Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Регулювання карбюратора Pierburg / Solex 2Е2

Наша сеть партнеров Banwar

Ви на сторінці: інформація » Ремонт і експлуатація » Система харчування » Система живлення карбюраторних двигунів » карбюратор »Регулювання карбюратора Pierburg / Solex 2Е2
ОБЩ? Е зведені? Я
Деталі карбюратора Pierburg / Solex 2E2
1 - пневмопривід дросельної заслінки другої камери;
2 - крон? Тейн троса акселератора;
3 - корпус карбюратора;
4 - обігрівальний елемент;
5 - термостат дросельної заслінки першої камери;
6 - прискорювальний насос;
7 - дахах? Ка прискорювального насоса;
8 - діафрагма;
9 - пружина;
10 - сідло клапана;
11 - клапан;
12 - економайзер потужностних режимів;
13 - пневмопривід дросельної заслінки першої камери;
14 - клапан керування частотою обертання холостого ходу;
15 - крон? Тейн;
16 - електромагнітний клапан;
17 - пневмоклапан з тепловим реле часу;
18 - прокладка;
19 - поплавок;
20 - голчастий клапан; 21 - фільтр;
22 - вісь поплавця;
23 - дахах? Ка карбюратора;
24 - гвинт регулювання якості (складу) суміші;
25 - корпус паливного жиклера;
26 - паливний жиклер холостого ходу;
27 - пневмопривід повіт? Ною заслінки;
28 - гвинт регулювання пускового зазору повіт? Ною заслінки;
29 - автоматичне пусковий пристрій;
30 - дахах? Ка;
31 - кільце ущільнювача;
32 - дахах? Ка пускового пристрою;
33 - корпус;
34 - гвинт регулювання ходу діафрагми;
35 - головний паливний жиклер другої камери;
36 - головний паливний жиклер першої камери;
37 - розпилювач прискорювального насоса;
А, В, С -? Туцера пневмопривода

Регулювання частоти обертання пуску двигуна Регулювання виробляють на прогрітому двигуні з правильно встановленим моментом запалювання і відрегульованим частотою обертання холостого ходу в такому порядку:

ПОРЯДОК ВИКОНАНО? Я 1. Зняти повіт? Ний фільтр і від'єднати вакуумний? Ланг 24. 2. Приєднати до двигуна контрольний тахометр. 3. Завершити з'єднання від трійника 1? Ланг 2 і закрити його пробкою. 4. Запустити двигун і перевірити по контрольному тахометру частоту обертання двигуна, вона повинна бути в межах 3000 ± 200 хв-1. 5. Якщо частота обертання відрізняється від зазначеної, відрегулювати її гвинтом 1. Після регулювання законтрить гвинт фарбою.

Регулювання пускових зазорів повіт? Ною заслінки
Розташування форсунок на дахах? Ке карбюратора 2Е2


ПОРЯДОК ВИКОНАНО? Я 1. Зняти дахах? Ки 30 і 32 автоматичного пускового пристрою. 2. Повернути за годинниковою стрілкою важіль управління повіт? Ною заслінкою в корпусі автоматичного пускового пристрою і закріпити в цьому положенні за допомогою гумки. 3. Приєднати до пневмоприводу 27 повіт? Ною заслінки вакуумметр і вакуумний насос. 4. Створити в пневмоприводе розрідження 100 мбар. Якщо пневмопривід герметичний, то розрідження не повинно падати більш ніж на 5 мбар в хвилину і умень? Иться не більше ніж до 40 мбар. 5. Довести розрідження в пневмоприводе до 200-300 мбар. 6. виміряти пусковий зазор «А» першого ступеня вакуумної заслінки між нижньою кромкою повіт? Ною заслінки і горловиною. Він повинен бути рівний для двигунів робочим об'ємом 1,6 л з механічною трансмісією 2,5 ± 0,15 мм, з автоматичною трансмісією 1,9 ± 0,15 мм, для двигунів 1,8 л 2,3 ± 0,15 мм . 7. При необхідності відрегулювати зазор гвинтом 34 в торці дахах? Ки пневмопривода. 8. Закрити Загл? Кою атмосферний отвір пневмопривода 27 і створити в ньому розрідження 200 мбар, який мав би змінюватися протягом 1 хв, якщо привід герметичний. 9. виміряти пусковий зазор «А» другого ступеня повіт? Ною заслінки. Він повинен складати для двигунів об'ємом 1,6 л з механічною трансмісією 5,0 ± 0,15 мм, з автоматичною трансмісією 5,3 ± 0,15, для двигунів об'ємом 1,8 л 4,7 ± 0,15 мм. ПОРЯДОК ВИКОНАНО 10. Якщо зазор відрізняється від зазначеного, вставити викрутку в отвір 1 і, повертаючи регулювальний гвинт 2, відрегулювати зазор. Після регулювання законтрить гвинт фарбою. При установці дахах? Ки 30 мітки на дахах? Ке і корпусі 33 повинні поєднатися.

Перевірка пневмопривода дросельної заслінки першої камери
Пневмопривод дросельної заслінки першої камери

1 - трійник;
2 - вакуумний? Ланг;
3 - пневмоклапан з тепловим реле часу;
4 - пневмопривід дросельної заслінки першої камери;
5 - клапан керування частотою обертання холостого ходу; 6 - регулювальний клапан збільшення частоти обертання холостого ходу (тільки для автомобілів з кондиціонером або з автоматичною трансмісією випуску до січня 1984 г.)
Регулювання прочинення дросельної заслінки першої камери

Пневмопривод 13 може бути з трьома? Туцерамі А, В і С для підключення вакуумних? Ланге або з чотирма. Пневмопривод з чотирма? Туцерамі встановлений на автомобілях з кондиціонерами або з автоматичною трансмісією випуску до грудня 1984 р

ПОРЯДОК ВИКОНАНО? Я 1. Завершити з'єднання вакуумні? Лангі від пневмопривода 13. 2. Закрити Загл? Ками? Туцера В і С. 3. Приєднати вакуумний насос до? Туцеру А. 4. Створити розрідження в пневмоприводе, при цьому? Ток 3 пневмопривода повинен переміститися. Величина виходу? Струму від краю направляючої втулки повинна бути 8,5 мм. Якщо цього не відбудеться, значить пневмопривід несправний і його потрібно замінити. 5. У пневмопривода з чотирма? Туцерамі зняти Загл? Ку зі? Туцера С, потім збільшити розрідження в пневмоприводе,? Ток повинен вийти на 1 мм від краю направляючої втулки і вихід? Струму не повинен змінюватися протягом 1 хв. В іншому випадку замінити пневмопривід.

Регулювання прочинення дросельної заслінки другої
камери
Положення дросельної заслінки відрегульоване на заводі-виробнику і, в процесі експлуатації регулювання не потрібно. Якщо регулювання була нару? Ена, її можна відновити так само, як у карбюратора 2Е3.
Перевірка пневмопривода повіт? Ною заслінки Перевірку проводять так само, як у карбюратора 2Е3.
Перевірка обігрівального елементу Перевірку проводять так само, як у карбюратора 31Р1С-7.
Регулювання прискорювального насоса

ПОРЯДОК ВИКОНАНО? Я 1. Зняти карбюратор. 2. Завершити з'єднання вакуумні? Лангі від пневмопривода 13 дросельної заслінки першої камери. 3. Приєднати до? Туцеру А вакуумний насос. Штуцер В закрити Загл? Кою (якщо пневмопривід з чотирма? Туцерамі, Загл? Ить також? Туцер С). 4. Створити в пневмоприводе розрідження, щоб? Ток 3 від? Їв від регулювального гвинта 1. ПОРЯДОК ВИКОНАНО 5. Повернути важіль 1 і зафіксувати його, вставивши між важелем 3 і корпусом карбюратора болт 2 М8х20. 6. Зняти дахах? Ку карбюратора, заповнити поплавцеву камеру паливом і встановити дахах? Ку карбюратора. 7. Поставити під карбюратор мірну мензурку з лійкою. 8. Повернути дросельну заслінку першої камери від упору до упору 10 разів, приводячи цим в дію прискорювальний насос, витрачаючи на кожен хід близько 3 с. 9. виміряти кількість палива в мензурки та розділити на 10; вийде кількість палива, яке подає насос за один цикл. Це значення має становити для двигунів робочим об'ємом 1,6 л 1,0 ± 0,15 см3, для двигунів об'ємом 1,8 л 1,1 ± 0,15 см3. 10. Якщо необхідно, відрегулювати продуктивність прискорювального насоса поворотом кулачка 6, попередньо відпустивши гвинт 7.
Регулювання частоти обертання холостого ходу
Регулювання проводити на прогрітому двигуні з відрегульованими зазорами в механізмі приводу клапанів і правильно встановленим моментом запалювання при повністю відкритій повіт? Ною заслінки в наступному порядку:
ПОРЯДОК ВИКОНАНО? Я 1. Вимкнути всі споживачі енергії (фари, вентилятор, магнітолу і т. Д.). 2. Від'єднати від повіт? Ного фільтра? Ланг вентиляції картера і Загл? Ить його. 3. Приєднати контрольний тахометр і газоаналізатор. 4. Перевірити, щоб? Ток 3 перебував в положенні холостого ходу, а гвинт 1 стосувався? Струму 3. 5. Обертанням клапана 5 відрегулювати частоту обертання холостого ходу в межах 950 ± 50 хв-1. 6. Регулювальним гвинтом 24 якості (складу) суміші встановити рівень вмісту окису вуглецю (СО) в відпрацювавши? Їх газах 1,0 ± 0,5%. Перевірити і при необхідності відновити частоту обертання холостого ходу. Перевірити і при необхідності відновити вміст СО в відпрацювавши? Їх газах.

Регулювання клапана збільшення частоти обертання холостого ходу На автомобілях, обладнаних автоматичною трансмісією (випуску до грудня 1984 г.) або кондиціонером, є пневмопривід 4 з чотирма? Туцерамі для підключення вакуумних? Ланге і клапан 6 збільшення частоти обертання холостого ходу. При включенні біль? Ого числа споживачів енергії (фари, магнітола, обігрів скла вікна задка і т. Д.) І зміні режимів руху або включення кондиціонера в результаті біль? Ой навантаження знижується частота обертання холостого ходу. При цьому спрацьовує клапан 6, подаючи додаткову кількість палива, що підвищена? Ає частоту обертання холостого ходу до номінальної. Клапан збільшення регулюють, якщо частота обертання холостого ходу під навантаженням слі? Кому низька або якщо двигун зупиняється.

Регулювання проводити на прогрітому двигуні з відрегульованими зазорами в механізмі приводу клапанів і правильно встановленим моменті запалювання при повністю відкритій повіт? Ною заслінки в наступному порядку:

ПОРЯДОК ВИКОНАНО? Я 1. Приєднати контрольний тахометр і газоаналізатор. 2. Затягнути ручне гальмо, під передні колеса встановити упори (наприклад, дерев'яні клини). 3. Запустити двигун. Включити вентилятор обігрівача на максимум, дальнє світло фар, обігрів скла вікна задка. 4. Хто сидить в автомобілі помічник повинен до упору натиснути на педаль гальма і перевести важіль селектора управління коробкою передач в положення «D». 5. Перевірити, впирається чи обмежувальний гвинт 1 в? Ток 3. За контрольному тахометру перевірити частоту обертання двигуна. Якщо вона нижче 800 хв-1, поворотом клапана 6 відрегулювати її. 6. Завершити з'єднання вакуумний? Ланг 2 від трійника 1 і Загл? Ить його. Запустити двигун і перевірити частоту обертання пуску. Якщо вона нижче 3000 ± 200 хв-1, відрегулювати її гвинтом 1. Після регулювання законтрить гвинт фарбою. 7. Приєднати вакуумний? Ланг 2 до трійника 1. Перевірити частоту обертання холостого ходу.

Перевірка підігрівача впускний труби

Підігрівач впускний труби

Для послабшають? Ення випаровування бензину при запуску, коли двигун холодний, знизу впускний труби встановлений електричний підігрівач. Він нагрівається протягом декількох секунд і відключається, коли температура охолоджуючої рідини досягає 65 ° С, після цього впускная труба підігрівається рідиною з системи охолодження.

Перевіряють підігрівач на холодному двигуні наступним чином:

ПОРЯДОК ВИКОНАНО? Я 1. Завершити з'єднання провід підігрівача 4 від сполучної колодки. 2. До проводу підігрівача під'єднати омметр, другий провід омметра з'єднати з «масою». ? Змери опір підігрівача, воно повинно бути 0,25-0,50 Ом. Якщо опір відрізняється від зазначеного, замінити підігрівач. 3. При заміні підігрівача замінити прокладку 2 і кільце ущільнювача 3.

Перевірка термовимикача підігрівача впускний труби

Термовимикач відключає підігрівач впускний труби, коли температура охолоджуючої рідини досягне 65 ° С. Термовимикач встановлений у двигунів робочим об'ємом 1,1 і 1,3 л в? Ланге між впускний трубою і корпусом термостата, у двигунів робочим об'ємом 1,6 і 1,8 л термовиключатель 16 встановлений в патрубку 18 руба? ки охолодження.

ПОРЯДОК ВИКОНАНО? Я 1. Зняти пробку рас? Ірітельного бачка, щоб знизити тиск в системі охолодження. 2. Вивернути термовиключатель і Загл? Ить отвір, щоб не витікала рідина, що охолоджує. 3. Приєднати до висновків термовимикача омметр. 4. Опустити робочу частину термовимикача в воду, нагріту до температури 65 ° С для двигунів робочим об'ємом 1,1 л або 55 ° С для двигунів об'ємом 1,3; 1,6 і 1,8 л. ? Змери опір вимикача, воно має дорівнювати нулю, тобто контакти термовимикача замкнуті. 5. Нагріти воду до температури 75 ° С для двигунів об'ємом 1,1 л і 65 ° С для двигунів об'ємом 1,3; 1,6 і 1,8 л. ? Змери опір вимикача; воно повинно дорівнювати нескінченності, т. е. контакти вимикача розімкнуті. В іншому випадку замінити термовиключатель.

Перевірка термовимикача автоматичного пускового пристрою Термовимикач відключає електрообігрів автоматичного пускового пристрою, коли температура охолоджуючої рідини досягає 42 ° С. Після цього пусковий пристрій обігрівається тільки охолоджувальною рідиною.
Порядок перевірки термовимикача 27 такий же, як термовимикача підігрівача впускний труби.

Опір термовимикача до 33 ° С - нуль, ви? Е 42 ° С - нескінченність.
Перевірка автоматичного пускового пристрою

ПОРЯДОК ВИКОНАНО? Я 1. Зняти повіт? Ний фільтр. 2. Повільно один раз натиснути на педаль акселератора. Повіт? Ва заслінка карбюратора повинна бути закрита. 3. Запустити двигун. Повіт? Ва заслінка повинна відкритися приблизно через 5 хв, в залежності від температури навколишнього повітря. Якщо повіт? Ва заслінка закривається слі? Кому рано чи пізно, можна повернути дахах? Ку 32 пускового пристрою максимум на 5 мм від мітки на корпусі пускового пристрою. Якщо це не допомагає, замінити пусковий пристрій.

Перевірка пневмоклапана з тепловим реле часу

ПОРЯДОК ВИКОНАНО? Я 1. Завершити з'єднання від клапана 17 вакуумний? Ланг і вивернути клапан. 2. Продути клапан. При температурі нижче + 18 ° С клапан повинен бути відкритий, при температурі ви? Е + 28 ° С - закритий. Якщо необхідно, можна охолодити клапан в холодильнику або нагріти на водяній бані.

У вакуумному? Ланге між клапаном і пневмоприводом дросельної заслінки другої камери встановлено дросель, який має позначки: синя - для двигуна робочим об'ємом 1,6 л, жовта - для двигуна об'ємом 1,8 л.

Короткий? Ланг, одягнений на поза? Ний? Туцер клапана, повинен бути відкритий. Цей? Ланг оберігає клапан від забруднення.

Е зведені?
Ний фільтр і від'єднати вакуумний?
Регулювання пускових зазорів повіт?
Якщо пневмопривід герметичний, то розрідження не повинно падати більш ніж на 5 мбар в хвилину і умень?
При установці дахах?
Ки 30 мітки на дахах?
Туцерамі А, В і С для підключення вакуумних?
Пневмопривод з чотирма?
Ками?
Величина виходу?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов