Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ремонт акумулятора шуруповерта

  1. А що з зарядкою?
  2. Порівняння типів акумуляторів застосовуються в шуруповертах
  3. Як переробити дешевий шуруповерт, щоб він став не гірше дорогого
  4. Харчування шуруповерта від мережі

Наша сеть партнеров Banwar


Відразу хочу сказати, що заміна акумуляторів в шуруповерт не важка, але кропітка завдання. Якщо ви ще тільки думаєте який шуруповерт вибрати щоб використовувати в домашніх умовах, то краще відразу беріть інструмент з літієвим акумулятором наприклад марок Makita, Dewalt або Bosh. Працюючи таким інструментом ви гарантовано отримаєте задоволення :)
Так вийшло, що я придбав дешевий китайський шурповерт. Так як використання планувалося нечасте, тому витрачати гроші на більш якісний інструмент я не бачив сенсу. Перший час шуруповерт радував: їм було набагато легше і зручніше працювати, ніж викруткою. Але радість була недовгою. Відразу хочу сказати, що заміна акумуляторів в шуруповерт не важка, але кропітка завдання

Китайський шуруповерт CMI з OBI

Засмучувало, що нікель-кадмієві акумулятори шуруповерта занадто довго заряджалися. Чекати доводилося 15 годин. Після деякого часу акумуляторна батарея стала вимагати все більш частою зарядки. Через два роки її повного заряду вже вистачало тільки на 2-3 шурупа. Після чого шуруповерт переставав працювати і потрібно знову ставити його на півдня заряджатися. З таким станом справ я змиритися не зміг. Розібрав акумуляторну батарею. Всього в батареї 12 елементів: номінальна напруга кожного 1.2В, ємність 1200мАч.
Засмучувало, що нікель-кадмієві акумулятори шуруповерта занадто довго заряджалися
Став перевіряти елементи: 5 з них мали високий внутрішній опір. Намагаючись зрозуміти, чому так сталося, я з'ясував, що нікель-кадмієві акумулятори дуже не люблять рідкісної експлуатації і мають високий саморязряд. Так що сенсу купувати подібні шурупокрути для нечастого використання немає ніякого.

А що з зарядкою?

На вигляд квола, по вазі - легка
На вигляд квола, по вазі - легка. І коли акумуляторний відсік вже распотрошён, чому б не вивчити зарядний пристрій. Воно було виконано по самій примітивної схеми: мережеве напруга знижувалося трансформатором, випрямляти і через обмежувальний резистор подавалося на акумулятор. Природно не було ніякої стабілізації, ні струму, ні напруги. При підвищеному мережевому напрузі акумулятор перезаряджався, а при зниженому недозаряжался.

При зарядці завжди горіли два світлодіода, і на незарядженому акумуляторі і після 15 годин заряду, я так і не зрозумів навіщо потрібно було ставити їх два ...

Стало ясно, що малою кров'ю не обійтися і я відправився в інтернет вивчати якомога переробити харчування шуруповерта. На основі отриманих даних склав табличку:

Порівняння типів акумуляторів застосовуються в шуруповертах

Технологія Плюси Мінуси Ni-Cd дешеві, велика токоотдачи маленький термін придатності, великий саморозряд, ефект пам'яті Ni-Mg дешеві, гарна питома енергоємність ефект пам'яті, критичні до роботи на холоді Li-ion дешеві, немає ефекту пам'яті, низький саморозряд критичні до перезаряду, критичні до роботи на холоді Li-po хороша питома енергоємність, немає ефекту пам'яті, низький саморозряд критичні до перезаряду, критичні до роботи на холоді LiFePO4 велика токоотдачи, добре працюють на холоді, мізерний саморазряд критичні до перезаряду, дорогі

Виявилося, що краще переробити шуруповерт під літієві акумулятори. Вони нарівні з нікель-кадмієвих володіють високими струмами віддачі, що необхідно для електроінструменту, але на відміну від них мають мізерний саморазряд, набагато більший термін служби, до 10 років, і можуть працювати при негативних температурах.
Але варто зауважити що всі літієві акумулятори дуже критичні до перезаряду, і якщо акумулятор на основі нікелю, можна заряджати в простому зарядному пристрої яке не контролює напругу і не відключає акумулятор, а просто до кінця заряду величина струму знижується і енергію отриману від зарядного пристрою акумулятор просто розсіює. Така зарядка має просту схему (звичайно в зарядці для мого шуруповерта, була застосована до неподобства урізана схема).
А ось при заряді літієвих акумуляторів, потрібно обов'язково контролювати напругу, так як підвищена напруга може привести до руйнування акумулятора. Зарядний пристрій для літієвих акумуляторів спочатку заряджає акумулятор постійним струмом, а після досягнення верхньої межі напруги, починає заряджати акумулятор вже напругою. Таке зарядний пристрій складніше і коштує дорожче.

Як переробити дешевий шуруповерт, щоб він став не гірше дорогого

Коли я визначився з типом акумуляторів, я став розраховувати скільки послідовно з'єднаних осередків мені знадобиться.
Коли я визначився з типом акумуляторів, я став розраховувати скільки послідовно з'єднаних осередків мені знадобиться
Так як мій шуруповерт був розрахований на напругу 14,4 вольта, то я вирішив, що мені вистачить чотирьох акумуляторів по 3,3 вольта, з'єднаних послідовно. Хоча вони в сумі дають 13,2В, але цього напруги цілком вистачає, так як у перші комірки LiFePO4 мають менший внутрішній опір і отже при роботі на великих токах менше «просаджують» напруга акумуляторної батареї, по-друге я прочитав що на такі типи шуруповертов так само як і на 12В ставлять двигуни на 12В і сенсу ставити батарею на 16,5В немає.

Я вирішив не ризикувати, купуючи дешеві китайські підробки акумуляторів, а відразу отримати гарантований результат. Я вибрав для шуруповерта акумулятори LiFePO4. Їх виробляє фірма Sistem A123, яка і розробила цю технологію. Типорозмір 26650, з ємністю 2300 мА / ч. Якість їх не викликало у мене сумніви. Дані акумулятори, так само як і нову зарядку, я вирішив купити через ebay.com. І пристойно заощадив. Такі ж акумулятори можна було придбати і в Москві в магазині для авіамоделістів, але ціна була б в 2-3 рази вище. Акумулятори обійшлися мені з доставкою в 1000 рублів. Стільки ж я заплатив і за зарядний пристрій iMAX B6 і блок живлення до нього.

Зарядний пристрій прийшло поштою, коробочка трохи пом'ялася, але сам девайс не постраждав. Ось тут опис зарядного пристрою

Далі мені треба було працювати руками. Я озброївся 100-ватним радянським паяльником, зачистив і залуділ контакти акумуляторів. Так як акумулятори бояться перегріву, пайка повинна триває не більше 1-2 секунд. Звичайно найкраще придбати акумулятори з привареними контактним зварюванням мідними смужками або, якщо є можливість, приварити смужки самостійно. Так як я купив акумулятори без пелюсток, а збирати контактну зварювання не хотілося, то я обійшовся пайкою з паяльною кислотою. Кислоту я недорого купив в магазині автозапчастин.

При пайку кислотою потрібно дотримуватися техніки безпеки: на залужівает поверхню капати невелику крапельку і паяти в окулярах. При попаданні флюсу на тіло - негайно змити водою. Коли поверхня залужена, залишки кислоти потрібно видалити, наприклад за допомогою серветки змоченою спиртом.

На наступному етапі потрібно послідовно підключити один з одним всі чотири акумулятора. Спочатку прикидаємо як краще укласти акумулятори в батарейний відсік, змотуємо їх скотчем або ізоляційною стрічкою. За допомогою проводів об'єднуємо акумулятори між собою і підключаємося до контактів батарейного відсіку. Використовувати потрібно мідні дроти перетином не менше 2,5мм2.

Використовувати потрібно мідні дроти перетином не менше 2,5мм2

Для з'єднання акумуляторів між собою, я використовував мідні шинки, але можна було цілком обійтися і шматочками дроту.

Для з'єднання акумуляторів між собою, я використовував мідні шинки, але можна було цілком обійтися і шматочками дроту

Виявилося, що зібрана акумуляторна батарея не вкладається повністю в батарейний відсік. Тоді я викуси пластикові внутрішні ребра жорсткості.

Тоді я викуси пластикові внутрішні ребра жорсткості

З низу теж довелося їх викусити.

З низу теж довелося їх викусити

Так як літієві акумулятори критично ставляться до перезаряду, то для поелементного контролю напруги і балансування напруг на елементах довелося, окрім «+» і «-«, вивести 5 додаткових провідників. Отже потрібен був зарядно-балансування роз'єм як мінімум з 5-ю контактами. Я став шукати відповідний роз'єм з наявних і не знайшов нічого більш підходящого, ніж D-sub з 9-ю висновками. 5 контактів Зана балансувальними проводами, що залишилися 4 - об'єднав в дві пари і використовував для заряду шуруповерта: в іншому випадку, при заряді доводилося б підключати два роз'єми - зарядно-розрядний і балансування, а так я заряджаю через один. Кожен контакт цього роз'єму розрахований на три ампера, тому я можу не побоюючись заряджати струмом 5А. Распіновку роз'єму я зробив такий, щоб між сусідніми висновками було мінімальне напруження:
Так як літієві акумулятори критично ставляться до перезаряду, то для поелементного контролю напруги і балансування напруг на елементах довелося, окрім «+» і «-«, вивести 5 додаткових провідників

1,6 »- харчування»
5, 9 »+ харчування»
балансування по наростаючій
2 - 7 - 3 - 8 - 4

Роз'єм добре вписався в задню стінку акумуляторного відсіку. Розетку D-sub я встановив у відсік акумулятора, щоб випадково не замкнути їх і не зробити великий бабах. Для його установки я спочатку по контуру насверліл отворів, виламав шматочок пластика і обробив краю надфілем. Далі вставив роз'єм і підключив його проводами до акумуляторної батареї.

Далі вставив роз'єм і підключив його проводами до акумуляторної батареї

Звичайно, щоб уникнути короткого замикання, все проводки ізолював кембриками.

Звичайно, щоб уникнути короткого замикання, все проводки ізолював кембриками

А ось так, досить симпатично виглядає роз'єм зовні.

Для заряду акумулятора я зробив перехідник з одного боку вилка D-sub з іншого два роз'єми для підключення до зарядного iMax B6: зарядний і балансування.

Для заряду акумулятора я зробив перехідник з одного боку вилка D-sub з іншого два роз'єми для підключення до зарядного iMax B6: зарядний і балансування

Кабель для підключення зарядного пристрою до шуруповерту

Зарядний роз'єм я взяв з комплектного кабелю «із гайкою», а ось балансування роз'єм довелося випилювати з ліпшого за руку 5 контактного роз'єму з кроком 2,54мм. Надалі хочу замовити «рідний» балансування роз'єм на ібее можна знайти багато пропозицій роз'єму за запитом »xh2.54-5p kit».

Насправді заряд акумулятор йде через два кабелі: через мій і через комплектний, з'єднані послідовно.

Щоб тестувати ступінь заряду акумуляторної батареї на ходу, не включаючи зарядний пристрій я придбав спеціальний індикатор лот на ібее називався «2-6S Lipo battery AKKU AOK portable Voltage meter Tester», і обійшовся трохи більше двох доларів. Він має таку ж терморегулятори як і балансування роз'єм зарядки iMAX B6. І я його підключаю до батареї, через той же перехідник що і зарядку. Дуже зручний пристрій для поелементного контролю напруги. Може вимірювати від 2 до 6 послідовно з'єднаних літієвих елементів, відображає як сумарне напруга, так і напруги кожного елемента з точністю до сотих вольта.

Може вимірювати від 2 до 6 послідовно з'єднаних літієвих елементів, відображає як сумарне напруга, так і напруги кожного елемента з точністю до сотих вольта

Тестер літієвої акумуляторної батареї

В ідеалі, можна було вбудувати спеціальний контролер стежить за струмом і напругою в саму батарею, і захищає акумулятори від переразряда або короткого замикання. Ось тільки вартість такої плати майже 30 доларів, що майже дотягує до вартості акумулятора. Прі не частому використанні мені не важко підключити плату до роботи і після роботи, щоб зрозуміти чи потрібно заряджати батарею.

Харчування шуруповерта від мережі

Таку можливість я розглядав, тільки ось блок живлення знадобився зі струмом 30-40А, такий БП при замовленні в китаї обійшовся б в 1500р. За трохи більші гроші можна купити мережевий шуруповерт.

Опублікував: admin посилання - 1 Гру 2012, м Запам'ятати статтю:

Сусідні записи в цій категорії:

А що з зарядкою?
А що з зарядкою?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов