Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Регулювання заднього перемикача швидкостей

  1. Корисні поради, які допоможуть Вам відрегулювати задній перемикач швидкостей байка
  2. Гвинти-обмежувачі заднього перемикача швидкісних режимів
  3. Найважливіші настройки для заднього перемикача швидкісних режимів
  4. Обмежувач низьких передач (велика зірочка «L»)
  5. Тонка регулювання заднього перемикача швидкісних режимів
  6. Нюанси тонкого регулювання перемикача швидкостей
  7. Гвинт, призначений для регулювання натягу (B-tension)
  8. Задні перемикачі швидкостей від виробника «Campagnolo»

Наша сеть партнеров Banwar

Регулювання заднього перемикача швидкостей

Корисні поради, які допоможуть Вам відрегулювати задній перемикач швидкостей байка

Підготовчий етап, який передує роботам по налаштуванню заднього перемикача швидкісних режимів велосипеда , Полягає у виявленні його несправності. Подивіться - ще не гнуться він в процесі їзди. Так як йому доводиться займати вкрай невигідне з точки зору захищеності випирає розташування. З цієї причини велосипедисти називають його найбільш вразливою частиною байка. Зазнавши удар, він прогинається до спиць. Але, якщо його установка була здійснена на так званий півень, то йому нічого не загрожує. В даному випадку деформується сам півень. Коли ж така деталь відсутня, навіть не найсильніший удар зашкодить раму. Намагайтеся користуватися байком вкрай обережно. Захистіть задній перемикач від можливих зіткнень з чим би то не було.

Щоб повірити півень або задній перемикач швидкісного режиму на деформацію, необхідно скрупульозно оглянути задню частину рамки останнього. Його направляють ролики (їх всього 2) повинні розташовуватися на однаковому рівні, один навпроти одного. Разом з тим, не втрачайте з уваги ланцюг, яка протягнута між ними. Вона не повинна мати перекосів. Її оптимальне положення - вертикальне.

Ні в якому разі не прагнете надати понівеченого півню колишній вигляд за допомогою згинання перемикача швидкісних режимів в реверсному напрямі. Інакше Ви деформуєте його рамку. Перш, ніж починати рихтування кронштейна, демонтуйте його з рами байка. Втім, можна скористатися інструментом, який зазвичай кріплять на півень - там, де повинен розташовуватися сам перемикач. Він виконує функцію спеціального важеля. Причому до нього прикріплений покажчик, що дозволяє вирівнювати півень з точністю до міліметра.

Врахуйте, що деякі перемикачі, які виготовлені компанією «Campagnolo», оснащені похилій рамкою. Тобто, так званий ролик натяжителя встановлений в деякому віддаленні від спиць, ніж ролик, що задає напрямок.

Гвинти-обмежувачі заднього перемикача швидкісних режимів

Дані елементи призначені для тієї мети, щоб лімітувати траєкторію переміщення заднього перемикача. Як правило, гвинти-обмежувачі встановлені в задній секції основної конструкції перемикача. Вони блокують його переміщення, не дозволяючи йому просуватися за межі периферійних зірок. Завдяки чому ланцюжок не зіскакує.

Найчастіше регулювання крайніх рівнів перемикача виконують на тільки що випущеному байку і згодом виробляти її вже не потрібно. Однак, якщо в процесі перемикання на периферійні зірочки, ланцюжок раз у раз починає зіскакувати, необхідно відрегулювати гвинти. Це дозволить надати перемикача оптимальне положення. Проте, не варто забувати, що зіскакуванню ланцюга провокує, як правило, погнутий рамка або деформований півень. Отже, потрібно їх випрямити, повернувши їм колишню форму. В крайньому випадку - замінити. Якщо цього не зробити, велосипедист може отримати серйозну травму.

Гвинти-обмежувачі, якими комплектуються сучасні перемикачі швидкостей, маркуються такими англійськими літерами, як «H» і «L». Першою позначаються високі передачі. Другий - низькі. Примітно, що старі перемикачі не мали маркування. Зате на них можна було чітко розглянути, який саме з встановлених гвинтів щільно прилягає впритул до самої рамці, а також ускладнює її переміщення.

Найважливіші настройки для заднього перемикача швидкісних режимів

Обмежувач високих передач (гвинт «Н»)

Коли гвинт, що відповідає за обмеження високошвидкісних передач, затягнуть недостатньо сильно - ланцюг рано чи пізно втратить контакт з невеликою зірочкою і зірветься з неї. З одного боку, вона виявиться затиснутою так званим пером рами. З іншого ж - її заблокує і сама зірочка. Якщо ж гарненько прикластися до гвинта-обмежувача високошвидкісних передач, дуже сильно перетягнувши його, то він здатний заблокувати перестроювання ланцюга на найменшу зірочку. Однак, не варто робити поспішних дій. Як показує практика, перестроювання на високі передачі дає збої не через неправильно відрегульованого обмежувача. Зазвичай проблема криється в погнути перемикачі. Також причиною збою може стати і деформований півень.

Переклад ланцюга на рівень, який займає найбільш висока передача (в такому випадку велика зірочка виявляється на передньому плані, а маленька - відсувається на задній), є першочерговою умовою для регулювання периферійного стану перемикача швидкісних режимів. Також буде потрібно викрутити анкерний болт і зменшити напругу троса. Що ж стосується регулювальних барабанів, якими оснащується манетка і важіль заднього перемикача швидкісних режимів, то їх, навпаки, необхідно закрутити до межі.

Основна мета таких маніпуляцій полягає у виставленні роликів, які є в перемикачі швидкісних режимів, на один рівень з найбільш маленькою зіркою. У тому випадку, якщо закручувати гвинт-обмежувач «Н» в праву сторону, то рамку перемикача швидкісних режимів вдасться змістити в сторону спиць колеса. А ось відкручування гвинта в зворотну сторону дозволить, навпаки, віддалити рамку від спиць.

Як тільки регулювання рівня буде завершена, необхідно сильно натягнути тросик . Разом з тим, потрібно скористатися анкерним гвинтом, щоб намертво зафіксувати його.

Обмежувач низьких передач (велика зірочка «L»)

Недостатньо сильно затягнутий гвинт-обмежувач, який виконує функцію регулятора низьких передач, може послабити ланцюг. У підсумку, в процесі руху байка та просто-напросто злетить з великої зірочки. Вона виявиться затиснутою не тільки спицями колеса. Але і самої зірочкою. Тут же відбудеться блокування колеса, спиці покорежатся, ланцюг заплутається, і велосипедист впаде на землю. Якщо ж затягнути гвинт-обмежувач до межі, то ланцюг не зможе перебудуватися на велику зірку.

Для того, щоб здійснити настройку цього периферійного положення, слід переключити ланцюг на рівень зниженої передачі. В такому випадку невелика зірочка виявиться на передньому плані, а найбільша переміститися - на задній. Потім зніміть гвинт, промаркірований англійської буквою «L». Таким чином, він не буде обмежувати перемикач швидкісних режимів.

Виконати цю роботу необхідно для те, щоб розмістити ролики, якими оснащений перемикач, на одному рівні з великою зіркою. Також буде потрібно закрутити гвинт-обмежувач «L» в праву сторону. Але не до упору, а до тих пір, поки він не прийме потрібне положення.

Сильна фіксація гвинта-обмежувача відсуває перемикач швидкісних режимів в сторону маленьких зірочок. Якщо ж його, навпаки, послабити, то він переміститися ближче до спиць колеса.

Тонка регулювання заднього перемикача швидкісних режимів

Коли перемикач швидкісних режимів відрегульований коректно, то в подальшому він зажадає лише незначних калибровок. Як показує практика, вони будуть зводитися до незначної налаштування або повної заміни троса.

Регулювання здійснюється за допомогою спеціально призначених для цих цілей калібрувальних барабанів, монтаж яких відбувається на манетку. У гірських бойків вони розташовані, безпосередньо, на самому перемикачі швидкісних режимів. Також виробник може встановити їх на трубі рами. А ось барабани, якими оснащуються шосейні велосипеди, знаходяться поруч з упором сорочки троса. Примітно, що виконувати настройку можна за допомогою абсолютно будь-якого барабана, призначеного для регулювання.

Правда, перш, ніж здійснити регулювання, слід перемістити манетку на рівень самої швидкісної передачі (за неї відповідає маленька зірочка). Одночасно необхідно упевнитися в тому, що регулювальний важіль переміщений в периферійну площину.

Після чого потрібно задати манетке наступний швидкісний режим і почати обертати педалі. Це дозволить ланцюга перебудуватися на розташовану поруч зірку. У тому випадку, коли ланцюг на неї не переміститися, то необхідно сильніше натягнути трос. Скористайтеся барабаном, призначеним для регулювання. Поверніть його вліво, і трос моментально натягнеться струною. Не варто різко повертати барабан. Робіть це плавно, в підлогу обороту, намагаючись одночасно перемикати швидкості. Адже надмірно перетягнутий барабан може призвести до зміщення ланцюга. Звичайно ж, при перемиканні передач проблем виникнути не повинно. Але, як тільки, велосипедист спробує перевести їх в периферійній положення, проблем не уникнути.

Нюанси тонкого регулювання перемикача швидкостей

1. Для того, щоб здійснити настройку переходу на великі зірки - необхідно натягувати трос. І ніяк інакше. Коли ланцюг переміщається на велику зірку з деякою натяжкою, то це означає, що тросик недостатньо натягнутий. Виправити становище можна за допомогою каліброваного барабана, який необхідно повернути в ліву сторону.

2. Щоб внести корективи перемикання на невеликі зірки, потрібно послабити трос. У тому випадку, якщо ланцюг переміщається на невелику зірку в досить уповільнено темпі - отже, тросик ослаблений. Необхідно повернути регулювальний барабан вправо.

Але бувають ситуації, коли перестроювання задніх передач на різних зірочках відбувається не однаково рівномірно і плавно. Значить, деформований півень.

Гвинт, призначений для регулювання натягу (B-tension)

Сучасні перемикачі швидкісних режимів комплектуються двома важелями. Один з них, який називається «A-pivot», знаходиться внизу і піднімає рамку перемикача швидкісних режимів наверх - туди, де розташована маленька зірка. Інший, «B-pivot», переміщує рамку в зовсім інший напрямок, по ближче до великої зірочці. Щоб при переході з одного швидкісного режиму на інший не виникало ніяких збоїв - необхідно збалансоване натяг пружин.

Переважна більшість задніх перемикачів швидкісних режимів оснащуються корисним гвинтом. У класифікації Shimano він фігурує під назвою «B-tension adjuster». Він дозволяє надати пружинам важеля з маркуванням «В» оптимальний натяг. Іншими словами, цей гвинт регулює висоту ролика, який задає напрямок. Щоб налаштувати, перемістіть ланцюг на велику зірку з заднього боку. Закручений вліво гвинт для регулювання дозволить ролику піднятися вгору, ближче до зірки. Одночасно, збільшитися і ступінь натягу ланцюга. Покращитися і чіткість перестроювання з однієї швидкості на іншу. При цьому не допускайте, щоб ролик зачіпав зірочку. Між ними повинен бути проміжок рівний 5 мм.

Задні перемикачі швидкостей від виробника «Campagnolo»

На початку 21 століття всі моделі перемикачів швидкісного режиму, які випускає компанія «Campagnolo», стали оснащуватися однією корисною опцією - регулюванням ступеня натягу пружини важеля «А». Її повна назва розшифровується, як «A-tension adjustment». По-великому рахунку, дана опція цілком і повністю протилежна функції «B-tension adjustment». Адже ослаблення пружини важеля «А» і, навпаки, затягування точної такий же деталі в важелі «В» приносять ідентичний ефект.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов