Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Реле тиску для компресора

  1. Принцип роботи
  2. Пристрій
  3. Види прессостатних пристроїв
  4. Установка реле і допоміжних елементів
  5. Регулювання і пусконалагоджувальний процес
  6. Можливі несправності приладу
  7. Методи усунення поломки
  8. Схема підключення
  9. фланцеві з'єднань
  10. Установка реле тиску
  11. регулювання реле

Наша сеть партнеров Banwar

Поршневі компресори використовуються всюди, де потрібен стаціонарний або мобільний джерело стисненого повітря. Реле відключає електродвигун компресора, коли тиск в резервуарі досягає заданого значення, і знову запускає його, якщо тиск в ресивер впало нижче допустимої величини. Воно також скидає зайве повітря в атмосферу.

Воно також скидає зайве повітря в атмосферу

Принцип роботи

Принцип роботи блоку автоматики нескладний. Пристрій змонтовано на патрубку, щоповідомляється з ресивером. Пружинно-мембранний датчик реле тиску для компресора постійно вимірює тиск. Як тільки воно падає нижче встановленого значення, шток датчика під дією пружини замикає контакти реле компресора і підключається електромотор, що нагнітає повітря в резервуар. Після досягнення заданого тиску воно віджимає шток і розмикає контакти, відключаючи двигун. Регулювання цих значень доступна користувачеві.
Крім того, після досягнення межі робочого тиску спрацьовує входить до складу пристрою запобіжний клапан, нацьковуючи зайве повітря з компресора в атмосферу.

Пристрій

Всі компоненти прессостата для компресора зібрані в компактному вузлі, прикритим пластиковим або металевим корпусом. До складу виробу входить:

  • Вхідний і вихідний патрубки.
  • Чутливий елемент-пружина і мембрана.
  • Шток. З'єднаний з мембраною і розміщений всередині витків пружини.
  • Контактна група.
  • Регулювальні гвинти.
  • Розвантажувальний і запобіжний клапан.
  • Механічний вимикач.

Механічний вимикач

Пружність пружини, а, отже, і чутливість датчика, залежить від температури навколишнього повітря, більшість пристроїв призначені для роботи в діапазоні температур від -5 до +70 ° С.

Вузол розвантаження призначений для випуску повітря з циліндрів компресора після його зупинки. Завдяки цьому:

  • полегшується його подальший запуск;
  • знижується знос деталей поршневої групи;
  • продовжується термін служби всього агрегату.

При спрацьовуванні клапана розвантаження в тиші, що настала після зупинки компресора, чітко чути різкий характерний звук.

Механічний вимикач служить для первинного запуску і остаточної зупинки компресора. У нього дві позиції: «Включено» і «Виключено». «Включено» активує системи автоматичної роботи. Він передає Пресостати подальше управління компресором. Положення «Відключено» запобігає мимовільний пуск мотора при падінні напору в ресівері нижче встановленого значення.

Запобіжний клапан дозволяє скинути зайве тиск в атмосферу в разі виходу з ладу реле і уникнути поломки компресора в цьому випадку.

Додатковим захистом електродвигуна компресора може служити теплове реле. Його включають в блок автоматики, воно відключає обмотки мотора від напруги живлення в разі зростання сили струму, що свідчить про перевантаження двигуна.

Його включають в блок автоматики, воно відключає обмотки мотора від напруги живлення в разі зростання сили струму, що свідчить про перевантаження двигуна

Налаштування повітряного компресора зводиться до установки робочого тиску регулювальним гвинтом. На регуляторі тиску нанесені значення. Більш точно тиск можна контролювати за манометром.

Види прессостатних пристроїв

Випускається два основні варіанти приладу. Пневмомеханічна частина у них ідентична, різниця визначається в способі замикання контактів при русі штока:

  • Нормально замкнуті (НЗ). застосовується при прямому управлінні ланцюгом двигуна малої і середньої потужності.
  • Нормально розімкнуті (НР). Рух штока замикає контакти при досягненні граничного тиску. Зворотний рух розмикає їх при його зниженні. Контакти використовуються для управління потужнішим реле, що запускає і зупиняє електромотор. Схема виходить більш складною, але знижується навантаження на контакти прессостата, збільшується ресурс.

При заміні реле потрібно уважно перевірити, щоб його вигляд відповідав електричній схемі компресора. його тип.

Установка реле і допоміжних елементів

Крім базових компонентів, пристрої часто комплектуються додатковими пристосуваннями, що підвищують зручність роботи або розширюють функціональність апарату.

Їх встановлюють на фланцеві з'єднання, найчастіше - 1/4 "

Підключення реле тиску до компресора здійснюється так:

  • Пригвинтити входить патрубок до патрубку резервуара.
  • Підключити до фланців приладу манометр, розвантажувальний і запобіжний клапани.
  • Закрити заглушками невикористовувані отвори.
  • Приєднати електричний роз'єм реле до електромотора.

Електромотори малої потужності підключаються безпосередньо, більш потужні зажадають застосування пускача. Конструкція реле тиску повинна відповідати потужності двигуна.

Регулювання і пусконалагоджувальний процес

На заводі-виробнику проводять настройку і регулювання пристрою. Типові значення - це 2,8 атм. для верхньої межі і 1,4 для нижнього. Однак іноді виникають ситуації, в яких необхідно регулювати прилад самостійно:

  • Налаштування після часткового або повного ремонту.
  • Специфічні вимоги пристроїв - споживачів.
  • Установка реле, спочатку не призначеного для роботи c даними компресором.

Установка реле, спочатку не призначеного для роботи c даними компресором

Перед тим, як приступити до регулювання, слід уважно вивчити параметри всіх сполучених пристроїв по їх паспортами. Паспортні дані повинні відповідати цифрам, вибитим або отгравірованним на табличці, закріпленій на корпусі агрегату.

Головний показник-це максимальний тиск, на яке розрахований компресор. Значення, при якому буде спрацьовувати прессостат, має бути менше цього максимуму на 0,4-0,5 атм. У реальних умовах роботи апарату, враховуючи нестабільність напруги, втрати в ущільненнях, ступінь зносу поршневої групи, це тиск може не бути досягнуто. Тоді прессостат не відключить мотор, компресор буде безперервно працювати, перегріватися і зношуватися.

Визначившись зі значеннями параметрів, можна приступати до регулювання. Для цього необхідно:

  • Зняти кожух.
  • Чи стануть доступні дві гайкі- побільше і поменше. Це і є органи регулювання. На корпусі поруч вигравірувані стрілки, що показують напрямок обертання для збільшення і для зниження параметра відповідно.
  • Велика гайка задає значення, при якому відключається електромотор. При обертанні за годинниковою стрілкою значення збільшується, в зворотну сторону-знижується. Вона позначена значком Р (Pressure)
  • Менша гайка встановлює різницю тиску включення двигуна в порівнянні з значенням для відключення. Вона позначається? Р.

Р

Перед тим, як почати налаштування, слід наповнити резервуар не менше ніж на 2/3. Послідовність дій така:

  • Відключити агрегат від мережі.
  • Налаштувати значення Р і? Р, обертаючи регулювальні гайки.
  • Встановлювані значення слід контролювати по манометру.

Ряд виробників розміщують органи настройки зовні корпусу пристрою. Це підвищує зручність регулювання, але водночас підвищує ризик збити настройки випадковим дотиком.

Можливі несправності приладу

Пристрій відрізняється простотою конструкції і високою надійністю. Однак і вони схильні до несправностей і поломок. Ряд дрібних труднощів цілком можна виправити своїми руками:

  • Витік повітря з приладу при включеному насосі. Визначається по характерному свисту і відчуття різкого холодного протягу поблизу корпусу. Найчастіше причина в поломці пускового клапана. Для ремонту слід замінити прокладку.
  • Часте включення мотора. Причиною може бути розхитування регулювальних гвинтів. Слід провести процедуру регулювання граничних значень включення і відключення по манометру і при необхідності відновити паспортні значення.

У разі серйозних проблем досвідчені майстри рекомендують не возитися з ремонтом і подальшою настройкою, а відразу замінити весь прилад.

Методи усунення поломки

Більш складні роботи будуть потрібні, якщо компресор не включається. Це може статися в разі зносу і оплавлення контактів реле від іскор, що виникають в момент переривання електричного струму. Можливо два методи:

  • У разі невеликого зносу контактних груп зачистити майданчики надфілем або шкіркою. Слід дотримуватися обережності, щоб не погнути ламелі. Це продовжить термін експлуатації на кілька тижнів.
  • Замінити контактні групи на нові з ремонтного комплекту для даної моделі.

Для ремонту контактних груп слід виконати наступні операції:

  • Стравити повітря з резервуара і відключити електричне живлення.
  • Зняти реле з компресора.
  • Видалити кожух.
  • Відключити дроти, що йдуть до контактів.
  • Викруткою підчепити і витягнути з кріплення контактну клему, обережно висвердлити оплавлені майданчика.
  • Провід замінюють мідним дротом відповідного перетину. Вона повинна входити в отвір з мінімальним зазором. Дріт пропускають в отвір і щільно обжимають плоскогубцями.
  • Після ремонту всіх оплавлених контактів зібрати пристрій в зворотному порядку.

Після ремонту всіх оплавлених контактів зібрати пристрій в зворотному порядку

Витрачати час на такий ремонт має сенс лише в разі недоступності фірмових запасних частин для заміни.

Схема підключення

Схема підключення реле тиску залежить від типу електромотора. Однофазні управляються реле, розрахованими на 220 В з двома контактними групами. Для трифазних електродвигунів ставлять прилад на 380 В, з трьома контактними групами, які підключають кожна свою фазу. Використання однофазних комутаторів для трифазних навантажень неприпустимо, оскільки одна з фаз залишається постійно підключена до обмотці.

фланцеві з'єднань

Ряд виробників встановлюють на свої вироби додаткові фланцеві роз'єми. Найчастіше їх два або три, тіпоразмер- ¼ ". Через них підключають такі вузли, як запобіжний клапан, манометр і т. П.

Установка реле тиску

Для монтажу необхідно виконати наступні операції:

  • Приєднати реле до патрубку ресивера.
  • Підключити манометр, запобіжний і розвантажувальний клапани через фланцеві роз'єми.
  • В останні незайнятими роз'єми поставити заглушки.
  • Підключати дроти від двигуна до електричного роз'єму пристрою.
  • Провести регулювання.

Провести регулювання

Останній пункт слід розглянути докладніше.

регулювання реле

Важливо! Регулювання проводиться при заповненому мінімум на 2/3 резервуарі і відключеному живленні.

Виробник поставляє перевірені і відрегульовані на стандартні значення прилади.
Якщо ж параметри даного компресора або особливості пристроїв-споживачів вимагаю налаштувати реле на інші значення, слід виконати наступне:

  • Зняти кожух пристрою.
  • Чи стануть видні дві головки під гайковий ключ.
  • Велика управляє тиском відключення і позначена літерою Р (Pressure).
  • Мала управляє різницею тисків, при якій включиться мотор. Її позначають літерами ΔP.
  • Стрілки показують напрямок крутіння для підвищення значень (+) і для зниження (-).
  • Контролюючи тиск по манометру, виставити необхідні значення.

Далі слід зібрати пристрій в зворотному порядку. Компресор готовий до роботи.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Вона позначається?
Налаштувати значення Р і?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов