Наша сеть партнеров Banwar
Перед тим як перейти до почати розповідь про реле-переривнику покажчиків повороту , Згадаємо його призначення. Реле-переривник автомобіля ВАЗ формує короткочасне включення і виключення ламп поворотів, які ви включаєте при виконанні маневру, по перебудові з одного ряду в інший, обгоні і так далі.
Тобто завдання реле-переривника поворотів автомобіля ВАЗ , Повідомити водіям який маневр ви хочете зробити в даний момент і деякі «водятли» забувають ним користуватися, при цьому на їхню адресу лунають не один десяток слів не літературної російської мови. Люди поважайте себе та інших!
На автомобіля ВАЗ 2101 встановлено реле-переривник типу РС-491, кріпиться він під панеллю приладів.
Якщо у вас виникли як кі або несправності, в тому числі пов'язані з реле-переривником поворотів, то перейдіть за посиланням нижче:
Можливі несправності освітлення і світлової сигналізації ВАЗ 2101 .
Після діагностики, якщо ви виявите що ваше реле-переривник перестало працювати, то його варто замінити новим, так як ремонту воно на підлягає. Що б його замінити вам доведеться зняти панель приладів, іншими словами вона називається - комбінація приладів.
Схема включення покажчиків повороту
1 - підфарники; 2 - бічні покажчики повороту; 3 - акумуляторна батарея; 4 - генератор; 5 - вимикач запалювання; 6 - блок запобіжників ; 7 - реле-переривник покажчиків повороту; 8 - контрольна лампа покажчиків повороту; 9 - перемикач покажчиків повороту ; 10 - задні ліхтарі
Деякі дані для перевірки роботи реле-переривника
Кількість циклів в хвилину при нормальному навантаженні 46 Вт: - при номінальній напрузі і 20 ° С ----- 85 ± 15 - при напрузі 15 В і 40 ° С, не більше ---- 120 - при напрузі 10,8 В і -20 ° С, не менше --- 60
Як ви бачите кількість циклів перемикання в реле-переривнику автомобіля ВАЗ, залежить від температури і напруги живлення.
Popularity: 28%