Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ремонт рульової рейки Ауді А6 (Audi A6)

  1. Ціни компанії Gidrolab: Марка автоВартість ремонту рульової рейки, включаючи запчастини, руб.Вартість...
  2. Типові несправності рульової рейки Ауді А6 II

Ціни компанії Gidrolab: Марка автоВартість ремонту рульової рейки, включаючи запчастини, руб.Вартість зняття-встановлення, включаючи промивку системи, руб.

Наша сеть партнеров Banwar

ремонт рульової рейки

Ауді А6 II 4B1 ('97 -'04)

7500 4400

Гарантія 13 місяців! Без обмеження пробігу.

Типові несправності рульової рейки Ауді А6 II

На Ауді А6 другого покоління встановлювалися як кермові рейки виробництва ZF, так і виробництва Koyo. Однозначно визначити рейка якого виробника варто на машині не можна, але є характерні особливості несправностей, за якими можна судити. У рейок ZF і Koyo різні типові несправності.

При ремонті рульової рейки А6 II виробництва ZF головну проблему викликає корозія. Металеві деталі рульової рейки ZF зроблені з якісного, але зовсім не стійкого до корозії металу. Тому якщо на Ауді А6 II колись змінювалися кермові тяги і знімалися пильовики, поява корозії всередині рейки дуже ймовірно. Якщо не володіти технологією установки пиляків, зробити їх герметичними не просто.

Після появи корозії на валах, сальники починають підтікати, тому що не можуть працювати по іржавої поверхні. Як кажуть в народі: рульова рейка "побігла". Зіпсовані корозією деталі рейки відновлюються в компанії Gidrolab без проблем. У нас є всі сучасні методи відновлення вала-рейки від корозії. Чи не глибока корозія (глибиною менше 0,2 мм) видаляється безкоштовно. Яка буває корозія і як її усувати описано в матеріалі: Корозія вала-рейки .

Треба зауважити, що поява течі на рульовій рейці Ауді А6 не означає однозначно, що всередині є корозія. У половині випадків сальники на рульових рейках А6 починають текти просто тому що вони "втомилися" працювати - зносилися. На цих машинах таке буває. Сальники досить просто замінити на нові і рейка поїде далі.

При ремонті рульової рейки А6 виробництва Koyo доводиться стикатися зовсім з іншими несправностями.

При ремонті рульової рейки А6 виробництва Koyo доводиться стикатися зовсім з іншими несправностями

Ахіллесовою п'ятою рульових рейок Koyo на Audi A6 стала несправність Знос картера розподільника . Треба відзначити, що поява цієї несправності часто пов'язано з неправильною рідиною ГУР. При цьому вона дуже швидко темніє, потім псується насос (підвивати і не качати на холостих), а рульова рейка починає підклинювати вранці (на холодній машині) в одну або обидві сторони. Причому, якщо є всі ці симптоми, то майже напевно у вас встановлена ​​рейка виробництва Koyo.

Компанія Gidrolab спеціально для ремонту рульових рейок А6 розробила свою фірмову технологію відновлення зіпсованих картеров з зносом. Повторення зносу картера розподільника після ремонту в Gidrolab неможливо.

Ремонт рульової рейки А6 в компанії з зносом картера дає відмінні результати. Рейка виходить не гірше нової. Тому ремонт в таких випадках краще придбання інших - відновлених або б.у. рульових рейок і за ціною і за результатами.

У машин з зносом картера розподільника, на жаль, часто страждає насос ГУР. Продукти зносу алюмінію нікуди не діваються, а накопичується в системі ГУР. Насос ГУР дуже критичний до чистоти масла і Алюмінієва стружка вбиває його. Для мінімізації негативних наслідків зносу картера розподільника, компанія Gidrolab зробить все необхідне - промиє систему ГУР від металевих частинок в маслі, замінить бачок, прочистить шланги.

Поява люфту в рульовій рейці Koyo Ауді А6 на відміну від ZF, це явище часте. Крім втулок рульової рейки А6, люфтит сам сухар, який повинен фіксувати вал-рейку від переміщень вгору-вниз і притискати зуби валів один до одного. На жаль, картер сухаря і сам сухар на рейках Koyo зношується швидко. У компанії гідролаб таку несправність ремонтують за своїм фірмовим методом з незмінно відмінним результатом. Це одна з нескладних несправностей. Детальніше читайте тут: Знос сухаря і його картера

Ремонт рульової рейки А6 II в компанії Gidrolab не викликає складнощів і дуже добре відпрацьований. Приїжджайте і самі все побачите!

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов