Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ремінь ГРМ Audi A8

Наша сеть партнеров Banwar

Плавають обороти, Audi A8 погано розганяється, сильно шумить, вішає чек (індикатор Check Engine), довго заводиться, чхає, плюється з глушника і взагалі поводиться не як преміум-седан, а як дідусів ГАЗ-24. Що робити? Неправильну відповідь: лізти в Інтернети і намагатися займатися самолікуванням. Диванні діагности, прийшовши додому після уроків, порадили міняти ремінь ГРМ Audi і обіцяли, що все як рукою зніме. Ну раз люди з такою шаленою кваліфікацією, що дозволяє ставити діагноз через монітор (а також визначати судимість по фотороботу), говорять міняти ГРМ Audi A8, значить, звичайно, потрібно міняти. І терміново. Що і було зроблено.

А тепер, увага, правильна відповідь. Наші-то читачі його вже знають! При будь-яких симптомах потрібно відразу ж їхати в ваш VAG × MOTORS на діагностику, благо, вона все одно безкоштовна. Тут ми дбайливо приймемо автомобіль, зачохлили його, підключимо обладнання і проведемо з ним рівно стільки часу, скільки буде потрібно, щоб знайти несправності. Після цього розповімо, на що хворий пацієнт і випишемо точний діагноз.

Однак, авторитет форумних порадників настільки незаперечний, що власник Audi A8 поїхав в автосервіс і поміняв там ремінь ГРМ Audi A8. Думаєте, щось змінилося? По очах бачимо, що підступ ви вже прочухал. Звичайно, нічого не змінилося. Бідна Audi A8, крекчучи і форкаючи, довезла господаря додому, після чого він зайшов на той форум і чемно поцікавився у своїх порадників, чому нічого не змінилося після досить-таки не дешевого ремонту. Відповідь була одностайною: "Тобі неправильно встановили ремінь, їдь до нормальних мотористам і потім пред'яви тим, хто робив перший раз".

дано:

  • Автомобіль: Audi A8
  • Рік випуску: 2005
  • Модельний рік: 2005
  • Двигун: BFL (3.7 л., 3697 куб. См., 280 к.с.)
  • Особливості ДВС: Бензин, ремінь ГРМ, надійний уприскування MPI, відключаються циліндри
  • Коробка передач: HCU (автомат, 6 ступенів, модель o9E)
  • Диференціал Quattro: Так
  • Преселективна КПП-робот DSG: Немає
  • Пробіг 156 000 км

потрібно:

  • перевірити установку ременя ГРМ

Як знайти нормальних мотористів, що спеціалізуються на Audi в Москві? Герой цієї статті забив в пошуку "ГРМ Audi A8". Зрозуміло, по даному запиту ваш VAG × MOTORS знаходиться на першій сторінці пошукової видачі двох найбільших пошуковиків, і ось він уже дзвонить і записується.

Зрозуміло, по даному запиту ваш VAG × MOTORS знаходиться на першій сторінці пошукової видачі двох найбільших пошуковиків, і ось він уже дзвонить і записується

Audi A8 на порозі вашого автосервісу

Автомобіль в чистилище. Чекаємо, поки двигун охолоне і попутно збираємо анамнез. З нами спілкуються неохоче, наче ми не допомогти хочемо, а тільки і мріємо як би грошей побільше зрубати. Із серії "Все там добре, ви мені тільки ремінь перевірте і я поїхав". Ну що ж, якщо перед нами професіонал, який відмінно все знає, не будемо сперечатися і задавати зайвих питань. До речі, на задньому плані видно Volkswagen Transporter, який як раз в цей момент лікувався від гострої недостатності нового ременя ГРМ .

Приймаємо автомобіль, зачохлюють. Безпека понад усе!

Безпека понад усе

Приймаємо Audi A8 за нашими правилами

Діагностика Audi A8 показує наявність симптомів неправильно поставленого ременя. Що ж, перший плюс в скарбничку форумних діагностів є. Також там були інші помилки, зокрема, за фазами розподілвалів, але спершу нам було велено власником автомобіля розібратися з ременем.

Ліземо перевіряти ремінь ГРМ Audi A8. Для цього потрібно відкрити капот. Відкривши його, ми побачили, що місця під спеціальну планку, без якої ремінь не перевірити, може не вистачити. Навчені недавнім гірким досвідом , Ми не стали просити поради у електронній німецької фрау, а відразу вирішили висунути вперед все, що можна, щоб полегшити собі доступ до ременя.

Навчені недавнім гірким   досвідом   , Ми не стали просити поради у електронній німецької фрау, а відразу вирішили висунути вперед все, що можна, щоб полегшити собі доступ до ременя

Кришка ременя ГРМ Audi A8

До речі, на цей раз ELSA попереджала про те, що потрібно спершу зняти бампер, рамку радіатора і поліклинові ремінь.

Audi A8 зі знятим бампером

Радіатор ми вирішили не знімати, а виставити його в так зване "сервісне положення". Це коли радіатор не знімається цілком, а на спеціально встановлених полозах максимально висувається вперед. Економить час, як мінімум на зливі-затоці антифризу. Плюс, не треба знімати роз'єми і демонтувати сам радіатор з вентиляторами.

Радіатор Audi A8 готовий їхати вперед

Відкручуємо потрібні болти, вставляємо штифти і відсуває радіатор Audi A8, полегшуючи собі доступ до ременя. Далі потрібно зняти поліклинові ремінь (077903137AE). При його зніманні ми помітили, що він, м'яко кажучи, вже близький до заміни і відзначили це в дефектувальних відомості.

Приводний ремінь Audi A8

Смужка видно не тільки на ремені, а й на його ролику. Підвели власника, показали ремінь. Він розуміюче кивнув і відповів, що поки його більше турбує інший ремінь. Продовжуємо розбиратися з причиною занепокоєння. Знімаємо поліклинові ремінь і кришки ременя ГРМ. Виставляємо колінвал до ВМТ (верхньої мертвої точки) п'ятого циліндра. Тепер можна перевіряти стан розподілвалів. Для цього є спеціальні настановні пластини, які при правильно виставлених мітках повинні стояти один навпроти одного.

Якщо дивитися з десяти метрів, пластини стоять як годиться. Але наш досвідчений моторист, підходячи до автомобіля, починав сильніше хмуритися з кожним пройденим метром. Каже, що пластини стоять нерівно. А ми дивимося, і нам здається, що рівно вони стоять. Перевірити можна за допомогою спецінструменту для фіксації розподілвалів.

Перевірити можна за допомогою спецінструменту для фіксації розподілвалів

Фіксатор розподілвалів Audi A8

Якщо ремінь коштує рівно, цей фіксатор чітко встане і зафіксує установчі пластини. Закріплюємо на лівому (якщо дивитися на капот зовні) распредвали наш фіксатор.

Шток Audi A8

З одного боку він, зрозуміло, встав чітко. Пробуємо заклацнути правий кінець.

Візуалізація розбіжності фаз ГРМ Audi A8

Відстань між центрами шківів распредвалов становить 70 сантиметрів. Читачі, у кого підростають десятикласники, можуть дати діткам реальну задачу з життя. На скільки градусів не збігаються розподілвали, якщо при гіпотенузі в 696 міліметрів протилежний катет дорівнює 47 міліметрів. Показали це власнику автомобіля і відразу зняли всі сумніви щодо того, чи правильно стоїть ремінь. Отримали добро на зняття ременя з подальшою повторної його установкою.

Для перестраховки перевіряємо мітки на ланцюга приводу распредвалов. Для цього знімаємо клапанну кришку і в обов'язковому порядку змінюємо її прокладку (077198025A).

Для цього знімаємо клапанну кришку і в обов'язковому порядку змінюємо її прокладку (077198025A)

Прокладка кришки клапанів Audi A8

Фіксатор далеко не прибираємо, він нам ще знадобиться.

Audi A8 без клапанної кришки

Сама ланцюг в порядку, не бовтається, натягнута добре. Злегка прокрутивши колінвал переконуємося, що мітки на ланцюгу встали рівно.

Ланцюг приводу распредвалов Audi A8 коштує по мітках

Раз ланцюг в порядку, знімаємо ремінь і ставимо його заново, пройшовши через усі етапи. При цьому обов'язково міняємо болти шківів распредвалов (N90637102). Через деякий час ремінь встановлений заново. Перевіряємо правильність його установки, надівши фіксатор на регулювальні пластини. Сів як влитий!

Правильна установка ременя ГРМ Audi A8

Спеціально робимо кадр з іншого ракурсу, щоб можна було бачити, що ми не дарма перед початком ремонту затівали танці зі зняттям бампера і зрушенням радіатора. Подивіться, скільки місця залишилося між фіксатором і вентилятором.

Цього разу місця вистачило!

Ставимо клапанну кришку на місце, збираємо Audi A8, рухаємо на місце радіатор, вішаємо бампер, і готово. Підкликати власника і заводимо автомобіль. Завівся набагато краще, з першого разу і впевнено, незважаючи на те, що йому тільки що міняли ремінь ГРМ Audi A8. Потряхивания пішли, мотор заробив рівніше, нехай і не ідеально. Відправляємо на пробну поїздку. Повертається з незадоволеним виглядом. Так, по відчуттях стало трохи краще, але динаміка, вібрації під капотом на швидкості і підозрілий шум не пішли. Причому, невдоволення почало поширюватися вже на нашу адресу. "Ну що ж таке, ви одні з кращих і то не можете ремінь правильно поставити". Сумнівів у тому, що ремінь варто правильно, у нас не було, тому ми попросили ще півгодини на роздуми.

Підключили сканер, перевірили перестановку розподілвалів і через 20 хвилин з самовдоволеним виглядом виходимо в кімнату очікування з діагнозом "Несправність фазорегулятора". В цьому і була початкова причина всіх бід, яку на форумі помилково прийняли за перескочити ремінь. А справа була в тому, що фазорегулятор не міг досягти свого цільового положення, незважаючи на те, що клапан зміни фаз газорозподілу справно подавав на нього масло під потрібним тиском.

І все-то треба було при виявленні симптомів не полінуватися, відірвати себе від комп'ютера і приїхати до нас. Ми б знайшли цю несправність вже на етапі первинної безкоштовної діагностики, заощадивши власнику грошей за заміну ременя ГРМ Audi A8 (не знаємо, скільки взяли наші колеги, але сума була чимала, враховуючи комплект запчастин) і повторну його перестановку у нас. Тут навіть не вийде сказати ущипливо щось із серії "Скупий платить двічі", так як власник абсолютно не скупився, а често і сповна сплатив всі роботи, нехай навіть і зайві. Просто ще раз нагадаємо: якщо хочеш максимально повний і достовірний діагноз, проконсультуйся з трьома незалежними фахівцями. Навіть якщо ви впевнені, що знаєте, на що хворий автомобіль, не пошкодуйте часу, заїжджайте до нас, ми безкоштовно перевіримо!

Можна було б написати гасло "Не економ на діагностиці, вона все одно себе окупить", але ми не закликаємо на ній економити. Дешевше, ніж безкоштовно, все одно не буває. Приїжджайте!

Ремінь ГРМ Audi A8 був переможений за 6 годин 12 хвилин. Ціна перемоги з урахуванням запчастин, матеріалів і роботи склала 14 100 рублів.

24. Що робити?
8. Думаєте, щось змінилося?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов