- Електричні несправності електропідсилювача
- механічні несправності
- Відео - Несправність керма Лада-Калина
Наша сеть партнеров Banwar
Із застосуванням на сучасних автомобілях підсилювачів рульового управління з електричним приводом, управляти стало набагато простіше і комфортніше, а можливості для маневрування на малих і великих швидкостях зросли. Тим не менше, з підвищенням комфорту, виросли і ціни на обслуговування такого складного обладнання. Саме тому, ремонт електроуілітеля своїми руками є найбільш вигідним варіантом.
Автомобілі Лада Калина комплектуються як електричним приводом підсилювача, так і механічним. Незважаючи на всі відмінності, обидва типи приводу мають одна схожість - це загальний блок, який піддається швидкому демонтажу з подальшою заміною і ремонтом.
Всі несправності ЕУР діляться на електричні і механічні.
Електричні несправності електропідсилювача
При усуненні електричних неполадок, необхідно обов'язково скинути клему з акумулятора. Цю процедуру необхідно проводити при будь-яких електротехнічних роботах в автомобілі.
відмова роботи
Трапляється таке, що при повороті ключа в замку запалювання знову включається значок, що сигналізує про несправності в ЕУР. Можлива несправність - поломка електродвигуна приводу підсилювача. Таку несправність реально усунути самостійно при наявності знань в електриці. Якщо ви не в змозі провести ремонт електродвигуна, то рекомендується замінити його іншим.
Відмова роботи може бути також у випадках:
- Прогорів запобіжник. Однак, заміну запобіжника рекомендується проводити тільки після усунення причини його перегорання. Запобіжник призначений для захисту електричного кола від коротких замикань. При замиканні проводів вони нагріваються, і плавкахвставка плавиться, розриваючи електричний ланцюг. Ймовірно, в колі є перехлест проводів і їх подальше замикання. Усуньте причину і тільки після цього міняйте запобіжник.
- Поганий контакт в місцях з'єднань, в результаті - відсутність харчування в ланцюзі підсилювача. Поправте контакти, або проведіть зачистку місць з'єднань проводів.
Датчик швидкості
Один з найбільш вразливих елементів системи - це датчик швидкості. Це електричний пристрій, який призначений для керування електроприводом підсилювача на різних швидкостях.
Справа в тому, що застосування ЕУР на великій швидкості може стати причиною ДТП, так як найменше обертання керма призведе до зносу автомобіля з дороги. Цей датчик зчитує показання спідометра і при збільшенні швидкості послаблює підсилююче дію ЕУР. Таким чином, виходить, що на великій швидкості ЕУР працює так само, як і при використанні механічного підсилювача.
Основна несправність датчика - його відмова. При відмові датчика, підсилювальна схема не отримує показання спідометра і підсилювач відключається. Після цього загоряється спеціальний значок на панелі приладів (кермо зі знаком оклику). В цьому режимі підсилювач працює без електроприводу і не перешкоджає роботі рульового управління. В цьому випадку потрібно просто зняти запобіжник F31 в блоці ліворуч від керма, щоб повністю відключити ланцюг до заміни датчика швидкості.
У підсумку, щоб виправити цю проблему, необхідно просто поміняти датчик швидкості.
механічні несправності
До механічних несправностей ЕУР відносяться різні пошкодження конструкції підсилювача, його заклинювання, деформація і перелом. У випадках, з механічними несправностями, електропідсилювач підлягає тільки заміні.
Відео - Несправність керма Лада-Калина
Підведемо підсумок. Ремонтувати ЕУР Лада Калина своїми руками можна і потрібно. Це збереже бюджет водія і здорово підвищить його кваліфікацію автомеханіка. Тому, якщо ви не бажаєте віддавати більшу суму співробітникам автосервісу, ви можете провести ремонт ЕУР самостійно.