Наша сеть партнеров Banwar
Дискові гальма для велосипеда мають одну нерухому колодку і одну рухому, що приводиться гальмівним тросом від гальмівної ручки. Налаштування положення піддаються як обидві колодки, так і корпус механічного дискового гальма. Почати слід з регулювання останнього
Регулювання гальмових ручок виробляється, як і на гальмах типу V - Brake
2. Центровка дискових гальм велосипеда.
3. Регулювання дискових гальм велосипеда.
За допомогою регулювання на внутрішній стороні корпусу гальма виставте нерухому гальмівну колодку на мінімальну відстань до гальмівного диска, не допускаючи, однак, її торкання диском.
За допомогою регулювання на зовнішній стороні корпусу гальма аналогічним чином виставте рухливу гальмівну колодку так, щоб зазор становив не більше 1 мм.
4. Гострота гальмування
Перевірте роботу гальма велосипеда. Повний притиснення колодок один до одного (через гальмівний диск) має досягатися до того, як гальмівна ручка упреться в ручку керма. При необхідності відрегулюйте холостий хід ручки за допомогою обертової гайки на ній. Увага: після регулювання обертовою втулкою її слід зафіксувати контргайкою так, щоб розрізи на корпусах втулки і контргайки НЕ збігалися. Правильно відрегульований механічний дисковий гальмо повинен впевнено зупиняти велосипед при натисканні на гальмівну ручку і в той же час не перешкоджати обертанню гальмівного диска при відпущеної гальмівній ручці. Так само рекомендую переднє гальмо налаштовувати більш «м'яким», як і у випадку з V - Brake. Припустимо легкий дотик диска колодками, якщо це не викликає відчутного гальмування колеса.
5. Гідравлічні гальма велосипеда
В цілому настройка гальм з гідравлічним приводом проводиться аналогічно описаній вище з поправкою на тип приводу гальма і те, що більшість гідравлічних дискових гальм мають дві самоподводящіеся рухливі колодки. Тонке налаштування положення корпуса гальма і відповідно гальмівних колодок на гідравлічних гальмах, а також прокачування гальм краще довірити кваліфікованому механіку.