.

Далі виконується регулювання за вищевказаною алгоритму

Клапана двигуна 4216 для Газелі


Якщо ж зазор досить швидко збивається, то причини цього можуть бути наступні:

  • несправності колінчастого валу;
  • проблеми з газорозподільним механізмом (неправильний момент спрацьовування кулачків);
  • механічне пошкодження блоку циліндрів;
  • занадто агресивне водіння (швидкий спуск зчеплення, через що зношується в тому числі колінчастий вал).

У Газелі інжекторного типу (тобто без карбюратора, а з системою прямого вприскування) принцип регулювання клапанів аналогічний, тільки ресивер знімати не потрібно. У цьому випадку досить просто зняти клапанну кришку, за якою і ховається доступ до необхідних затяжним гайок.

У цьому випадку досить просто зняти клапанну кришку, за якою і ховається доступ до необхідних затяжним гайок

Готовий до установки на Газель двигун УМЗ 4216


Правда, такі УМЗ-4216 зараз зустрічаються досить рідко, так як виробник випускав дані автомобілі обмеженими партіями. Фахівці після того як ви встановите клапанів рекомендують замінювати і прокладку клапанної кришки. Ту, що встановлюють безпосередньо на заводі, можна відразу викинути - її якість, як і довговічність, залишає бажати кращого.

Без застосування щупа відрегулювати зазор досить складно. Можна скористатися спеціальною рейкою, але її товщина повинна бути чітко встановленої саме на 0,35 мм. Виконувати регулювання «на гарячу» не рекомендується - допущення найменшої помилки виллється в значні порушення в роботі мотора, а то і призведе до виходу його з ладу. Особливо від цього страждають самі клапани, які через кілька сотень кілометрів просто прогорають.

Як правильно провести регулювання і налаштувати зазор притиску, рекомендований самим виробником?
І чи є відмінності в процедурі регулювання клапанів, коли регулювати доводиться інжекторний двигун?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов