Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Реле контролю ламп де знаходиться ваз 2110. Монтажний блок розташування запобіжників і реле.

  1. Як включається вентилятор
  2. Порядок перевірки схеми включення вентилятора
  3. Розташування
  4. головний МБ
  5. Перший додатковий блок
  6. Другий додатковий блок
  7. приклад заміни
  8. Датчик включення вентилятора охолодження в карбюраторних автомобілях
  9. Експлуатація вентилятора охолодження в інжекторних автомобілях
  10. Заміна датчика включення вентилятора на «десятці»

Наша сеть партнеров Banwar

Не включається вентилятор охолодження ваз 2110 інжектор

Вентилятор радіатора є одним з основних елементів системи охолодження двигуна. Його роль полягає в примусовому охолодженні радіатора при нагріванні охолоджуючої рідини до певної температури.

Як включається вентилятор

На відміну від карбюраторних, в інжекторних двигунах ВАЗ 2110 включення вентилятора відбувається не безпосередньо від датчика температури, а через електронний блок управління (ЕБУ). Датчик встановлений на вихідному патрубку головки блоку циліндрів.

Не включається вентилятор охолодження ваз 2110 інжектор: причини, як перевірити Не включається вентилятор охолодження ваз 2110 інжектор: причини, як перевірити

При нагріванні охолоджуючої рідини до температури 100-107 0 С датчик спрацьовує і відправляє сигнал на ЕБУ, який його обробляє і направляє на реле. Реле замикає ланцюг, і подає харчування на привід (електричний двигун) вентилятора через запобіжник.

Причини, за якими вентилятор може не включатися

З огляду на описаний процес включення, причинами неспрацьовування вентилятора можуть бути:

  • вийшов з ладу датчик температури;
  • несправне реле;
  • згорілий запобіжник;
  • обрив електричного кола;
  • неполадки з електроприводом вентилятора.

Крім цього, на своєчасне включення вентилятора може впливати і кришка розширювального бачка. Якщо вона несправна, і її клапан не здатний утримувати тиск вище атмосферного, вода, що є частиною охолоджуючої рідини, обов'язково закипить при 100 0 С, а датчик, налаштований на більш високу температуру, спрацювати не встигне.

Порядок перевірки схеми включення вентилятора

1. Перевірку починаємо з самого простого - визначення стану запобіжника. Шукаємо його в монтажному блоці, який знаходиться під капотом. Його маркування - F7.


2. Виймаємо його, і візуально, або за допомогою мультиметра перевіряємо на працездатність. Якщо він перегорів, міняємо на новий (20 А). Якщо з ним все в порядку, ставимо його на місце, і рухаємося далі.

3. Щоб не витратити час даремно, краще відразу визначитися з працездатністю електродвигуна вентилятора. Для цього від'єднуємо від нього дроти, і підключаємо безпосередньо до акумулятора, дотримуючись полярності. Якщо вентилятор «живий», продовжуємо шукати причину.

4. Переходимо до реле вентилятора. Воно розташоване в додатковому монтажному блоці в салоні автомобіля зліва від ніг переднього пасажира.


5. Там є три реле. Наше - крайнє ліве.


Перевірити його самостійно навряд чи вдасться, краще десь взяти інше, і поставити його на місце, що перевіряється. Греєм мотор до максимальної температури, спостерігаємо за поведінкою вентилятора. Якщо результату немає, йдемо далі.

Відкручуємо і оглядаємо кришку розширювального бачка. При найменшій підозрі на негерметичність, викидаємо її, і ставимо нову.

Далі переходимо до самого датчика. Запускаємо двигун, гріємо його до температури понад 100 0 С, і від'єднуємо роз'єми від датчика. ЕБУ, який контролює роботу датчика, повинен автоматично подати сигнал на реле про примусове включення вентилятора. Якщо вентилятор включився - проблема, швидше за все, в датчику. Міняємо датчик на новий, і перевіряємо його роботу.

Якщо ж і тут нічого не вийшло, потрібно шукати обрив в електричному ланцюзі. Для цього краще звернутися до фахівців.

Для підтримки температурного режиму двигуна ВАЗ 2110 використовується вентилятор охолодження з електроприводом. Управління включенням і відключенням електродвигуна вентилятора здійснюється автоматично. Схема включення вентилятора охолодження ВАЗ 2110 на карбюраторних і інжекторних автомобілях відрізняється. На автомобілях з карбюраторним двигуном, для цього використовується ТМ-108, а на автомобілях з інжекторним двигуном управління здійснює контроллер.Прі управлінні вентилятором від включення залежить від температури настройки датчика, яка вказується на корпусі. Якщо при підвищенні температури до температури спрацьовування датчика не відбувається включення вентилятора, необхідно спочатку перевірити справність датчика. Для перевірки досить замкнути контакти на датчику і якщо станеться включення необхідно змінити датчік.Еслі після замикання висновків вентилятор не працює то в перевірці потребує схема включення вентилятора охолодження і цілісність запобіжника.


Схема включення вентилятора охолодження ВАЗ 2110 з інжекторним двигуном працює за рахунок електронного контролера управління двигуном. Температура спрацьовування в цьому випадку закладається в програму контролера і може бути від 100 до 105 гр. С. При несправності датчика температури в пам'ять контролера заноситься код помилки і включається вентилятор при працюючому двигуні. Але існують несправності, при яких контролер НЕ розпізнає несправність і вентилятор може не включитися при досягненні температури вище 105 гр. С. В цьому випадку для перевірки схеми і датчика необхідно зняти роз'єм з датчика температури при працюючому двигуні. При справній схемі і порушення в роботі датчика відбудеться включення вентилятора і його відключення при поверненні роз'єму на місце. У разі несправності схеми необхідно перевірити цілісність запобіжника, справність реле і проводів, згідно схеми. Для швидкої перевірки необхідно перемкнути висновок 30 і 87 реле включення вентилятора, що знаходиться в шахті обігрівача з боку пасажира. Якщо вентилятор спрацює, не виймаючи реле з колодки з'єднайте, контрольної лампою, корпус і висновок 86 реле, реле має спрацювати і вентилятор повинен включитися. В цьому випадку несправний контролер або провід, що з'єднує реле з висновком 46 контролера. Якщо не буде чути характерне клацання включення реле, а плюс від головного реле на висновок 85 реле надходить, так само при наявність клацання і не включення вентилятора, змініть реле. Коли при установці перемички між висновками 30 і 87 не відбудеться включення вентилятора, перевірте цілісність запобіжника і наявність харчування на висновках вентилятора. При наявності харчування на одному висновку і відсутність на іншому говорить про можливої ​​несправності електродвигуна вентилятора.

На автомобілі ВАЗ-2110, в системі охолодження двигуна, варто електричний вентилятор, який включається в роботу при досягненні температури охолоджуючої рідини в 100-105 градусів за Цельсієм. Саме, на цю температуру, налаштований датчик включення вентилятора, який розташований на інжекторних двигунах в вихідному патрубку головки блоку циліндрів. Його заводське маркування - LS0112. Крім того, в електричну схему включення вентилятора входить, запобіжник F7, розташований в монтажному блоці і реле вентилятора, що знаходиться в салоні автомобіля за праву панель передньої консолі.

Тому, при появі несправностей, що призводять до невключення вентилятора системи охолодження двигуна, шукати цю причину доведеться саме в тих вузлах, про які було повідомлено трохи вище. Хоча є і ще один момент не пов'язана з електричною схемою включення вентилятора.

Справа в тому, що при температурі в 100 градусів, вода, що є складовою частиною антифризу, при нормальному атмосферному тиску закипає. Якщо запобіжний клапан, що знаходиться в кришці розширювального бачка несправний і в ньому буде атмосферний тиск, а датчик включення вентилятора має температуру спрацьовування більше 100 градусів, то охолоджуюча рідина закипить, а вентилятор не включитися, хоча вся електрична схема його включення, абсолютно справна. Міняємо кришку розширювального бачка на ту, яка буде підтримувати тиск в системі охолодження двигуна, вище атмосферного, тоді, згідно із законами фізики, підніметься і температура кипіння води вище 105-ти градусів, а це значить, що вентилятор встигне спрацювати.

При пошуку несправностей в електричній схемі, починати потрібно з перевірки запобіжника F7, для чого доведеться відкрити монтажний блок. Якщо він цілий і його контактів не окислені, то подальший наш шлях лежить до датчика включення вентилятора. Перевірити його працездатність самостійно, без комп'ютерної діагностики, можна наступним чином.

Перше, що потрібно зробити, це прогріти двигун до температури перевищує сто градусів, а потім його заглушити і знову включити запалювання. Відкриваєте капот автомобіля і знімаєте клему з датчика включення вентилятора. Якщо після цього дії вентилятор системи охолодження двигуна почне обертатися, то це буде говорити про те, що він справний, а ось датчик необхідно замінити. Якщо ж вентилятор не запрацює, то це буде говорити про його несправність, а датчик включення в цьому випадку, буде справним.

Для пошуку несправностей в електродвигуні вентилятора його доведеться зняти з автомобіля. можливими причинами несправності можуть бути: знос щіток колектора або їх зависання і коротке замикання в обмотці якоря, але в цьому випадку буде відчуватися характерний запах, що йде від електродвигуна.

Якщо під капотом автомобіля ВАЗ2110, всі вузли включення вентилятора справні, то необхідно перевірити його реле включення. Для цього знімаємо обшивку з правого боку передньої консолі, відкрутивши два самореза. Там Ви побачите три стоять реле. Зазвичай, реле включення вентилятора, розташовується в цьому ряду, крайнім, до передньої частини кузова автомобіля. Але, для того щоб переконатися, що саме воно розташоване в цьому місці, необхідно розглянути пучок проводів відповідних до нього. Кольори, можна подивитися на електричній схемі ВАЗ-2110. Перевірку здійснюємо шляхом заміни на завідомо справний реле вентилятора.

За умови, що водій не зміг самостійно відшукати причину несправності в роботі цієї системи, то в цьому випадку, доведеться звернутися на СТО для проведення комп'ютерної діагностики електричної схеми включення вентилятора.

Вконтакте

монтажний блок представлений у вигляді чорного ящика. На відміну від літаків, отримати доступ до автомобільного «чорного ящика» можна в будь-який необхідний автовласникові момент. Цей блок має величезне значення, оскільки об'єднує в собі всі електрокомпоненти вашого ВАЗ 2110.

Якщо говорити простою мовою, то монтажний блок являє собою консоль з платою всередині. На ній розташовуються плавкі вставки - запобіжники. Плюс там знаходяться реле.

Конструкція розроблена таким чином, щоб водій мав змогу самостійно замінити що вийшов з ладу компонент. Для цього витягується зламаний запобіжник, а на його місце вставляється новий. Коштують вони копійки, але серйозно можуть вплинути на працездатність обладнання.

Починаючи з моменту випуску ВАЗ 2108, вітчизняний виробник істотно допрацював блок, зробивши його стійким до вібрацій і тряски.

Щоб розібратися, як при необхідності замінити запобіжник F6 або будь-який інший з 20 штук, які передбачені на ВАЗ 2110, потрібно визначити розташування монтажного і додаткових блоків, а також розібратися в схемах.

Про це докладніше в нашому сьогоднішньому матеріалі.

Розташування

Оскільки інженери АвтоВАЗ постаралися зробити все, щоб у власників авто не виникало проблем із заміною реле і запобіжників, придумувати хитромудре розташування було б нерозумно. Тому відшукати їх не складно.

  • Головний блок розташовується зліва від керма;
  • Перший додатковий блок ви знайдете в торпедо всередині ніші, прямо за головним монтажним блоком;
  • Другий допблок знаходиться там же, тільки з протилежного боку.

Будемо знайомитися з кожним блоком окремо, щоб у вас не виникало плутанини при пошуку того чи іншого запобіжника.


На інжекторних двигунах 16 і 8 клапанів розташування МБ ідентично, тому інструкція актуально однаково для власників обох версій десятки.

головний МБ

Тут розташовані реле і запобіжники. Познайомимося з їх описом більш детально і окремо.


Почнемо з реле.

позначення

За що відповідає

Робота ламп автомобіля

Електростеклоочістітелі лобового скла

Спецреле, перериває поворотні ліхтарі при спрацьовуванні аварійної сигналізації

Включення ближнього світла

Включення далекого світла

Ділянка для установки додаткового пристрою

Робота обігріву на задньому склі

На кожному запобіжнику вказується номінальний струм і позначення. Це дозволяє використовувати новий запобіжник з параметрами, відповідними вимогам підключеного до нього обладнання.

позначення

Номінальний струм

За що відповідає

Лампи підсвічування номерного знака, приладової панелі, габаритів на панелі приладів, ліві габаритні ліхтарі, підсвічування багажного відсіку

Ближнє світло лівої фари

Дальнє світло лівої фари

Правий передній протитуманні фари

електросклопідйомники дверей

Лампа-переноска, прикурювач

Вентилятор радіатора охолодження, клаксон (звуковий сигнал)

Обігрів заднього скла

Очищувачі та омивач лобового скла

резервний запобіжник

праві габарити

Ближні лампи в правій фарі

Дальні лампи в правій фарі

Ліва протитуманні фари

Підігрів сидінь в салоні

Аварійний сигнал, сигнали поворотников

Сигнал стоп, підсвічування замка запалювання, підсвічування салону

Піч салону, підсвічування бардачка, прикурювач

Ліхтар заднього ходу, контроль працездатності стоп-сигналу

задні протитуманні фари

Перший додатковий блок

Всередині центральної панелі розташовується перший з двох додаткових блоків, передбачених для ВАЗ 2110. Знайти його можна зліва внизу з боку переднього пасажира.

Даний блок передбачає наявність трьох запобіжників. Кожен з них володіє однаковим показником потужності - 15А.

  1. Перший запобіжник несе відповідальність за запалення і модуль контролера вашого автомобіля.
  2. Другий захищає датчик масової витрати повітря, датчик підігріву, швидкості і продувний клапан.
  3. Третій необхідний для забезпечення захисту форсунок, а також бензонасоса. Так що при виникненні проблем з паливним насосом, насамперед радимо перевірити стан запобіжника, який відповідає за нього.


Так що при виникненні проблем з паливним насосом, насамперед радимо перевірити стан запобіжника, який відповідає за нього

Плюс цей же блок включає в себе три реле:

  • Реле з номером 4 відповідає за електровентилятор;
  • Реле з номером п'ять - це електричний паливний насос;
  • Третє реле входить в групу із захисту запалювання на вашому ВАЗ 2110.

Другий додатковий блок

Другий додатковий блок слід шукати вже в ногах водія, праворуч. За захисною кришкою на консолі ви знайдете необхідну плату.

На ній розташовуються ще три компонента. Відповідають вони за:

  • Роботу іммобілізатора;
  • Додаткову оптику (переважно мова йде про протитуманних фарах);
  • За роботу управління центрального замка автомобіля.

приклад заміни

Оскільки всі запобіжники знаходяться в загальному блоці, то принцип заміни у всіх однаковий. Тому можна розглянути приклад тільки одного елемента, що потребує заміни. Нехай це буде прикурювач. Позначається він F6 і F18 (подивіться таблицю).

Першочергове завдання перед заміною запобіжника - це перевірка його працездатності. Багато хто відразу змінюють елемент, навіть не розглянувши, чи дійсно проблема поломки вузла полягає в ньому.


Багато хто відразу змінюють елемент, навіть не розглянувши, чи дійсно проблема поломки вузла полягає в ньому

Щоб перевірити запобіжник, слід виконати кілька покрокових операцій:

  • Заведіть автомобіль, повернувши ключ у замку запалювання;
  • Переконайтеся, що прикурювач знаходиться всередині свого гнізда, там де йому і належить бути;
  • Зачекайте близько 20 секунд;
  • Дістаньте прикурювач, і перевірте, нагрівся він. Якщо температура залишилася такою ж, тобто елемент холодний, тоді потрібно поміняти запобіжник.

Як це зробити? Досить легко.

  1. Доберіться до панелі, на якій розташовується плата з реле і прикурювача. Знаходиться монтажний блок, як ви пам'ятаєте, зліва від керма, внизу торпедо.
  2. Натиснувши на спеціальні засувки, кришка відійде зі свого місця. Дійте акуратно, щоб не зламати засувки.
  3. Перед вами тепер відкрився монтажний блок.
  4. Якщо уважно подивитися на нього, ви побачите скраю спеціальний пінцет. Він передбачений ще заводом для того, щоб акуратно витягувати запобіжники і вставляти на їх місце нові елементи.
  5. Вийміть потерпілий запобіжник. У даній конкретній ситуації ми говоримо про запобіжник прикурювача, тому вам потрібен елемент з позначенням F6 або F18.
  6. Перегорає даний компонент через те, що сучасні автомобілісти потребують додаткового електрообладнанні, такому як пилососи, електронасоси. Все це підключається на запобіжник і надмірно його навантажує. Звідси й часті поломки.
  7. Тим же пінцетом вставляється новий запобіжник з тими ж параметрами, які вказані на монтажному блоці.

Якщо з якоїсь причини всередині вашого чорного ящика не виявилося пінцета, альтернативою даному інструменту можуть послужити невеликі плоскогубці. Ні в якому разі не намагайтеся витягти елементи пальцями. Гнізда досить тендітні, а руками ви можете тільки розхитати його і пошкодити.

Заміна реле і запобіжників - це ремонт простий і бюджетний. Але якщо ви пошкодите сам блок, тоді витратитися доведеться більше, та й попітніти вам точно доведеться серйозно.

Піддаються чи запобіжники ремонту? Ні. Це плавкі елементи, які при згорянні просто деформуються. Тому ремонт можливий тільки в одному варіанті - заміні перегорілих запобіжників.

Штатний датчик включення вентилятора призначений для запуску реле в період, коли температурний режим рідини, призначеної для охолодження працюючого мотора, досягає певних значень, при перевищенні яких двигун буде перегріватися.

Часто початківці автолюбителі ставлять запитання, де стоїть датчик включення вентилятора автомобіля ВАЗ 2110, та й інших легкових машин. Повідомляємо, що такий прилад знаходиться на радіаторі автомобіля. Це пристрій не підлягає ремонту і заміна датчика включення вентилятора при виході його з ладу - єдине рішення.

На «десятці», втім, як і на багатьох інших автомобілях з рідинним охолодженням силової установки для стабілізації рівня робочої температури мотора, застосовується кліматична вентиляторна установка з електричним приводом. Введення вентилятора в робочий режим, як і виведення його з цієї позиції проходить в автоматичному режимі, а датчик включення вентилятора служить сигнальним пристроєм при аварійному перевищенні температурних значень.

Датчик включення вентилятора охолодження в карбюраторних автомобілях

Якщо «десятка» оснащена мотором карбюраторного типу, то для виконання функції попередження про перегрів силової установки застосовується датчик включення вентилятора охолодження ТМ-108 термобиметаллический типу, в той час коли в інжекторах ВАЗ 2110 ці функції покладені на контролер.

Якщо вентиляторної установкою «командує» датчик включення вентилятора, то його ініціація безпосередньо пов'язана з температурним режимом налаштування цього приладу. Цю інформацію можна отримати, прочитавши написи на корпусі виробу.

По досягненню температурних значень до критичних показників датчик включення вентилятора повинен ініціювати роботу вентиляційної установки. Якщо це не відбувається, слід шукати не тільки, де знаходиться датчик включення вентилятора, але і несправність цього контрольного пристрою.

Тест на функціональність приладу досить простий - необхідно тільки зробити замикання контактів приладу і, якщо при його запуску вентиляторна установка спрацює, то необхідно провести заміну датчика включення вентилятора на справний елемент.


Якщо при проведенні цього тесту вентиляторное пристрій не включається, то потрібно здійснити перевірку придатності запобіжника для подальшого застосування та справності підводить проводки.


Експлуатація вентилятора охолодження в інжекторних автомобілях

Функціонування вентиляційної установки для охолодження температури в інжекторних моторах покладається на контролер мотора електронного типу. Його програмне забезпечення налаштоване на спрацьовування системи захисту двигуна від перегріву в діапазоні температур в межах від 100 до 105 градусів Цельсія. У разі появи дефекту в експлуатації датчика включення вентилятора ваз з інжектором контролер «запам'ятовує» код помилки і при включеному моторі вентилятор починає працювати.

Однак існує окремі прецеденти, коли електроніка у вигляді контролера на «читає» дефект і установка вентилятора може не почати функціонувати по досягненню екстремальних значень температурного режиму, тобто вище 105 градусів за Цельсієм. Тоді для тесту схеми і приладу потрібно від'єднати контакт датчика включення вентилятора охолодження при включеному моторі.

Якщо схема функціонує, то має відбутися включення вентиляційної установки і його вимикання при зворотну дію. Якщо схема не функціонує, то слід провести тест на придатність запобіжного пристрою і технічну готовність проводки і реле.


Швидка перевірка системи проводиться в такий спосіб: Плазуни два контакти реле вентиляційної установки. Якщо в цьому положенні виріб спрацює, то, що не роз'єднати реле з провідний колодкою, перемкнути за допомогою «контрольки» корпусні частина реле і його контакт. У цій позиції реле має функціонувати, як і вентиляторна установка, що означає несправність контролера або з'єднувального проводу реле з контактом цього пристрою.

При відсутності звуку ініціації реле, висновок один - деталь вимагає заміни. Якщо при замиканні висновків реле вентиляторна установка не почне працювати, необхідно протестувати запобіжник на цілісність і подачу електроживлення на клеми вентиляційної установки. Якщо електроживлення надходить на один контакт і відсутній на іншому, то це може свідчити про дефекти ЕДГ вентиляційної установки.

Заміна датчика включення вентилятора на «десятці»

Своєчасна заміна датчика включення вентилятора ВАЗ 2110 проводиться з використанням звичайного набору слюсарних інструментів.

Порядок заміни:

  1. Злити ОЖ з радіатора і знеструмити датчик включення вентилятора.
  2. Демонтувати прилад з корпусу радіатора.
  3. Встановити новий пристрій з мідним кільцем-ущільнювачем.

Перед монтажем вироби до клем вивідного контакту на датчику включення вентилятора ваз необхідно під'єднати клеми мегомметра. Саме так тестується функціонал вироби.


Проконтролювати включення працюючого вироби можна за допомогою нагрітої води, куди слід помістити датчик. При цьому повинно статися замикання контактних клем приладу. При температурному режимі близько 95 градусів Цельсія мегомметр повинен показувати опір вироби, що буде свідчити про справність виробу.

Як це зробити?
Піддаються чи запобіжники ремонту?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов