Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Регулювання рульового редуктора на УАЗ Патріот. Як її правильно зробити?

Наша сеть партнеров Banwar

Після певного пробігу, вам знадобилася регулювання рульового редуктора на УАЗ Патріот, але ви не знаєте, як підступитися до цієї непростої на перший погляд справі Після певного пробігу, вам знадобилася регулювання рульового редуктора на УАЗ Патріот, але ви не знаєте, як підступитися до цієї непростої на перший погляд справі. До того ж даний механізм іноді дає збої, що погано позначається на керованості автомобілем.
В принципі, операції з регулювання редуктора можна провести самому, заощадивши гроші на майстрах. Плюс це відмінна практика в розумінні, як працює цей вузол в вашому автомобілі.
Регулювання рульового редуктора на УАЗ Патріот потрібно, коли ви відчуваєте, що кермо наливається певної, нехарактерною йому вагою. Або при обертанні спостерігаються невеликі заїдання, хід рульового колеса нерівномірний.

Що нам буде потрібно? В першу чергу, отверточних набір, найчастіше ви будете користуватися плоскою викруткою, також гайкові ключі (розміром на 19).
До слова, одному проводити настройку такого механізму досить складно, тому рекомендується запросити помічника.


Насамперед передні колеса слід встановити в строго положенні прямо. Якщо цього не зробити, то спроби відрегулювати редуктор будуть марними - доведеться переробляти. Далі відкрийте капот вашого УАЗа Патріота і знайдіть там рульову колонку. Більш докладно про цей механізм можна прочитати в інструкції до користувача УАЗ, там схематично показані розташування основних механізмів.
Зазвичай рульова рейка забруднена , Це пояснюється конструктивними особливостями механізму, перед роботою її слід очистити від забруднень. На ній розташований регулювальний гвинт, він то нам і потрібен. Знайти його досить просто, він розташовується в центральній частині картера, на його кришці.
Для захисту гвинта, виробник встановлює на нього гумову або пластикову заглушку, по ній простіше шукати сам гвинт. Заглушку перед регулюванням потрібно зняти, зробити це зручно за допомогою плоскої викрутки. Чи не втратьте її, вона знадобитися нам після закінчення регулювальних робіт.
Щоб регулювальний гвинт НЕ розбовтуватися в процесі експлуатації автомобіля, його захищають від проворота за допомогою контргайки. Її слід послабити, зробити це можна за допомогою ключа розміру 19.



Для ослаблення самого гвинта, буде потрібна допомога другої людини. Його завдання полягає в повороті керма в різні боки. Ваша - одночасно з цими поворотами керма, пробувати обертати гвинт. Це дозволить створити зазор між шестернями рульової тяги.
Мета - домогтися вільного обертання керма, при цьому вільні хід повинен бути мінімальний. Саме в цьому і полягає регулювання рульового редуктора. Після того, як зазор буде відрегульований, затягніть контргайку, при цьому гвинт необхідно тримати в наміченому положенні.
Як і будь-який інший шестереночние механізм в автомобілі, компоненти рульового редуктора схильні до вироблення, яка призводить до осьового переміщення основного вала керма. Виявити цю проблему можна, коли положення передніх коліс вирівняні прямо і проводиться різкий поштовх керма вгору.
Природно, він повинен бути сумірний, не дуже сильний. Однак, навіть при невеликій силі поштовху, якщо черв'ячний механізм зношений буде спостерігатися люфт.


Щоб вирішити цю проблему, можна спробувати розібрати рульовий редуктор і підкласти під його кришку додаткову прокладку, найзручніше це робити під всі кріпильні болти. При невеликому люфт дана маніпуляція дозволяє вирішити проблему, якщо кількість вироблення велике, швидше за все, рульовий редуктор треба буде замінити.
Регулювання рульового редуктора на УАЗ Патріот на цьому закінчується, в принципі, з нею зможе впоратися і новачок. Головне розуміти принцип роботи механізмів і ті завдання, які потрібно вирішити.

Що нам буде потрібно?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов