Наша сеть партнеров Banwar
Стор: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20
Саха
Кому: overlocker 10/11/2010 3:41 PM | 1 | # | Найшов цікаву річ - хто може реально розказати єфект цього девайсу - вісь зсилки
http://ideyka.narod.ru/TEMA/avto/rezonans/rez.htm
Тобто-оце Виготовлення та експлуатації системи резонансного наддуву двигуна внутрішнього згоряння, який автор виконав на двигуні мотоцикла ІЖ Планета Спорт. Даний метод можна застосовувати до будь-якого ДВС (враховуючи число тактів і циліндрів у впускному колекторі), точніше до будь-поршневий машині (навіть до компресора холодильника . Результати отримані автором відображають особливості двигуна - "спортивний" мотор з nmax = 7000 об / хв. Для інших двигунів результати можуть бути іншими. Крім того речі, очевидні для автора але не знайшли свого явного опису в матеріалі сайту можуть істотно вплинути на ефективність системи.
Використовуючи інформацію, вміщену далі ви зможете зрозуміти принцип роботи і навіть, при бажанні, самостійно виготовити (або доручити іншій) систему резонансного наддуву будь-якого ДВС (як 2х - тактного так і 4х). Результатом буде зниження витрати палива, збільшення крутного моменту (потужності на низьких оборотах), розширення робочого діапазону двигуна, його плавність роботи і.т.д.
Коли була написана стаття я тільки що виготовив систему з каналом Ш 12 мм. і тому не міг з упевненістю сказати про переваги нової системи.
Тепер по закінченні декількох років експлуатації, на основі спостережень, здебільшого статистичних (правда ... брехня ... статистика ) Можна зробити висновок про практичну користь пристрою.
Р а з х о д палива скоротився з 0 до 90% в залежності від режиму:
0% - при швидкостях ~ 100 км / год одинак. Тобто частота резонатора і обороти ні як не пов'язані.
90% - «в особливих умовах експлуатації» - задній причіп (60 кг) вантаж (60-120 кг) пасажир (80 кг) і я (65кг) в т.ч. і в місті. Витрата скоротився так само і з причини практичного відмови від третьої передачі.
Okada
Кому: kirich 1/12/2010 10:35 AM | 1 | # |
З приводу двигунів, .. робив 5 варіантів поршневих.80х75,81х75,82х75,82х72,84х74.короткоходний робив під Ж.охл.К.вали саморобні шатуни тоже.От нижніх іжевських підшипників шатуна відмовився відразу (купа роликів, алюмінієвий сепаратор, маленьке пляма контакту) робив самодельние.Поршні 80,81,82, ЧЗ кросові, 84 саморобний під одне L образне кольцо.На впуску пелюстковий клапан КТМ, карбюратор Микуни діам.діф.34.Зажіганіе Мотоплат, бобіна з двома висновками на свічки, потім Кребер Робимо ще 2х іліндровий з 2ма стандартними 350 ціліндрамі.Стандартное зчеплення умира ло по 5 разів на місяць (їзда на задньому, стрибки, пробуксовки і т.д.) відлітали усікі.Переделал диски (титан з карболитовой заливкою) стало краще але не надолго.Начало скручувати гвинти барабана нажімной плітой.Прішлсь зробити нову плиту (Д16Т ) щоб одягалася на барабан.Всё перевіряв на соревнованіях.Потом почалася інша лажа.Прі різких прискорень і стрибках з трамплінів (за рахунок того, що в пса стоять дебільні косозубиє шестерні первинної передачі) початок тягати туди сюди первинний вал КП і вигінать стопорну пластину, почалися клини коробкі.Плюнул на всю ту херню і зробив нові прямозубиє шестерні і дюраліевую корзіну.І жити відразу стало легче.Потом прийшла черга коробки ....
Стор: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20