Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ремонт витратоміра повітря (Audi-80 АВК)

Наша сеть партнеров Banwar

Демонтаж блоку витратоміра

Демонтаж блоку витратоміра не представляє ніяких труднощів і починається зі зняття верхньої кришки повітряного фільтра (кілька засувок, 2 тонких патрубка, гофрований патрубок до дросельного вузла і роз'єм) .Потім відгвинчуємо ключем "на 10" 4 болта, що кріплять блок до кришки, і від'єднуємо блок від кришки (див. фото).

Загальний вигляд знятої кришки повітряного фільтра Загальний вигляд знятої кришки повітряного фільтра

4 болта, що кріплять блок витратоміра 4 болта, що кріплять блок витратоміра

Вид на ущільнювальну прокладку і датчик температури повітря Вид на ущільнювальну прокладку і датчик температури повітря

На останньому фото видно прокладка, яка виявилася набряклої і втратив форму. Раджу замовити її заздалегідь і відразу змінити (номер по VAG 025 129 683). Також в корпус витратоміра вмонтований датчик температури повітря (терморезистор), до якого повернемося пізніше.

Датчик температури повітря Датчик температури повітря


Розбирання потенціометра витратоміра

Продовжуємо розбір витратоміра. Знімаємо посаджену на герметик пластикову кришку. Це простіше зробити, попередньо акуратно погром її феном (можна звичайним для волосся). Під кришкою спостерігаємо цікавий прилад, створений геніальними архітекторами - потенціометр витратоміра, що складається з плати і повзунок, що приводиться в рух подпружиненной "лопатою", яка встановлена ​​на шляху проходить потоку на впуску.

Загальний вигляд витратоміра зі знятою кришкою Загальний вигляд витратоміра зі знятою кришкою

потенціометр витратоміра потенціометр витратоміра

Для подальшого розбирання потенціометра необхідно роз'єднати 3 маленьких роз'єму (2 дроти від датчика температури і один на повзунку). Потім відгвинчуємо 4 гвинтика, що кріплять чотирьохконтактний роз'єм до корпусу. У моєму випадку один гвинтик безнадійно прикипів, і довелося вдатися до допомоги дриля. Акуратно витягуємо роз'єм з корпусу витратоміра.

чотирьохконтактний роз'єм чотирьохконтактний роз'єм

Один гвинт довелося висвердлити Один гвинт довелося висвердлити

знятий роз'єм знятий роз'єм

Далі приступаємо до демонтажу повзунка. Ключем "на 7" послаблюємо гвинт, який стягує скобу повзунка на осі "лопати" (див. Фото нижче), потім, акуратно підчепивши викруткою, знімаємо повзунок з осі.

Гвинт, який стягує повзунок на осі лопати Гвинт, який стягує повзунок на осі "лопати"

повзунок потенціометра повзунок потенціометра

Нарешті, відгвинчуємо 3 гвинти, що кріплять плату потенціометра. Хитрість полягає в тому, що це не звичайний "хрест", а хитрі гвинти під біту (викрутку) Pz1, до того ж сидять на клею. Так що, крім спеціальної біти / викрутки необхідно застосувати відому акуратність, щоб не зрізати шліци.

Хитра бита Pz1, для гвинтів плати Хитра бита "Pz1", для гвинтів плати

Вид на плату зі знятим повзунком Вид на плату зі знятим повзунком

На цьому розбирання потенціометра завершена і ми можемо переходити до ремонтних робіт.

Діагностика та ремонт потенціометра витратоміра

Власне проблемної частиною потенціометра витратоміра є його плата (див. Фото). Згодом, контакти повзунка протирають в резистивном шарі плати канавки, що призводить до повної або часткової втрати контакту, особливо в області, що відповідає режиму холостого ходу. Крім того, самі контакти перестають бути сферичними, на них з'являється кромка, яка прискорює знос резистивного шару.

Плата витратоміра з протертим резистивним шаром Плата витратоміра з протертим резистивним шаром

Контакти повзунка Контакти повзунка


Таким чином, щоб продовжити життя потенціометра необхідно: - а) змусити повзунок ковзати по "живому" ділянці плати, шляхом її зміщення щодо вихідного положення; - б) спробувати вирівняти контакти повзунка шліфуванням, надавши їм форму близьку до сферичної. Незважаючи на те, що отвори на платі дещо більше, ніж діаметр гвинтів, в моєму випадку цього люфту не вистачило, щоб вивести повзунок на невбитого ділянку резистивного шару, так як цей потенціометр вже один раз ремонтували зміщенням. Резистивний шар виявився протертий у всьому діапазоні люфту плати. Довелося рассверлить отвори свердлом на 6 мм (див. Фото нижче). Також наявними підручними засобами вдалося злегка підправити форму контактів повзунка.

Розсвердлений отвори в платі Розсвердлений отвори в платі

Отже, очищаємо всі контакти спиртом і збираємо потенціометр в зворотному порядку. Гвинти, що кріплять плату поки затягуємо так, щоб забезпечити туге, але при цьому вільний її зміщення в межах люфту. Затягуємо болт повзунка. Вставляємо роз'єм, загвинчуємо кріпильні гвинтики і одягаємо 3 дроти.


Налаштування витратоміра

... До установки на автомобіль

Налаштування починаємо з знаходження такого становища плати, при якому у всьому діапазоні переміщення повзунка опір між контактами "2" і "4" змінюється плавно в межах 0,5 - 1,5 кОм (приблизно). Тут не так важливі самі значення опору, як плавність зміни і відсутність стрибків і розривів.

Встановивши нове положення плати, остаточно затягуємо кріпильні гвинти, намагаючись її не зрушити !!!

Тепер пару слів про датчик температури повітря, згадуваному в початку. Не завадить переконатися в його справності. Робочий датчик повинен при кімнатній температурі мати опір близько 2-3 кОм (у мене вийшло 2,2). Нагріваючи датчик феном, можна перевірити його опір "на гарячу" - воно повинно бути близько 0,3 - 0,7 кОм. Якщо датчик сильно забруднений сажею і маслом, можливо його невірне функціонування. В цьому випадку можна спробувати акуратно почистити його спиртом за допомогою зубної щітки або ватної палички. Тільки без фанатизму - датчик дуже крихкий! Прикручуємо болти, що кріплять блок витратоміра до кришки фільтра, закриваємо пластикову кришечку і встановлюємо вузол назад на автомобіль.

...Автомобілем

Включаємо запалювання, але не заводимо двигун. У такому режимі на потенціометр витратоміра подається опорна напруга 5 В з блоку управління двигуном (ECU). Знімаємо пластикову кришку потенціометра і, переміщаючи повзунок руками, знімаємо характеристику напруги на контактах "2" і "4" в тих положеннях, де до резистивного шару підходять елементи плати (їх 11 штук по всьому сектору (див. Фото плати)).

Справний потенціометр повинен видавати такі напруги:

становище напруга, В 1 0,25 2 0,5 3 0,85 4 1,3 5 1,82 6 2,3 7 2,85 8 3,2 9 3,8 10 4,1 11 4,5

Зазначу, що в положенні 1 напруга може злегка відрізнятися від зазначеного в таблиці. Це пов'язано зі зміщенням плати і не є проблемою. Переходимо до фінальної частини настройки. Заводимо і прогріваємо мотор до робочої температури.

На працюючому моторі знімаємо характеристику напруги на контактах "2" і "4" в залежності від оборотів двигуна (тут необхідний помічник).

Налаштований витратомір має таку характеристику:

про. / хв напруга, В 1000 1,04 1250 1,16 1500 1,24 1750 1,34 2000 1,38 2250 1,4 2500 1,57 2750 1,62 3000 1,78 3250 1,86 3500 1, 96 3750 2,09 4000 2,18

Швидше за все, отримана характеристика буде відрізнятися від еталонної. Для юстування повзунка на заглушеному моторі послаблюємо "хитрою" битою / викруткою гвинт (див. Фото нижче) і зміщуємо повзунок вправо, якщо отримані напруги завищені і вліво, якщо занижені. Затягуємо юстувальні гвинт, заводимо мотор і знову знімаємо напруги від оборотів. Так повторюємо до збігу характеристик (мені вдалося домогтися відхилення менше 0,03 В). Після юстування даємо мотору охолонути, закриваємо пластикову кришку, і катаємося деякий час. Переконавшись, що проблема з витратоміром вирішена, садимо кришку потенціометра на герметик і радіємо життю.

Юстувальні гвинт повзунка (обведений кружком) Юстувальні гвинт повзунка (обведений кружком)

by RUmba

(Матеріали інеті, в редакції)

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов