Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Рекомендації по тиску в шинах велосипеда

  1. Таблиця
  2. Триколісні велосипеди та причепи
  3. Ще почитати на цю тему:

Наша сеть партнеров Banwar

На більшості шин вказується максимально допустимий тиск або рекомендований діапазон тиску у вигляді напису на боковій стінці шини На більшості шин вказується максимально допустимий тиск або рекомендований діапазон тиску у вигляді напису на боковій стінці шини. Такі паспортні характеристики тиску виробники шин встановлюють, проконсультувавшись зі своїми маркетинговим і юридичними відділеннями. У юридичного відділу є причини зберегти величину тиску традиційно низько, на той випадок, якщо шина встановлюється на обід з дефектом або нещільно що тримає шину. Як правило вони домагаються половини значення від реального тиску вибуху.

Маркетинговий відділ, навпаки прагне до високого значення тиску, так як більша кількість покупців шин припускають (не завжди правильно), що чим вище зазначені паспортні дані тиску в шині, тим її якість краще. Новачки дуже часто вірять цим зазначеним паспортними даними, так як вважають, що вони мають під собою якусь наукову основу. З таким підходом не завжди можна потрапити в халепу, але і отримати найбільш підходящі експлуатаційні характеристики важко.

Винахідливі і практичні велосипедисти проводять експерименти з різними тиском, змінюючи тиск і підлаштовуючись під різний стан поверхні. Оптимальний тиск для певної шини залежить від вантажу, який вона підтримує. Відповідно важчого їздцю необхідно буде більший тиск, ніж легкому, для однакових шин.

Зміст статті

Так як більшість велосипедів несуть набагато більше навантаження на заднє колесо, ніж на переднє, то задню шину необхідно майже у всіх випадках накачувати до більшого тиску (приблизно на 10%), ніж передню. Нерівні жорсткі поверхні, зазвичай, вимагають зменшення тиску в шині, щоб забезпечити комфортну їзду і зчеплення, хоча при цьому збільшується ймовірність ущемляють проколів, якщо зайти в цьому плані дуже далеко.

Навички у їздців різні - досвідчені велосипедисти проходять нерівні тверді ділянки «полегшуючись» на кілька секунд, новачки ж прагнуть якомога міцніше сидіти в сідлі, таким чином збільшуючи ймовірність ущемляють проколів.

У таблиці нижче, заснованої на моєму особистому досвіді і інтуїції міститися рекомендації щодо тиску в шинах велосипеда в фунтах / кв. дюйм. Ці дані є дуже приблизними керівництвом, тому підлаштовуватися під ваші власні величини вага / шина. Ширина шин приведена в міліметрах, а рекомендації щодо тиску в фунтах на кв. дюйм. Якщо Ваша шкала в барах / атмосферах, то ділите на 15.

Таблиця

Тиск в шинах велосипеда

Треба відзначити, що рекомендації в цій таблиці засновані на фактичний розмір ширини шини. Багато шини мають велику ширину, ніж заявлено на маркуванні.

Триколісні велосипеди та причепи

Триколісні велосипеди та причепи на двох колесах мають великі відмінності від звичайних велосипедів, через те, що не нахиляються на поворотах. Найбільший знос шин на них відбувається через дію сил, що виникають на повороті. На звичайному велосипеді, ці сили діють на різні частини протектора, в залежності від того, як він нахиляється на поворотах і при різних швидкостях.

У причепі або триколісним велосипедом основний знос відбувається в середині протектора. При перекачуванні шини, колесо буде їхати на самій середині протектора, що призведе до швидкого зносу. Крім цього, розвал / сходження коліс не буває ідеальним, через що пара шин завжди буде трохи «скребти».

Коли шини тверді як камінь, то це викликає швидкий знос. При м'яких шинах, вони злегка згинаються по боками, щоб адаптуватися до тертя, без зносу протектора. У випадку з причепами, сильно перекачані шини можуть призвести до перекидання причепа, через підстрибування на нерівностях дороги.

Шелдон Браун

Ще почитати на цю тему:

Ширина і тиск покришки велосипеда. Та частина шини, яка в певний момент стосується землі називається "контактним плямою". Площа контактного плями прямо пропорційна навантаженні (вазі) на шину і обернено пропорційна ...

Малюнок протектора шини. Опір шини велосипеда до заносу (ковзанню) називається "зчепленням". На тему зчеплення шини ведуться суперечки за трьома напрямками: при гальмуванні, підйомі на гору і руху на поворотах ...

Колеса і шини для грунту. Збільшений діаметр колеса сприяє зменшенню опору коченню. На рівних дорогах з хорошим твердим покриттям це зменшення не дуже велике. Чим більше деформується грунт, тим ...

Основні розміри велошіни. Всі велосипедні шини мають позначення, які вказують на їх діаметр, максимально допустимий тиск, поперечний переріз, дату виготовлення та іншу інформацію ...

Перевіряємо якість покришки велосипеда. Якщо провести по поверхні гуми сухим пальцем з сильним натисканням і на ньому залишиться помітний темний слід, то значить в гумі дуже велика кількість наповнювача і служити така гума буде недовго ...

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов