Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ремонт генератора ВАЗ 2101 своїми руками: розбирання, чистка, заміна деталей

  1. Щоб перебрати генератор ВАЗ 2101 вам будуть потрібні наступні запчастини:
  2. З інструментів вам буде потрібно:
  3. Ремонт генератора ВАЗ 2101 збірка

Наша сеть партнеров Banwar

У цій статті докладно описаний процес ремонту генератора ВАЗ 2101 своїми руками - розбирання, чистка, заміна неробочих деталей, складання та встановлення

У цій статті докладно описаний процес ремонту генератора ВАЗ 2101 своїми руками - розбирання, чистка, заміна неробочих деталей, складання та встановлення. Ремонт генератора буде проведений на моделі 37.3701 (вона практично ідентична моделі - Г222).

Щоб перебрати генератор ВАЗ 2101 вам будуть потрібні наступні запчастини:

  1. Підшипники Andycar;
  2. Конденсатор генератора;
  3. Діодний міст;
  4. Гайки на 8 (4 шт);
  5. Реле регулятор (якщо є необхідність його замінити).

Свій реле регулятор я вирішив не міняти, т. К. Його стан мене цілком влаштовує.

З інструментів вам буде потрібно:

  1. Універсальний знімач для зняття підшипника, як варіант можна використовувати знімач тяг, однак попереджаю, це дуже незручно;
  2. Також знайдіть хорошу щітку по металу і "наждачку" на матер'яної основі;
  3. молоток;
  4. WD-40;
  5. Стандартний набір ключів і викруток.

Ось так виглядав генератор ВАЗ 2101 до ремонту, запам'ятайте його таким, т. К. Після перебирання він зміниться до невпізнання 🙂

1. Насамперед потрібно очистити генератор від бруду, пилу, масла, коротше кажучи від всього що накопичилося на ньому за довгі роки експлуатації.

2. Відкрутіть гайку шківа, для цього покладіть генератор таким чином, щоб його шків уперся в підлогу, потім надіньте на гайку ключ на "19". Утримуючи шків ключем від провертаючи, потрібно нанести по ключу кілька сильних і точних ударів молотком. Затиснути шків "намертво" рукою навряд чи вийде, проте цього буде достатньо для "зриву" гайки і вільного відкручування.

3. За допомогою ключа на "10" відкрутити чотири болта стяжних шпильок, які збирають генератор в одне ціле.

За допомогою ключа на 10 відкрутити чотири болта стяжних шпильок, які збирають генератор в одне ціле

4. Візьміть зубило і вибийте шпонку (див. Фото вище), для цього потрібно встановити генератор таким чином, щоб вал був зверху. Встановіть на шпонку зубило і починайте вибивати її, б'ючи по зубилу молотком. 5. Після того як шпонка вибита зніміть передню кришку генератора. У разі якщо піде туго, спробуйте вибивати у висячому положенні.

Читайте також:

6. Тепер зніміть реле регулятор з генератора.

7. Використовуючи отвір під реле, вибийте ротор, для цього можна взяти вибивач. Під час вибивання постійно обертайте ротор, щоб не перекосило.

Під час вибивання постійно обертайте ротор, щоб не перекосило

8. За допомогою торцевого на "8" відкрутите три кріпильні гайки статора, а також діодного моста. Тут увагу необхідно звернути на болти, в разі їх провертання утримуйте їх пассатижами зі зворотного боку.

Тут увагу необхідно звернути на болти, в разі їх провертання утримуйте їх пассатижами зі зворотного боку

9. Прийшов час знімати статор, перш ніж це зробити я обробив стики рідиною WD-40. Коли все трохи откісло знову озброюємось молотком і беремося вибивати його. Під час виконання будьте гранично уважні і обережні, щоб нічого не пошкодити. Коли статор знятий, необхідно дістати діодний міст. Відкрутіть конденсатор і випрессуйте задній підшипник ротора, використовуючи універсальний знімач про який говорилося на початку статті.

Відкрутіть конденсатор і випрессуйте задній підшипник ротора, використовуючи універсальний знімач про який говорилося на початку статті

10. Тепер відкрутите передню кришку і стягують пластини. Законтрогаенние болти, які там встановлені, можуть бути пошкоджені, тому на початку я не даремно згадав про те, що необхідно купити чотири гайки на "8". Щоб болти НЕ проверталися при відкручування затисніть їх плоскогубцями з іншого боку.

11. Зніміть пластини, потім через оправлення потрібно вдушену підшипник.

Як бачите генератор ВАЗ 2101 тепер розібраний повністю, тепер все потрібно почистити, відмити, зішкребти і т. Д. Вдаватися в деталі не буду, оскільки як це робити я думаю тепер зрозуміло. Вам буде потрібно щітка по металу, наждачка і ніж.

Вам буде потрібно щітка по металу, наждачка і ніж

Звертаю вашу увагу на те, що з 1996 року місце виведення контакту 61 змінилося.

Мій старий діодний міст "старого зразка", відмінності добре видно на фото, на старому контакт розташований на дроті, а на новому упаяний в діодний міст.

Ремонт генератора ВАЗ 2101 збірка

Запресуйте підшипники на місце точно також, через оправлення. Важливий момент - запрессовивая задній підшипник на ротор потрібно ставити оправлення тільки на внутрішню обойму підшипника, в той час як запрессовивая передній потрібно робити навпаки - ставити на зовнішню. Якщо проігнорувати це правило можна пошкодити підшипник.

Можливо вам буде цікаво:

Вся інша збірка генератора проводиться в зворотному порядку. Тим, у кого був встановлений діодний міст старого типу доведеться повозитися з висновком 61, воно погано проходить в отвір то, що в задній кришці. Особисто мені нічого більше не спало на думку крім як просто доопрацювати отвір за допомогою напилка. Вся інша збірка генератора проводиться в зворотному порядку

Порада: Рекомендую обробити шкіркою посадкову площину конденсатора, це поліпшить контакт і зробить його більш стабільним. Ротор знову-таки забивається за допомогою молотка і легких ударів. По закінченню складання не забудьте зубилом законтрить болти.

По закінченню складання не забудьте зубилом законтрить болти

На цьому ремонт генератора ВАЗ 2101 закінчено, залишилося встановити його на автомобіль і перевірити його в справі. Сподіваюся мій детальний фотозвіт вам допоміг. Дякую за увагу! Бажають доповнити статтю можу скористатися формою для коментарів.

& nbsp

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов