- Типові проблеми двигуна ZD30
- Уникнути дорогого ремонту двигуна Nissan Patrol допоможуть прості експлуатаційні правила:
Наша сеть партнеров Banwar
Двигун з маркуванням ZD30 вперше з'явився на Патрол в 2000 році і встановлювався по 2010. Власників Ніссан Патрол можна назвати щасливцями - потужний ZD30 високої продуктивності з 160 «кіньми» під капотом здатний розганяти позашляховик до заповітної сотні всього за 14 секунд. Крутний момент - 323 нм при 2000 об \ міні витрата в 15 літрів дозволяє назвати двигуна Nissan Patrol солідними економічним силовим агрегатом.
Мінусом в цій ситуації стала репутація ZD30 що не найнадійнішого мотора, а ремонт двигуна Ніссан Патрол все частіше призводить його власників в спеціалізовані автосервіси.
Типові проблеми двигуна ZD30
Найбільшим головним болем ZD30 стала поршнева група і ГБЦ, елементи якої виходять з ладу частіше за інших. На моделях старше 2000 року майстри обов'язково звертають увагу на рівень охолодження циліндрів. Зокрема це стало актуальним після інженерного рішення виробника збільшити обсяг масла в моторі з 5,5 до 8, 3 літрів і зменшити рекомендовану в'язкість.
Ремонт ZD30 через несправність ГБЦ трапляється вже на першій сотні тисяч. Проблема догляду рідини вирішувана «малою кров'ю» - заміною голови блоку циліндрів. Коли виходить з ладу поршневої групи, то заміна ГБЦ найчастіше проводиться за замовчуванням, щоб уникнути капітального ремонту вже через 20 000 км пробігу. Першими симптомами несправності вузлів двигуна Nissan є підвищений рівень тиску картерних газів і густий їдкий дим з маслоразлівной горловини.
Досвідчені майстри радять робити діагностику двигуна не позднее150 000 км, навіть якщо об'єктивних причин на те поки немає.
Уникнути дорогого ремонту двигуна Nissan Patrol допоможуть прості експлуатаційні правила:
- міняти масло як мінімум раз в 10 000 км пробігу. Сировина - не нижче 5w50 у автомобілів з істотним пробігом
- Уникати навантаження на двигун более2500 оборотів
При самостійній заміні свічок стежити, щоб уламки не потрапляли в блок циліндра