Наша сеть партнеров Banwar
Як здійснюється регулювання клапанів Газель 4216? Таке питання викликає інтерес автомобілістів. Коли Газель мчить по дорозі, досвідчений водій завжди чує, як працює автомобіль, чи немає яких-небудь неполадок.
Так виглядає 4216 двигун для автомобіля Газель
Для чого потрібно регулювати клапани
Якщо раптом з'являється сторонній шум при роботі двигуна, то, швидше за все, доведеться перевіряти двигун або клапани. Діагностика Газелі:
- Найкраще ревізію зробити за допомогою стетоскопа, підійде для цього випадку модель К-69М ГАРО.
- двигун газелі при цьому повинен бути прогрітий, і перевіряти потрібно при різній частоті обертання коленвала.
- Доведеться уважно прислухатися на найменшій частоті обертання, потім на середній, починаючи з розподільного механізму, а потім перевіряючи роботу клапанів (750-1000 мин.-1).
Звуки від пошкоджених клапанів чутні найкраще в тому місці, де знаходиться головка, над місцями їх розташування.
Розібраний двигун 4216
А якщо стукіт лунає в тій стороні, де розподільний механізм, в тому місці, де знаходиться вісь распредвала, то необхідно перевірити штовхач і шийки распредвала. Але, де знаходиться найбільш вразливе місце, можна визначити не тільки по проблемних ділянках, а також за рівнем звуку. Є звуки чіткі і гучні, що деренчать і глухі. При несправності клапанів, поршнів і штовхачів на Газелі 4216, коли двигун прогрітий ні, стуки підкажуть, що зіпсований саме він.
Але якщо звуки занадто гучні і йдуть вони від клапанів або штовхачів або якщо частота обертання коленвала збільшується, а ці звуки зливаються в загальний гул, то двигун знаходиться в порядку.
Необхідна регулювання клапанів Газель 4216, якщо вони періодично стукають, то проявляючись, то зникаючи, якщо різко міняти частоту обертання колінчастого вала.
Регулювання клапанів Газелі 4216
А якщо в моторному відсіку чутно специфічне клацання, значить, порушений необхідний зазор, і потрібно клапани регулювати або замінити. маючи Газель бізнес-класу , Потрібно пам'ятати, що через кожні 1 500 км пробігу профілактика зазору клапанів і перевірка їх стану необхідна.
Як виконується регулювання клапанів Газелі
Щоб відрегулювати в двигуні автомобіля Газель бізнес-клас клапан, не потрібно підвищений майстерність. Це більше техобслуговування, ніж справжній ремонт Газелі . І провести його можна власними силами. У кожного господаря в запасі є численні гайкові ключі, які зараз знадобляться, особливо знадобиться ключ на 36 при обертанні коленвала, коли необхідна буде регулювання клапанів Газелі.
- Процес починається з того, що відкручуються болти, щоб можна було вільно зняти кришку клапанів. Тут професійні водії радять заодно перевірити, в якому стані знаходиться прокладка під кришкою, так як буває, що її давно вже пора замінити, а раз представився такий зручний випадок, то краще не відкладати.
- Не всі автомобілі УМЗ-4216 оснащені инжекторной системою впорскування палива, але якщо ця система є, то до клапанів дістатися набагато простіше, тому що в цьому випадку знімати ресивер не потрібно. Але шланги і електропроводка в цьому місці не дають вільно зняти клапани, тому шланги потрібно обов'язково від'єднати, а електропроводку акуратно відсунути, щоб не заважала.
- Тепер потрібно гранично сконцентруватися, тому що належить виставити чітко положення коленвала. На його зірочці знаходиться мітка, яка при поєднанні повинна збігтися з міткою на шпонке. Її легко знайти - поруч з приводом вентилятора.
- Колінвал виставляють, використовуючи гайковий ключ на 36 мм. Мітки збіглися, а тепер регулюємо в певній послідовності кожен клапан, дотримуючись таку черговість: 1 - 2 - 4 - 6.
- Знову ж колінвал повинен бути провернуть впівоберта за годинниковою стрілкою, і черга наступної партії: 3 - 5 - 7 - 8.
- Щоб переконатися в тому, що клапани будуть працювати нормально, необхідно перевірити зазори. На холодному двигуні він не повинен перевищувати 0,4, якщо ж двигун прогрітий - 0,3.
Перевірка зазорів клапанів 4216
- Коли клапани пройшли строгий контроль, відрегульовані, необхідно повернути кришку на місце, шланги приєднати, привести в порядок електропроводку і перевірити якість своєї роботи електросхеми Газелі , Завівши автомобіль. Залишається тільки прислухатися - чи не виникає сторонніх звуків, які б говорили про несправності.
- Може виникнути необхідність відрегулювати клапани, якщо при складанні не затягнули як слід вісь коромисла, але варто відрегулювати її до позначки 0,3, замінити радіатор, і все буде в порядку.
Так виглядають гидрокомпенсатори в зборі для Газелі 4216
Вигідні доповнення в УМЗ-4216. Гідрокомпенсатори в Газелі - вдалий вибір, так як вони усувають зазори в приводі клапанів і регулювати їх майже не потрібно. Але вони іноді починають стукати - то голосніше, то тихіше, коли охолоджуюча рідина піднімається до робочої температури.
Це може статися, якщо в гідрокомпенсатор потрапило повітря. Значить, моторне масло в картері на верхньому або нижньому рівні: нерідко таке відбувається, коли машина опинилася на довгий час під ухилом. Відбувається збій, коли з зіпсованого масляного фільтра потрапили забруднення на прецизійні поверхні або шлам від моторного масла, яке виявилося низької якості.
Щоб позбутися від повітря, необхідно перевірити рівень масла: може, його необхідно долити. І відразу ж потрібно запустити двигун, щоб він прогрівся. Обороти потрібно збільшувати і зменшувати до неодружених, повторюючи з 15-секундними перервами - звук повинен пропасти. Але і після цього варто повторити процес раз 5, а потім двигун нехай попрацює на холостих обертах приблизно хвилини 3. Але якщо не допоможуть такі дії, гидрокомпенсатори потрібно прочистити. Може бути і заводський дефект - тоді вже доведеться цю частину повністю міняти.