Наша сеть партнеров Banwar
Ремонт амортизаторів ММВЗ
Ремонт амортизаторів ММВЗ. Уже кілька років я експлуатую мотоцикл "Мінськ", оснащений газонаповненими задніми амортизаторами. Існує багато претензій з приводу не дуже тривалого голки терміну служби, На жаль, все підтвердилося: мої амортизатори потекли приблизно через 2000 км пробігу, а ще через півтисячі амортизаційна рідина витекла повністю.
Ситуація ... Їздити треба, амортизаторів немає, замінити їх нічим. Нових теж немає, та й де гарантія, що вони прослужать довше? Коротше, не дивлячись на всі заборони, вирішив я амортизатори розібрати і спробувати полагодити. Спершу зняв пружини (це не важко), потім в саморобному пристосуванні з двох пластин і двох довгих шпильок з різьбленням злегка стиснув амортизатори. Потім, всупереч застерігає написи "Не відкривати", акуратно зняв пластмасову кришку з шайбою. Під нею виявилося багато бруду, яка, безсумнівно, прискорила вихід амортизаторів з ладу.
Подальшу розбирання треба проводити, тільки стиснувши амортизатор на довжину повного ходу.
З видаленням стопорного кільця направляюча-ущільнюючого вузла довелося добряче попрацювати -конструкція явно не розрахована на розбирання, Знявши його, я підняв цей вузол по штоку до упору в верхнє вушко кріплення (як па малюнку). Простір над поршнем промив бензином, висушив і заповнив веретенний маслом. Встановивши на місце направляюча-ущільнюючий вузол, клацнули стопор. Потім, розтиснувши амортизатор, поставив кільце, кришку. Але попередньо помістив під неї шкіряну манжету. Вона не погано справляється з ущільнювальними функціями, не пропускаючи ні пил, ні бруд.
Установка на місце пружини, її "засухаріваніе" труднощів не склало, все ок.
С. Александров, м Коломна
Нових теж немає, та й де гарантія, що вони прослужать довше?