Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Рейтинг найнадійніших позашляховиків з пробігом 2019 року

  1. Рекомендації перед покупкою
  2. Критерії складання топа
  3. Suzuki Grand Vitara
  4. Jeep Grand Cherokee
  5. Mitsubishi Pajero Sport
  6. Nissan Terrano 2
  7. Mitsubishi Pajero
  8. Ford Explorer
  9. Cadillac Escalade
  10. Toyota Land Cruiser
  11. Mercedes-Benz G-Class
  12. Nissan Patrol

Наша сеть партнеров Banwar

При складанні рейтингу позашляховиків по надійності серед б / у моделей до 10 років враховувалися різні чинники, включаючи відгуки самих автовласників, частоту звернення до автосервіси і найбільш поширені поломки, характерні для того чи іншого автомобіля. Вибір на користь машин з пробігом зрозуміти можна, оскільки автомобілі з салону коштують дуже дорого. Якщо у вас є певна сума, якої на нове авто точно не вистачить, але можна на них знайти щось на вторинному ринку, варто пошукати. Практика показала, що найбільш надійні позашляховики без проблем експлуатуються протягом 10 років. Далі можуть виникати проблеми, зумовлені природним зносом деталей. Тому навіть самий акуратний водій не зможе повністю захистити себе і свій джип від можливих поломок, викликаних процесами старіння деталей двигуна та інших систем. При складанні рейтингу позашляховиків по надійності серед б / у моделей до 10 років враховувалися різні чинники, включаючи відгуки самих автовласників, частоту звернення до автосервіси і найбільш поширені поломки, характерні для того чи іншого автомобіля

Jeep Grand Cherokee

Рекомендації перед покупкою

Купуючи недорогі позашляховики, автолюбитель хоче отримати від нього максимум можливостей. Прагнення отримати найнадійніші моделі можна пояснити, оскільки після покупки нікому не захочеться ставати постійним клієнтом автосервісу, всі вихідні проводити в гаражі, аби мати можливість кілька днів без ексцесів покататися на власній машині.

Тому при виборі джипа серед б / у варіантів вам варто звертати увагу на такі моменти:

  • Не купуйте старі машини віком понад 10 років. Оптимально брати авто віком 3-5 років. Як показує досвід багатьох водіїв, через 10 років навіть самі довговічні машини починають проявляти свої слабкі місця. Це необов'язково буде серйозна поломка, що супроводжується необхідністю робити капітальний ремонт двигуна або міняти його повністю. Багато що залежить від попереднього власника, його стилю водіння і відносини до машини.
  • Дивіться уважно на пробіг. У рейтинг надійності потрапили машини, у яких не виникає жодних істотних проблем при пробігу в 300 тисяч кілометрів. Є окремі екземпляри, які називають «мільйонниками». Вони здатні проїхати мільйон кілометрів, що не спровокувавши ніяких поломок при належному догляді і обслуговуванні. Але купувати авто віком 5-10 років, яке встигло намотати більше 300 тисяч кілометрів, не варто. Чим більше пробіг, тим швидше вам доведеться капітально займатися двигуном.
  • Виробник грає свою роль. У рейтинг надійності не могли потрапити б / у джипи, які випущені маловідомими компаніями. Тому всі представники топа є продуктами відомих, добре себе зарекомендували брендів.
  • Перед покупкою робіть обов'язковий тест-драйв і відправляйте машину на СТО. Навіть якщо обрана вами машина входить в топ самих надійних позашляховиків, без попереднього вивчення її стану брати настійно не рекомендується. Часто буває так, що продається машина не старше 10 років, яка має прийнятний пробіг і продається за ціною, нижчою за ринкову. Продавці часто пов'язують це з необхідністю терміново продати транспортний засіб. Але по факту за таким привабливим пропозицією можуть ховатися ДТП, в яке потрапив джип, скручений спідометр і інші підводні камені. Проїдьте на машині, відчуйте її. Автосервіс краще вибирати незалежний, а не той, який рекомендує продавець.

Серед топ-10 машин, які вдалося зібрати в цьому рейтингу, немає очевидних аутсайдерів або яскраво виражених лідерів. Всі машини мають необхідними якостями, але відносяться до трохи різних цінових сегментів.

Критерії складання топа

Щоб максимально об'єктивно визначити найнадійніші позашляховики на вторинному ринку, потрібно пред'явити до них ряд вимог. За певними критеріями вдається точно зрозуміти, чи гідна машина уваги, чи зможе вона задовольнити потреби покупця і наскільки довго прослужить після покупки.

Відразу скажемо, що завжди залишається ймовірність зіткнутися з:

  • недобросовісним продавцем;
  • машиною, яка побувала в ДТП, але це замаскували;
  • скрученим спідометром, на якому спеціально зменшили пробіг;
  • автомобілем, на якому перебили VIN-код;
  • проблемними документами на авто.

Це природна ситуація на нашому вторинному ринку. Ми ж враховували тільки технічні аспекти автомобілів. Ваше завдання полягає в тому, щоб відшукати авто без явних проблем і прихованих дефектів. У поняття надійності входить такий перелік критеріїв:

  • безвідмовність двигуна та інших систем;
  • прохідність, адже це позашляховики;
  • простота експлуатації (умовний критерій, оскільки кожен водій звик до різного рівня оснащення автомобілів);
  • придатність силового агрегату до ремонту;
  • наявність фахівців, здатних якісно обслужити джип;
  • сервісна підтримка офіційних представників виробника.

Все це робиться з прицілом на наш ринок. У Росії дуже люблять позашляховики або повнорозмірні кросовери. Зараз ці поняття практично зрівнялися. У своєму класичному розумінні позашляховиком називають великий автомобіль з рамної підвіскою. Поступово такі рішення йдуть в минуле, хоча окремі екземпляри залишаються і потрапляють в наш рейтинг. Але в наш час справедливо називати представників цього класу позашляховиками, джипами і кросоверами.

Suzuki Grand Vitara

Реалії такі, що надійність сучасних автомобілів не в приклад гірше тих, що випускалися 15-20 і більше років тому. Як виняток можна назвати хіба що елітні моделі позашляховиків, та й то чисто умовно. Одна з причин лежить на поверхні - чим складніше автомобіль, чим більше в ньому деталей, вузлів, і агрегатів, тим нижче надійність. Це, в общем-то, аксіома для будь-якої техніки.

Це, в общем-то, аксіома для будь-якої техніки

Suzuki Grand Vitara

Якщо у ваших планах - придбання машини, призначеної для бездоріжжя, а бюджет обмежений - ви напевно зверніться до вторинного ринку. Але поспішати з вибором не варто. Щоб інвестиції окупилися, краще звернути увагу на найбільш надійні позашляховики в світі, нехай їх зовнішність і оснащення і не відповідають сучасним стандартам. Одним з таких автомобілів, поза всяким сумнівом, є Suzuki Grand Vitara.

Це справжній «японець», причому не найдорожчий і цілком пріємістий. цілісний рамний кузов , Підвіска з досить довгим ходом, що знижує передача з відмінним передавальним коефіцієнтом 1.8 - ознаки справжнього породистого позашляховика. Але головне достоїнство Grand Vitara - це виняткова надійність і невибагливість в експлуатації.

Більшість пропозицій - це п'ятидверний варіант з містким багажним відділенням і просторим чотиримісним салоном, що не позбавленим комфорту. Семимісна модифікація з індексом XL7 зустрічається значно рідше.

Гамма моторів досить обширна, але в основному це бензиновий 120-сильний дволітровий силовий агрегат. Для п'ятидверного автомобіля його потужності достатньо, хоча економічністю він не блищить - 14 літрів на 100 кілометрів, але для позашляховика, та ще вікового, це прийнятні цифри. Відзначимо, що всі чотири бензинових двигуна дуже надійні. Відносно пари турбодизелів цього сказати не можна, але вони і не користуються популярністю у російського споживача.

Захист кузова від корозії хороша, трансмісія безвідмовна, якщо не порушувати умови експлуатації. Словом, якщо попередні власники не були варварами, то машина прослужить вам ще довго, незалежно від пробігу. Модель до 2000 року випуску можна придбати за 250-300 тисяч, але при цьому пробіг, швидше за все, буде перевищувати 200 тисяч км. 2004-2005 рік буде коштувати вже 450 тисяч, найдорожчі автомобілі - 2011 випуску, за них доведеться віддати 850-900 тисяч.

Jeep Grand Cherokee

Перше покоління знаменитого «американця», сконструйований на платформі ZJ, з'явилося у продажу в 1992 році, і випускалося протягом 7 років. З брутальної зовнішністю, але цілком комфортабельним салоном, цей автомобіль пропонувався з великою кількістю мотором і чотирма різними трансмісіями. У 1998 році на зміну йому прийшов позашляховик другої генерації, який також сходив з конвеєра 7 років, хоча в Піднебесній його збирали і пізніше, протягом 2006-2010 років. Серед удосконалень можна відзначити появу нових моторів і зникнення механічної коробки, проте залишилося підрозділ на повний / задній привід. Наступний семирічний цикл (2004-2010 роки) з конвеєра сходило третє покоління среднеразмерного позашляховика з заводським індексом WK. Цей автомобіль виявився потужнішим і оснащений попередника, відрізняючись дуже хорошими позашляховими характеристиками.

Але незалежно від року випуску все Великі Черокі відрізняються високою надійністю і підвищеним рівнем комфорту (в порівнянні з тими ж японцями), так що у цій моделі - заслужене друге місце в нашому рейтингу найнадійніших позашляховиків всіх часів.

А ось економічними їх не назвеш, але це вже витрати американського автопрому.

До речі, більшість пропозицій - це машини, завезені з-за океану. Європейців мало, але навряд чи варто витрачати зусилля на те, щоб визначити точне місце народження авто. Краще шукати реальні вади.

Зрозуміло, що гамма двигунів дуже велика, тому що-небудь радити з цього приводу не має сенсу. Більшість з них працює на бензині, але є і дизеля. Всі мотори дуже вимогливі до маслу, міняти його потрібно навіть частіше рекомендованих термінів, враховуючи російські реалії. Але в іншому силові агрегати невибагливі і володіють великим ресурсом. Те ж можна сказати про коробках, але якщо зустрінете п'ятиступінчастий екземпляр від Mercedes (комплектація з 2,7-літровим дизелем), то це ідеальний варіант.

Автомобілі першого покоління недорогі, від 300 тисяч рублів. А ось щодо свіжі Черокі 2014 року випуску обійдуться вам в 2,5 мільйона (новий позашляховик 2018 року в мінімальній комплектації коштує три мільйони).

Mitsubishi Pajero Sport

Mitsubishi Pajero Sport

На третьому місці ТОП-10 найнадійніших позашляховиків - ще один представник японського автопрому, зарекомендував себе як виключно простий і не вимогливий автомобіль. Його перше покоління побачило світ в 1997 році, хоча на батьківщині продажі стартували роком раніше. За майже десять років, протягом яких модель сходила з конвеєра, вона неодноразово піддавалася модернізацій, причому в 2000 році - досить серйозно. У 2008 році Mitsubishi представила Pajero Спорт другого покоління, який зазнав значних змін у всіх аспектах, від зовнішності до технічного оснащення, залишаючись при цьому тим же надійним рамним підкорювачем бездоріжжя. У 2013 році стартувало складання машини і в Росії, а через два роки на автошоу в Бангкоку японці продемонстрували третє покоління, яке восени вже почало надходити в автосалони по всьому світу. Зрозуміло, тут не обійшлося без стилізації екстер'єру / інтер'єру згідно віянням тодішньої автомобільної моди, але позашляхові якості залишилися на належному рівні.

Mitsubishi Pajero Sport можна назвати одним з останніх представників «чистокровних всюдиходів». Цілісна рама, що підключається передній привід, цілісний задній міст - це джентльменський набір справжнього позашляховика тут є, як і великий дорожній просвіт з хорошою позашляхової геометрією.

Більшість пропозицій - це класичні джипи з трилітровим бензиновим мотором або 2,5-літровим турбодизелем. Їх можливостей достатньо для подолання будь-яких дорожніх несподіванок, і всі вони характеризуються як дуже надійні і безвідмовні. Зустріти автомобіль з механічною коробкою - велика удача. Фірмова «раздатка» дозволяє вибрати один з трьох режимів - або задній привід, або повний зі зниженою передачею, або повний без міжосьового диференціала.

На російському вторинному ринку модель 1999 року випуску буде коштувати близько 400 тисяч рублів, щодо свіжа модель 2014-2015 років випуску - від 1,2 млн. Середня вартість коливається в районі 800 тисяч.

Nissan Terrano 2

Знаходження в списку найнадійніших позашляховиків з пробігом моделі Nissan Terrano II ніяк не можна назвати випадковим - це простий, дійсно безвідмовний і практичний середньорозмірний позашляховик. Його продажі стартували в 1993 році, причому проводився він на іспанській фабриці Nissan. Через шість років був зроблений перший рестайлінг, що торкнувся і зовнішності, і інтер'єру. Наступне оновлення відбулося в 2002 році, а через чотири роки в другому поколінні пішло на спочинок.

Наступне оновлення відбулося в 2002 році, а через чотири роки в другому поколінні пішло на спочинок

Nissan Terrano 2

Не можна сказати, що вигляд автомобіля справляє глибоке враження - він грубуватий і незграбний, як і належить класичному позашляховику, з пам'ятних деталей екстер'єру можна відзначити витончену підвіконну лінію, що опускається до передньої частини машини. Дорожній просвіт стандартний для автомобілів даного класу - 210 мм.

Інтер'єр другого Terrano затишний, хоча і простакуватий за сучасними мірками. До приладової панелі претензій немає, на центральній консолі - стандартний набір: автомагнітола та блок управління кліматичною установкою. Оздоблення салону виконана з недорогих, але якісних матеріалів. Передні крісла ергономічні, на задньому дивані просторо, у пятідверки обсяг багажника -335/1610 літрів.

Основний мотор - 118-сильний 2,4-літровий, який поставляється з п'ятиступінчастою механікою і повним приводом (задіяти передню вісь бажано на швидкостях менше 40 км / год). Є ще пара турбодизельних агрегатів, з характеристиками 2,7 / 125 і 3,0 / 154. Замість механіки може попастися чотирьохдіапазонний автомат. Бензиновий двигун досить економічний - 8,7-11,0 літрів на 100 км. в змішаному режимі.

Nissan Terrano зарекомендував себе в Росії як дуже надійний позашляховик з відмінною прохідністю, яка за рівнем не поступається і одногрупникам вищого цінового сегмента. Вартість машин 2003-2006 років стартує з позначки 250 тисяч рублів , Але там і пробіги відповідні. Модель від 2014 року стоїть близько 750-800 тисяч, і якщо у вас грошей досить, краще орієнтуватися на авто з невеликим фактичним пробігом.

Mitsubishi Pajero

Mitsubishi Pajero

Який позашляховик на вторинному ринку найнадійніший? Та той, який тримається на ринку найдовше! Якщо судити виключно за цим критерієм, то Pajero цілком міг би очолити наш рейтинг: перше покоління надійшов у продаж в далекому 1982 році, і тільки через 10-річчя, після серії модернізацій, в 1991 році його змінила модель другий за рахунком генерації. І якщо зовнішність машини змінилася мало, то його позашляхові характеристики покращилися кардинально, завдяки появі повнопривідної трансмісії SuperSelect 4WD. Автомобіль виявився настільки вдалим, що після чергової зміни поколінь його випуск не був припинений. Втім, чергова генерація вже мало нагадувала незграбний, але витягнутий силует старого Pajero, і спочатку цей екстер'єр сприймався досить неоднозначно. Але звичка, як кажуть - друга натура. І все ж з четвертим поколінням японці вирішили багато не експериментувати, через що ці моделі багато хто вважає рестайлінгової версією попередніх.

Так чи інакше, але і сьогодні це, мабуть, найбільш затребуваний старий позашляховик на вітчизняному ринку, якщо не брати до уваги Ниви і УАЗи. Ну, а по надійності і позашляхового вони просто поза конкуренцією. Але і ходові характеристики машини на висоті - керувати нею легко, незважаючи на швидкість. І все ж кращі якості Pajero проявляються поза дорогами, оскільки тут присутній постійний класичний повний привід, посилений наявністю роздавальної коробки.

Традиційно для «японця» кузов добре захищений від окислення, ходова теж відрізняється фортецею і великим ресурсом. Найбільш поширені варіанти з 3,5-літровим бензиновим мотором, а також двома дизелями об'ємом 2,5 / 2,8 літрів. Всі ці мотори при правильному догляді здатні «виходити» до півмільйона кілометрів.

Автомобілі 90-х років випуску коштують відносно дешево, від 250-300 тисяч рублів, але серед них багато проблемних, без документів або вимагають серйозного ремонту. Краще брати золоту середину - авто, випущені в 2003-2006 роках. У них пробіг не такий солідний і можна зустріти цілком гідні уваги екземпляри, благо пропозицій більш ніж достатньо. Але за більш-менш свіжий позашляховик доведеться віддати від 650 тисяч рублів.

Ford Explorer

Сьогодні цей автомобіль відомий як повнорозмірний кросовер, але так було не завжди ...

Перше покоління цієї моделі було справжнім потужним позашляховиком. І хоча самі фордівці позиціонували модель як заміну Bronco II, насправді остання випускалося ще досить довго, поки не була повністю витіснена Експлорером, вироблявся протягом 1990-1994 року.

Традиційно в США термін життя автомобіля набагато менше, ніж в Європі, тому другого покоління довго чекати не довелося. І вже воно частково втратило привілеї среднеразмерного позашляховика, багато в чому завдяки видаленню понижувальної передачі (замість якої використовувався привід Full-time AWD). У 2001 році стартувало виробництво третьої генерації Explorer, яка виявилася значно переробленої: раму зробили ще більш жорсткою, габарити збільшилися, задня підвіска придбала статус незалежної.

У 2005 году прийшла пора четвертого поколения, в якому дрібнім змінам піддаліся практично всі Вузли и агрегати. Але в 2011 році компанія зважилася на кардинальний крок: Explorer позбувся рами і перетворився в повнорозмірний SUV.

Ось така цікава еволюція у моделі. Проте сумніватися в надійності американського позашляховика не варто, і саме тому він присутній в списку найбільш невибагливих і надійних позашляховиків в світі. У всьому світі його вважають невбиваним, і в цьому твердженні є дуже вагома частка істини.

Чому частка? Справа в тому, що вік не щадить нікого. Якщо пробіг перевалив за двісті тисяч, а попередній господар не відрізнявся акуратністю або був недбайливим господарем, дрібні неприємності будуть супроводжувати вас постійно. Але це привілей всіх «старця», великих неприємностей очікувати варто з невеликою часткою ймовірності.

Автомобілі до 2000 року випуску коштують відносно дешево, від 250 тисяч рублів, але таких пропозицій з кожним роком стає все менше, а стан, звичайно ж, не покращується. Нове авто стоїть на порядок більше, тобто 2,5 мільйона, причому це вже не позашляховик. Так що вибирати слід щось посередині, до 2011 року, а такий автомобіль в пристойному стані коштуватиме близько мільйона. Так що ваша фінансова вилка досить велика, як і можливості вибору оптимального варіанту.

Так що ваша фінансова вилка досить велика, як і можливості вибору оптимального варіанту

Ford Explorer

Cadillac Escalade

Навряд чи знайдеться автолюбитель, яка б не чула про цю знаменитої автомобільної торгової марки. А ось про модель Escalade мало хто знає, але серед прихильників машин, призначених для бездоріжжя, воно було і залишається популярним. Історія Escalade починається з 1999 року. Ми вже говорили про швидкоплинність життя американських автомобілів, але в даному випадку ситуація виглядає анекдотично: повнорозмірний позашляховик протримався трохи більше року. Але вже тоді він відрізнявся величезними габаритами, дуже просторим салоном і поруч потужних силових агрегатів. Як би там не було, але в 2001 році почалися продажі другої генерації, і в цьому випадку період випуску моделі виявився близьким до заокеанським стандартам (близько 5 років). Автомобіль став ще розкішніше і комфортабельніше, адже цього в Америці завжди приділяли першорядну увагу. З'явилася версія в кузові пікап (теж традиційно для місцевого ринку), два типи приводу і нові, більш потужні мотори.

У 2005 році компанія представила преміальну версію повнорозмірного позашляховика, який несподівано опинився довгожителем, проіснувавши до 2014 року. Одне з найбільш істотних змін - поява гібридного варіанту, відповідного духу часу. В даний час з конвеєра сходить вже четверте покоління Escalade, як і раніше величезного автомобіля представницького класу, який залишився зовні брутальним, але з чітко вираженими сучасними рисами.

Присутність Cadillac Escalade в рейтингу б / у позашляховиків по надійності і якості не просто виправдано - це, модно сказати, один з найулюбленіших автомобілів вседорожного класу цілої плеяди американських президентів. Не дивно, що він виключно невибагливий в обслуговуванні і повсякденної експлуатації, а надійність абсолютної більшості його вузлів і систем - вище всякої похвали.

Не дивно, що він виключно невибагливий в обслуговуванні і повсякденної експлуатації, а надійність абсолютної більшості його вузлів і систем - вище всякої похвали

Cadillac Escalade

Пропозицій дешевше 600 тисяч за цією моделлю знайти навряд чи вдасться. Десятирічний Cadillac Escalade стоїть не менше 1,2 мільйонів рублів, а за досить свіжий примірник з символічним пробігом доведеться викласти від 2,5 мільйона. Якщо рамний велетень експлуатувався бережно, то десять років для нього - це не вік, і він зможе порадувати свого нового власника ще як мінімум стільки ж. Так, з фірмовими запчастинами доведеться туго, але у винахідливого російського автолюбителя завжди знайдеться запасний варіант .

Toyota Land Cruiser

Поза всяким сумнівом, Toyota можна назвати найбільш плідним японським автовиробником - кількість моделей у нього просто зашкалює, і у кожної є своя історія з кількома генераціями. Така ж історія і у знакового позашляховика цієї торгової марки. Land Cruiser - це справжня легенда, присутність якої в ТОП-10 найнадійніших позашляховиків світу версії 2019 року виглядає цілком природно і закономірно. «Сімдесяти» серія з'явилася в автосалонах в далекому 1984 році, протримавшись до 1990 року і давши початок лінійці позашляховиків сучасного класу. Періодично її виробництво (дрібносерійне) відновлювали, поки в 2014 року не відбулося тріумфальне повернення повністю оновленої моделі.

Тим часом «вісімдесята» серія, яка стартувала в 1989 році, виявилася безумовно не гіршою за попередню, саме з неї ведеться сучасна історія моделі. Цей Cruiser протримався на конвеєрі аж десять років, що є прекрасним свідченням його надзвичайної популярності.

«Сотку» довелося чекати до 1998 року, і вона теж припала «до двору» для мільйонів автолюбителів. Легкі оновлення, яке сталося в 2003 році, не зіпсувало карму Land Cruiser, дозволивши третього покоління протриматися ще чотири роки. «Двохсот» серія дебютувала в 2007 році і теж виявилася довгожителем, пережим два рестайлінгу (в 2012 і через три роки).

«Двохсот» серія дебютувала в 2007 році і теж виявилася довгожителем, пережим два рестайлінгу (в 2012 і через три роки)

Toyota Land Cruiser

Чим же хороший цей знаменитий японець? Та всім: і значним зовнішнім виглядом, і великим і комфортним салоном, і чудовими позашляховими властивостями.

Так що якщо вам попадеться доглянутий екземпляр, господар якого не ігнорував регламентні обслуговуючі роботи, то, незважаючи на високу вартість, покупка такого автомобіля буде прекрасною інвестицією.

За модель другого покоління доведеться викласти від 450 тисяч рублів, але якщо вас бентежить пробіг близько 300-400 тисяч кілометрів (а це для літнього Cruiser в порядку речей), то краще пошукати варіант десяти / дванадцятирічного позашляховика. А він уже буде коштувати не менше 1,5 мільйона при пробігах близько 100-200 тисяч км. Відзначимо, що Land Cruiser протягом багатьох років входить в десятку найбільш продаваних позашляховиків, і ця тенденція залишається перманентно стабільною.

Mercedes-Benz G-Class

Розробкою абсолютно нового позашляхового автомобіля в німецькому автоконцерні зайнялися ще в 1972 році, але новинка під індексом W460 з'явилася на ринку тільки в 1979-му. Тоді ж був випущений автомобіль з великим на одиничку індексом, який спочатку призначався «для службового користування». Розшифровка цього терміна не змусила себе чекати - основні партії спрощеного варіанту «Гелендваген» пішли на армійські потреби. І одне це говорить про те, що в списку старих і найнадійніших позашляховиків цей автомобіль «застряг» якщо не назавжди, то на дуже тривалий час.

І одне це говорить про те, що в списку старих і найнадійніших позашляховиків цей автомобіль «застряг» якщо не назавжди, то на дуже тривалий час

Mercedes-Benz G-Class

У 1990 році на зміну першому поколінню прийшов «Геліка» з індексом W463, який теж виявився довгожителем - третього покоління довелося чекати 28 років. І хоча за цей час було проведено чимало модернізацій, американським джипів про таку живучості можна тільки мріяти ...

Перше покоління на вторинному вітчизняному ринку представлено слабо, тому поговоримо про достоїнства другої генерації. Це джип, в зовнішності якого чітко і однозначно проглядаються армійські аскетичні риси, але саме це і є основною «фішкою» німця.

У нашій країні W463 можна зустріти з трьома варіантами бензинового мотора і одним дизелем. Всі машини - з постійним повним приводом, з раздаткой зі знижуючим коефіцієнтом і трьома блокуємими диференціалами з розподілом тяги окремо на кожне колесо.

Коротко про двигуни. Це або 211-сильний трилітровий турбодизель, або 388-сильний атмосферник об'ємом 5,5 літрів, або турбований агрегат такого ж обсягу, що видає на-гора 544 «коней». Верхню сходинку займає 6-літровий бітурбований двигун потужністю 612 л. с. (Знаменита Т-34 мала менш потужний мотор).

Зрозуміло, про економічність тут мова не йде, та й сам автомобіль - один з найдорожчих в своєму класі. Але тут неухильно працює правило: чим дорожче - тим надійніше. Так що ви будете знати, за що платите.

Що ж, машина першої половини 90-х з пробігом 200-400 тисяч буде коштувати не так вже й багато, від 600 тисяч рублів. За двигун з таким ресурсом можете не переживати, для нього це дрібниці. Якщо вистачить грошей на бензин - купуйте, не пошкодуєте. Зі зменшенням віку ціна різко повзе вгору: джип 2000 року обійдеться в мільйон при хорошому розкладі, а десятирічний екземпляр потягне як мінімум на два мільйони.

Nissan Patrol

Завершує наш рейтинг найкращих уживаних позашляховиків по надійності легендарний Patrol. Це теж один із довгожителів - перше покоління побачило світ в 1951 році. Цей автомобіль, що отримав прізвисько «Сержант», здорово нагадував американський військовий джип Willys і вже мав повний привід і рамну конструкцію. У 1960 році з'явилася друга генерація японського джипа, яка протрималася на ринку два десятиліття. Практично не піддаючись серйозним модифікаціям.

Практично не піддаючись серйозним модифікаціям

Nissan Patrol

Третє покоління продавалося ще довше, з 1980 по 2003. Причина банальна - виняткова надійність. Саме ці джипи використовувала ООН для своїх численних місій, позашляховик з індексами 160/260 поповнив армійські підрозділи багатьох країн.

Наступна генерація з'явилася в 1987 році, п'ята почала сходити з конвеєра в 1997, піддавшись в 2004 році суттєвої модернізації.

Саме Nissan Patrol і сьогодні підпадає під визначення «справжній рамний позашляховик» - останнім часом такі автомобілі стали зникати як клас, поступаючись місцем менш дорогим кроссоверам.

Про надійність Patrol говорить той факт, що він - самий частий гість всіляких ралі-рейдів, незалежно від типу дороги і місцевого клімату. Офіційно в нашу країну поставлялися тільки п'ятидверний версії. На вторинному ринку більшістю старих моделей - початку 90-х років з пробігом від 200 до 400 тисяч кілометрів. Вони коштують близько 400 тисяч рублів і вище, залежно від стану, і оснащуються переважно 2,8-літровими дизелями, що відрізняються відмінним ресурсом. За 0,9-1 мільйон можна придбати позашляховик, випущений на початку нульових, з пробігом, рідко перевищує 250 тисяч. І тут найпоширеніший тип двигуна - дизель, але вже трилітровий, потужністю 160 л. с. Коробка при цьому може бути як механічної, так і автоматом - обидві в міру надійні і невибагливі.

Повний привід тут відключається, зважаючи на відсутність міжосьового диференціала, тому рекомендується використовувати його тільки на слизькій / мокрій дорозі або на серйозному бездоріжжі, з яким Nissan Patrol справляється з очевидною легкістю.

Доповнюють внедорожное оснащення японського джипа знижує передача, що поєднується з примусовим блокуванням міжколісного диференціала.

Чому частка?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов